-
Καμιά ιδέα για κουκούλα για τι αγαπημένο μας ΄κουκλάκι΄.
Ετσι μωρε για να μην το χτυπάει ο ήλιος το καημένο.. -
κουκούλα εγώ πήρα από την ετεα στη γεωργικής σχολής και είναι μια χαρά . . . μόνο που δε θυμάμαι πόσο . πάντως το καλοκαίρι είναι που τα αυτοκίνητα υποφέρουν πιο πολύ. επίσης μου έχουν κάνει δώρο και ένα ωραίο σετ φροντίδας με διάφορα καθαριστικά της audi . έχει ένα πολύ καλό για τα έντομα που μαζεύονται στο κάπω και δε φεύγουν απλά .
-
Ο χρήστης babisp έγραψε:
Παίδες σας ευχαριστώ όλους.
Κάθε συμβουλή και γνώμη δεχτή.Με νευριάζει η κοροιδία των αντιπροσώπων με το καπέλωμα στον έξτρα εξοπλισμό. π.χ Το s-line πακέτο μέσα έξω στην Γερμανία έχει 4000. Εδώ;ΜΜΙ plus 2810 εκεί και εδώ 3360. Το θέμα είναι γιατί αυτή η διαφορά τιμής. Έχει πετύχει κάποιος από εσάς καλή έκπτωση σε αγορά τοις μετρητοίς; Μπορεί αυτή την περίοδο να έχει νόημα το χοντρό παζάρι. Το καλό είναι ότι δεν βιάζομαι αλλά επειδή τυγχάνει να έχω συγγενείς και φίλους με navara hilux mitsubishi αγροτικά 4χ4 με πετρέλαιο και καταναλώσεις 8 με μάξιμουμ 9 λίτρα νομίζω ότι είναι δέλεαρ το 2λιτρο tdi και αξίζει η αναμονή αν αφήσουν τα πετρέλαια ελέυθεραbabisp έχεις pm...
-
Ο χρήστης skek έγραψε:
Παίδες σας ευχαριστώ όλους.
Κάθε συμβουλή και γνώμη δεχτή.Με νευριάζει η κοροιδία των αντιπροσώπων με το καπέλωμα στον έξτρα εξοπλισμό. π.χ Το s-line πακέτο μέσα έξω στην Γερμανία έχει 4000. Εδώ;ΜΜΙ plus 2810 εκεί και εδώ 3360. Το θέμα είναι γιατί αυτή η διαφορά τιμής. Έχει πετύχει κάποιος από εσάς καλή έκπτωση σε αγορά τοις μετρητοίς; Μπορεί αυτή την περίοδο να έχει νόημα το χοντρό παζάρι. Το καλό είναι ότι δεν βιάζομαι αλλά επειδή τυγχάνει να έχω συγγενείς και φίλους με navara hilux mitsubishi αγροτικά 4χ4 με πετρέλαιο και καταναλώσεις 8 με μάξιμουμ 9 λίτρα νομίζω ότι είναι δέλεαρ το 2λιτρο tdi και αξίζει η αναμονή αν αφήσουν τα πετρέλαια ελέυθεραbabisp έχεις pm...
Σταύρο καλημέρα. και εσύ
-
Λοιπόν..για να καταλάβουμε όλοι μας μερικά πράγματα για το κράτος που ζούμε σε σύγκριση με την Κύπρο-που είχα την ευκαιρία να παω πρόσφατα-σας ενημερώνω:
Τέλη κυκλοφορίας:579 εδω,141 στην Κύπρο,
Βενζίνη:1,5 εδω,1 στην Κύπρο,
Μικτή ασφάλεια:2200 περίπου εδω,700 στην Κύπρο,
Διόδια εκει απλά δεν υπάρχουν..και οι εθνικές οδοι είναι ανώτερες ποιοτικά.
Και φυσικά μετά τις απανωτές αυξήσεις των φόρων και του ΦΠΑ εδω ,το αυτοκίνητο εκει στοιχίζει φθηνότερα
Και το κερασάκι στην τούρτα είναι οτι εκει τα πρώτα τέλη κυκλοφορίας συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του αυτοκινήτου,δηλαδή τα πληρώνει ο έμπορος -
μετακομιζουμε;
-
Και το κερασάκι στην τούρτα είναι οτι εκει τα πρώτα τέλη κυκλοφορίας συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του αυτοκινήτου,δηλαδή τα πληρώνει ο έμπορος
Έχω την άποψη ότι τα πληρώνει ο πελάτης και όχι ο έμπορας, αυτοί είναι τού πάρε δεν είναι του δώσε...
-
[quote='popol@ros']μετακομιζουμε;[/quot
-
Ti ginete omos me to deksiotimono ? Tha mporesete?
-
Ο χρήστης Harris Emiliou έγραψε:
Ti ginete omos me to deksiotimono ? Tha mporesete?
Ελα μωρέ δε βαριέσαι.....ολα μέσα στη ζωη είναι... -
-
Χμμ το Q5 δεν ήταν κάπου στα 54300e; Τώρα η σελίδα το δείχνει στα 45200e
-
Προκειται για περιορισμενο αριθμο αυτοκινητων με το 2.0 Τ 180 PS.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Προκειται για περιορισμενο αριθμο αυτοκινητων με το 2.0 Τ 180 PS. -
δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα χρησιμεύε ένας κινητήρας με 180 άλογα αντί 211 ? και γιατί να βγαίνει πιο φθηνό το αυτοκίνητο ενώ έχει μόνο αλλαγή στη χαρτογράφηση ?
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα χρησιμεύε ένας κινητήρας με 180 άλογα αντί 211 ? και γιατί να βγαίνει πιο φθηνό το αυτοκίνητο ενώ έχει μόνο αλλαγή στη χαρτογράφηση ?Μήπως δεν είναι μόνο διαφορετική χαρτογράφηση???
Γιατί η διαφορά είναι περίπου 9000 Ευρώ (limited) σε σχέση με τα 211 άλογα και είναι μεγάλη για να είναι μόνο χαρτογράφηση...Πάντως τώρα που το ψάχνω, βλέπω ότι η MTM και τις δύο εκδόσεις τις ανεβάζει στα 270 άλογα με την ίδια ροπή...
http://www.mtm-online.de/en/Audi/Q-5/2- ... FZID=Q5155
http://www.mtm-online.de/en/Audi/Q-5/2- ... FZID=Q5132Και η ABT το ίδιο :
http://www.abt-sportsline.gr/el/categor ... tails.aspx
http://www.abt-sportsline.gr/el/categor ... tails.aspxΜικρές διαφορές μόνο στην τελική και στην επιτάχυνση...
-
Πάντως 80 Ευρώ το άλογο βγαίνει αν το υπολογίσετε...
Τζάμπα πράμα...
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα χρησιμεύε ένας κινητήρας με 180 άλογα αντί 211 ? και γιατί να βγαίνει πιο φθηνό το αυτοκίνητο ενώ έχει μόνο αλλαγή στη χαρτογράφηση ?Μικροτερο κοστος χρησης ισως σε καποιες αλλες αγορες που στηριζουν τη φορολογηση ή την ασφαλιση στην ιπποδυναμη.
Detuned εκδοσεις υπαρχουν παρα πολλες κατα καιρους ,απο διαφορους κατασκευαστες.
Ισως ο 180αρης να εχει μικροτερη καταναλωση ας πουμε.Δε ξερω αν οι δυο εκδοσεις φορανε τα ιδια φρενα για παραδειγμα...Eιναι Valvelift???
Η διαφορα στην τιμη ειναι περιπου 3000 ευρω απο οτι ειδα ,δεν αναφερομαι στη Limited.
Aυτο που δε καταλαβαινω ειναι γιατι δεν χρησιμοποιουν τον 1.8 ΤSI και επιμενουν στο 2.0Τ 180 . -
Ο 180άρης δεν έχει το Valvelift. Όσο για τα 45200 της limited μάλλον η kosmocar τα δίνει στο κόστος για να δείξει πωλήσεις...
-
Η τιμή των 45.200 σύμφωνα με δήλωση του αντιπροσώπου είναι στα 180 άλογα 2.0T χωρίς να μπορείς να προσθέσεις τίποτα γιατί αλλάζει ο φόρος πολυτελείας π.χ μπορείς μόνο χρώμα να βάλεις ή μόνο xenon δεν έχεις δυνατότητα τίποτα άλλο γιατί τότε πας στα 54 κάτι.
AUDI Q5