-
Γεια σας. Ενδιαφερομαι να αγορασω το καινουργιο Golf 1.4 Sportline αλλα μπαινοντας στο γερμανικο site της vw ειδα οτι προτιμαται super αμολυβδη για να δουλευει το αυτοκινητο στη μεγιστη αποδοση. Μεχρις εκει δεν ειχα προβλημα. Αλλα διαβασα σε ενα δοκιμαστικο περιοδικου οτι στον FSI κινητηρα πρεπει να βαζουμε super αμολυβδη γιατι αλλιως κινδυνευει να χτυπησει πιρακια!!! Θα σας παρακαλουσα να παρετε θεση στο θεμα, να πειτε την αποψη σας και να μου διευκρινισει καποιος αν υπαρχει η παραμικρη περιπτωση να υπαρξει μηχανικο προβλημα λογω της χρησης απλης αμολυβδης γιατι σκέφτομαι να παραγειλω το αυτοκινητο την ερχομενη εβδομαδα. Σας παραθετω και το link του αρθρου του περιοδικου που διαβασα το δοκιμαστικο: http://www.ams.gr//pages/12_2002/showar ... azineID=10 Διαβασα επισης στο forum οτι καποιος αλλος χρηστης (theios νομιζω) ειχε και αυτος καποιο προβλημα με το ιδιο αυτοκινητο. Ρωταω το συγκεκριμενο χρηστη αν ειχε προβλημα απο τη χρηση απλης βενζινης. Περιμενω σχολιασμους
-
Γεια σας. Ενδιαφερομαι να αγορασω το καινουργιο Golf 1.4 Sportline αλλα μπαινοντας στο γερμανικο site της vw ειδα οτι προτιμαται super αμολυβδη για να δουλευει το αυτοκινητο στη μεγιστη αποδοση. Μεχρις εκει δεν ειχα προβλημα. Αλλα διαβασα σε ενα δοκιμαστικο περιοδικου οτι στον FSI κινητηρα πρεπει να βαζουμε super αμολυβδη γιατι αλλιως κινδυνευει να χτυπησει πιρακια!!! Θα σας παρακαλουσα να παρετε θεση στο θεμα, να πειτε την αποψη σας και να μου διευκρινισει καποιος αν υπαρχει η παραμικρη περιπτωση να υπαρξει μηχανικο προβλημα λογω της χρησης απλης αμολυβδης γιατι σκέφτομαι να παραγειλω το αυτοκινητο την ερχομενη εβδομαδα. Σας παραθετω και το link του αρθρου του περιοδικου που διαβασα το δοκιμαστικο: http://www.ams.gr//pages/12_2002/showar ... azineID=10 Διαβασα επισης στο forum οτι καποιος αλλος χρηστης (theios νομιζω) ειχε και αυτος καποιο προβλημα με το ιδιο αυτοκινητο. Ρωταω το συγκεκριμενο χρηστη αν ειχε προβλημα απο τη χρηση απλης βενζινης. Περιμενω σχολιασμους
-
Γεια σας. Ενδιαφερομαι να αγορασω το καινουργιο Golf 1.4 Sportline αλλα μπαινοντας στο γερμανικο site της vw ειδα οτι προτιμαται super αμολυβδη για να δουλευει το αυτοκινητο στη μεγιστη αποδοση. Μεχρις εκει δεν ειχα προβλημα. Αλλα διαβασα σε ενα δοκιμαστικο περιοδικου οτι στον FSI κινητηρα πρεπει να βαζουμε super αμολυβδη γιατι αλλιως κινδυνευει να χτυπησει πιρακια!!! Θα σας παρακαλουσα να παρετε θεση στο θεμα, να πειτε την αποψη σας και να μου διευκρινισει καποιος αν υπαρχει η παραμικρη περιπτωση να υπαρξει μηχανικο προβλημα λογω της χρησης απλης αμολυβδης γιατι σκέφτομαι να παραγειλω το αυτοκινητο την ερχομενη εβδομαδα. Σας παραθετω και το link του αρθρου του περιοδικου που διαβασα το δοκιμαστικο: http://www.ams.gr//pages/12_2002/showar ... azineID=10 Διαβασα επισης στο forum οτι καποιος αλλος χρηστης (theios νομιζω) ειχε και αυτος καποιο προβλημα με το ιδιο αυτοκινητο. Ρωταω το συγκεκριμενο χρηστη αν ειχε προβλημα απο τη χρηση απλης βενζινης. Περιμενω σχολιασμους
-
Κάπου έχει ξαναγίνει συζήτηση για πιράκια αλλά δεν θυμάμαι που!
Πολλά αυτοκίνητα χτυπάνε πιράκια πάντως. Άμεσο μηχανολογικό πρόβλημα δεν νομίζω να έχεις. Αν συνιστά ο κατασκευαστής μόνο σούπερ αμόλυβδη, τότε θα ήταν καλό να βάζεις μόνο σούπερ αμόλυβδη. -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Γεια σας. Ενδιαφερομαι να αγορασω το καινουργιο Golf 1.4 Sportline αλλα μπαινοντας στο γερμανικο site της vw ειδα οτι προτιμαται super αμολυβδη για να δουλευει το αυτοκινητο στη μεγιστη αποδοση. Μεχρις εκει δεν ειχα προβλημα. Αλλα διαβασα σε ενα δοκιμαστικο περιοδικου οτι στον FSI κινητηρα πρεπει να βαζουμε super αμολυβδη γιατι αλλιως κινδυνευει να χτυπησει πιρακια!!! Θα σας παρακαλουσα να παρετε θεση στο θεμα, να πειτε την αποψη σας και να μου διευκρινισει καποιος αν υπαρχει η παραμικρη περιπτωση να υπαρξει μηχανικο προβλημα λογω της χρησης απλης αμολυβδης ..........ετσι οπως το θετεις το θεμα αφηνεις να εννοηθει οτι θεωρεις το να ''κτυπαει πιρακια'' ενας κινητηρας ειναι κατι που μπορει να οδηγησει σε σοβαρα μηχανικα προβληματα.
αληθεια πιστευεις κατι τετοιο;;;;;;
-
To golf fsi 1.4;Ημαρτον,αυτο το αυτοκίνητο θελει αλλαγη κινητήρα!
Τοσα αυτοκινητα υπαρχουν,με επιδοσεις καλυτερες,με απλη αμολυβδη,με σχεδιασμό που δεν παραπεμπει στη δεκαετία του '40 κτλ -
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
ετσι οπως το θετεις το θεμα αφηνεις να εννοηθει οτι θεωρεις το να ''κτυπαει πιρακια'' ενας κινητηρας ειναι κατι που μπορει να οδηγησει σε σοβαρα μηχανικα προβληματα.
αληθεια πιστευεις κατι τετοιο;;;;;;
Τα πυρακια μπορούν να οδηγήσουν στην καταστροφή του κινητήρα.
http://www.rallycars.com/Cars/WaterInjection.html -
Κατ'αρχας ευχαριστω παιδια που απαντησατε τοσο γρηγορα.
Απαντηση στον SharpShooter: Ο κατασκευαστης, αναφερει τετοιες λεπτομερειες μονο στο γερμανικο site, δεν προτεινει μονο super αμολυβδη, απλως λεει οτι καιει μεν και απλη αλλα με τη super αμολυβδη θα εχεις αυξηση των επιδοσεων. Δεν περιεμενα ομως να μου πει κιολας οτι θα χτυπαει πιρακια αν του βαλω απλη. Παντως αν καποιος ξερει γερμανικα να το κοιταξει και ο ιδιος στο γερμανικο site γιατι και μενα καποιος αλλος μου το ειπε.
Απαντηση στον alexastrag και στον tryphon: Απ'οσο ξερω τα 'πιρακια' ειναι προαναφλεξεις, δηλαδη λογω καποιων σημειων στον κυλινδρο που ζεσταινονται υπερβολικα (γωνιες ή το μπουζι) και σε συνδιασμο με χαμηλων οκτανιων βενζινη ειναι δυνατον να αναφλεγετε το μιγμα σε λαθος χρονο η να δημιουργηθουν διαφορες μικρες εστιες εκρηξης και λεμε οτι χτυπαει πιρακια λογω του θορυβου που ακουμε. Κατα τη γνωμη μου ειναι σοβαρο μηχανικο προβλημα οπως αναφερετε και στο link που παρεθεσε ο tryphon(ευχαριστω για αυτο) γιατι μπορει απο τις διαφορετικες εκρηξεις να καταστραφουν τα μηχανικα μερη. Επισης επειδη ο FSI εχει υψηλη συμπιεση (12:1) λεω μηπως υπαρχει καποια τετοια περιπτωση. Αν ξερετε κατι περισοοτερο παρακαλω διορθωστε με.
Απαντηση στον tiger: Κατ'αρχας θελω ενα οσο το δυνατον πιο καινουργιο αυτοκινητο με καινουργιο πλαισιο στα 1400cc. Εκτος απο το Golf και το Astra δεν ξεχωριζω κανενα αλλο. Σε test drive του Astra ειδα οτι εχει πολυ ψηλα τη ροπη σε σχεση με το Golf με αποτελεσμα το Astra να το παρακαλας για να ξεκινησει(βεβαια μετα τις 2000rpm πεταγε αλλα εγω θελω ροπη απο χαμηλα). Αναρτηση και φρενα εχουν παρομοιες επιδοσεις οποτε κατεληξα σε αυτο. Επιπλεον εχω μεχρι τωρα το Golf 3, μου αρεσει το look και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος που παρολο που εχει 60 ιππους εχει μια πολυ ωραια εκκινηση (περναω πολλα δυνατοτερα στην εκκινηση και αντε μετα να σε περασουν αν περνεις τις στροφες οπως εγω). Ποιο αλλο θα μου προτεινες στα 1400cc; -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Σε test drive του Astra ειδα οτι εχει πολυ ψηλα τη ροπη σε σχεση με το Golf με αποτελεσμα το Astra να το παρακαλας για να ξεκινησει(βεβαια μετα τις 2000rpm πεταγε αλλα εγω θελω ροπη απο χαμηλα).Ροπή πιο χαμηλά απο 2000 στροφές? Πάρε diesel τότε!
Με τα λεφτά που κάνει το Golf 1.4 παίρνεις Astra στα 1.6, οπότε λύνονται αυτομάτως τα προβλήματα ροπής
-
Πειράκια δεν πρόκειται να χτυπάει ο κινητήρας για τον πολύ απλό λόγο ότι υπάρχει knock sensor.
Από εκεί και πέρα όμως η απόδοση μπορεί να έχει πολύ διαφορά σε σχέση με την super αμόλυδβη.Από εκεί και πέρα αν και εκτιμώ πολύ την πίσω ανάρτηση του τελευταίου Golf θα σου πρότεινα να μην αγοράσεις FSi διότι πρέπει να είναι πολύ ευαίσθητα στην κακή ποιότητα της βενζίνης (όπως και τα common rail diesel). Μην ξεχνάμε ότι τα FSi είναι σχεδόν μία μεταφορά της τεχνολογίας στα βενζινοκίνητα.
Επιπλέον δεν έχω τόση εμπιστοσύνη στους Γερμανούς (του Group VW κυρίως) στο να λανσάρουν νεες τεχνολογίες...
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ποιο αλλο θα μου προτεινες στα 1400cc;Αν η ερώτηση σου ειναι πιο αλλο θα μου πρότεινες σε αυτα τα λεφτά,οι απαντήσεις ειναι πολλές,γιατί το golf 1.4 εχει τιμή που έχουν πολυ καλύτερα αυτοκίνητα και επιδοσεις που έχουν πολύ φτηνότερα.Το πρωτα που μπορώ να σκεφτώ ειναι το ibiza με 101 αλογα(ναι ειναι golf και πιο γρήγορο απο αυτο),το astra το 1.6 που ειπε και ο φιλος πριν,το rover r45(κακη αξία μεταπώλησης),μεχρι και οικογενειακα σαν το octavia,xantia,και το καινούριο renault megane μπορείς να παρεις.
Αν θες golf σωνει και καλα παρε το 1.6,το 1.4 ειναι για τα σκουπίδια. -
Ρε παιδια εσεις ειστε πολυ γρηγοροι. Δε σας προλαβαινω
Απαντηση στον dog80: Εννοειται οτι δεν μιλαω για μεγιστη ροπη πριν τις 2000 rpm αλλα για επαρκης. Το Golf 3 που εχω εγω καθως και αυτο που δοκιμασα εχει πολυ περισσοτερη ροπη απο χαμηλα σε σχεση με το Astra. Και να φανταστειτε οτι δοκιμασα το Golf με τους 75 ιππους και το Astra 1600cc με 102 ιππους οσο παραξενο και να σας φαινετε! Και τονισα οτι δεν μπορω να παρω πανω απο 1400cc. Δεν ειναι οικονομικο το προβλημα
Απαντηση στον Tiger:Για το Astra απαντησα πιο πανω, για το Rover εκτος απο το σχολιο σου που θα συμφωνησω εχω ενα φιλο που πληρωνει τα μαλλιοκεφαλα του οταν πηγαινει για σερβις η οταν χρειαζεται καποιο ανταλλακτικο αλλα δεν ειναι και καπως παλιο(παντως θα το ξανασκεφτω). Δεν ενδιαφερομαι για τα οικογενειακα που ανεφερες (20 χρονων ειμαι) αλλα μονο για την μικρομεσαια κατηγορια (αποριπτεται και το ibiza. Το Renault το δοκιμασα και εχει αρκετο γκαζι αλλα μαλακη αναρτηση (μεγαλες κλισεις στις στροφες). Μακαρι να μπορουσα να παρω το 1.6 γιατι το δοκιμασα και τα αξιζει τα λεφτα του αλλα δεν γινεται. -
Καποιος ανεφερε παραπανω knock sensor (YiannisWalker) μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι αυτο;
-
Είναι ένας sensor βιδωμένος στο block της μηχανής που 'ακούει' για πυράκια. Όταν διαπιστώσει ότι η μηχανή κτυπάει πυρακια δίνει retard στην ανάφλεξη μέχρις ότου τα πυρακια σταματήσουν. Το retard βέβαια κόβει άλογα...
-
αγαπητέ φίλε
δεν έχω ακριβώς πρόβλημα με τον FSi απλά με ξένισε η αίσθηση που έχεις όταν πατας λίγο τον συμπλέκτη στο ρελαντί και είπα να ρωτήσω
όσο για τον FSi ο κατασκευαστής λέει πως καίει ΚΑΙ 95 οκτάνια..έχουμε ξαναπεί πως αυτό που αλλάζει είναι οι επιδόσεις και η κατανάλωση..το knock sensor είναι τμήμα ενός 'αντικραδασμικού' μηχανισμού που λειτουργεί στην αρχή που ο κινητήρας δέχεται φτωχότερο καύσιμο..το βιβλίο του κατασκευαστή λέει πως 'ενδέχεται' να υπάρξουν αρχικά κάποιοι θόρυβοι που οφείλονται στην ενεργοποίηση αυτού του συστήματος..δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο με 95+ (V-Power)
περισσότερα για την απλή-απλή σε δυο εβδομάδες
μετά από 4000 χιλιόμετρα χρήσης η μικτή κατανάλωση είναι στα 7-7.5 λίτρα αυτή τη στιγμή
-
Αυτοί οι θόρυβοι πριν επέμβει ο knocksensor πειράκια είναι...απλά μετά επεμβαίνει η ΕΨΘ και κόβει το avans (ένας έμμεσος τρόπος για να έχουμε μία κατα κάποιο τρόπο μέίωση της συμπίεσης και αποφυγή της κρουστικής καύσης).
Τώρα αν το καύσιμο για κάποιο λόγ φτάσει στο σημείο να αυταναφλέγεται λόγω της μηχανικής συμπίεσης τότε δεν μπορεί να κάνει τπτ το knock sensor.)
Πιστεύω ότι ο θόρυβος που παραηρείς οφείλεται αρχικά στην αρχή λειτουργίας και κατά δεύτερο λόγο στην ποιότητα της βενζίνης. Με καλύτερη βενζίνη είμαι σίγουρος ότι θα ομαλοποιηθεί αρκετά.
Είναι λογικό ένας FSI κινητήρας που δουλεύει με φτωχό ΄μίγμα στη φάση του ρελαντί να κάνει σαν ντισελ ειδικά όταν δεν είναι η βενζίνη καλής ποιότητας. -
Γειά σας παιδιά! Πρώτη φορά γράφω, πολύ καλό φόρουμ.
Έχω πειραματιστεί με τις διάφορες 100άρες (ή περίπου) βενζίνες και έχω καταλήξει ότι στο δικό μου αυτοκίνητο (clio 1.4 16v) δεν υπάρχει αξιοσημείωτη διαφορά.. Ίσως λίγο καλύτερη οικονομία, αλλά με τις τιμές που έχουν αυτές οι βενζίνες, χάνεις ούτως ή άλλως.
Αυτή που βάζω τώρα τελευταία και μπορώ να πω με ικανοποιεί, είναι η απλή αμόλυβδη της ΕΚΟ. Το αμάξι είναι 'ζωντανό', ο ήχος της μηχανής καθαρός, και η τσέπη μου λιγότερο άδεια!
-
Αυτοί οι θόρυβοι πριν επέμβει ο knocksensor πειράκια είναι...απλά μετά επεμβαίνει η ΕΨΘ και κόβει το avans (ένας έμμεσος τρόπος για να έχουμε μία κατα κάποιο τρόπο μέίωση της συμπίεσης και αποφυγή της κρουστικής καύσης).
Τώρα αν το καύσιμο για κάποιο λόγ φτάσει στο σημείο να αυταναφλέγεται λόγω της μηχανικής συμπίεσης τότε δεν μπορεί να κάνει τπτ το knock sensor.)YannisWalker μόλις μου έδωσες μια απάντηση την οποία έψαχνα.
Στο δικό μου τουτού χτυπάει πιράκια ακόμα και μετά την επέμβαση του sensor. Μάπα οι βενζίνες.......Καποιος ανεφερε παραπανω knock sensor (YiannisWalker) μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι αυτο;
Είναι ένας αισθητήρας που βρίσκεται στην πολλαπλή εξαγωγή. Ανιχνεύει και εξετάζει σε ανά μικρά τακτά χρονικά διαστήματα τα καυσαέρια του κινητήρα. Όταν χτυπάνε πιράκια, τότε υπάρχει αύξηση σε κάποιο είδους αέριο-παράγωγο της καύσης, οπότε δίνει εντολή για προπορεία του κινητήρα στην ανάφλεξη.
Σημείωση: Αν κάποιος ξέρει καλύτερα ας το αναλύσει περαιτέρω. Αν κάνω λάθος, ας με συγχωρήσουν τα υπόλοιπα μέλη. -
Το knock sensor είναι ένα ...μικρόφωνο στο μπλοκ της μηχανής και ακούει το συγκεκριμένο θόρυβο που ακούμε και εμείς (αν και πιο ευαίσθητο).
-
Είναι ένας αισθητήρας που βρίσκεται στην πολλαπλή εξαγωγή. Ανιχνεύει και εξετάζει σε ανά μικρά τακτά χρονικά διαστήματα τα καυσαέρια του κινητήρα. Όταν χτυπάνε πιράκια, τότε υπάρχει αύξηση σε κάποιο είδους αέριο-παράγωγο της καύσης, οπότε δίνει εντολή για προπορεία του κινητήρα στην ανάφλεξη.
Σημείωση: Αν κάποιος ξέρει καλύτερα ας το αναλύσει περαιτέρω. Αν κάνω λάθος, ας με συγχωρήσουν τα υπόλοιπα μέλη.Αυτά που λες περί knock sensor είναι λάθος. Για την περιγραφή της λειτουργίας του κοίταξε το προηγούμενο post μου.
Επίσης αν με πυρακια δοθεί avance στον κινητήρα τότε τον έσπασες....το αντίθετο γίνεται, πρέπει να δοθεί retard.
Το βασικό limitation του knock sensor είναι ότι όσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο μειώνεται η ευαισθησία του γιατί ουσιαστικά είναι ένα μικρόφωνο και στις ψηλές στροφές οι άλλοι θόρυβοι της μηχανής καλύπτουν τα πυρακια.
Το νεο Golf FSI χτυπαει πιρακια!!!!!!