-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δίλιτρη με καμιά 180αριά άλογα στις 7000 ΣΑΛ Κιούση.
και παλι μαλλον θα ηταν πιο αδυναμο
Γιατί; Απλά θα θέλει περισσότερο στροφάρισμα και θα σε ανταμείβει με δύναμη ψηλά (που τα τούρμπο δεν έχουν συνηθως ) και ήχο!
+1
τα τουρμπο είναι συμβιβασμός του φορολ συστήματος ...
-
Εσύ είσαι μηχανολόγος και το ξέρεις... στον Κιούση πέσ' τα μπας και μάθει τίποτα...
-

-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δίλιτρη με καμιά 180αριά άλογα στις 7000 ΣΑΛ Κιούση.
και παλι μαλλον θα ηταν πιο αδυναμο
Γιατί; Απλά θα θέλει περισσότερο στροφάρισμα και θα σε ανταμείβει με δύναμη ψηλά (που τα τούρμπο δεν έχουν συνηθως ) και ήχο!
+1
τα τουρμπο είναι συμβιβασμός του φορολ συστήματος ...
το ttrs που έχει κ από τα δύο τι είναι ;
το εξέφρασε και ο eddie πιο πάνω βέβαια....
-
Απάντηση σε Eddie και Elteo:

ΤΕΛΟΣ!
-
Τι διαβάζω στο Auto bild?...η γκάμα των κινητήρων ξεκινά με τους Tjet 120?
Mιλάμε συνέχεια για την 170αρα και δεν ειχα δωσει σημασια . -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Τι διαβάζω στο Auto bild?...η γκάμα των κινητήρων ξεκινά με τους Tjet 120?
Mιλάμε συνέχεια για την 170αρα και δεν ειχα δωσει σημασια .Ναι... για εταιρικές πωλήσεις ωραιότατη και η 120άρα (αντί για Auris πχ... ).
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δίλιτρη με καμιά 180αριά άλογα στις 7000 ΣΑΛ Κιούση.
και παλι μαλλον θα ηταν πιο αδυναμο
Γιατί; Απλά θα θέλει περισσότερο στροφάρισμα και θα σε ανταμείβει με δύναμη ψηλά (που τα τούρμπο δεν έχουν συνηθως ) και ήχο!
+1
τα τουρμπο είναι συμβιβασμός του φορολ συστήματος ...
το ttrs που έχει κ από τα δύο τι είναι ;
το εξέφρασε και ο eddie πιο πάνω βέβαια....
δεν έπιασες τον συλλογισμό μου...
το αναλογικό του 1,4t είναι 2,2 ατμο
και του 2,5τ το 3,3ατμό...call me m3 csl...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απάντηση σε Eddie και Elteo:
ΤΕΛΟΣ!
Κι ομως...

-
ιεροσυλία...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ιεροσυλία...Πλήρης... και αν θέλετε να το τελειώσουμε μια και καλή ορίστε:

Road legal FXX... V12 6.3 litres, 900 άλογα στις 9500 RPM, 1100 κιλά, 0-100 σε κάτω από 2.5 και τελική άνω των 400. για να τρώτε Μπουγκατάκια για πρωινό!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ιεροσυλία...
Πλήρης... και αν θέλετε να το τελειώσουμε μια και καλή ορίστε:

Road legal FXX... V12 6.3 litres, 900 άλογα στις 9500 RPM, 1100 κιλά, 0-100 σε κάτω από 2.5 και τελική άνω των 400. για να τρώτε Μπουγκατάκια για πρωινό!
και ολα αυτα χωρίς να απαιτείται αυτοκίνητο συνοδείας και μηχανικοί ?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εσύ είσαι μηχανολόγος και το ξέρεις... στον Κιούση πέσ' τα μπας και μάθει τίποτα...καλα εσυ αγορασε ατομσφαιρα να καλοπερασεις
μεχρι τοτε προτιμω 2λιτρο να στροφαει μεχρι τις 7000 (για σας που θετε στροφαρισμα ) **και ** τουρμπο
δυναμη ψηλα, ηχος στροφαρισμα και αρκετη γραμμικοτητα υπαρχει και στα τουρμπατα, το θεωρω ανουσιο σε 'μικρα' και γηινα αυτοκινητα να αναζητουμε την ατμοσφαιρα..
οκ η ferrari βγαζει θεικα μοτερ, ομως μαλλον δε θα παρουμε ποτε συνεπως αναρωτιεμαι γιατι να μας νοιαζει (περα απο το γενικοτερο ενδιαφερον περι αυτοκινησης) οποτε ας προσαρμοστουμε στα νεα δεδομενα και να λεμε και ευχαριστω που βγηκαν μικρα μοτερ με πολλα αλογα, γιατι τα παρταλια των προηγουμενων ετων ηταν γτπ.. ας το παραδεχτουμε.. \
οκ δε σας νοιαζουν τα γκαζια και αυτα ειναι για κοντρες κτλ κτλ αλλα αυτοκινητο χωρις γκαζια (οσο καλο κι αν ειναι )ειναι σεξ χωρις 'τελειωμα' αρα μαπα..
θα σε χαλαγε το φοκους σου να ειχε καμια 50αρια ακομα τουρμπατα αλογα?
(οπως μπορει σημερα να εχει ενα μεσαιο σε παρα πολυ λογικα λεφτα)οποτε μη λετε τι ωραια ηταν στο παρελθον με τις ατμοσφαιρες γιατι ηταν σκ@τα..
2-3 μοτερ που στη τελικη δεν ειναι κατι σπουδαιο σε συγκριση με τα σημερινα, δεν αλλαζουν το γεγονος οτι τα 1600αρια και τα 1600αρια με 100 (με το ζορι αλογα) αλογα ειναι ταφοι και ηταν ταφοιη λεξη 'συμβιβασμος' που ειπε ο rm μου ακουγεται ως ιεροσυλια , απο τη στιγμη που εχουμε τα δεδομενα 'ελλαδα - χρεωμενη ελλαδα που θα σου πιει το αιμα στους φορους χειροτερα απο ποτε'
αυτο που γινεται τωρα ειναι το καλυτερο παραθυρο του νομου που εγινε ποτε στο θεμα αυτοκινητα (oxι σαν το wankel ) και το οποιο μπορουμε να χαρουμε ολοι και κλαιγεστε κι απο πανω'?
θα πρεπε να ειστε ευγνωμονες που το γυρισαν στα φθηνα αλογα που καινε λιγη βενζινη , αλλα αντι αυτου χαλιεστε κιολας
-
από το εγκάθετο Autotriti
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
από το εγκάθετο AutotritiΣε τι διαφωνείς?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
από το εγκάθετο AutotritiΔε μας άρεσε
Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, η πλευρική στήριξη από τα καθίσματα, η κόπωση των φρένων ύστερα από αλλεπάλληλες βίαιες ακινητοποιήσειςε ρε μανία με τα φρένα... πρέπει να ειναι ολοι Σουμαχερ εκει στο αυτο-τσικνοπεμπτη τελικα..
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
από το εγκάθετο Autotriti
Σε τι διαφωνείς?
το λέω εγκάθετο γιατί δεν χαίρει και μεγάλης εκτίμησης εδώ μέσα ειδικά από τους ιταλόφιλους (βλέπε σκηνικό με Fiat Bravo και τα φρένα)
-
Δε θα επρεπε να χαιρει εκτιμησης απο καποιον γενικοτερα εχω να πω εγω..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εσύ είσαι μηχανολόγος και το ξέρεις... στον Κιούση πέσ' τα μπας και μάθει τίποτα...
καλα εσυ αγορασε ατομσφαιρα να καλοπερασεις
μεχρι τοτε προτιμω 2λιτρο να στροφαει μεχρι τις 7000 (για σας που θετε στροφαρισμα ) **και ** τουρμπο
δυναμη ψηλα, ηχος στροφαρισμα και αρκετη γραμμικοτητα υπαρχει και στα τουρμπατα, το θεωρω ανουσιο σε 'μικρα' και γηινα αυτοκινητα να αναζητουμε την ατμοσφαιρα..
οκ η ferrari βγαζει θεικα μοτερ, ομως μαλλον δε θα παρουμε ποτε συνεπως αναρωτιεμαι γιατι να μας νοιαζει (περα απο το γενικοτερο ενδιαφερον περι αυτοκινησης) οποτε ας προσαρμοστουμε στα νεα δεδομενα και να λεμε και ευχαριστω που βγηκαν μικρα μοτερ με πολλα αλογα, γιατι τα παρταλια των προηγουμενων ετων ηταν γτπ.. ας το παραδεχτουμε.. \
οκ δε σας νοιαζουν τα γκαζια και αυτα ειναι για κοντρες κτλ κτλ αλλα αυτοκινητο χωρις γκαζια (οσο καλο κι αν ειναι )ειναι σεξ χωρις 'τελειωμα' αρα μαπα..
θα σε χαλαγε το φοκους σου να ειχε καμια 50αρια ακομα τουρμπατα αλογα?
(οπως μπορει σημερα να εχει ενα μεσαιο σε παρα πολυ λογικα λεφτα)οποτε μη λετε τι ωραια ηταν στο παρελθον με τις ατμοσφαιρες γιατι ηταν σκ@τα..
2-3 μοτερ που στη τελικη δεν ειναι κατι σπουδαιο σε συγκριση με τα σημερινα, δεν αλλαζουν το γεγονος οτι τα 1600αρια και τα 1600αρια με 100 (με το ζορι αλογα) αλογα ειναι ταφοι και ηταν ταφοιη λεξη 'συμβιβασμος' που ειπε ο rm μου ακουγεται ως ιεροσυλια , απο τη στιγμη που εχουμε τα δεδομενα 'ελλαδα - χρεωμενη ελλαδα που θα σου πιει το αιμα στους φορους χειροτερα απο ποτε'
αυτο που γινεται τωρα ειναι το καλυτερο παραθυρο του νομου που εγινε ποτε στο θεμα αυτοκινητα (oxι σαν το wankel ) και το οποιο μπορουμε να χαρουμε ολοι και κλαιγεστε κι απο πανω'?
θα πρεπε να ειστε ευγνωμονες που το γυρισαν στα φθηνα αλογα που καινε λιγη βενζινη , αλλα αντι αυτου χαλιεστε κιολας
- άπειρο...με πρόλαβες...με 20000€ μπορούμε να έχουμε επίδόσεις 2,5 λιτ. και χαλιόμαστε ;;; Που και χωρίς το φορολογικό μας σύστημα αν θες 2,5 λιτ. πρέπει να τα σκάσεις χοντρά, άσε που 2,5 λιτ. δεν μπαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα ενώ τα μικρού κυβισμού τουρμπάκια τα φοράνε και σούπερ μινι!
Τέτοιες επιδόσεις ήταν παλιότερα προνόμιο των πολύ λίγων και τώρα μπορεί και τις απολαμβάνει σχεδόν όποιος γουστάρει!
Και γλιτώνουμε επιπλέον το τεράστιο βάρος των θηρίων ατμοσφαιρικών.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
από το εγκάθετο Autotriti
Σε τι διαφωνείς?
το λέω εγκάθετο γιατί δεν χαίρει και μεγάλης εκτίμησης εδώ μέσα ειδικά από τους ιταλόφιλους (βλέπε σκηνικό με Fiat Bravo και τα φρένα)
Δεν το έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο απλά διάβασα το κείμενο και δεν παρατήρησα κάποιο τραγικό θάψιμο.Από κει και πέρα ο καθένας κρατάει ότι τον ενδιαφέρει.Να μου λέει στα αρνητικά ότι πέφτουν πολύ τα φρένα μετά από σκληρή χρήση, πολύ που με νοιάζει.Λες και άμα το πάρω θα πηγαίνω στις πίστες....
Alfa Romeo Giulietta