Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Smart turbo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Smart turbo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    141
    2847
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanosg7 last edited by

      Καλησπερα guys...
      λοιπον εχω μερικες ερωτησουλες σχετικα με τα smart(turbo)...
      καταρχας εχω ακουσει οτι η τουρμπινα τους ραγιζει ευκολα,αληθευει κατι τετοιο??
      και επισης οτι μετα τα 100.000 χιλιομετρα ειναι για πεταμα...
      ποσο αξιοπιστα ειναι σαν αυτοκινητα??
      Thanks a lot!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanosg7 last edited by

        Καλησπερα guys...
        λοιπον εχω μερικες ερωτησουλες σχετικα με τα smart(turbo)...
        καταρχας εχω ακουσει οτι η τουρμπινα τους ραγιζει ευκολα,αληθευει κατι τετοιο??
        και επισης οτι μετα τα 100.000 χιλιομετρα ειναι για πεταμα...
        ποσο αξιοπιστα ειναι σαν αυτοκινητα??
        Thanks a lot!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanosg7 last edited by

          Καλησπερα guys...
          λοιπον εχω μερικες ερωτησουλες σχετικα με τα smart(turbo)...
          καταρχας εχω ακουσει οτι η τουρμπινα τους ραγιζει ευκολα,αληθευει κατι τετοιο??
          και επισης οτι μετα τα 100.000 χιλιομετρα ειναι για πεταμα...
          ποσο αξιοπιστα ειναι σαν αυτοκινητα??
          Thanks a lot!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            και η τουρμπινα διασυρεται και το κιβωτιο επισης

            κακη αγορα, παρε ενα κανονικο αυτοκινητο σαν το πικαντο καλυτερα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 1
              106_4_ever last edited by

              Νομιζω η πολλαπλη ραγιζε ( στο παλιο) λογω κακης σχεδιασης
              Το νεο εχει σχεδον ιδια πολλαπλη(?) αλλα αλλο turbo (?)
              Ναι τα παλια ηθελαν αλλαγη κινητηρα ανα 100,000 υπαρχουν βεβαια και smart με 150,000 αλλα λιγα.
              Το καινουργιο ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο το παλιο
              υ.γ οποιος ξερει απο smart ας γραψει

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                leftgalan last edited by

                καλημέρα . αν μιλάς για το παλιό . . . ούτε να το σκέφτεσαι ! ραγίζει σπάει και είναι γενικά απαράδεκτο . εγώ το είχα πάρει μεταχείρ και για να το ξανά πουλήσω , του άλλαξα κινητήρα . τώρα έχω το καινούργιο που είναι φοβερό ! καμία σχέση με το παλιό . άλλωστε έχει 1000 κινητήρα από την mitsubishi το πήρα όμως ατμόσφαιρα γιατί επειδή είναι ένα αυτοκίνητο πόλης με �κληρή χρήση υπέθεσα ότι με το turbo θα ήταν πιο ευαίσθητο . τα παιδιά από το συνεργείο της smart μου λένε ότι καλά έκανα . ΤΥΧΑΙΟ ? Δε νομίζω !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad-max-13 last edited by

                  ειμαι κατοχος ενος smart f2 700cc αγορασμενο καινουργιο μαιο 2006
                  εχει 100.000κμ δεν καιει παραπανω απο 100ml λαδι kaue 5.000 km poy toy allazv ladia
                  δεν εχω αλλαξει ακομα δισκο πλατο
                  δεν εχω αλλαξει ακομα δισκοφρενα
                  δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα (εκτος απο μιζα τον 1ο χρονο - εγγυηση)

                  επιπλεον σε σχεση με το καινoυργιο σμαρτ 1000cc

                  εχει χαμηλοτερα τελη κυκλοφοριας
                  καιει 2 λιτρα /100κμ λιγοτερη βενζινη
                  δεν τριζει
                  δεν πολυμεριζει η οροφη του
                  δεν στραβωνουν οι δισκοι του

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • scotch
                    scotch last edited by

                    ειμαι κατοχος ενος smart f2 700cc αγορασμενο καινουργιο Ιούλιο 2005, εχει 55.000κμ δεν καιει καθόλου λαδι κάθε 5.000 km poy toy allazv ladia
                    δεν εχω αλλαξει ακομα δισκο πλατο
                    δεν εχω αλλαξει ακομα δισκοφρενα
                    δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα

                    επιπλεον σε σχεση με το καινoυργιο σμαρτ 1000cc
                    εχει χαμηλοτερα τελη κυκλοφοριας
                    καιει 2 λιτρα /100κμ λιγοτερη βενζινη
                    δεν τριζει
                    δεν πολυμεριζει η οροφη του
                    δεν στραβωνουν οι δισκοι του

                    +1

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koubeast last edited by

                      Απ ότι μου είχε πει φίλος μου που ασχολούταν με τα smart τα 600άρια είχαν πρόβλημα με το κινητήρα ή το τούρμπο, τα 700άρια ήταν μια χαρά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vellerefontis last edited by

                        Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
                        καλημέρα . αν μιλάς για το παλιό . . . ούτε να το σκέφτεσαι ! ραγίζει σπάει και είναι γενικά απαράδεκτο . εγώ το είχα πάρει μεταχείρ και για να το ξανά πουλήσω , του άλλαξα κινητήρα . τώρα έχω το καινούργιο που είναι φοβερό ! καμία σχέση με το παλιό . άλλωστε έχει 1000 κινητήρα από την mitsubishi το πήρα όμως ατμόσφαιρα γιατί επειδή είναι ένα αυτοκίνητο πόλης με �κληρή χρήση υπέθεσα ότι με το turbo θα ήταν πιο ευαίσθητο . τα παιδιά από το συνεργείο της smart μου λένε ότι καλά έκανα . ΤΥΧΑΙΟ ? Δε νομίζω !

                        και το πρώτο είχε κινητήρα, κιβώτιο, μετάδοση από την Μισουσβήσει...

                        γ@μώ τα ορθογραφικά μου/.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Φιλος με το 600άρι και ~100κ ψάχνει για μοτέρ γιατί καίει περισσότερο λάδι από βενζίνη!

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης xenos έγραψε:
                            Φιλος με το 600άρι και ~100κ ψάχνει για μοτέρ γιατί καίει περισσότερο λάδι από βενζίνη!

                            Σε λιγες μερες θα του μεινει στο δρομο.......... ετσι εκανε σε μιας φιλης μου το 600ρι και τελικα 3 μερες μετα τα εκαψε ολα και εβαλε καινουργιο μοτερ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              shumakos last edited by

                              Σε 600αρι πρώτης γενιάς μπορεί να μπει 700άρι μοτέρ για αντικατάσταση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • scotch
                                scotch last edited by

                                Μπορεί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Πείτε ρε σεις καμιά πληροφορία για το θέμα!
                                  Τι αλλάζουν? Κορμό? Όλο? Καινούριο? Κόστος? Κανένα γνώστη μάστορα?

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nosferatu_gr last edited by

                                    Aναλογα τι εχει,αμα καιει τον αμπακο σε λαδι γινεται απλα μια ανακατασκευη(πρπ 1500 γιουργια)που αλλαζουν σχεδον τα παντα μεσα και μετα ειναι σαν καινουριο,κανεις κανονικα στρωσιμο απο την αρχη.Αμα εχει καρφωσει καμμια βαλβιδα προφανως δεν επισκευαζεται και παιρνεις μτχ κινητηρα(κανεις και το σταυρο σου πρωτα) και οτι κατσει.

                                    Γενικα για τα σμαρτ σχεδον ολα οσα ακουγονται ειναι ανακριβειες και υπερβολες.Τα μονα που ισχυουν ειναι οτι τα 600αρια εχουν μια μεγαλύτερη ευπαθεια,οχι οτι ντε και καλα χαλαν.Ολα αυτα τα προβληματα που εχουν τρομαξει τον κοσμο ειναι 100% απο κακη χρηση,οταν παρεις σμαρτ(600-700) πρεπει να το μεταχειριζεσαι σωστα,δηλαδη λιγο ζεσταμα και χαλαρη οδηγηση στην αρχη,σειριακα στο ξεκινημα για να ζεσταθει το λαδι στο κιβωτιο,κρυωμα στο τελος,συχνες αλλαγες λαδιων κλπ.Δεν ειναι γιαρις που το βαζεις μπρος και πατας το γκαζι τερμα,μετα βγαζεις αλαρμ δεξια και το σβηνεις αερα πατερα.Με σωστη χρηση βγαζει χαλαρα πανω απο 150k χλμ,και μην ξεχναμε οτι η τουρμπινα σε ολα τα αυτοκινητα ειναι αναλωσιμη.Και κατι που ακουστηκε πανω,τα σασμαν δεν βγαζουν ποτε προβλημα.Αυτη η σωστη χρηση για ενα που αγοραζει τωρα μτχ 700αρι δε θα ερθει ποτε,γιατι δε ξερεις τι εχει κανει ο προηγουμενος χρηστης,οποτε ο μυθος συντηρείται.

                                    Anyway ολα αυτα ειναι απο προσωπικη πειρα καθως εχω ενα καινουριο 1000αρι turbo 84hp fortwo και ενα 700αρι 82hp roadster(ειναι ο κινητηρας που φοραν τα 700αρια με τη βελτιωση της brabus).

                                    Αν καποιος θελει να παρει ενα μτχ fortwo αυτη τη περιοδο,θα δψσει γυρω στο 10αρικο για το καινουριο,και γυρω στα 6-7 για το παλιο.Αν το εχει για μοναδικο αμαξι θα προτεινα το καινουριο,αν οχι το παλιο,καθως ειναι ΑΡΚΕΤΑ οικονομικοτερο.Εχει φθηνοτερα τελη,ασφαλεια,κοστος αποκτησης,ανταλλακτικα(απειρα μτχ κομματια) και βασικοτερο καταναλωση.Το καινουριο κινηται γυρω στα 8,5 το τουρμπο,στα 7,5 το ατμοσφαιρικο ενω το παλιο γυρω στο 6,παντα σε μεικτες ιδιες συνθηκες μετρημενες απο εμενα.Αλλα οπως προβλεψατε το καινουριο ειναι καλυτερο σε ολους τους αλλους τομεις περαν του οικονομικου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nosferatu_gr last edited by

                                      ΠΟΥ ΠΟΝΑΝ ΤΑ ΣΜΑΡΤ

                                      1000ΑΡΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
                                      1)η βαση του ιντερκουλερ σπαει και πατωντας το γκαζι ακους σε ενα φασμα στροφων ενα μεταλλικο ηχο τριβης
                                      2)ο δισκος στις πρωτες παρτιδες(μεχρι και περσυ μη σου πω) ηταν χαλια ποιοτικα,δεν εμπαινε η εσβηνε,δεν εμπαινε η οπισθεν (σπανια αλλα ακρως σπαστικο)
                                      3)η γυαλινη οροφη αραχνιαζει και γινεται σαν να εχει ραγισει
                                      4)μεστο κατακαλοκαιρο σου βγαζει οτι εχει παγετο στο δρομο επειδη τα εχει παιξει το κοντρολακι του κλιματισμου
                                      5)ο εγκεφαλος των MHD(συστημα start stop) αρκετες φορες τα παιζει και θελει αλλαγμα

                                      αυτα ειναι τα σοβαρα συχνα προβληματα,τα 1-2-4 μου συνεβησαν και περαστηκαν εγγυηση,αν καποιου του τυχουν εκτως εγγυησης ολα ειναι ακριβα εκτως απο το 4.

                                      700αρι(απο που να αρχισω?)
                                      1)ραγισμενη πολλαπλη(λογω κακης χρησης,βλεπε πανω ποστ)
                                      2)κινητηρας που καει λαδια,δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος κλπ(λογω κακης χρησης,βλεπε πανω ποστ)
                                      3)ενεργοποιητης(clutch actuator),λογω κακης στεγανοποιησης παιρνει βρομιες,μεχρι ενα σημειο καθαριζεται αν το αφησεις πολυ(αρχιζει να κλοτσαει και να πατιναρει) παει για αλλαγη
                                      4)γωνια τιμονιου,χαλαει χωρις λογο(μου ετυχε στο roadster),βγαινει εκτως το abs-esp και παει ολο μαζι πακετο με τιμονι,αεροσακο κλπ,ας ειναικαλα τα μεταχειρισμενα
                                      5)σπανε τα σωληνακια του αιρκοντισιον(μετα αμα εισαι καφρος και αναβεις το αιρκοντισιον χωρις φρεον καις και το μοτερακι-βλεπε παλι κακη χρηση)
                                      6)κολωνα τιμονιου,σκληραινει αρκετα και δεν εχει επαναφορα,συνηθως λογο καγκουριας,φαρδυτερα λαστιχα,μεγαλυτερης ζαντας κλπ
                                      7)κακη στεγανοτητα απο τα πισω φινιστρινια

                                      συνεχεια αλλη μερα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nosferatu_gr last edited by

                                        Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                        καλημέρα . αν μιλάς για το παλιό . . . ούτε να το σκέφτεσαι ! ραγίζει σπάει και είναι γενικά απαράδεκτο . εγώ το είχα πάρει μεταχείρ και για να το ξανά πουλήσω , του άλλαξα κινητήρα . τώρα έχω το καινούργιο που είναι φοβερό ! καμία σχέση με το παλιό . άλλωστε έχει 1000 κινητήρα από την mitsubishi το πήρα όμως ατμόσφαιρα γιατί επειδή είναι ένα αυτοκίνητο πόλης με �κληρή χρήση υπέθεσα ότι με το turbo θα ήταν πιο ευαίσθητο . τα παιδιά από το συνεργείο της smart μου λένε ότι καλά έκανα . ΤΥΧΑΙΟ ? Δε νομίζω !

                                        και το πρώτο είχε κινητήρα, κιβώτιο, μετάδοση από την Μισουσβήσει...

                                        γ@μώ τα ορθογραφικά μου/.

                                        Το πρωτο ειχε κινητηρα μερσεντες,μεταδωση-κιβωτιο εχουν και τα δυο getrag

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          Πριν λιγο καιρο εκαναν τα 40 σε εναν γνωστο μου που σκοτωθηκε με αυτο το κ......ξο με 70χιλ/ωρα .Ευτυχως που τον εσωσαν οι μπαρες στην πορτα Σκοτωστρα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Πως είναι δυνατόν να του έκαναν τα σαράντα, αλλά να την γλίτωσε επειδή είχε μπάρες η πόρτα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr