-
Ο πραγματικός οδηγός ας πάρει και αμάξι με χειροκίνητο αβανς. Αυτό και αν είναι 'αγνό'.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο πραγματικός οδηγός ας πάρει και αμάξι με χειροκίνητο αβανς. Αυτό και αν είναι 'αγνό'.αααΑΑΑΑ! καλό αυτό! δεν το είχα σκεφτεί! λοιπόν, μόλις μου έδωσες την επόμενη μου μετατροπή στο πιάτο!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και το μειωμένο κόστος θα επιτευχθεί με την τοποθέτηση του -ακριβού- DSG7?
οσο λιγοτερες διαφορες υπαρχουν στη γραμμη παραγωγης τοσο πιο φθηνη ειναι η παραγωγη, μαλλον ετσι το εννοει
το dsg μην το δενεις κομπο οτι ειναι και τοσο πιο ακριβο απο το χειροκινητο, ασχετα με το ποσο το χρεωνουν
Τον πελατη τον ενδιαφερει ποσο στοιχιζει στην VW ή ποσο θα το πληρωσει αυτος;
μιλουσαμε για το κοστος της εταιρειας
ο πελατης ετσι κι αλλιως θα πληρωσει υπεραξια
δε βρισκω λογο να κανει καποια χιλιαρικα το dsg
ας μη σχολιασουμε οτι αν παμε στην audi το ακριβως ιδιο ανταλλακτικο (δε μιλαω για καλυτερα πλαστικα, ηχομονωσεις κτλ, μιλαω για το ιδιο ακριβως ανταλλακτικο) τρωει ενα ωραιοτατο καπελο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Και το μειωμένο κόστος θα επιτευχθεί με την τοποθέτηση του -ακριβού- DSG7?
οσο λιγοτερες διαφορες υπαρχουν στη γραμμη παραγωγης τοσο πιο φθηνη ειναι η παραγωγη, μαλλον ετσι το εννοει
το dsg μην το δενεις κομπο οτι ειναι και τοσο πιο ακριβο απο το χειροκινητο, ασχετα με το ποσο το χρεωνουν
Τον πελατη τον ενδιαφερει ποσο στοιχιζει στην VW ή ποσο θα το πληρωσει αυτος;
μιλουσαμε για το κοστος της εταιρειας
ο πελατης ετσι κι αλλιως θα πληρωσει υπεραξια
δε βρισκω λογο να κανει καποια χιλιαρικα το dsg
ας μη σχολιασουμε οτι αν παμε στην audi το ακριβως ιδιο ανταλλακτικο (δε μιλαω για καλυτερα πλαστικα, ηχομονωσεις κτλ, μιλαω για το ιδιο ακριβως ανταλλακτικο) τρωει ενα ωραιοτατο καπελο
μα με το που μπει σε ένα Audi ένα ανταλλακτικό γίνεται αμέσως premium!
-
Παρουσιάστηκε ...μέσω facebook ... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Παρουσιάστηκε ...μέσω facebook ...για την εμφάνιση.
σε σύγκριση μ αυτό... -
Εντάξει, καλό είναι... Το λευκό το κολακεύει κιόλας .
-
Ουτε καν ζαντες θα αλλαξουν,παλι οι ιδιες? Καταραμενη φτωχεια..
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
http://www.autoevolution.com/images/news/2011-vw-polo-gti-breaks-cover-on-facebook-21391_2.jpg
Παρουσιάστηκε ...μέσω facebook ...για την εμφάνιση.
σε σύγκριση μ αυτό... http://img3.imageshack.us/img3/354/fiat ... 101141.jpgΤο Polo είναι sleeper. Το Punto, από την άλλη, αγγίζει την καγκουριά.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
http://www.autoevolution.com/images/news/2011-vw-polo-gti-breaks-cover-on-facebook-21391_2.jpg
Παρουσιάστηκε ...μέσω facebook ...για την εμφάνιση.
σε σύγκριση μ αυτό... http://img3.imageshack.us/img3/354/fiat ... 101141.jpgΤο Polo είναι sleeper. Το Punto, από την άλλη, αγγίζει την καγκουριά.
υπερβολικό το δεύετρο σκέλος της απάντησης.. (και οχι επειδή είναι Fiat)
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
http://www.autoevolution.com/images/news/2011-vw-polo-gti-breaks-cover-on-facebook-21391_2.jpg
Παρουσιάστηκε ...μέσω facebook ...για την εμφάνιση.
σε σύγκριση μ αυτό... http://img3.imageshack.us/img3/354/fiat ... 101141.jpgΤο Polo είναι sleeper. Το Punto, από την άλλη, αγγίζει την καγκουριά.
υπερβολικό το δεύετρο σκέλος της απάντησης.. (και οχι επειδή είναι Fiat)
Υπερβολικός είναι ο πίσω προφυλακτήρας και υπερβολικές είναι οι ζάντες του. Είχαμε έναν εργοστασιακό καγκουροεκπρόσωπο στην κατηγορία, το Corsa OPC, τώρα τους κάναμε δύο.
-
Τα πισω φωτα του Polo ειναι αθλια αναμμενα. Σα νυσταγμενο ειναι, οντως.
-
Το Polo GTI θελει ενα χειροκινητο κιβωτιο, και ενα ESP που να παρακαμπτεται, ωστε να ειναι οπως πρεπει...
Αν δεν αποκτησει εστω αργοτερα ως εργοστασιακο - ενα χειροκινητο κιβωτιο- ή απο εξωγενη παρεμβαση -μια παρακαμψη του ESP... - τοτε μαλλον και ο οδηγος του θα νιωθει 'νυσταγμενος' με την ολη οδηγικη διαδικασια... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Το Polo είναι sleeper. Το Punto, από την άλλη, αγγίζει την καγκουριά.
υπερβολικό το δεύετρο σκέλος της απάντησης.. (και οχι επειδή είναι Fiat)
Διαφωνώ και εγώ, το GPunto evo abarth (ωραίο όνομα btw) δεν αγγίζει την καγκουριά, την ορίζει. 'Diffuser' ( ) και 'εξαγωγές' αέρα στον πίσω προφυλακτήρα είναι ο ορισμός της καγκουριάς.
Το Polo μου φαίνεται εξαιρετικά σχεδιασμένο και η έκδοση GTi ακόμα περισσότερο. Είναι κομψό και αρμονικό με μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες χωρίς να προσποιείται πως είναι κάτι που δεν είναι (πχ αγωνιστικό LMP1 ή παχυκεφαλόσαυρος)
-
μαλιστα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το Polo GTI θελει ενα χειροκινητο κιβωτιο, και ενα ESP που να παρακαμπτεται, ωστε να ειναι οπως πρεπει...
Αν δεν αποκτησει εστω αργοτερα ως εργοστασιακο - ενα χειροκινητο κιβωτιο- ή απο εξωγενη παρεμβαση -μια παρακαμψη του ESP... - τοτε μαλλον και ο οδηγος του θα νιωθει 'νυσταγμενος' με την ολη οδηγικη διαδικασια...Το DSG απλά θέλει προσαρμογή και εν τέλει μπορεί να είναι αρκετά διασκεδαστικό.
Διαφωνώ ότι πρέπει να βγάινει το ESP. Εγώ το Polo GTi δεν πρόκειτε να το αγοράσω, προτιμώ όμως να μην μπορούν να το απενεργοποιήσουν εκείνοι που θα το οδηγούν.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Το Polo GTI θελει ενα χειροκινητο κιβωτιο, και ενα ESP που να παρακαμπτεται, ωστε να ειναι οπως πρεπει...
Αν δεν αποκτησει εστω αργοτερα ως εργοστασιακο - ενα χειροκινητο κιβωτιο- ή απο εξωγενη παρεμβαση -μια παρακαμψη του ESP... - τοτε μαλλον και ο οδηγος του θα νιωθει 'νυσταγμενος' με την ολη οδηγικη διαδικασια...Το DSG απλά θέλει προσαρμογή και εν τέλει μπορεί να είναι αρκετά διασκεδαστικό.
Διαφωνώ ότι πρέπει να βγάινει το ESP. Εγώ το Polo GTi δεν πρόκειτε να το αγοράσω, προτιμώ όμως να μην μπορούν να το απενεργοποιήσουν εκείνοι που θα το οδηγούν.
γιατί??
για να μην μπορούν να διασκεδάσουν σωστά?? -
τα αυτοκινητα δεν ειναι για διασκεδαση.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το Polo GTI θελει ενα χειροκινητο κιβωτιο, και ενα ESP που να παρακαμπτεται, ωστε να ειναι οπως πρεπει...
Αν δεν αποκτησει εστω αργοτερα ως εργοστασιακο - ενα χειροκινητο κιβωτιο- ή απο εξωγενη παρεμβαση -μια παρακαμψη του ESP... - τοτε μαλλον και ο οδηγος του θα νιωθει 'νυσταγμενος' με την ολη οδηγικη διαδικασια...Σε λίγο καιρό δεν θα κατασκευάζεται κανένα αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο.....
δεν νομίζω να συμβεί ποτέ αυτό...
αλλη χάρη το χειροκίνητο, προσωπικά δεν το αλλάζω με κανένα auto -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δεν νομίζω να συμβεί ποτέ αυτό...
αλλη χάρη το χειροκίνητο, προσωπικά δεν το αλλάζω με κανένα autoΤα ίδια έλεγαν κάποτε για το υδραυλικό τιμόνι, το ABS, το ESP κ.ο.κ.
VW Polo GTI (2010)