-
Νομίζω οτι το 1,4 είχε το γνωστό κινητήρα σειράς Κ της Rover, δεν ειχε η χόντα σχέση με τον κινητήρα αυτό.
Θα συμφνήσω με όλους τους προηγούμενους στο μείνε μακριά...
Οταν έβγαλε η Rover αυτη τη σειρα 2 το πλάσαρε στην αγορά σαν ανταγωνιστή των μοντέλλων της μεγαλύτερης κατηγορίας (Astra, golf, ...) μάλλον λόγω αυξημένης τιμής και 'status' δήθεν. Το 214 λοιπόν παρουσιάζονταν σαν πολυτελές και άνετο με δυνατό κινητήρα για επιδόσεις. Δεν ήταν σπορ και οι αναρτήσεις ήταν πολύ μαλακές. Οταν πέρασαν τα χρόνια και πτώχευσε η Rover, το παρουσίασε λίγο 'σπορ' σαν MG. Ετσι κατέληξε από premium, άνετο με ποιότητα και 'κύρος' να είναι ένα σκληρό και απότομο αυτοκίνητο με δυνατό κινητήρα, που έχασε το μοναδικό πλεονέκτημα που είχε για μένα, την άνεση και την ποιότητα κύλησης.
Μείνε λοιπόν μακρυά, ειδικά από πειραγμένα και 'βελτιωμένα', έχει πολύ καλύτερα σπορ μικρά...Εϊχε πολύ φίλος μου ένα 214, μετά από 2 αλλαγμένες κυλινδροκεφαλές και πολλά άλλα είδε κι έπαθε να το ξεφορτωθεί
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Τα 1,8 μεταβλητου χρονισμου ηταν της ροβερ δηλαδη???Στο 1.4 αναφερομουν.
-
Ευχαριστω!!! το εψαξα στο νετ αλλα την προελευση του 160 δεν τη βρηκα αν και ειχα διαβασει παλαιοτερα οτι ηταν ιαπωνικος (τογιοτα νομιζα αλλα μαλλον ειναι χοντα τελικα)
-
που πας να μπλεξεις;;;;;;;;
-
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Καποιες καλυτερες προτασειςΠολύ ωραίο το Φοκουσάκι... αλλά 115 άλογα δεν έχει ούτε στα όνειρά του... Μα τι παπάρες αυτοί οι μαντράδες...
-
Μονο με τα 100 εβγαινε???
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Καποιες καλυτερες προτασεις+1
και κατι ακομα, στο ιδιο στυλ με το ΖΡ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/381094/ -
Ναι, μόνο με 100...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ευχαριστω!!! το εψαξα στο νετ αλλα την προελευση του 160 δεν τη βρηκα αν και ειχα διαβασει παλαιοτερα οτι ηταν ιαπωνικος (τογιοτα νομιζα αλλα μαλλον ειναι χοντα τελικα)Της Rover είναι ο 1.8. Σειρά Κ και δεν έχει κάποια σχέση με Honda.
-
ευχαριστω πολυ παιδια για τις πληροφοριες..
υστερα απο αυτα που ακουσα θα μεινω μακρυα!!
ισως να κοιταξω καποιο seat ibiza με τα 5 χιλιαρικα που μπορω να δωσω η καποιο αλλο..
εχω δει κατι punto και κατι corsa εκτος του ibiza..
οποιος ενδιαφερεται να με βοηθησει ας μου δωσει το msn του να μιλαμε απο εκει..
ευχαριστω και παλι!! -
Sorry guys, αλλά και τα Elise έχουν Rover K Series και ΔΕΝ βγάζουν φλάτζα (τουλάχιστον όχι πιο πολύ απο κανονικά αυτοκίνητα). Και προσοχή, άλλο το σκίσιμο σε Elise και άλλο σε MG.
Και η επισκευή της είναι σχετικά φτηνή.
Το μοντέρ είναι σκυλι!
-
Nαι δεν βγάζουν φλάντζα διότι έχουν άλλη κυλινδροκεφαλή από τα Κ, την vvc. Επίσης έχουν άλλη φλάντζα, άλλο θερμοστάτη και κυρίως μεταλλικούς πείρους στην κυλινδοκεφαλή από τους ελαστικούς που είχαν τα Ρόβερ στα Κ μέχρι που κατάλαβαν τη λαλακία τους.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Nαι δεν βγάζουν φλάντζα διότι έχουν άλλη κυλινδροκεφαλή από τα Κ, την vvc. Επίσης έχουν άλλη φλάντζα, άλλο θερμοστάτη και κυρίως μεταλλικούς πείρους στην κυλινδοκεφαλή από τους ελαστικούς που είχαν τα Ρόβερ στα Κ μέχρι που κατάλαβαν τη λαλακία τους.Τι δηλαδή δεν είναι ακριβώς το ίδιο μοτέρ;;;
Οκ τον ήπια
Ομολογώ δεν το γνώριζα!
-
Εγω απο οτι καταλαβα δεν τα ακουμπαω!!
οποτε παω για καποιο seat ibiza,fiat punto,fiat stilo,opel corsa h suzuki ignis sport!!
αυτα εχω στο μυαλο μου + to smart που ειναι πολυ βολικο και δεν καιει... -
Λιγο πριν το επικειμενο οριστικο κλεισιμο του περιοδικου/φορουμ , κανω το απολυτο ξεθαμα τοπικ (οχι δε με πειραξε το αρνι) και επαναφερω την ιδια ερωτηση, αλλα με αλλο τροπο:
Εδω και...5 χρονια εχω αποκοπει απο το δρομο και απλα μεταφερομαι. Μεχρι το '10 η κατασταση παλευοταν μιας και ο γραφων ασχολειτο με αγωνες και ολα καλα. Η κριση ομως μαζι με μια αγορα αλλου αγωνιστικου το οποιο ακομα φτιαχνεται σε συνδιασμο με αλλαγες στη ζωη μου μου εκοψαν τους αγωνες (προσωρινα, μικρο σχετικα το κακο ομως αφου δε χανω και παρα πολλα) οποτε πλεον...εχω εμφανες συνδρομο στερησης.
Βλεποντας λοιπον την κατρακυλα των τιμων στο car.gr μου γεννηθηκε η ιδεα να ξανασχοληθω με το 'τριλλημα' που με απασχολουσε στα τελη του '06 οπου εκει που εψαχνα τα καινουργια τοτε Gti που θα αναλυσω παρακατω, προεκυψε ενα 106 1.3 grA το οποιο αποτελεσε το σχολειο μου στους αγωνες πιστας.Παμε στο θεμα: Τοτε λοιπον ημουν μεταξυ swift sport/c2 vts, colt czt και...ZR160. Σημερα λοιπον 7 χρονια μετα επανακαμπτει το ζητημα, με την αντιστροφη σειρα προτεραιοτητας ομως απ' ο,τι τοτε. Θα επαιρνα δλδ swift/c2 μονο λογω homologation, αλλα επειδη ηδη βλεπω ποσο λαθος ειναι να φτιαχνεις ενα αγωνιστικο απο το μηδεν (kadett GSi) -εκτος αν προκειται για 'διαστημοπλοιο'- να λειπει το βυσσινο. Το CZT το ξερω στο δρομο (ενω το fiesta ST του τοτε σε δρομο/πιστα) και πιστευω οτι ειναι το καλυτερο 150αρι της εποχης εκεινης συνολικα, παρολο το σημαντικο μειον του ESP που δε βγαινει. Ομως ειμαι και λιγο 'ανωμαλαρα/ταλαιπωριας' και γουσταρω να μην εχω ο,τι οι περισσοτεροι. Οποτε ερχομαστε στον 'αγγλο ασθενη' που οπως διαβασα πιο πισω εχει ολα τα καλα: Καιει φλατζες, ειναι απολιτιστος σε σχεση με αλλα gti, δεν βρισκονται ευκολα ανταλλακτικα λογω πρωην rover group κτλ...Ειναι ομως μακραν πιο εμφανισιμος απο τα αλλα κουτακια, βγαζει πιο πολλα BTU απο τα αλλα 'κλιματιστικα' και δεν εχει χαλιναρι (ESP) οποτε θα κανω και καμια...ομορφια μια στο τοσο να ξεσκουριαζω. Επισης ειναι 1800αρης οποτε εστω και με βαρια καρδια μαζευονται τα τελη της πρασινομπλε συμμοριας.
Προ διμηνου πουληθηκαν 2 απο τα τελευταια (facelift που αυτο θελω, το πιο παλιο με τιποτα) απο 3000Ε το καθενα σε μαντρες (22.500 καινουργιο τοτε), αξιοπρεπη στις φωτο. Θες τα διπλα για οποιοδηποτε απο τα αλλα, πλην του C2 που το βρισκεις κατω απο τα 5000Ε. Επισης δε πτοουμαι και τοσο απο τα θεματα αξιοπιστιας γιατι δε θα...κακοπερασει μαζι μου μιας και εχω ριξει κατα 70% τον αριθμο των km που διανυω κατ' ετος και δε θα ανεβοκατεβαινει βουνα στη μεση της νυχτας 2 φορες τη βδομαδα οπως ενα SportKA καποτε. Το μονο που θα του συμβει ειναι δυο track days τη χρονια, ενα πανω ενα κατω και ενα γρηγορο Αθηνα-Χαλκιδα 1-2 φορες το μηνα, για αποτοξινωση απο τη 'λεωφορειαδα' που κανω καθε μερα.
Γι' αυτο αν κανεις διαβαζει αυτες τις γραμμες και ειτε εχει/ειχε ο ιδιος ή καποιος φιλος ZR 160 θα εκτιμουσα την αποψη του απο τη...συμβιωση.
Αυτα. Ευχομαι περαν του 'Χριστος Ανεστη' να αναφωνησουμε και '4Τροχοι Ανεστη', αλλα χλωμο...
-
Γιατί δεν πέρνεις κανένα Κλιάκι να γουστάρεις που τα κάνει όλα και συμφέρει ?
-
2000cc, αλλη κατηγορια για τα πρασινομπλε καθαρματα. Το ZR (αν βρεθει) 'γεφυρωνει' κατ εμε τα 150αλογα με τα 200αλογα, οντας ταυτοχρονα φθηνοτερο πιο 'μικρων' Gti, που θα τα βαριομουν σχετικα γρηγορα πιστευω. Αν υπηρχαν τα χρηματα για μεταχειρισμενη κλιαρα (δε θα με χαλουσε μια facelift 2010+, απο τα φαβορι μου για ΙΧ στο μελλον), ε τοτε κανω και αλλο λιγο υπομονη και παιρνω ενα VAGελακι (ibiza cupra) καινουργιο και ησυχαζω. Ομως δε θελω σε αυτους τους καιρους να δεσμευσω πανω απο το 10-15% του εισοδηματος μου σε δοση αλλα ουτε να κοψω εντελως τους αγωνες οποτε...
Αν βρεθει ZR της προκοπης, ή το παιρνω κασερακι, ή το βαζω σε δοσεις αντιστοιχες του λογαριασμου κινητης μου...
MG ZR