-
Financial Times, 20/07
'Η Τoyota αφήνει μακράν πίσω της τη Ford
Η Τoyota Μotor, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, πρόκειται να αυξήσει τη διαφορά που τη χωρίζει από τη Ford Μotor, μετά την αναθεώρηση των προβλέψεών της για τις φετινές πωλήσεις επί τα βελτίω, καθώς η αμερικανική αντίπαλός της ανακοίνωσε ζημία στον κλάδο των αυτοκινήτων. Η Τoyota πέρασε τη Ford σε πωλήσεις πέρυσι και δήλωσε ότι αναμένει οι φετινές πωλήσεις της να φτάσουν τα 7,39 εκατ. αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 9%, αναθεωρώντας τις προηγούμενες εκτιμήσεις της για ενίσχυση των πωλήσεών της κατά 4%. Αναμένεται να παραμείνει η πιο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, καθώς το 2003 είχε καθαρά κέρδη τουλάχιστον διπλάσια της κοντινότερης αντιπάλου της. Η επιτυχία της Τoyota -παράλληλα με των άλλων, μικρότερων ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών Ηonda και Νissan- ήταν ένας σημαντικός παράγοντας πίσω από τα προβλήματα της Ford, όπως και της General Μotors, της μεγαλύτερης -ακόμη- παραγωγού αυτοκινήτων στον πλανήτη, η οποία θα ανακοινώσει τα αποτελέσματά της για το δεύτερο τρίμηνο σήμερα. Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν καταφέρει να αποσπάσουν μερίδιο αγοράς από τις αμερικανικές εταιρείες στην ίδια την «έδρα» τους, έχοντας αρχίσει προσφάτως να ανταγωνίζονται και στις κατηγορίες των ημιφορτηγών και των μεγάλων εκτός δρόμου αυτοκινήτων, τα οποία είναι και τα πιο κερδοφόρα. Επιπλέον, η Τoyota κατακτά με γρήγορο ρυθμό ολοένα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη και κατασκευάζει νέα εργοστάσια στη Γηραιά Ηπειρο, όπως και στην Κίνα και τις ΗΠΑ. Χθες, το μέγεθος των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έγινε εμφανέστερο όταν η Ford ανακοίνωσε ξανά ζημία στον κλάδο των αυτοκινήτων, παρ’ όλο που τα κέρδη ρεκόρ του κλάδου των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της συνέβαλαν να επιτύχει τα αποτελέσματα που προέβλεπε για το δεύτερο τρίμηνο. Ο Ντον Λεκλέρ, οικονομικός διευθυντής της Ford, δήλωσε ότι η εταιρεία θυσίασε σκοπίμως το μερίδιό της στη βορειοαμερικανική αγορά, περιορίζοντας τις πωλήσεις που είχαν το μικρότερο περιθώριο κέρδους. Προειδοποίησε, ακόμη, ότι τα μεγάλα αποθέματα αυτοκινήτων και φορτηγών που έχουν συγκεντρώσει οι αμερικανικές αντιπροσωπίες σημαίνουν ότι ο άγριος πόλεμος τιμών στις ΗΠΑ, ο οποίος επηρέασε περισσότερο τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες από ό,τι τις ευρωπαϊκές και τις ιαπωνικές αντίπαλες εταιρείες- είναι πιθανό να λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις. «Δεδομένων των σχετικά μεγάλων αποθεμάτων αυτοκινήτων στις αντιπροσωπίες σε ολόκληρο τον κλάδο, περιμένουμε σκληρότερες συνθήκες τιμολόγησης το δεύτερο εξάμηνο του έτους», ανέφερε σχετικά. Ωστόσο, ο κ. Λεκλέρ δεν αναθεώρησε τον στόχο για τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας από την παραγωγή αυτοκινήτων για το 2004, στο 1 δισ. δολάρια, πριν από τις έκτακτες δαπάνες. Κατά τους τρεις μήνες έως το τέλος του Ιουνίου, ο κλάδος των αυτοκινήτων είχε κέρδη μόλις 83 εκατ. δολάρια, ενώ μετά το κόστος αναδιάρθρωσης και μια διαγραφή της επένδυσης σε εταιρεία ανάπτυξης κυψελών υδρογόνου ενέγραψε ζημία 57 εκατ. δολαρίων. Η Τoyota στοχεύει να καταλάβει το 15% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου μέσα στην επόμενη δεκαετία, ποσοστό που ήδη κατέχει η GΜ. Ομως, ο Φούτζιο Τσο, πρόεδρος της Τoyota, έχει αρνηθεί επανειλημμένα ότι αποσκοπεί να ξεπεράσει τον αμερικανικό κολοσσό.'
-
Και δεν καταλαβα ρε αυτοκινητακιδες γιατι πρεπει παντα καποιος να επιβληθει του αλλου τοση αναγκη εχετε απο νταβατζιλικη στα αυτοκινητα σας...
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Και δεν καταλαβα ρε αυτοκινητακιδες γιατι πρεπει παντα καποιος να επιβληθει του αλλου τοση αναγκη εχετε απο νταβατζιλικη στα αυτοκινητα σας...Το ποστ σου είναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου!!!
Μια είδηση βρήκε ο Gfon και την παρέθεσε στο σωστό topic.
Εσένα ποιο είναι το πρόβλημά σου... -
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Και δεν καταλαβα ρε αυτοκινητακιδες γιατι πρεπει παντα καποιος να επιβληθει του αλλου τοση αναγκη εχετε απο νταβατζιλικη στα αυτοκινητα σας...Ποιος μιλάει...
-
Μείνετε στο θέμα!![moderator]
-
Επισης η Toyota περασε στην 3η θεση σε πωλησεις ξεπερνοντας την Daimler Chrysler στις ΗΠΑ. Ο συνδιασμος της Daimler με την Chrysler
δεν εχει δουλεψει οπως περιμενανε οι δυο εταιριες.
Επισης η συνηθεια να δινουν φοβερες εκπτωσεις στο τελος του ετους του καθε μοντελου. Ειναι συνηθισμενο να εχουν 3-4 χιλιαδες εκπτωση απο την τιμη του κατασκευαστη. Οποτε ναι μεν πουλανε το αυτοκινητο αλλα χανουν ενα μεγαλο ποσοστο του κερδους.Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Επισης η Toyota περασε στην 3η θεση σε πωλησεις ξεπερνοντας την Daimler Chrysler στις ΗΠΑ. Ο συνδιασμος της Daimler με την Chryslerποια 3η θέση; 2η θες να πεις ξεπερνώντας και τη Ford πλέον
-
Δεν αφορα την toyota , απλα για ενημερωση μιας και το βρηκα!!
**Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Τελευταία Ενημέρωση : 23/07/2004 13:09 **Volkswagen : Mείωση των κερδών το β' τρίμηνο
'ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕ προς τα κάτω και σε ποσοστό της τάξης του 24%, στο 1,9 δισ. ευρώ, (2,32 δισ. δολ.) για το σύνολο του έτους, τα καθαρά της κέρδη. η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, Volkswagen AG, μετά τη μείωση των εσόδων της το δεύτερο τίρμηνο, καθώς υποχώρησε η ζήτηση στη Γερμανία και μειώθηκαν οι πωλήσεις της στην Κίνα.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας μειώθηκαν κατά 9,4%, φθάνοντας στα 357 εκατ. ευρώ από 394 εκατ. ευρώ που είχε εμφανίσει πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας. Ωστόσο, τα αποτελέσματά της, υπερέβησαν τις προβλέψεις 11 οικονομικών αναλυτών του Bloomberg News, οι οποίοι εκτιμούσαν ότι αυτά θα ανέλθουν σε 202 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση της τάξης του 8,4%, φθάνοντας τα 24 δισ. ευρώ από 22,1 δισ. ευρώ.
Ο επικεφαλής της Volkswagen, Bernd Pischetsrieder, 56 ετών, ανέμενε ότι τα καθαρά προ φόρων κέρδη θα υπερέβαιναν τα αντίστοιχα του 2003, ύψους 2,5 δισ. ευρώ. Η στάσιμη ζήτηση στην Ευρώπη και η μείωση των πωλήσεων στην Κίνα, οδήγησαν τη διοίκηση στην αναθεώρηση του στόχου που είχε θέσει.
Οι μετοχές της Volkswagen, κέρδιζαν τουλάχιστον 1,10 ευρώ, ποσοστό 3,4%, φθάνοντας στα 33,75 ευρώ η μία και ήταν κατά 1,8% υψηλότερα, στα 33,22 ευρώ στις 11:24' π.μ. στη Φραγκφούρτη, τοπική ώρα. '
-
Ωραία όλα αυτά που λέγονται αλλά εμένα άλλο πράγμα με απασχολεί. Οι γείτονές μας Τούρκοι, φρόντισαν και έκαναν μια συμφωνία με την ΤΟΥΟΤΑ και η τελευταία έφτιαξε εργοστάσιο εκεί. Το ίδιο έγινε και με άλλες χώρες (Τσεχία; ). Εμείς εδώ στο !@#%χανείο που λέγεται Ελλάδα είμαστε άχρηστοι; Φαντάζεσται κύριοι να υπήρχε εργοστάσιο παραγωγής πχ Corolla; Και μάλιστα να ήταν και φτηνοτερη από άλλα μοντέλα; Προσωπικά θα αγοραζα, παρότι fun των γερμανικών αυτοκινήτων. Καμία στρατηγική από τις κυβερνησεις. Όλα στο πόδι σ' αυτή τη χώρα γίνονται......
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Ωραία όλα αυτά που λέγονται αλλά εμένα άλλο πράγμα με απασχολεί. Οι γείτονές μας Τούρκοι, φρόντισαν και έκαναν μια συμφωνία με την ΤΟΥΟΤΑ και η τελευταία έφτιαξε εργοστάσιο εκεί. Το ίδιο έγινε και με άλλες χώρες (Τσεχία; ). Εμείς εδώ στο !@#%χανείο που λέγεται Ελλάδα είμαστε άχρηστοι; Φαντάζεσται κύριοι να υπήρχε εργοστάσιο παραγωγής πχ Corolla; Και μάλιστα να ήταν και φτηνοτερη από άλλα μοντέλα; Προσωπικά θα αγοραζα, παρότι fun των γερμανικών αυτοκινήτων. Καμία στρατηγική από τις κυβερνησεις. Όλα στο πόδι σ' αυτή τη χώρα γίνονται......Φαντάζεσαι οι Έλληνες εργάτες να είχαν το μισθό των Τούρκων ή των Τσέχων? (αν και στην Τσεχία οι μισθοί δεν πρέπει είναι και πολύ χαμηλοί)
Αμάν με αυτήν την 'καραμέλα' κατασκευής αυτοκινήτων στην Ελλάδα...
Σαφώς και έχουν γίνει λάθη, σαφώς και θα ήταν καλύτερο να υπήρχε αυτοκινητοβιομηχανία από το να μην υπάρχει τίποτα... μήπως όμως σήμερα, το 2004, θα ήταν καλύτερο οι προσπάθειες να κατευθυνθούν πχ. στην δημιουργία ενός νέου τουριστικού προορισμού όπως το ακρωτήρι στην Κρήτη?Για τη δημιουργία τέτοιου εργοστασίου στην Ελλάδα πολύ απλά πρέπει να δώσουμε γη και ύδωρ μιας και μειονεκτούμε σε σχέση με άλλες χώρες (υψηλοί μισθοί, καλά-κακά για τις εταιρίες- εργασιακά δικαιώματα, μικρή εσωτερική αγορά, απόσταση από τις μεγάλες αγορές)
Αντιθέτως στον τουρισμό γενικά έχουμε πολλά πλεονεκτίματα.Σε τελική ανάλυση εγώ προτιμώ να είμαι το 'γκαρσόνι της Ευρώπης' (αλήθεια ποιός το είχε πει αυτό?) από το να είμαι ο εργάτης της Ευρώπης.
Έκαστος στο είδος του -
Δεν διαφωνώ ότι η βιομηχανία της Ελλάδος είναι ο τουρισμός και πρέπει να δοθεί βάρος σε αυτό. Όμως πρέπει να αναπτύξουμε και άλλα κομάτια της οικονομίας. Έγραψες για εργάτες στο εργοστασιο. Δεν μπορώ να γνωρίζω καλά, όμως με την αυτοματοποίηση που υπάρχει στις βιομηχανίες, δεν νομίζω ότι θα υπάρχουν και πολλοί εργάτες. Μάλλον περισσότερο εξειδικευμένο προσωπικό θα υπάρχει ( χειριστές και προγραμματιστές ρομπότ κλπ ).
-
ΑΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ, ΤΗΝ HONDA KAI THN NISSAN ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ CHAT ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕΤΕ.ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ.ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΑΠΗΝΤΗΣΑΝ?TA HONDA EINAI ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΙΣΣΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ 'DATSUN'.THN TOYOTA THN EXOYN ΣΕ ΥΠΟΛΗΨΗ.ΤΑ CAMRYS KAI TA COROLLA ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΑΝ ΤΡΕΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΣΕΤΕ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ Η ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ Η ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ.ΜΠΕΙΤΕ ΑΠΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ CHAT MESW MIRC ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΛΕΩ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Η ΗΟΝDA KAI H NISSAN EINAI ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ.ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.Ε ΛΟΙΠΟΝ Η ΤΟΥΟΤΑ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΠΡΩΤΗ(ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1400-1800 ΚΥΒΙΚΩΝ ΤΟ ΠΡΙΥΣ Κ.Τ.Λ).ΒΕΒΑΙΑ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ Η ΜΑΖΔΑ ΓΙΑ ΤΟ 6 ΚΑΙ Η ΗΟΝΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ Σ2000 ,ΑΛΛΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.Η ΤΟΥΟΤΑ ΗΤΑΝ ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΜΑΞΙΑ.
-
Να γραψω εδω και το 'παραπονο' μου για την περιφημη ιαπωνικη ποιοτητα συναρμογης!!
Στις διακοπες μπαινω στο αυτοκινητο(avensis '04) να φυγω πατω το κουμπι των παραθυρων και ουπς δια μαγιας ολοι η κονσολα στην πορτα του οδηγου βυθιζεται και αρχιζει τις ταλαντωσεις καθως το πιεζεις , ειχε ξεκολησει η πανω πλευρα απο την κονσολα με τα χειριστηρια
Τα περνω στο κρανιο δεν το περιμενα απο την toyota, το αμαξι ειναι μονο 5 μηνων, σηκωνομαι μεσημεριατικα και παω στην Αρτα στην αντιπρωσοπεια και αφου τους τα χωνω με τροπο, ερχεται ο μηχανικος και με μια κινηση το φτιαχνει λεγοντας μου ' ενταξει δεν ειναι τιποτα απλα αστοχια κατα την συναρμογη, δεν ειχε βιδωσει σωστα και εφυγε απο την θεση του'
Τα κουμπια λειτουργουσαν κανονικά, το προβλημα ηταν οτι οταν τα πιεζες βυθιζοντανΕνταξει δεν λεω, δεν ηταν κατι σοβαρό αλλα εμενα με χαλασε!!!
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Να γραψω εδω και το 'παραπονο' μου για την περιφημη ιαπωνικη ποιοτητα συναρμογης!!
Στις διακοπες μπαινω στο αυτοκινητο(avensis '04) να φυγω πατω το κουμπι των παραθυρων και ουπς δια μαγιας ολοι η κονσολα στην πορτα του οδηγου βυθιζεται και αρχιζει τις ταλαντωσεις καθως το πιεζεις , ειχε ξεκολησει η πανω πλευρα απο την κονσολα με τα χειριστηρια
Τα περνω στο κρανιο δεν το περιμενα απο την toyota, το αμαξι ειναι μονο 5 μηνων, σηκωνομαι μεσημεριατικα και παω στην Αρτα στην αντιπρωσοπεια και αφου τους τα χωνω με τροπο, ερχεται ο μηχανικος και με μια κινηση το φτιαχνει λεγοντας μου ' ενταξει δεν ειναι τιποτα απλα αστοχια κατα την συναρμογη, δεν ειχε βιδωσει σωστα και εφυγε απο την θεση του'
Τα κουμπια λειτουργουσαν κανονικά, το προβλημα ηταν οτι οταν τα πιεζες βυθιζοντανΕνταξει δεν λεω, δεν ηταν κατι σοβαρό αλλα εμενα με χαλασε!!!
Προβλήματα νεότητας, ή Βρεττανική συναρμολόγηση;;;
Αν αρχίσουν και τα Toyota να παρουσιάζουν τέτοια -
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ... ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ Η ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ.Μα και βέβαια χρειάζεται αγαπητέ!
Περιοδικό BusinessWeek, 24.05.04
Honda has long been successful because it entered mainstream market segments with offbeat cars. Its high-tech engines offer the best of two worlds: They're zippy and fuel-efficient. The cars handle well, offering a little fun to go with their high quality and utilitarian design. But the current Civic is getting long in the tooth. Time was, the cars were so cool that young car buffs spent thousands of dollars to kit them out like race cars. But these days the hot-rodders are turning to the likes of Subaru's WRX and the Dodge Neon SRT-4. The current Civic, launched in 2000, has soft suspension that enthusiasts say doesn't handle well. Plus, the most powerful model, the Civic Si, only has 160 horsepower, compared with 200 hp or more for some rivals. Although the hot-rodders don't buy a lot of cars themselves, they give the brand a cachet it can't afford to lose. 'For the guys going to the strip, the Civic isn't much to show off,' says Justin Sharp, a sales manager for Wings West, a custom auto-parts maker in Newport Beach, Calif.
Φαίνεται οτι και τα αμερικανάκια στα chat θεωρούν ένα Impreza WRX πιο μουράτο από ένα Civic... μανίσιο! (Σώπα! )
και
Εφημερίδα Herald Tribune 05.08.04
Toyota was rated the most reliable carmaker in a July 29 survey of three-year-old cars and trucks by the market research company J.D. Power Associates, followed by Honda Motor.
Και παρ'όλο που η Toyota παραμένει στην κορυφή σε αξιοπιστία, τα παλιοσίδερα της Honda είναι μόλις... δεύτερα!
Όσο για τη Nissan, είναι η τρίτη σε πωλήσεις Ιαπωνική εταιρεία πίσω από Toyota και Honda. Αγοράζουν και παρααγοράζουν Datsun οι αμερικάνοι! -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Να γραψω εδω και το 'παραπονο' μου για την περιφημη ιαπωνικη ποιοτητα συναρμογης!!
Στις διακοπες μπαινω στο αυτοκινητο(avensis '04) να φυγω πατω το κουμπι των παραθυρων και ουπς δια μαγιας ολοι η κονσολα στην πορτα του οδηγου βυθιζεται και αρχιζει τις ταλαντωσεις καθως το πιεζεις , ειχε ξεκολησει η πανω πλευρα απο την κονσολα με τα χειριστηρια
Τα περνω στο κρανιο δεν το περιμενα απο την toyota, το αμαξι ειναι μονο 5 μηνων, σηκωνομαι μεσημεριατικα και παω στην Αρτα στην αντιπρωσοπεια και αφου τους τα χωνω με τροπο, ερχεται ο μηχανικος και με μια κινηση το φτιαχνει λεγοντας μου ' ενταξει δεν ειναι τιποτα απλα αστοχια κατα την συναρμογη, δεν ειχε βιδωσει σωστα και εφυγε απο την θεση του'
Τα κουμπια λειτουργουσαν κανονικά, το προβλημα ηταν οτι οταν τα πιεζες βυθιζοντανΕνταξει δεν λεω, δεν ηταν κατι σοβαρό αλλα εμενα με χαλασε!!!
Οσο μικρο και αν ηταν το προβλημα εχεις δικιο να ενοχληθηκες....η διαφορα της Toyota ομως ξερεις ποια ειναι? Οτι πηγες στην αντιπροσωπια, τους εδειξες το προβλημα, στο εφτιαξαν αμεσως και χωρις πολλα-πολλα και σου ζητησαν και συγγνωμη....
Αν για παρομοιο προβλημα ειχες παει στην VW με το Passat σου για παραδειγμα θα σε τσαντιζανε πρωτα για κανενα μισαωρο οτι εφταιγες εσυ (μηπως και γλιτωσουν να το διορθωσουν δωρεν εντος εγγυησης) και μονο αν τους εβριζες κανονικα θα στο εφτιαχναν 'και καλα χαριστικα'...
Και βεβαια συτο σου συνεβει στον πρωτο χρονο...αλλα αν σου συνεβαινε απο τον τριτο μεχρι τον εκτο ξερουμε ποιος θα σε καλυπτε και ποιος οχι...(μπηχτη για τη διαρκεια των εγγυησεων στα αξιοπισα γερμανικα)
-
Τους καταναλωτές δεν τους ενδιαφέρουν τα οικονομικά της κάθε εταιρίας που στην περίπτωση της TOYOTA είναι ανθηρά. Το γεγονός όμως ότι η εν λόγο εταιρία βγάζει και αυτοκίνητα με καλή ποιότητα δεν σημαίνει πως χαρακτηρίζονται 'τέλεια'. Κατά την γνώμη μου τα ΤΟΥΟΤΑ είναι αναγκαίο κακό -κουβάδες με ρόδες και καλό μάρκετιν
-
Έγινεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης Monster έγραψε:
Κατά την γνώμη μου τα ΤΟΥΟΤΑ είναι αναγκαίο κακό -κουβάδες με ρόδες και καλό μάρκετινΣε όλα τα παρακάτω η Toyota αγγίζει το τέλειο:
Αξιοπιστία, ποιότητα κατασκευής, κινητήρες, και τώρα τελευταία παθητική ασφάλεια.Το καινούριο Yaris θα είναι πάλι στις ηγετικές θέσεις στην κατηγορία του, η καινούρια Corolla επίσης. Το Avensis ηγείται ήδη (clue εκτός των άλλων: 9 αερόσακοι -1 για τα γόνατα). Το MR2 είναι εξαιρετικό και το Land Cruiser το καλύτερο τζιπ που υπάρχει.
Όχι κι άσχημα για τους 'κουβάδες'
-
Ο χρήστης Monster έγραψε:
Κατά την γνώμη μου τα ΤΟΥΟΤΑ είναι αναγκαίο κακό -κουβάδες με ρόδες και καλό μάρκετινΑναγκαίο κακό γατί; Δεν αναγκάζεται κανείς να πάρει κάτι αν δε του αρέσει.
Κι επι τη ευκαιρία, πια εταιρεία κατά τη γνώμη σου είναι καλή και δεν φιάχνει κουβάδες;
(Άσχετο με τόσα παλαιότερα θέματα που ξαναβγαίνουν νιώθω σα να τρώω κονσέρβες όπως στο στρατό).
TOYOTA = H ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ