-
Το θέμα είναι να ξέρουν να τα χρησιμοποιούν και να τα καλιμπράρουν όταν χρειάζεται.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Aπο οτι θυμαμαι μονο στους μπροστα βαζανε....Μηπως εξαρταται απο το προβλημα? Ας πουμε, αλλο ενα απλο τραβηγμα και αλλο μετα απο γενικη επισκευη στο συστημα διευθυνσης.. Επισης βαζουν και ενα μηχανημα στο τιμονι που το εχει ακριβως στην ευθεια.
Το θεμα ειναι ποιοι εχουν καινουρια μηχανηματα...γιατι δεν νομιζω να κανουν ιδια δουλεια τα 10++ ετιας με τα τελευταια....Ειτε ειναι απλο προβλημα ειτε γενικη επισκευη η ιδια διαδικασια πρεπει να γινει.Αν δεν μετρας σωστα τοτε δεν επιδιορθωνεις και σωστα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Aπο οτι θυμαμαι μονο στους μπροστα βαζανε....Μηπως εξαρταται απο το προβλημα? Ας πουμε, αλλο ενα απλο τραβηγμα και αλλο μετα απο γενικη επισκευη στο συστημα διευθυνσης.. Επισης βαζουν και ενα μηχανημα στο τιμονι που το εχει ακριβως στην ευθεια.
Το θεμα ειναι ποιοι εχουν καινουρια μηχανηματα...γιατι δεν νομιζω να κανουν ιδια δουλεια τα 10++ ετιας με τα τελευταια....την ιδια δουλεια κανουν ολα τα μηχανηματα.
καινουριο παλιο δεν εχει σημασια αρκει η εθυγραμμιση να δουλευσει σωστα και να ειναι καλος ο μαστορας ετσι. -
Μετα απο αλλαγη μπαλακια ψαλιδιων θελει ευθυγραμιση?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μετα απο αλλαγη μπαλακια ψαλιδιων θελει ευθυγραμιση?Ναι
σε ελαχιστες περιπτωσεις που τα μπαλακια αντικατασταθουν απο ακριβως τα ιδια,
ισως (δυσκολα) μπορεσει ο μηχανικος να τα φερει στο ιδιο ακριβως σημειο,
αλλα και παλι δεν θα εισαι ποτε σιγουρος. -
Τα λάστιχα είναι αρκετά ακριβά για να αγνοήσεις τον (φθηνό) έλεγχο της ευθυγράμμισης.
-
Αυτό ισχύει αν βρει μάστορα που δεν θα του το στραβώσει περισσότερο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αυτό ισχύει αν βρει μάστορα που δεν θα του το στραβώσει περισσότερο.Έχεις τρελαθεί με την ευθυγράμμιση.
Μέτρα το, προσεκτικά την απόσταση ανάμεσα στα λάστιχα - οι αποκλίσεις θα είναι σε χιλιοστά.
Τα τακούνια όταν περνάς το χέρι σου από πάνω έχουν αρχίσει να σηκώνουν την άκρη τους; (feathering)(για να καταστρέψω το καλοκαίρι σου: http://www.elantragtclub.com/id554.html)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
(για να καταστρέψω το καλοκαίρι σου: http://www.elantragtclub.com/id554.html)
Kαι στο καραβι τι θα κανει;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
(για να καταστρέψω το καλοκαίρι σου: http://www.elantragtclub.com/id554.html)
Kαι στο καραβι τι θα κανει;
Από τώρα το ονειρεύομαι: κατάστρωμα, πολύ αερααααα και μουσική.
Μη μου χαλάτε την φαντασίωση με ευθυγραμμίσεις παλιοσάπιοι -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Aπο οτι θυμαμαι μονο στους μπροστα βαζανε....Μηπως εξαρταται απο το προβλημα? Ας πουμε, αλλο ενα απλο τραβηγμα και αλλο μετα απο γενικη επισκευη στο συστημα διευθυνσης.. Επισης βαζουν και ενα μηχανημα στο τιμονι που το εχει ακριβως στην ευθεια.
Το θεμα ειναι ποιοι εχουν καινουρια μηχανηματα...γιατι δεν νομιζω να κανουν ιδια δουλεια τα 10++ ετιας με τα τελευταια....την ιδια δουλεια κανουν ολα τα μηχανηματα.
καινουριο παλιο δεν εχει σημασια αρκει η εθυγραμμιση να δουλευσει σωστα και να ειναι καλος ο μαστορας ετσι.
…..Και όπως θυμάσαι, την οπτική των 25 ετών beissbarth, του NIKITAS χρησιμοποιώ, μαζί με το αγωνιστικό αλφάδι της bem, (από την φορητή μου). Είναι ακριβέστατη και γρήγορη.
Την αλη που αγόρασα τελευταία, με αυτοματισμούς, μνήμες, και αυτομάτους ελέγχους, μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρό, την βαρέθηκα να κάνει λάθη, λειτουργικά. Όλο ο μάστορας στο μαγαζί μου ήτανε. Δωρεάν μεν αλα……
Πρώτου λοιπόν φίλε cson αρχίζεις να «νομίζεις», ρώτα!!.
Εδώ είμαστε.
ΑΝΤΩΝΗΣ.
Italakias τηλέφωνο.το χασα,θα τα πουμε απο βδομαδα καθως θα περασω απο κει.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Aπο οτι θυμαμαι μονο στους μπροστα βαζανε....Μηπως εξαρταται απο το προβλημα? Ας πουμε, αλλο ενα απλο τραβηγμα και αλλο μετα απο γενικη επισκευη στο συστημα διευθυνσης.. Επισης βαζουν και ενα μηχανημα στο τιμονι που το εχει ακριβως στην ευθεια.
Το θεμα ειναι ποιοι εχουν καινουρια μηχανηματα...γιατι δεν νομιζω να κανουν ιδια δουλεια τα 10++ ετιας με τα τελευταια....την ιδια δουλεια κανουν ολα τα μηχανηματα.
καινουριο παλιο δεν εχει σημασια αρκει η εθυγραμμιση να δουλευσει σωστα και να ειναι καλος ο μαστορας ετσι.
…..Και όπως θυμάσαι, την οπτική των 25 ετών beissbarth, του NIKITAS χρησιμοποιώ, μαζί με το αγωνιστικό αλφάδι της bem, (από την φορητή μου). Είναι ακριβέστατη και γρήγορη.
Την αλη που αγόρασα τελευταία, με αυτοματισμούς, μνήμες, και αυτομάτους ελέγχους, μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρό, την βαρέθηκα να κάνει λάθη, λειτουργικά. Όλο ο μάστορας στο μαγαζί μου ήτανε. Δωρεάν μεν αλα……
Πρώτου λοιπόν φίλε cson αρχίζεις να «νομίζεις», ρώτα!!.
Εδώ είμαστε.
ΑΝΤΩΝΗΣ.
Italakias τηλέφωνο.Πολλες φορες βλεπω στους αγωνες οι μηχανικοι μετρουν με μετρο ή αλφαδεια συγκλιση ή αποκλιση. Οταν θελουμε να κανουμε προχειρα ενα ελεγχο μονοι μας στη συγκλιση ή αποκλιση που ειχαμε φτιαξει στον ευθυγραμμισα, ποια σημεια περνουμε ως σταθερα ωστε να κανουμε μετρηση;
-
Η ευθυγράμμιση κοστιζει 25€ εμπρος κ πισσω αρκει να ξερεις που να πας..
-
Η διαφημιση ειπαμε οτι δεν επιτρεπεται[mod]
-
Το θέμα έχει διευθετηθεί ήδη edit mod
-
Mod, είσαι το πιο γρήγορο πιστόλι!!!!......
ΑΝΤΩΝΗΣ.
-
Mια ζυγοσταθμιση ποσο κοστιζει για τους εμπρος τροχους?
-
γυρω στα 20 κ στους 4 τροχους.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Mια ζυγοσταθμιση ποσο κοστιζει για τους εμπρος τροχους?
10e + φπα.
Α. -
Μπορεί να επηρεάσει η ευθυγράμμιση την επαναφορά του τιμονιού? Αν ναι, πως?
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ??????