Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 249
    • 250
    • 251
    • 252
    • 253
    • 490
    • 491
    • 251 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    103849
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Δίλιτρη με καμιά 180αριά άλογα στις 7000 ΣΑΛ Κιούση.

      και παλι μαλλον θα ηταν πιο αδυναμο

      Γιατί; Απλά θα θέλει περισσότερο στροφάρισμα και θα σε ανταμείβει με δύναμη ψηλά (που τα τούρμπο δεν έχουν συνηθως ) και ήχο!

      +1

      τα τουρμπο είναι συμβιβασμός του φορολ συστήματος ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Εσύ είσαι μηχανολόγος και το ξέρεις... στον Κιούση πέσ' τα μπας και μάθει τίποτα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            Δίλιτρη με καμιά 180αριά άλογα στις 7000 ΣΑΛ Κιούση.

            και παλι μαλλον θα ηταν πιο αδυναμο

            Γιατί; Απλά θα θέλει περισσότερο στροφάρισμα και θα σε ανταμείβει με δύναμη ψηλά (που τα τούρμπο δεν έχουν συνηθως ) και ήχο!

            +1

            τα τουρμπο είναι συμβιβασμός του φορολ συστήματος ...

            το ttrs που έχει κ από τα δύο τι είναι ;

            το εξέφρασε και ο eddie πιο πάνω βέβαια....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Απάντηση σε Eddie και Elteo:

              ΤΕΛΟΣ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                konstantinos last edited by

                Τι διαβάζω στο Auto bild?...η γκάμα των κινητήρων ξεκινά με τους Tjet 120?
                Mιλάμε συνέχεια για την 170αρα και δεν ειχα δωσει σημασια .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                  Τι διαβάζω στο Auto bild?...η γκάμα των κινητήρων ξεκινά με τους Tjet 120?
                  Mιλάμε συνέχεια για την 170αρα και δεν ειχα δωσει σημασια .

                  Ναι... για εταιρικές πωλήσεις ωραιότατη και η 120άρα (αντί για Auris πχ... ).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                    Δίλιτρη με καμιά 180αριά άλογα στις 7000 ΣΑΛ Κιούση.

                    και παλι μαλλον θα ηταν πιο αδυναμο

                    Γιατί; Απλά θα θέλει περισσότερο στροφάρισμα και θα σε ανταμείβει με δύναμη ψηλά (που τα τούρμπο δεν έχουν συνηθως ) και ήχο!

                    +1

                    τα τουρμπο είναι συμβιβασμός του φορολ συστήματος ...

                    το ttrs που έχει κ από τα δύο τι είναι ;

                    το εξέφρασε και ο eddie πιο πάνω βέβαια....

                    δεν έπιασες τον συλλογισμό μου...
                    το αναλογικό του 1,4t είναι 2,2 ατμο
                    και του 2,5τ το 3,3ατμό...

                    call me m3 csl...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      efthymis last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Απάντηση σε Eddie και Elteo:

                      ΤΕΛΟΣ!

                      Κι ομως...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        ιεροσυλία...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                          ιεροσυλία...

                          Πλήρης... και αν θέλετε να το τελειώσουμε μια και καλή ορίστε:

                          Road legal FXX... V12 6.3 litres, 900 άλογα στις 9500 RPM, 1100 κιλά, 0-100 σε κάτω από 2.5 και τελική άνω των 400. για να τρώτε Μπουγκατάκια για πρωινό!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drunkard last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            ιεροσυλία...

                            Πλήρης... και αν θέλετε να το τελειώσουμε μια και καλή ορίστε:

                            Road legal FXX... V12 6.3 litres, 900 άλογα στις 9500 RPM, 1100 κιλά, 0-100 σε κάτω από 2.5 και τελική άνω των 400. για να τρώτε Μπουγκατάκια για πρωινό!

                            και ολα αυτα χωρίς να απαιτείται αυτοκίνητο συνοδείας και μηχανικοί ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Εσύ είσαι μηχανολόγος και το ξέρεις... στον Κιούση πέσ' τα μπας και μάθει τίποτα...

                              καλα εσυ αγορασε ατομσφαιρα να καλοπερασεις

                              μεχρι τοτε προτιμω 2λιτρο να στροφαει μεχρι τις 7000 (για σας που θετε στροφαρισμα ) **και ** τουρμπο

                              δυναμη ψηλα, ηχος στροφαρισμα και αρκετη γραμμικοτητα υπαρχει και στα τουρμπατα, το θεωρω ανουσιο σε 'μικρα' και γηινα αυτοκινητα να αναζητουμε την ατμοσφαιρα..

                              οκ η ferrari βγαζει θεικα μοτερ, ομως μαλλον δε θα παρουμε ποτε συνεπως αναρωτιεμαι γιατι να μας νοιαζει (περα απο το γενικοτερο ενδιαφερον περι αυτοκινησης) οποτε ας προσαρμοστουμε στα νεα δεδομενα και να λεμε και ευχαριστω που βγηκαν μικρα μοτερ με πολλα αλογα, γιατι τα παρταλια των προηγουμενων ετων ηταν γτπ.. ας το παραδεχτουμε.. \

                              οκ δε σας νοιαζουν τα γκαζια και αυτα ειναι για κοντρες κτλ κτλ αλλα αυτοκινητο χωρις γκαζια (οσο καλο κι αν ειναι )ειναι σεξ χωρις 'τελειωμα' αρα μαπα..

                              θα σε χαλαγε το φοκους σου να ειχε καμια 50αρια ακομα τουρμπατα αλογα?
                              (οπως μπορει σημερα να εχει ενα μεσαιο σε παρα πολυ λογικα λεφτα)

                              οποτε μη λετε τι ωραια ηταν στο παρελθον με τις ατμοσφαιρες γιατι ηταν σκ@τα..
                              2-3 μοτερ που στη τελικη δεν ειναι κατι σπουδαιο σε συγκριση με τα σημερινα, δεν αλλαζουν το γεγονος οτι τα 1600αρια και τα 1600αρια με 100 (με το ζορι αλογα) αλογα ειναι ταφοι και ηταν ταφοι

                              η λεξη 'συμβιβασμος' που ειπε ο rm μου ακουγεται ως ιεροσυλια , απο τη στιγμη που εχουμε τα δεδομενα 'ελλαδα - χρεωμενη ελλαδα που θα σου πιει το αιμα στους φορους χειροτερα απο ποτε'

                              αυτο που γινεται τωρα ειναι το καλυτερο παραθυρο του νομου που εγινε ποτε στο θεμα αυτοκινητα (oxι σαν το wankel ) και το οποιο μπορουμε να χαρουμε ολοι και κλαιγεστε κι απο πανω'?

                              θα πρεπε να ειστε ευγνωμονες που το γυρισαν στα φθηνα αλογα που καινε λιγη βενζινη , αλλα αντι αυτου χαλιεστε κιολας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                από το εγκάθετο Autotriti

                                TEST Νέα Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisnikolop last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  από το εγκάθετο Autotriti

                                  TEST Νέα Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS

                                  Σε τι διαφωνείς?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stred last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                    από το εγκάθετο Autotriti

                                    Δε μας άρεσε
                                    Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, η πλευρική στήριξη από τα καθίσματα, η κόπωση των φρένων ύστερα από αλλεπάλληλες βίαιες ακινητοποιήσεις

                                    ε ρε μανία με τα φρένα... πρέπει να ειναι ολοι Σουμαχερ εκει στο αυτο-τσικνοπεμπτη τελικα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:

                                      από το εγκάθετο Autotriti

                                      TEST Νέα Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS

                                      Σε τι διαφωνείς?

                                      το λέω εγκάθετο γιατί δεν χαίρει και μεγάλης εκτίμησης εδώ μέσα ειδικά από τους ιταλόφιλους (βλέπε σκηνικό με Fiat Bravo και τα φρένα)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Δε θα επρεπε να χαιρει εκτιμησης απο καποιον γενικοτερα εχω να πω εγω..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dromeas last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                          Εσύ είσαι μηχανολόγος και το ξέρεις... στον Κιούση πέσ' τα μπας και μάθει τίποτα...

                                          καλα εσυ αγορασε ατομσφαιρα να καλοπερασεις

                                          μεχρι τοτε προτιμω 2λιτρο να στροφαει μεχρι τις 7000 (για σας που θετε στροφαρισμα ) **και ** τουρμπο

                                          δυναμη ψηλα, ηχος στροφαρισμα και αρκετη γραμμικοτητα υπαρχει και στα τουρμπατα, το θεωρω ανουσιο σε 'μικρα' και γηινα αυτοκινητα να αναζητουμε την ατμοσφαιρα..

                                          οκ η ferrari βγαζει θεικα μοτερ, ομως μαλλον δε θα παρουμε ποτε συνεπως αναρωτιεμαι γιατι να μας νοιαζει (περα απο το γενικοτερο ενδιαφερον περι αυτοκινησης) οποτε ας προσαρμοστουμε στα νεα δεδομενα και να λεμε και ευχαριστω που βγηκαν μικρα μοτερ με πολλα αλογα, γιατι τα παρταλια των προηγουμενων ετων ηταν γτπ.. ας το παραδεχτουμε.. \

                                          οκ δε σας νοιαζουν τα γκαζια και αυτα ειναι για κοντρες κτλ κτλ αλλα αυτοκινητο χωρις γκαζια (οσο καλο κι αν ειναι )ειναι σεξ χωρις 'τελειωμα' αρα μαπα..

                                          θα σε χαλαγε το φοκους σου να ειχε καμια 50αρια ακομα τουρμπατα αλογα?
                                          (οπως μπορει σημερα να εχει ενα μεσαιο σε παρα πολυ λογικα λεφτα)

                                          οποτε μη λετε τι ωραια ηταν στο παρελθον με τις ατμοσφαιρες γιατι ηταν σκ@τα..
                                          2-3 μοτερ που στη τελικη δεν ειναι κατι σπουδαιο σε συγκριση με τα σημερινα, δεν αλλαζουν το γεγονος οτι τα 1600αρια και τα 1600αρια με 100 (με το ζορι αλογα) αλογα ειναι ταφοι και ηταν ταφοι

                                          η λεξη 'συμβιβασμος' που ειπε ο rm μου ακουγεται ως ιεροσυλια , απο τη στιγμη που εχουμε τα δεδομενα 'ελλαδα - χρεωμενη ελλαδα που θα σου πιει το αιμα στους φορους χειροτερα απο ποτε'

                                          αυτο που γινεται τωρα ειναι το καλυτερο παραθυρο του νομου που εγινε ποτε στο θεμα αυτοκινητα (oxι σαν το wankel ) και το οποιο μπορουμε να χαρουμε ολοι και κλαιγεστε κι απο πανω'?

                                          θα πρεπε να ειστε ευγνωμονες που το γυρισαν στα φθηνα αλογα που καινε λιγη βενζινη , αλλα αντι αυτου χαλιεστε κιολας

                                          • άπειρο...με πρόλαβες...με 20000€ μπορούμε να έχουμε επίδόσεις 2,5 λιτ. και χαλιόμαστε ;;; Που και χωρίς το φορολογικό μας σύστημα αν θες 2,5 λιτ. πρέπει να τα σκάσεις χοντρά, άσε που 2,5 λιτ. δεν μπαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα ενώ τα μικρού κυβισμού τουρμπάκια τα φοράνε και σούπερ μινι!

                                          Τέτοιες επιδόσεις ήταν παλιότερα προνόμιο των πολύ λίγων και τώρα μπορεί και τις απολαμβάνει σχεδόν όποιος γουστάρει!

                                          Και γλιτώνουμε επιπλέον το τεράστιο βάρος των θηρίων ατμοσφαιρικών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisnikolop last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                            από το εγκάθετο Autotriti

                                            TEST Νέα Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS

                                            Σε τι διαφωνείς?

                                            το λέω εγκάθετο γιατί δεν χαίρει και μεγάλης εκτίμησης εδώ μέσα ειδικά από τους ιταλόφιλους (βλέπε σκηνικό με Fiat Bravo και τα φρένα)

                                            Δεν το έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο απλά διάβασα το κείμενο και δεν παρατήρησα κάποιο τραγικό θάψιμο.Από κει και πέρα ο καθένας κρατάει ότι τον ενδιαφέρει.Να μου λέει στα αρνητικά ότι πέφτουν πολύ τα φρένα μετά από σκληρή χρήση, πολύ που με νοιάζει.Λες και άμα το πάρω θα πηγαίνω στις πίστες....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 251 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr