-
συγγνωμη, αλλα αυτες της Παλληνης στο σχολειο, οπως και αυτη μετα την Νεα Μακρη προς Μαραθωνα,
δεν ειναι ακομα αδεια τα κουτια? εχασα κανα επεισοδιο? -
Aδειες είναι ...μιλάω για τις κανονικές.
-
Γενικα σε ολο τον δρομο αναγνωριζουν οι καμερες τις ταχυτητες και απο τις δυο λωριδες? Γιατι λεει 70 και 50 στις αντιστοιχες λωριδες.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Aδειες είναι ...μιλάω για τις κανονικές.ωχ! υπαρχει στην παλληνη καμερα σε λειτουργια? ωχ! ωχ ωχ!
ξερω 3 στην μαραθωνος:
μετα το αλεξ πακ πριν την στροφη για αττικη οδο,
μετα τα φαναρια του πικερμιου,
και αυτην στην Ραφηνα!
please update me! -
Ο χρήστης Stab έγραψε:
Aδειες είναι ...μιλάω για τις κανονικές.
ωχ! υπαρχει στην παλληνη καμερα σε λειτουργια? ωχ! ωχ ωχ!
ξερω 3 στην μαραθωνος:
μετα το αλεξ πακ πριν την στροφη για αττικη οδο,
μετα τα φαναρια του πικερμιου,
και αυτην στην Ραφηνα!
please update me!συνενόηση φουκουρού
αυτές λέω για τον φίλο από πάνω.
οι άλλες στην Παλλήνη, στον Βρανά Μαραθώνα, στον Σταυρό της Αγιας Παρασκευής από ότι είδα είναι άδεια κουτιά. Αλλά μην το ρισκάρετε και περνάτε αέρα γιατί σήμερα είναι αύριο δουλεύουν ...ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξεφυτρώνει.
-
ναι ναι! παντα κοβω κι ας ξερω οτι ειναι αδειο το κουτι!
βεβαια δεν ξερω αν χωραει καμερα εκει μεσα αν αναλογιστεις ποσο μικρο ειναι το κουτι σε σχεση με τις αλλες καμερες! και εαν θα μπει ποτε!
ευχαριστω!
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Γενικα σε ολο τον δρομο αναγνωριζουν οι καμερες τις ταχυτητες και απο τις δυο λωριδες? Γιατι λεει 70 και 50 στις αντιστοιχες λωριδες.νομιζω πως δεν γινεται αυτο!
και απο φωτο που εχω δει ειναι εστιασμενες στην αριστερη λωριδα!αλλα δεν ειναι 100% σιγουρος!
-
Ερώτηση: οι κάμερες που είναι στις λεωφορειολωρίδες λειτουργούν; Γιατί πολλούς βλέπω να αδιαφορούν για αυτές και να περνάνε μπροστά τους.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Aδειες είναι ...μιλάω για τις κανονικές.
ωχ! υπαρχει στην παλληνη καμερα σε λειτουργια? ωχ! ωχ ωχ!
ξερω 3 στην μαραθωνος:
μετα το αλεξ πακ πριν την στροφη για αττικη οδο,
μετα τα φαναρια του πικερμιου,
και αυτην στην Ραφηνα!
please update me!συνενόηση φουκουρού
αυτές λέω για τον φίλο από πάνω.
οι άλλες στην Παλλήνη, στον Βρανά Μαραθώνα, στον Σταυρό της Αγιας Παρασκευής από ότι είδα είναι άδεια κουτιά. Αλλά μην το ρισκάρετε και περνάτε αέρα γιατί σήμερα είναι αύριο δουλεύουν ...ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξεφυτρώνει.
elteo του Σταυρού είναι σίγουρο πως δεν λειτουργούν; Την Πρωτομαγιά το μεσημεράκι, επέστρεφα από καφεδάκι στη Λούτσα και στο φανάρι που βγαίνεις στο 24ωρο, επειδή στο κόκκινο (κλασικά) μου μπήκε μπροστά βλακάκος με παπί, ακριβώς έξω από το 24ωρο τον τρομοκράτησα λίγο επιταχύνοντας και έφτασα στην έξοδο πάνω από τη γέφυρα με.......αρκετούτσικα χλμ
Από τότε ένα άγχος το έχω καθώς διάβασα εκ των υστέρων πως είναι και εκείνο το σημείο με κάμερες
-
Nαι vasgti κοντράκια
Είναι άδεια κουτιά....ακόμα. (μέχρι την Πέμπτη που τα χα δει)
εδιτ: την πρωτομαγιά δεν υπήρχαν καν
-
Σύμφωνα με το myforumplus στη Β. Ελλάδα παρουσιάστηκε ένα Truspeed. Περισσότερες πληροφορίες ας δώσουν όσοι έχουν πρόσβαση στο forum. Τελικά, η ΕΛΑΣ και ο αντιπρόσωπος τα κατάφεραν... 3000+ € πιστόλι σήμερα που έχουμε οικονομικό πρόβλημα στην Ελλάδα. Φανάζομαι και αυτό έγινε με αντικειμενικό διαγωνισμό και προδιαγραφές κτλ.
Ευχαριστώ.
-
Απορία που την είχα πει και δεν μου είχε απαντηθεί αλλού. Στην εγνατία η κάμερες λειτουργούν? γιατί παντού πινακίδες έχει
-
Στην Εγνατία υπάρχουν ουσιαστικά δύο ειδών κάμερες ταχύτητας. Οι καινούργιες και οι παλιές.
Οι παλιές, βρίσκονται στα τούνελ της Βέροιας (αν δεν κάνω λάθος) και είναι της Redflex με πιεζοηλεκτρικές / επαγωγικές λωρίδες (δε θυμάμαι τι χρησιμοποιεί η Redflex) και από ότι φαντάζομαι δεν έχουν δυνατότητα για καταγραφή βίντεο αυτή τη στιγμή (οι κάμερες της Redflex έχουν και νομίζω ότι ήταν οι πρώτες που το έβαλαν στον εξοπλισμό τους). Αυτές, θεωρητικά, μπορούν να καταγράψουν, αν τους βάλουν film μιας και οι μηχανισμοί υπάρχουν εδώ και χρόνια.
Οι νέες, που τοποθετήθηκαν τα προηγούμενα 2 χρόνια σε όλη την Ελλάδα (~300 στον αριθμό), είναι ουσιαστικά άδεια κουτιά. Στις περισσότερες περιοχές δεν έχει γίνει κανένα έργο, αν και υπάρχουν σημεία που έχουν προχωρήσει, όπως στη Ναύπακτο που έχουν σκάψει λωρίδες (βλ. σχετικό βίντεο) και στα Τρίκαλα που είδα κάποια σε ένα χωριό να ηλεκτροδοτείται και ο ανιχνευτής να χτυπάει, πράγμα που όμως δεν εξασφαλίζει ότι η κάμερα λειτουργούσε μιας και άνετα μπορεί να ήταν πόρτα από κάποιο κοντινό μαγαζί.
Οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες απλά δε λειτουργούν μιας και είναι παλιές Gatso με film, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να αλλάζουν film κάθε φορά που γεμίζει (100-200 παραβάτες θα βρεθούν σε διάστημα ολίγων ωρών). Ακόμα και να τις γεμίζουν, δηλαδή, εντός ημέρας δε θα έχουν δυνατότητα φωτογράφισης πλέον και το γέμισμα δεν μπορεί να γίνει επί καθημερινής βάσεως.
Ευχαριστώ.
-
να ρωτησω κατι αλλο, συγγνωμη αν εχει χιλιοειπωθει στις προηγουμενες σελιδες. Στις καμερες της ΑΟ στα ποσα χλμ χτυπανε??
-
Δεν υπάρχει σταθερό όριο μιας και οι κάμερες είναι σε διαφορετικά σημεία με διαφορετικά όρια. Αυτό που πρέπει να υπολογίζεις είναι πως οι κάμερες συνήθως γράφουν για τη μεγάλη παράβαση, δηλαδή για τα +30 Km/h και πάνω. Στην πράξη, μπορεί να είναι λίγο παραπάνω το όριο για σιγουριά. Πχ σφάλμα 2% σε ταχύτητες >120 Km/h είναι συνηθισμένα, ακόμα και σε πιστόλια laser. Με αυτό υπόψη μας και δεδομένου ότι η κάμερα θα έγραφε έτσι κι αλλιώς στα 130 (όριο 100) ή στα 150 (όριο 120), θεωρούμε πως ένα όριο ενεργοποίησης 135 και 155 Km/h αντιστοίχως, είναι το πιο πιθανό.
Για να είσαι όμως σίγουρος, μην περιμένεις κάτι τέτοιο. Θεώρησε το +30 για να είσαι 100% σίγουρος... προς το παρόν, δηλαδή όσο υπάρχουν ακόμα θύματα, μιας και, όταν λιγοστέψουν, τα όρια που γράφουν οι κάμερες θα πέσουν... κλασσικό κόλπο που αποδεικνύει ότι νοιάζονται για τα €€€. Πριν 2 χρόνια, στη Δράμα, φορητή κάμερα έγραφε για +20 και αργότερα και για +10 μιας και ήταν σε χωριό στημένοι και οι πελάτες έκοβαν έτσι κι αλλιώς λόγω κίνησης.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Δεν υπάρχει σταθερό όριο μιας και οι κάμερες είναι σε διαφορετικά σημεία με διαφορετικά όρια. Αυτό που πρέπει να υπολογίζεις είναι πως οι κάμερες συνήθως γράφουν για τη μεγάλη παράβαση, δηλαδή για τα +30 Km/h και πάνω. Στην πράξη, μπορεί να είναι λίγο παραπάνω το όριο για σιγουριά. Πχ σφάλμα 2% σε ταχύτητες >120 Km/h είναι συνηθισμένα, ακόμα και σε πιστόλια laser. Με αυτό υπόψη μας και δεδομένου ότι η κάμερα θα έγραφε έτσι κι αλλιώς στα 130 (όριο 100) ή στα 150 (όριο 120), θεωρούμε πως ένα όριο ενεργοποίησης 135 και 155 Km/h αντιστοίχως, είναι το πιο πιθανό.Για να είσαι όμως σίγουρος, μην περιμένεις κάτι τέτοιο. Θεώρησε το +30 για να είσαι 100% σίγουρος... προς το παρόν, δηλαδή όσο υπάρχουν ακόμα θύματα, μιας και, όταν λιγοστέψουν, τα όρια που γράφουν οι κάμερες θα πέσουν... κλασσικό κόλπο που αποδεικνύει ότι νοιάζονται για τα €€€. Πριν 2 χρόνια, στη Δράμα, φορητή κάμερα έγραφε για +20 και αργότερα και για +10 μιας και ήταν σε χωριό στημένοι και οι πελάτες έκοβαν έτσι κι αλλιώς λόγω κίνησης.
Ευχαριστώ.
Ευχαριστω γιατι τοσο καιρο πηγαινα ακριβως στο οριο στα σημεια που υπαρχουν οι καμερες και ενοιωθα λιγο ενω ο δρομος ειναι για παραπανω ταχυτητα πχ στο τουνελ εκει στο Αιγαλεω εχει οριο 100 πηγαινα ακριβως στα 100 ή 109.
-
Ένα email Που μου στείλανε... δεν ξέρω αν βοηθάει...
.
.
.Με λίγη προσοχή στην Αττική οδό
Φίλοι οδηγοί, έχουν τοποθετηθεί τα νέα σταθερά ραντάρ ταχύτητας στην Αττική Οδό.
(αρχίζει από τον άλλο μήνα - ή και λίγο νωρίτερα !!! )
Σταθερά Ραντάρ Ταχύτητας Αττικής Οδού
Επεξήγηση συμβόλων
ΧΘ= Χιλιομετρική Θέση
Β = Βριλήσσια
Υ = Υμηττός
Ρ = Ραφήνα
Χ = Χολαργός
Κ = Κατεχάκη
Μ = ΜαρκόπουλοSLVMS = Οι πράσινοι μεταλλικοί πίνακες που δίνουν ενημέρωση για όρια ταχύτητας και άνοιγμα ή κλείσιμο λωρίδων- μακρόστενοι)
MVMS = Οι μαύροι ηλεκτρονικοί πίνακες που δίνουν πληροφορίες για την κίνηση (μακρόστενοι)Κάμερες Περιφερειακής Υμηττού - Ανά ζεύγη
ΧΘ - Ρ 7.1 (πλευρική κάμερα στο τούνελ)
ΧΘ - Υ 6.9 (πλευρική κάμερα - εμφανής)ΧΘ - Χ 6.6 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS)
ΧΘ - Β 6.2 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS)
ΧΘ - Κ 3.0 (πλευρικό τοποθετημένο όμως στο MVMS του αντίθετου ρεύματος)
ΧΘ - Μ 3.0 (κρυμμένη κάμερα στο ΜVMS)
ΧΘ - Κ 0.6 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS)Κάμερες Κεντρικής αρτηρίας Αττικής οδού
Α = κατεύθυνση Αεροδρόμιο
Ε = κατεύθυνση Ελευσίνα
ΧΘ - Ε 39.5 (κρυμμένη κάμερα στο ΜVMS) (ΣΕΑ Μεσογείων) - προς Ελευσίνα
ΧΘ - Α 39.5 (κρυμμένη κάμερα στο ΜVMS) (ΣΕΑ Μεσογείων) - προς Αεροδρόμιο
ΧΘ - Α 19.4 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS) (Δημοκρατίας) - προς ΑεροδρόμιοΧΘ - Α 15.2 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS) (Μαύρη ώρα) - προς Αεροδρόμιο
(επιπλέον, μία προς Ελευσίνα - ιδε κατωτέρω)
ΧΘ - Ε 9.2 (πλευρικό αριστερά) (ΣΕΑ Ασπροπύργου) - προς Ελευσίνα- οι δύο κάμερες που υπήρχαν ήδη, δηλαδή :
μία, στην είσοδο της Αττικής Οδού από Ελευσίνα στο τέλος του τούνελ δεξιά και
μια, στο ύψος της εξόδου των Νέων Λιοσίων πριν το τούνελ της Μαύρης Ώρας προς Ελευσίνα, (κρυμμένη πίσω από το SLVMS)
ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
Να υπολογίσετε max (!) ΑΝΟΧΗ περίπου 30% πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας !
-
Πού να εστιάσω την προσοχή μου αύριο για φορητά ραντάρ στο πήγαινε προς Κρανίδι/Ερμιόνη (από Αθήνα);
-
Εχετε τον νου σας στο δρομο Αργος-Αστρος ειδικα απο τον νεο δρομο μολις βγειτε στηνονται σε διαφορα σημεια. Παλι χθες γλιτωσα το προστιμο στο χωριο Πανοραμα λιγο πριν το Αργος. Χώρια αλλο μπλοκο που συνδεει το Π.Αστρος με το Αστρος.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Πού να εστιάσω την προσοχή μου αύριο για φορητά ραντάρ στο πήγαινε προς Κρανίδι/Ερμιόνη (από Αθήνα);Οπου έχει ευθεία δηλ. σε λίγα σημεία Σοφικό και ακριβώς πριν το Κρανίδι.
Επίσης το πιο συνηθισμένο είναι στην έξοδο των Λουτρών Ελένης στην ανηφόρα πριν την αριστερή που ξεκινά ο δρόμος της Επιδαύρου.
Radar και πού βρίσκονται.