Απ ότι μου είπαν δεν είναι ο άξονας...μάλιστα ο
μάστορας το πήγε σε ένα χωματόδρομο με έντονες λακούβες όπου το ξεκατίνιασε στην κυριολεξία και όντως μετά απ αυτό σταμάτησε και μου είπε ότι ο τριγμός υπήρχε γιατί δεν είχαν πατήσει καλά τα πλαστικά...Μετά από λίγο καιρό ξαναεμφανίστηκε.
Ο τριγμός ακούγεται από αριστερά..
Latest posts made by takis22
-
RE: Renault Megane III
-
RE: Renault Megane III
Το έχω κάνει αλλά δεν μπορείς ν καταλάβεις από που ακούγεται ακριβώς απλά λέω μήπως το έχει παρουσιάσει και σε κάποιον άλλο και ξέρει από πού προέρχεται..
-
RE: Renault Megane III
Γεια σας παίδες...λοιπόν έχω το meganaki στην κατοχή μου λίγο παραπάνω από ένα χρόνο και αντιλαμβάνομαι συχνά έναν ενοχλητικό τριγμό από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αυτός ο τριγμός ακούγεται όταν το αυτοκίνητο στρίβει σε στροφές με ανηφορική κλίση η όταν κατεβαίνει από ράμπα και ακουμπά πρώτα η μία ρόδα στο επίπεδο και μετά κατεβαίνει και η άλλη. Το πήγα στην αντιπροσωπία μου κοίταξε τον άξονα και μου είπαν ότι δεν προέρχεται απ αυτόν ο τριγμός. Κι εγώ όπως τον ακούω είναι σαν να τρίβονται δύο πλαστικά μεταξύ τους κάπου στο πίσω δεξιά μέρος..Μήπως έχει κάποιος ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει η πως το πρόβλημα λύνεται?
-
RE: Προβλήματα, λύσεις και σχόλια για το Renault Megane iii
Πώς διορθώνεται το πρώτο πρόβλημα της πόρτας??
-
RE: Renault Megane III
Εντάξει σίγουρα οι ρυθμίσεις του σασμάν δεν μπορεί να έγιναν τυχαία και τόσο απερίσκεπτα από τη στιγμή που συνεργάστηκαν και δύο εταιρίες για τη δημιουργία του (renault-nissan). Πιστεύω πως οι δοκιμές που έκαναν κάτι θα έδειξαν για να τους οδηγήσουν εκεί...
-
RE: Renault Megane III
Λοιπόν έχω κι εγώ το megane coupe tce 130 περίπου 5 μήνες.Αρχικά θα έλεγα ότι ο κινητήρας μετά από 7500 χλμ έχει ανοίξει αρκετά και αποδίδει πολύ καλύτερα απ' ότι στα πρώτα χλμ.Έχει όντως πολύ καλά ρεπρίζ όμως το σασμάν θα το χαρακτήριζα κάπως κοντό για τη ροπή και την ισχύ του συγκεκριμένου κινητήρα (110 km/h 3000 rpm με 6η ) . Η συγκεκριμένη κλιμάκωση όμως δίνει το πλεονέκτημα να ταξιδεύεις χωρίς να χρειάζεται να αλλάξεις την 6η σχέση στα προσπεράσματα ακόμα ακόμα και σε δρόμους με κάπως ανηφορική κλίση.Η κατανάλωση του κινητήρα βρίσκεται περίπου στα 8-8,3 l/100 km με ταχύτητες σε εθνική οδό που δεν ξεπερνούν τα 120-130 km/h. Από άποψη στησίματος το renault έχει αρκετά καλορυθμισμένες αναρτήσεις με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να έχει πραγματικά καλές επιδόσεις σε στροφές. Τα αμορτισέρ έχουν σκληρότερες ρυθμίσεις απ' ότι στο 5d αλλά σε καμία περίπτωση η άνεση δεν θυσιάζεται αν και ο ημιάκαμπτος πίσω σε μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες αντιδρά κάπως ξερά. Το τιμόνι του αυτοκινήτου έχει το απαιτούμενο βάρος αλλά θα το χαρακτήριζα κάπως ασαφές ( όχι τουλάχιστον τόσο σαφές όσο του focus που είχα πρίν). Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει καλό κούμπωμα και σχετικά καλή αίσθηση. Ποιοτικά το αυτοκίνητο βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα στο εμπρός τμήμα της καμπίνας των επιβατών (μαλακά πλαστικά, καλό φινίρισμα κτλ.). Δεν ισχύει όμως το ίδιο και για το πίσω μέρος όπου δεν υπάρχουν μαλακά πλαστικά η συναρμόγη δεν είναι τόσο καλή και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ακούγονται ορισμένοι τριγμοί μικρής κλίμακας αλλά ενοχλητικοί. Όσον αφορά την άνεση, οι χώροι είναι αρκετά καλοί εμπρός και στα πίσω καθίσματα θα βολευτούν άνετα 2 άτομα μεσαίου αναστήματος 175-180. Οι χώροι αποσκευών πιστεύω είναι υπέρ αρκετοί για τις ανάγκες του κοινού που θα επιλέξει να αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εκτός αν κάποιος σκέφτεται να κάνει μετακόμιση με το megane του...