-
Πόσο πιο ακριβό είναι δηλαδή ένα Modus από ένα Clio, 1000 € ; Τόσο (ή λιγότερο) είναι τουλάχιστον στην Ευρώπη...
'Δεν έχουν τύχη τα στέισον στην Ελλάδα'... Και το Megane Estate γιατί το έφεραν τότε ;
Και μια τελευταία ερώτηση (γιατί έχουμε βγει πολύ οφ από το θέμα ) : έχεις από τη μία πλευρά τα Koleos και Kangoo, που εισάγονται και από την άλλη τα Clio Estate και Modus/Grand Modus , που δεν εισάγονται. Πόσα κομμάτια πιστεύεις πως θα πουλήσουν φέτος τα πρώτα δύο και πόσα θα πουλούσαν τα δεύτερα, ΑΝ εισάγονταν;
Με το συμπάθειο που επιμένω, απλά προσπαθώ σαν ένας απλός καταναλωτής, να καταλάβω με ποια λογική/αναλύσεις/έρευνες αποφασίζεται από τον κάθε εισαγωγέα, ποια μοντέλα θα έρθουν ή όχι στο μπανανία . -
Αφού ενδιαφέρεσαι, μάθε λοιπόν ότι τα στέισον στην χώρα μας είναι το 2 με 2,5% της αγοράς, λιγότερο δηλαδή από ευρώπη που είναι 3-4%, αλλά σε απόλυτους αριθμούς είναι πολύ λίγα λόγω μεγέθους αγοράς.
Επίσης μάθε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις πιέζει αφόρητα και το εργοστάσιο.Ξέρω περίπτωση με ευρωπαική ΄λίμο' που κατόπιν επιμονής του εργοστασίου ήρθαν στην χώρα μας 15 τεμάχια σαν πρώτη παραγγελία, και 4 χρόνια μετά υπήρχαν ακόμη μερικά απούλητα... Δεν θα πω περισσότερα.
Οι αντιπροσωπείες πληρώνουν ένα κάρο λεφτά σε ειδικούς για την έρευνα αγοράς που κάνουν, και δεν πέφτουν πάντα μέσα. -
2 με 2,5% σημαίνει 4.500 με 5.500 κομμάτια (με βάση τις περίπου 220.000 ταξινομήσεις του 2009). Όχι και τόσο ασύμφορα μικρό μερίδιο ...
-
Govus το Modus έχει δοκιμάσει την τύχη του στη χώρα μας και μάλιστα χρονιές που η Renault είχε πολύ καλύτερα νούμερα πωλήσεων και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Ωστόσο το αποτέλεσμα ήταν αρνητικό καθώς για το συγκεκριμένο μοντέλο δεν υπήρξε ικανοποιητική ζήτηση. Κι αν θες να το δούμε και με νούμερα (πηγή ΣΕΑΑ).
Το 2004 βάσει ταξινομήσεων η Renault ήταν στην 9η θέση με μερίδιο αγοράς 5%.
Το Clio εκείνη τη χρονιά είχε 4623 ταξινομήσεις (ποσοστό 5,43% του segment)
Το Scenic 2289 (ποσοστό 14,21% του segment)
Το Kangoo 275 ( 1,71% του segment)
Το Modus 237 (1,47 % του segment)Το 2005 βάσει ταξινομήσεων η Renault ήταν στην 11η θέση με μερίδιο αγοράς 3,8%.
Το Clio εκείνη τη χρονιά είχε 2348 ταξινομήσεις (ποσοστό 3,10% του segment)
Το Scenic 1087 (ποσοστό 7,32% του segment)
Το Kangoo 228 ( 1,54% του segment)
Το Modus 456 (3,07 % του segment)Το 2006 βάσει ταξινομήσεων η Renault ήταν στην 14η θέση με μερίδιο αγοράς 3%.
Το Clio εκείνη τη χρονιά είχε 3307 ταξινομήσεις (ποσοστό 4,17% του segment)
Το Scenic 1071 (ποσοστό 7,17% του segment)
Το Kangoo 212 ( 1,50% του segment)
Το Modus 93 (0,66 % του segment)Αυτά από χρονιές που η Renault είχε καλό μερίδιο αγοράς. Στη συνέχεια και αφότου έγινε η αλλαγή από MAVA σε PGA τα νούμερα ξεκινούν από σχεδόν μηδενική βάση (στην ουσία επί κάποιους μήνες η Renault δεν είχε αντιπροσώπευση).
Έτσι το 2009 η Renault ήταν στην 19η θέση με μερίδιο αγοράς 1,7%
Το Clio είχε 951 ταξινομήσεις (ποσοστό 1,7% του segment)
Το Scenic 435 (ποσοστό 5,68% του segment)
Το Kangoo 76 ( 0,99% του segment)
Το Modus 6 (0,08 % του segment) τα οποία προφανώς είναι στοκ πολλών μηνών…Βλέπουμε λοιπόν πως τα νούμερα έχουν μεταβληθεί σημαντικά. Ακόμα και μοντέλα που είχαν παραδοσιακά σημαντικά μεγαλύτερα ποσοστά έχουν παρουσιάσει μεγάλη πτώση. Σε αυτό το πλαίσιο και λαμβάνοντας υπόψη το γενικότερο αρνητικό κλίμα της εγχώριας αγοράς και οικονομίας, δεν νομίζω πως υπάρχει το περιθώριο και η πολυτέλεια να προστεθούν περισσότερα μοντέλα και εκδόσεις που δεν έχουν πιθανότητες να φέρουν σημαντικά νούμερα πωλήσεων στην εταιρία. Και αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες και θα το διαπιστώσουμε στο επόμενο διάστημα.
-
Ηδη και άλλες εταιρείες έχουν κόψει μοντέλα που δεν πουλάνε! Και ανάλογα θα ακολουθήσουν και άλλες! Θα γυρίσουμε σε πιο παλιές εποχές που ερχόντουσαν μόνο τα βασικά μοντέλα κάθε εταιρείας.
-
ασχετο, αλλα ακομα βλεπω στην αποθηκη της renault στον ασπροπυργο megane 4d-5d II. τοσο πολυ ξεμειναν?
-
Εσεις λετε για ολοκληρα μοντελα που δεν τα φερνουν εδω.
Εδω φερνουν το Κλιο RS αλλά οχι το Καπ το οποιο διαφερει στα ελατηρια/αμορτισερ και στο μπλοκε. 3 κωδικοι ανταλλακτικων διαφορα απο RS (αντε και κανα δυο ψιλα πχ τιποτα σινεμπλοκ κτλ) και δεν το φερνουν. Πουλια στον αερα πιανουν λεμε... λες και οποιος 9/10 που παιρνουν Κλιο ΡΣ δε θα το επαιρναν Καπ.
Τα γιδια και για το Μεγκαν. Ας μου δωσει καποιος μια ΠΙΣΤΕΥΤΗ δικαιολογια εστω και εγω θα τη δεχτω. Και τα 2 Καπ ειναι τα καλυτερα χοτ χατς και ουτε διαφημιση θελουν ουτε τιποτα για να κανουν πωλησεις.
Και τα χειροτερα βεβαια τα εκανε η Φορδ με το ΡΣ... τουλαχιστον αυτοι το εφεραν εστω..
Αντε γεια λεμε
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Εσεις λετε για ολοκληρα μοντελα που δεν τα φερνουν εδω.Εδω φερνουν το Κλιο RS αλλά οχι το Καπ το οποιο διαφερει στα ελατηρια/αμορτισερ και στο μπλοκε. 3 κωδικοι ανταλλακτικων διαφορα απο RS (αντε και κανα δυο ψιλα πχ τιποτα σινεμπλοκ κτλ) και δεν το φερνουν. Πουλια στον αερα πιανουν λεμε... λες και οποιος 9/10 που παιρνουν Κλιο ΡΣ δε θα το επαιρναν Καπ.
Τα γιδια και για το Μεγκαν. Ας μου δωσει καποιος μια ΠΙΣΤΕΥΤΗ δικαιολογια εστω και εγω θα τη δεχτω. Και τα 2 Καπ ειναι τα καλυτερα χοτ χατς και ουτε διαφημιση θελουν ουτε τιποτα για να κανουν πωλησεις.
Και τα χειροτερα βεβαια τα εκανε η Φορδ με το ΡΣ... τουλαχιστον αυτοι το εφεραν εστω..
Αντε γεια λεμε
ασταναπάν, θα μου επιτρέψεις να σου πω ό,τι δεν διαφέρουν μόνο σε τρείς κωδικούς τέτοιου είδους (και όχι μόνο) αυτοκίνητα. Ξέχασες να αναφέρεις και κανά 50αρια (και πολύ λίγους λέω) κωδικούς σε ταπετσαρίες και καθίσματα και και επενδύσεις καθισμάτων και τιμόνια και διαφορετικές ζάντες και πολλά-πολλά άλλα, που αυτός που κάνει τον προγραμματισμό της αποθήκης τα ξέρει πολύ καλά και κάνει την εισήγηση του και τελικά αποφασίζει το εμπορικό τμήμα αν θα φέρει κάποιο μοντέλο.
Σου λέω μόνο ό,τι ακόμα και δύο εντελώς όμοια για το μάτι του πελάτη αυτοκίνητα που δεν διαφέρον μεταξύ τους με face lift κλπ, διαφέρουν πολλές φορές μεταξύ τους σε πολλούς κωδικούς.
Δεν είναι λοιπόν τόσο απλά τα πράγματα. -
παιδες καλησπερα .
Ειμαι ετοιμος να κανω αλλαγη σε auto και γλυκοκοιταζω (και) το megane tce 1400 .
Τωρα που παιζουν προσφορες πιστευω οτι αξιζει .
Το εχει κανενα παλικαρι να λυσει μερικες αποριες του στυλ :
Ποσο καιει τελικα ?
Εχει καποιο προβλημα γενικα με το αμαξι ?
Του εβγαλε κατι σε βλαβη ?
Κανας εμπορος της προκοπης που να σου δινει σημασια ?ΚΑι οτι αλλο εχετε ευχαριστηση !
-
ε το megane θα παρεις...πιο αυτοκινητο απ ολες τις αποψεις και αν πας και προς το coupe εχεις κανει τη καλυτερη επιλογη...το χουν παρει καποια παιδια και νομιζω θα σε διαφωτισουν σε οσες πληροφοριες θελεις...
-
Ο χρήστης villasg έγραψε:
παιδες καλησπερα .
Ειμαι ετοιμος να κανω αλλαγη σε auto και γλυκοκοιταζω (και) το megane tce 1400 .
Τωρα που παιζουν προσφορες πιστευω οτι αξιζει .
Το εχει κανενα παλικαρι να λυσει μερικες αποριες του στυλ :
Ποσο καιει τελικα ?
Εχει καποιο προβλημα γενικα με το αμαξι ?
Του εβγαλε κατι σε βλαβη ?
Κανας εμπορος της προκοπης που να σου δινει σημασια ?Παλικάρι, ως κάτοχος του 1400 tce θα προσπαθήσω να σου πω ότι μπορεί να σε βοηθήσει για το αμάξι. Άλλωστε ένα report που και που καλό κάνει όπως λέει και ο φίλος bibendum...
κανενα νεο απ τους κατοχους;
ποσο χαιρομαι τους bravistes και τους κατοχους του 3008 για τη συνεχη ενημρωση που μας δινουν...Από ότι είδα στο Renault forum το σκέφτεσαι και για το clio το 1200 tce. Η επιλογή έχει να κάνει με το τι σε νοιάζει παραπάνω. Αν η απόδοση, η εμφάνιση, η άνεση, η ευρυχωρία πας στο Megane. Αν η ευελιξία, η οικονομία, η χρηστικότητα πας στο Clio. Για το megane πάντως που ρωτάς εδώ γενικά 2 μήνες γεμάτους που το έχω το αμάξι είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Αν εξαιρέσουμε ένα μπέρδεμα (που αναλύω σε παλαιότερα ποστ και αναφέρομαι στην απουσία του ESP), το οποίο δεν έχει να κάνει με το αμάξι, αλλά με τον εισαγωγέα και κυρίως το έμπορο, αν ξανά έπαιρνα αμάξι το ίδιο θα έπαιρνα... (με ESP βέβαια). Παρόλα αυτά το αμάξι είναι πολύ σταθερό στο δρόμο, ανταποκρίνεται άμεσα στις επιθυμίες του οδηγού του και είναι μια χαρά ευρύχωρο και άνετο. (Μιλάω και για το coupe που θεωρείται άβολο και για την απλή έκδοση, φαντάσου τι γίνεται στις καλύτερες εκδόσεις εξοπλισμού). Ποιότητα κατασκευής σε Γερμανικά που έχω μπει δεν μπορώ να πω ότι είδα καλύτερη και από κατανάλωση στα 1800km που είμαι ακόμα είναι 8,2 η μέση, κατανάλωση που εμένα μου φαίνεται πολύ χαμηλή για 130 ίππους. Από εμπόρους στην Αθήνα (αν ρωτάς για Αθήνα) εξυπηρετικοί είναι όσοι επισκέφθηκα ειδικά Σφακιανάκης και automobilepga, ήταν μια χαρά και την αγορά από εκεί έπρεπε να την κάνω. Ελπίζω να σε κάλυψα πλήρως, πάντως για ότι άλλο θες ρώτα και ελπίζω να μπορώ να σε διαφωτίσω. Γενικά το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό μην σε απασχολεί, το μόνο πρόβλημα που μπορείς να συναντήσεις είναι με την εισαγωγική και τον έμπορο αν και από ότι λένε αυτά όσο πάνε και εκλείπουν.
-
Λοιπόν έχω κι εγώ το megane coupe tce 130 περίπου 5 μήνες.Αρχικά θα έλεγα ότι ο κινητήρας μετά από 7500 χλμ έχει ανοίξει αρκετά και αποδίδει πολύ καλύτερα απ' ότι στα πρώτα χλμ.Έχει όντως πολύ καλά ρεπρίζ όμως το σασμάν θα το χαρακτήριζα κάπως κοντό για τη ροπή και την ισχύ του συγκεκριμένου κινητήρα (110 km/h 3000 rpm με 6η ) . Η συγκεκριμένη κλιμάκωση όμως δίνει το πλεονέκτημα να ταξιδεύεις χωρίς να χρειάζεται να αλλάξεις την 6η σχέση στα προσπεράσματα ακόμα ακόμα και σε δρόμους με κάπως ανηφορική κλίση.Η κατανάλωση του κινητήρα βρίσκεται περίπου στα 8-8,3 l/100 km με ταχύτητες σε εθνική οδό που δεν ξεπερνούν τα 120-130 km/h. Από άποψη στησίματος το renault έχει αρκετά καλορυθμισμένες αναρτήσεις με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να έχει πραγματικά καλές επιδόσεις σε στροφές. Τα αμορτισέρ έχουν σκληρότερες ρυθμίσεις απ' ότι στο 5d αλλά σε καμία περίπτωση η άνεση δεν θυσιάζεται αν και ο ημιάκαμπτος πίσω σε μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες αντιδρά κάπως ξερά. Το τιμόνι του αυτοκινήτου έχει το απαιτούμενο βάρος αλλά θα το χαρακτήριζα κάπως ασαφές ( όχι τουλάχιστον τόσο σαφές όσο του focus που είχα πρίν). Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει καλό κούμπωμα και σχετικά καλή αίσθηση. Ποιοτικά το αυτοκίνητο βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα στο εμπρός τμήμα της καμπίνας των επιβατών (μαλακά πλαστικά, καλό φινίρισμα κτλ.). Δεν ισχύει όμως το ίδιο και για το πίσω μέρος όπου δεν υπάρχουν μαλακά πλαστικά η συναρμόγη δεν είναι τόσο καλή και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ακούγονται ορισμένοι τριγμοί μικρής κλίμακας αλλά ενοχλητικοί. Όσον αφορά την άνεση, οι χώροι είναι αρκετά καλοί εμπρός και στα πίσω καθίσματα θα βολευτούν άνετα 2 άτομα μεσαίου αναστήματος 175-180. Οι χώροι αποσκευών πιστεύω είναι υπέρ αρκετοί για τις ανάγκες του κοινού που θα επιλέξει να αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εκτός αν κάποιος σκέφτεται να κάνει μετακόμιση με το megane του...
-
Ο χρήστης takis22 έγραψε:
Δεν ισχύει όμως το ίδιο και για το πίσω μέρος όπου δεν υπάρχουν μαλακά πλαστικά η συναρμόγη δεν είναι τόσο καλήΗ αλήθεια είναι ότι πίσω μια φορά έχω καθίσει, από περιέργεια και δεν είδα σημαντικές διαφορές από μπροστά, αλλά θα υπάρχουν.
και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ακούγονται ορισμένοι τριγμοί μικρής κλίμακας αλλά ενοχλητικοί.
Αυτό ισχύει απόλυτα. Το ξέχασα στο παραπάνω ποστ, αλλά τριγμοί υπάρχουν, και εγώ ακούω έναν από πίσω δεξιά. Με κλειστό το ραδιόφωνο και τα παράθυρα ακούγονται ολοκάθαρα....
όμως το σασμάν θα το χαρακτήριζα κάπως κοντό για τη ροπή και την ισχύ του συγκεκριμένου κινητήρα (110 km/h 3000 rpm με 6η ) . Η συγκεκριμένη κλιμάκωση όμως δίνει το πλεονέκτημα να ταξιδεύεις χωρίς να χρειάζεται να αλλάξεις την 6η σχέση στα προσπεράσματα ακόμα ακόμα και σε δρόμους με κάπως ανηφορική κλίση.
Ισχύει και αυτό απόλυτα, σε λεωφόρους φτάνεις στην έκτη ακόμα και από το ένα φανάρι στο άλλο. Αυτό κρατάει την κατανάλωση χαμηλά, αλλά είναι κάπως κουραστικό νομίζω. Από την άλλη μπορείς να ταξιδεύεις σε εθνική και να είσαι και δυο ώρες με έκτη, πράγμα που βολεύει από την άλλη...
-
Ο χρήστης pvnrt έγραψε:
όμως το σασμάν θα το χαρακτήριζα κάπως κοντό για τη ροπή και την ισχύ του συγκεκριμένου κινητήρα (110 km/h 3000 rpm με 6η ) . Η συγκεκριμένη κλιμάκωση όμως δίνει το πλεονέκτημα να ταξιδεύεις χωρίς να χρειάζεται να αλλάξεις την 6η σχέση στα προσπεράσματα ακόμα ακόμα και σε δρόμους με κάπως ανηφορική κλίση.
Ισχύει και αυτό απόλυτα, σε λεωφόρους φτάνεις στην έκτη ακόμα και από το ένα φανάρι στο άλλο. Αυτό κρατάει την κατανάλωση χαμηλά, αλλά είναι κάπως κουραστικό νομίζω. Από την άλλη μπορείς να ταξιδεύεις σε εθνική και να είσαι και δυο ώρες με έκτη, πράγμα που βολεύει από την άλλη...
Χεχ, δεν νομίζω ότι μια κοντή 6η είναι πλεονέκτημα επειδή την κουμπώνεις και την κρατάς για ώρες...
Με μια κοντή 6η, πάντα θες και μια... 7η overdrive βρε παιδί μου. Μια σχέση που να μπορείς να ταξιδεψεις στην Εγνατία με 130-140 (στο όριο του νόμου, να μην πω παραπάνω) με 2000 στροφές για 3 κ 4 ώρες σερί.
Μου είναι ακατανόητο γιατί ένα αυτοκίνητο με ροπάτο μοτέρ να έχει 'πυκνό' κιβώτιο. Ίσα ίσα το αντίθετο λέει η λογική. Ακόμα και η οικο-λογική. Αυτός είναι και ο λόγος (δική μου υπόθεση) που πχ το Golf φαίνεται να πετυχαίνει τις καλύτερες τιμές κατανάλωσης σε συγκριτικά με Bravo, Megane και λοιπά τουρμπάτα μικρομεσαία. Γιατί ακριβώς έχει μακρύτερο κιβώτιο. Που λόγω υπέρ-επαρκούς ροπής ούτε που καταλαβαίνει κανείς υστέρηση λόγω σχέσης μετάδοσης.Ίσως το ουσιαστικότερο μείον του Megane, όπως εγώ το βλέπω (σαν επικείμενος αγοραστής του)
-
Εντάξει σίγουρα οι ρυθμίσεις του σασμάν δεν μπορεί να έγιναν τυχαία και τόσο απερίσκεπτα από τη στιγμή που συνεργάστηκαν και δύο εταιρίες για τη δημιουργία του (renault-nissan). Πιστεύω πως οι δοκιμές που έκαναν κάτι θα έδειξαν για να τους οδηγήσουν εκεί...
-
Η μέγιστη ροπή του tce είναι στις 2250 στροφές όταν του tsi είναι στις 1250 και είναι και λίγο μεγαλύτερη. Συνεπώς πιστεύω πως επέλεξαν τις κοντές σχέσεις για να προσφέρουν ελαστικότητα σε συνθήκες κίνησης όπως στην πόλη και να μην υπάρχουν απότομα σκαλοπάτια στην απόδοση του κινητήρα.
-
Ναι αλλά το TSI μετά τα 160 δεν επιταχύνει γρήγορα(μέχρι εκεί τα πιάνει για πλάκα).Το TCE που οδήγησα μετά τα 160 δεν είχε τέτοια θέματα και γενικά μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι πιο δυνατό από τον TSI.
-
Ειναι απλο, εχει πιο γρηγορες ρεπριζ σχεδον σε ολο το ευρος,αλλου με μικρη διαφορα, ενω αλλου με αρκετα μεγαλη(απο το TSi122), με αντικτυπο στην καταναλωση και στο θορυβο στα πολλα χιλιομετρα λογω στροφων.
-
Εγω συμφωνω με το Jarno παντως. Την 6η την θες για Overdrive, για ξεκουραστη πορεια με πολλα χιλιομετρα για πολλα χιλιομετρα....
-
Ξαναπέρασα από έναν αντιπρόσωπο Renault εχθές με σκοπό να μάθω τι καλύτερο μπορεί να γίνει τιμολογιακά, σχετικά και με τις καλοκαιρινές προσφορές. Αλλά μέχρι να φτάσω στο Megane, το βλέμμα μου τρέβηξε ένα Clio, το οποίο ποτέ δεν χώνεψα και χθες δεν μπόρεσα να καταλάβω το γιατί. Μου άρεσε αρκετά (πολύ άνετη καμπίνα και οικεία-βολική, πολύ περισσότερο απ' όσο αυτή πχ. του Polo), τόσο ώστε να το βάλω κάπου στις αποθήκες του μυαλού μου.
Τόσο το 5θυρό όσο και το coupe τα είχε σε μαύρο χρώμα, που ναι μεν σουλουπώνει πολλά αυτοκίνητα, στο πληθωρικό megane, όμως, δεν μου ταιριάζει.
Με λίγα λόγια, ρωτώντας, έμαθα ότι πέραν της προσφοράς των 2500 ευρώ μετρητοίς, υπάρχουν και λίγα μοντέλα (3-4) με έκπτωση 3500, τα οποία πρέπει να πωληθούν άμεσα (για λόγους που δεν πολυκατάλαβα). Συγκεκριμένα χρώματα, σε γκρι, γκρι-μπλε, ασημί και 2 μαύρα με έκπτωση γύρω στο 3χίλιαρο (όλα μεταλλικά βέβαια, οπότε +450 ευρώ).
Διαφορετικά πάμε για παραγγελία, η οποία θα εμπεριέχει και την αύξηση του ΦΠΑ (άλλα +450 μου είπαν), με παράδοση στα τέλη Ιουλίου.Πφφφ, γιατί κάθε που είμαι έτοιμος μπερδεύομαι τόσο δεν μπορώ να καταλάβω. Χθες πάντως οριστικά έβγαλα απ' το μυαλό μου το θέμα των πίσω χώρων. Ακόμα και για τα 180cm μου, μια χαρά είναι.
Επιπλέον, το εκθεσιακό αυτοκίνητο (έκδ. dynamic) φορούσε μεν 17άρες ζάντες, αλλά ελαστικά 205/55/17 και όχι 225/50/17 όπως θα έπρεπε, με DOT 04/09, που σημαίνει ότι ήταν κομματάκι παλιό.
Renault Megane III