Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Jazz VS Hyundai Matrix
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Jazz VS Hyundai Matrix
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    43
    157
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Θα ήθελα τη γνώμη σας και κυρίως για CVT και Auto,αντίστοιχα (θα προτιμούσα γνώμες όσων τα έχουν οδηγήσει ή έχουν 'συμβιώσει' μαζί τους).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Θα ήθελα τη γνώμη σας και κυρίως για CVT και Auto,αντίστοιχα (θα προτιμούσα γνώμες όσων τα έχουν οδηγήσει ή έχουν 'συμβιώσει' μαζί τους).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Θα ήθελα τη γνώμη σας και κυρίως για CVT και Auto,αντίστοιχα (θα προτιμούσα γνώμες όσων τα έχουν οδηγήσει ή έχουν 'συμβιώσει' μαζί τους).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            To Jazz είναι απο λίγο εως πολύ καλύτερο σε όλους τους τομείς, ειδικά το CVT.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Εχω οδηγήσει το Jazz ecvt και μπορώ να πω ότι η λειτουργία του κιβωτίου είναι εξαιρετική. Για χρήση περισσότερο στη πόλη και μικρά ταξίδια είναι ιδανικό.
              Για το Matrix το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι θα ταξιδεύει καλύτερα λόγω διαστάσεων και κινητήρα ...... και οι χώροι του πρέπει να είναι λίγο καλύτεροι..... πιο οικογενειακό θα έλεγα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pavlos23 last edited by

                Έχω οδηγήσει μονάχα το Jazz δίχως όμως να το πιέσω ιδιαίτερα ώστε να έχω σαφή άποψη για τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Κατά τα άλλα έχει καλούς χώρους πίσω,εσωτερικό που μπορεί να διαμορφωθεί πολύ γρήγορα και έξυπνα ανάλογα με τις ανάγκες,πολύ καλό κιβώτιο και ικανοποιητική δύναμη από τον ΠΟΛΥ οικονομικό κινητήρα. Έχει βέβαια αλμυρή τιμή αλλά μεγάλη σε χρόνο εγγύηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Με κλειστά μάτια το CVT -όπως και άλλα Honda λόγω εμφάνισης όμως - Το κιβώτιο είναι απίστευτο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Το κιβώτιο είναι απίστευτο

                    Το έχεις οδηγήσει;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:

                      Το κιβώτιο είναι απίστευτο

                      Το έχεις οδηγήσει;

                      Αλλιώς δεν θα το γράφα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Το κιβώτιο είναι απίστευτο

                        Xαίρομαι πολύ,γιατί το διάβαζα,αλλά κρατούσα μια πισινή.Ευχαριστώ lkar!
                        Η αλήθεια είναι ότι το Matrix μας φάνηκε πιο άνετο μέσα (αν και με λιγότερες δυνατότητες διαρύθμισης του εσωτερικού για φόρτωση) και βγαίνουν σχεδόν στα ίδια λεφτά.
                        Το Jazz έχει σίγουρα το πλεονέκτημα του κιβωτίου του που κατά κοινή ομολογία είναι καταπληκτικό!
                        Από 'κεί και πέρα θα ήθελα ,κυρίως,πληροφορίες για τη συμπεριφορά στο δρόμο. (σημ:το Jazz τώρα έρχεται με πίσω δισκόφρενα)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jgy1 last edited by

                          Tο δίλημμα που αντιμετωπίζουμε οι περισσότεροι όταν έρχεται η ώρα να πάρουμε καινούριο αυτοκίνητο...Να επιλέξω αυτό που έχω δει και μου αρέσει ή να πάρω αυτό που δεν είναι βρε αδερφέ και άσχημο και έχει περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού και φαίνεται 'πιο αυτοκίνητο';
                          Ας πάρουμε τα πράγματα ορθολογιστικά σαν να μην έχουμε ιδέα από αυτοκίνητα. Εξετάζουμε τα 2 προιόντα ως προς τους εξοπλισμούς και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Έχουμε και λέμε: Ασφάλεια:ABS+EBD (και τα 2),αερόσακοι 2 για το hyundai, 4 για το jazz, Εξοπλισμός: A/C (και τα 2),ηλεκτρικά παράθυρα, 2 για το jazz, 4 για το hyundai, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, R/CD (και τα 2), προβολείς ομίχλης: Hyundai μόνο.1600cc το hyundai, 1300cc το jazz, διαφορά στην απόδοση: μεγάλη. (και μην βιαστείτε να ψάξετε το 0-100 ή την τελική, κοιτάξτε τις ρεπρίζ ,την ροπή, την ιπποδύναμη και τέλος σκεφτείτε 4 άτομα στο αυτοκίνητο με ανοιχτό κλιματισμό σε αστικό οδικό δίκτυο.). Εγγύηση:7 χρόνια Σαρακάκης (μέχρι και ειδικό thread έχει ανοιχτεί) για το jazz, 3 χρόνια για το hyundai ( μα καλά hyundai, είναι όνομα αυτό ρε γαμώτο; ). Τέλος, κριτικές από τον ειδικό τύπο: σχεδόν διθυραμβικές για το jazz και χαρακτηρισμοί του τύπου 'καλό και τίμιο' για το hyundai. Τι κάνω τώρα; Μα αγαπητέ κάνεις την επιλογή σου βλέποντας τα υπέρ + κατά του κάθε μοντέλου όπως επιχείρησα να το κάνω εγώ για σένα πιο πάνω αλλά και ΔΕΝ ξεχνάς τι σου λέει η καρδιά σου. Δεν πρόκειται να κάνεις την σωστή επιλογή αν προτιμήσεις το jazz μόνο για το εξαιρετικό κιβώτιο του αλλά από την άλλη δεν φαίνεται πιο σωστή επιλογή το matrix επειδή απλά είναι 1600άρι.
                          Follow your heart!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsilis last edited by

                            Πολύ σωστή παρατήρηση jgy 1!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gc60 last edited by

                              ως κατοχος του ματριξ (δυστυχως δεν δοκιμασα το τζαζ), εχω να πω μονο καλα λογια. Οχι γιατι, εγω το εχω και κανενα αλλο αυτοκινητο στην κατηγορια του δεν το φτανει-οχι, απλα νομιζω οτι ειναι πολυ ανετο στους χωρους, και ειναι καθαρα ενα οικογενειακο-φτηνο-για-τις-παροχες-του αυτοκινητο. Τωρα η εκφραση, τιμιο για τα λεφτα του, ναι ισχυει. Σαφεστατα η χοντα εχει εμπειρια στην αυτοκινηση, η οποια χιουνται κατα πασα πιθανοτητα θελει ακομη -καιρο- για να την φτασει, αλλα προσωπικα δεν βρηκα αλλο οικογενειακο αυτοκινητο με τον ιδιο εξοπλισμο, σε αυτη την τιμη (ABS with EBD, 4AB, TCS, A/C, R-CD, προβ.ομίχλης, Alarm). Καθ'οτι εχουμε και ενα 4χ4, ολα τα υπολοιπα επιβατικα μας ηταν... καπως χαμηλα... θεμα προσωπικης συνηθειας ειναι αυτο, και οχι θεμα για παρεξηγηση ή σχολιασμό ή οτιδηποτε. Μας αρεσε πολυ το ζαφιρα, αλλα λογω οικονομικων δεν το κοιταξαμε καν. Ασε που για να βαλω ολα αυτα που εχει το ματριξ... ξεφευγαμε πολυ χρηματικα. Παντως, το εχω απο περυσι το Σεπτεμβριο με 15.000χιλ πανω του. Δεν τριζει, εχει ικανοποιητικο τραβηγμα για προσπερασεις, ανετο και προβλεψιμο στο δρομο-οχι για γκαζι ετσι...-,
                              συστημα διευθυνσης και πεδησης αψογο, ABS που ενεργοποιειται μονο οταν πρεπει, λογικες τιμες σερβις, καλη θεση οδηγησης, θα προτιμουσα το τιμονι να ρυθμιζεται και κατα βαθος, δεν επιρεαζεται ευκολα απο πλαγιομετωπικους ανεμους, αλλα δεν χρειαζεται να παιζει κανεις μαζι του οταν φυσαει 8μποφωρ...ειναι ψηλο ουτως ή αλλως Χωροι μεσα πολυμορφικοι (ολα κινουνται σε ραγες και ξαπλωνουν, και τραπεζακια), με πορτ-μπαγκαζ να το αυξομειωνεις αναλογα τις αναγκες σου και αρκετοι αποθηκευτικοι χωροι και 2 εξτρα μπριζακια 12ν
                              Για το μονο που εχω σοβαρη παρατηρηση ειναι το κιβωτιο ταχυτητων... δεν κανει γρηγορες αλλαγες και εχει καποια ασαφεια στο κουμπωμα. Βεβαια οδηγωντας το 4χ4 που εχει σκληρο και σαφεστατο κουμπωμα, ισως η αποψη μου εδω να μην ειναι... ολοκληρωμενη Η πεμπτη του ματριξ παντως τραβαει...
                              Δεν θα μπω σε λεπτομερειες του τυπου: εχει αυτο το λαμπακι μεσα, και εχει το αλλο μεσα κτλ. 1ον διοτι ολα αυτα με το εσωτερικο για ολους ειναι σχετικα, και 2ον διοτι παλι αναφερω οτι δεν εχω δει το τζαζ. Αυτα που ανεφερα για το εσωτερικο οπως 'ραγες...' κτλ, νομιζω οτι ολα τα πολυμορφικα το εχουνε... νομιζω...

                              Ερμ, οπως ανεφερα πιο πανω, δεν το συγκρινω με το τζαζ... δεν το εχω οδηγησει, απλα μεταφερω προσωπικες εμπειριες απο την κατοχη του ματριξ.
                              Αυτα, παντως σε οτι και να καταληξεις, καλη αγορα 🙂

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ευχαριστώ πολύ gc60!Ηταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Ο χρήστης jgy1 έγραψε:

                                  Εγγύηση:7 χρόνια Σαρακάκης (μέχρι και ειδικό thread έχει ανοιχτεί) για το jazz, 3 χρόνια για το hyundai

                                  Νομίζω ότι η εγγύηση της hyundai είναι 5ετής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Κι εγώ αυτήν την εντύπωση έχω manosk.Θα το κοιτάξω...όταν επιστρέψω απ'τις διακοπές! Ευχαριστώ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by

                                      Πριν 2 χρόνια που αγόρασα το Santa Fe πάντως, η βασική εγγύηση ήταν 3ετής και αν ήθελες 5ετη έπρεπε να πληρώσεις ένα ποσο παραπάνω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        5 για τα μηχανικά μέρη χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων
                                        3 χρόνια για το χρώμα
                                        6 χρόνια αντισκωριακή προστασία
                                        (από το http://www.hyundai.gr - πολύ καλοφτιαγμένο site, αν έχετε 15άρα οθόνη πατήστε F11 για να μην έχετε προβλήματα με κρυμμένες επιλογές, ALT+TAB για να δείτε άλλα παράθυρα, πλήκτρο windows για να βγει η taskbar).

                                        Αυτό που μου αρέσει είναι οι τιμές των έξτρα [ενδεικτικά: σύστημα παρκαρίσματος 157 Ε (η opel χρεώνει 280 ή 320 για το εργοστασιακό), ζάντες αλουμινίου 160 Ε (της opel κοστίζουν 500) κλπ].

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          5 για τα μηχανικά μέρη χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων
                                          3 χρόνια για το χρώμα
                                          6 χρόνια αντισκωριακή προστασία
                                          (από το http://www.hyundai.gr - πολύ καλοφτιαγμένο site, αν έχετε 15άρα οθόνη πατήστε F11 για να μην έχετε προβλήματα με κρυμμένες επιλογές, ALT+TAB για να δείτε άλλα παράθυρα, πλήκτρο windows για να βγει η taskbar).

                                          Αυτό που μου αρέσει είναι οι τιμές των έξτρα [ενδεικτικά: σύστημα παρκαρίσματος 157 Ε (η opel χρεώνει 280 ή 320 για το εργοστασιακό), ζάντες αλουμινίου 160 Ε (της opel κοστίζουν 500) κλπ].

                                          Μόνο 6 χρόνια σκουριά..?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Για αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας τιμής και με τόσες πωλήσεις, αν εμφανιζόταν πρόβλημα σκουριάς στο αμάξωμα θα είχε γίνει μεγάλος ντόρος στην πιάτσα. Προσωπικά δεν έχω ακούσει τίποτα κι εδώ που τα λέμε οι εποχές που κάποιος έπαιρνε ένα καθημερινής χρήσης αυτοκίνητο και το κράταγε μέχρι να πέσουν οι πόρτες στον δρόμο έχουν μάλλον παρέλθει οριστικά. Μηχανικά ή ηλεκτρολογικά είναι πλέον τα προβλήματα που ταλαιπωρούν τους περισσότερους αγοραστές και σ'αυτόν τον τομέα τα hyundai δείχνουν καλή διαγωγή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr