Για την ιστορια , να ενημερωσω το φορουμ για το τι μου ειπε ο μηχανικός που απευθυνθηκα για το παραπάνω. Το καπάκι της βενζίνης ξεκολλησε γιατί ηταν κολλημένο με βενζινόκολλα. (πριν 8 χρόνια είχα τρακάρει και προφανώς στο φανοποιείο για να μην αλλαξουν όλο το ανταλλακτικό, το κολλήσαν με κόλλα) Οσον αφορά την ζέστη μου εξηγησε ότι το ντεπόζιτο δεν ειναι στο σημείο που είχε ζεσταθεί, αλλα πιο μπροστά. Την ζέστη την απεδωσε στην εξάτμιση και στο οτι ειχε προηγηθεί ταξιδι. Επιβεβαιώθηκε έτσι ο 21 Quadra, και πάλι τον ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Latest posts made by pvnrt
-
RE: Ζεστό ρεζερβουαρ
-
RE: Ζεστό ρεζερβουαρ
Ευχαριστώ πολύ 21 Quadra για την άμεση απάντηση! Χωρίς να γνωρίζω μου ακούγεται πολύ λογικό αυτό που μου περιγράφεις. Επίσης δεν θα ήταν λογικό να ελιωσε πρωτα η κολλα που ενώνει την λάμαρινα με το καπάκι του ρεζερβουαρ και να βούλωσε ο εξαερισμός του ρεζερβουαρ; Σε κάθε περίπτωση δεν γνωρίζω, οπότε θα το πάω στο συνεργείο, γιατί δεν ξέρω και πόσο επικίνδυνο ειναι να ανεβάζει θερμοκρασία το ρεζερβουαρ μισογεμάτο βενζίνη. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ πολύ με κατεύθυνες.
-
Ζεστό ρεζερβουαρ
Καλησπερα,
Δημιουργώ αυτό το topic γιατί δεν βρήκα κάτι αντιστοιχο στο forum. Θελώ να σας ρωτήσω γιατι κάτι που παρατήρησα στο αυτοκινητο και δεν το εχω ξανακούσει η ξαναπαρατηρήσει. Λοιπον, οδηγώ ένα renault megane του 2010 και σήμερα πήγα να βάλω βενζίνη και στον βενζινά, έμεινε το καπάκι στο χέρι. Κοινως ξεκολλησε η λαμαρίνα με το πλαστικό καπάκι που εχει στην εισοδο της βενζίνης. Από κάτω ήταν σαν να είχε λιώσει η κολλα που τα ενωνε. Το θεωρησα φυσιολογικό με την ζέστη και με τον ήλιο και μετά από τοσα χρόνια να είχε φθαρεί. Συνέχισα λοιπον το ταξίδι μου (3 ωρες, βραδινη οδήγηση, οχι σε ιδιαιτερα υψηλές θερμοκρασίες) Φτανω στον προορισμό μου και εκει που ξεφορτωνω παρατηρώ οτι οι βαλίτσες ήταν ζεστές.Η ζέστη ερχόταν από το πάτωμα του πορτ-μπαγκαζ. Σηκωσα την ποδιά στο πορτ-μπαγκαζ και η ζεστη ηταν από το ντεπόζιτο, το οποίο ακουμπιόταν μεν , αλλά εκαιγε. Το αυτοκίνητο δεν ειχε ανεβάσει θερμοκρασία και γενικά δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Κατά τύχη το ανακάλυψα. Το μόνο διαφορετικό, ότι έβαλα βενζίνη από πρατήρια που δεν ειχα ξαναβάλει (επωνυμα βεβαια). Εχει κάποιος καμία ιδέα; Εγω δεν το εχω ξαναακούσει.
-
RE: Renault Megane III
Ποστάρω γιατί οφείλω να ενημερώσω το Forum για το τι έκανα τελικά σχετικά με το πρόβλημα που είχα με τις ζάντες. Ακολούθησα τις συμβουλές σας και πήγα σε ένα λαστιχάδικο να βάλουν τις ζάντες στην ζυγοστάθμιση, να δω ποιες είναι στραβές και ποιες όχι. Τελικά καμία ζάντα δεν ήταν στραβή (εκτός από αυτή που έχω βάλει την ρεζέρβα στη θέση της). Το μόνο πρόβλημα που υπήρχε ήταν ότι η ρεζέρβα ήταν αζυγοστάθμιτη αρκετά. Εβαλαν εκεί τα σιδεράκια που έπρεπε και σε μια πρόχειρη δοκιμή που έκανα στην Αθηνών-Λαμίας είχε βελτιωθεί η κύλιση, σχεδόν τελείως. Οπότε θέλω να πιστεύω ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε. Ευτυχώς γιατί με τα λεφτά που υπολόγιζα να χαλάσω για επισκευή θα αλλάξω τα πίσω λάστιχα(που έχουν συμπληρώσει τα χιλιομετρά τους) γιατί έρχεται και χειμώνας και χωρίς ESP θα το μαζεύω πάλι από τα χωράφια αν είμαι τυχερός και θα με μαζεύουν από καμιά χαράδρα αν είμαι άτυχος.
Όπως και να έχεις ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και τις συμβουλές, να είστε καλά!
(ΥΓ: Το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο κιόλας) που μου έβγαλε δύο ζάντες σκάρτες και μου έβγαλε συγχαρήκια 210 ευρώ χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα είναι αλήθεια ότι δεν θα το ξαναεπισκευτώ. Δόξα τω Θεω υπάρχουν ένα σωρό σωστοί επαγγελματίες που αξίζουν τα λεφτά που δίνεις για την συντήρηση του αυτοκινήτου)
-
RE: Renault Megane III
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ο αφαλός;Πως τα κατάφερες;Θα πρέπει να είναι σαν λουκουμάς η ζάντα πλέον.
Με την βαριά τις χτυπάνε.Δεν χαλάνε οι ζάντες αν περπατήσουν με σκασμένο λάστιχο,αντε να γδαρθει το χείλος.Ένα βουλκανιζατερ λογικά θα σου πει αν φτιάχνονται.Πάντως 220€ οι 2 σιδερένιες είναι πανάκριβες.
Στραβός λουκουμάς κιόλας!
Ναι, είναι πανάκριβες, δεν αξίζει. Θα πάω σε ένα λαστιχάδικο να δω τι μπορούμε να κάνουμε...
-
RE: Renault Megane III
Καταρχήν ευχαριστώ για το άμεσο ενδιαφέρον! Απαντώ στις ερωτήσεις σας:
Οι τιμές είναι από εξουσιοδοτημένο.
Η αλήθεια είναι ότι σε ένα μικροτρακάρισμα στράβωσαν και χρειάστηκε να κάνω λίγα μέτρα με σκασμένο λάστιχο, πολύ πιθανόν να στράβωσε και εκεί η μία.
Πως φτιάχνονται οι σιδερένιες; Από ότι μου έιπαν έχει στραβώσει ο αφαλός, οπότε δεν ξέρω αν φτιάχνεται. Πάντως μια επίσκεψη σε ένα ζυγοσταθμάδικο την έχω σκεφτεί να δω ποιες είναι στραβές και πόσο.
-
RE: Renault Megane III
Καλησπερίζω το forum μετά από πολύ καιρό. Θα ήθελα την βοήθειά σας σε ένα πρόβλημα που έχω με το Renault Megane ΙΙΙ το coupe. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο και ότι προβλήματα έχω, έχουν να κάνουν με το εξοπλισμό της έκδοσης που είχα πάρει, αλλά αυτά έχει η φτώχεια! (Την έλλειψη ESP πχ δεν την έχω χωνέψει ακόμα). Ενα από αυτά είναι οι ζάντες σιδήρου που έχει, δύο από τις οποίες με κάποιο κραδασμό έχουν στραβώσει και θέλουν αλλαγή. Το κόστος είναι γύρω στα 220 ευρώ. Το κόστος είναι αρκετά μεγάλο και προβληματίζομαι αν αξίζει να δώσω τόσα λεφτά ή να βάλω λίγα παραπάνω και να βάλω ζάντες αλουμινίου. Από την άλλη τα λάστιχα είναι καινούργια και δεν θεωρώ πολύ πιθανόν να βρω ζάντες αλουμινίου 15αρα. Θα ήθελα την γνώμη σας και που να ψάξω να βρω ζάντες (αλουμινίου ή απλές)
-
RE: Renault Megane III
Πράγματι το 1.4Τ βενζίνη έχει γύρω στο 8. Όταν το είχα μόνο Αθήνα και με σπάταλη οδήγηση είχε φτάσει στο 8,9λ/100χμ, τώρα με τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα αλλά προσεκτικά (σπάνια air-condition, αργές επιταχύνσεις, λίγο φρένο) το έχω μετά περηφάνιας στο 7,7. Στην εθνική με νορμάλ ταχύτητα (110 με 130χμ/ωρα) είναι γύρω στο 7,4. Γενικά για βενζίνη και 130 άλογα πολύ καλά νομίζω....
-
RE: Renault Megane III
Παιδιά, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ενημερωτικά ρωτάω να ξέρω τι υπάρχει και τι κόστος έχει. Εντύπωση μου κάνει που δεν έχετε ξανακούσει για την εγκατάσταση κλιματισμού.(πρέπει να είμαι πολύ ιδιότροπος που το σκέφτηκα )
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το αμάξι επρεπε να το είχες πάρει οπως σου αρεσε εξαρχης... τώρα οποιαδήποτε αλλαγή (ειδικά ζάντες, κλιμά) θα στοιχίσει αρκετά παραπάνω. Δεν αξίζει πλέον τον κόπο. Μην σε τρώει η τσέπη σου. Φχαριστήσου το, ως έχει.Αν είχα λεφτά τότε προφανώς και θα επέλεγα την πιο εξοπλισμένη έκδοση.Απλώς τώρα κοιτάζω τι μπορώ να κάνω για να το βελτιώσω λίγο αισθητικά και λειτουργικά.Αν και με τρώει η τσέπη μου σε αυτή τη φάση, δεν θα δώσω λεφτά αν πρώτα δεν το σκεφτώ καλα.
-
RE: Renault Megane III
Καλησπέρα. Είμαι εδώ και δύο χρόνια κάτοχος ενός Renault Megane Coupe Tce 1.4. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος καθώς βλάβη καμία δεν μου έχει βγάλει και το αυτοκίνητο είναι απόλαυση όπως έχετε ψιλιαστεί μόνο που το βλέπετε. Για δύο χρόνια δεν είχα κάνει καμία αλλαγή πάνω του ελλείψει πόρων(δεν υπήρχε σάλιο). Τώρα το καλοκαίρι όμως με τρώει να επενδύσω λίγο πάνω του. Στο αισθητικό κομμάτι κυρίως, στο μηχανικό ούτε λόγος να σπάσω την 5ετη εγγύηση. Έχω λοιπόν απορίες, όποιος έχει την καλοσύνη ας με διαφωτίσει:
1.Στα πόσα χρόνια/χιλιόμετρα κανονικά αντικαθιστούμε τα λάστιχα; Βασικά είχα πάρει την έκδοση expression και το τάσι είναι για πολύ παραφωνία. Είχα σκεφτεί να κάνω την αντικατάσταση σε ζάντες αλουμινίου μαζί με την αλλαγή στα λάστιχα, αλλά σκέφτομαι να το επιταχύνω, ακόμα και αν δεν αλλάξω λάστιχα. Πόσο όμως να πηγαίνει η αλλαγή, δεν έχω εικόνα από τιμές; (Προφανώς δεν ενδιαφέρομαι να πάρω τις μεταλλικές ζάντες πίσω, οπότε φαντάζομαι θα αφαιρεθούν όσο αξίζουν από την τιμή)
2.Η εκδοσή expression εκτός των άλλων καλών που είχε (τάσια κτλ) είχε και air-condition αντί για κλιματισμό. Αραγε να υπάρχει η δυνατότητα να εγκαταστήσω κλιματισμό και αν ναι, πόσο να πηγαίνει οικονομικά; Λογικά ο κλιματισμός διαφέρει στο ότι έχει αισθητήρες θερμοκρασίας μέσα στην καμπίνα και εγκέφαλο που επεξεργάζεται τις τιμές που λαμβάνει. Το σύστημα ψύξης δεν νομίζω να διαφέρει.
Οπως και να έχει ευχαριστώ και περιμένω να με διαφωτίσετε.