-
Θα ήθελα τη γνώμη σας και κυρίως για CVT και Auto,αντίστοιχα (θα προτιμούσα γνώμες όσων τα έχουν οδηγήσει ή έχουν 'συμβιώσει' μαζί τους).
-
Θα ήθελα τη γνώμη σας και κυρίως για CVT και Auto,αντίστοιχα (θα προτιμούσα γνώμες όσων τα έχουν οδηγήσει ή έχουν 'συμβιώσει' μαζί τους).
-
Θα ήθελα τη γνώμη σας και κυρίως για CVT και Auto,αντίστοιχα (θα προτιμούσα γνώμες όσων τα έχουν οδηγήσει ή έχουν 'συμβιώσει' μαζί τους).
-
To Jazz είναι απο λίγο εως πολύ καλύτερο σε όλους τους τομείς, ειδικά το CVT.
-
Εχω οδηγήσει το Jazz ecvt και μπορώ να πω ότι η λειτουργία του κιβωτίου είναι εξαιρετική. Για χρήση περισσότερο στη πόλη και μικρά ταξίδια είναι ιδανικό.
Για το Matrix το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι θα ταξιδεύει καλύτερα λόγω διαστάσεων και κινητήρα ...... και οι χώροι του πρέπει να είναι λίγο καλύτεροι..... πιο οικογενειακό θα έλεγα. -
Έχω οδηγήσει μονάχα το Jazz δίχως όμως να το πιέσω ιδιαίτερα ώστε να έχω σαφή άποψη για τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Κατά τα άλλα έχει καλούς χώρους πίσω,εσωτερικό που μπορεί να διαμορφωθεί πολύ γρήγορα και έξυπνα ανάλογα με τις ανάγκες,πολύ καλό κιβώτιο και ικανοποιητική δύναμη από τον ΠΟΛΥ οικονομικό κινητήρα. Έχει βέβαια αλμυρή τιμή αλλά μεγάλη σε χρόνο εγγύηση.
-
Με κλειστά μάτια το CVT -όπως και άλλα Honda λόγω εμφάνισης όμως - Το κιβώτιο είναι απίστευτο.
-
Το κιβώτιο είναι απίστευτο
Το έχεις οδηγήσει;
-
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Το κιβώτιο είναι απίστευτο
Το έχεις οδηγήσει;
Αλλιώς δεν θα το γράφα
-
Το κιβώτιο είναι απίστευτο
Xαίρομαι πολύ,γιατί το διάβαζα,αλλά κρατούσα μια πισινή.Ευχαριστώ lkar!
Η αλήθεια είναι ότι το Matrix μας φάνηκε πιο άνετο μέσα (αν και με λιγότερες δυνατότητες διαρύθμισης του εσωτερικού για φόρτωση) και βγαίνουν σχεδόν στα ίδια λεφτά.
Το Jazz έχει σίγουρα το πλεονέκτημα του κιβωτίου του που κατά κοινή ομολογία είναι καταπληκτικό!
Από 'κεί και πέρα θα ήθελα ,κυρίως,πληροφορίες για τη συμπεριφορά στο δρόμο. (σημ:το Jazz τώρα έρχεται με πίσω δισκόφρενα) -
Tο δίλημμα που αντιμετωπίζουμε οι περισσότεροι όταν έρχεται η ώρα να πάρουμε καινούριο αυτοκίνητο...Να επιλέξω αυτό που έχω δει και μου αρέσει ή να πάρω αυτό που δεν είναι βρε αδερφέ και άσχημο και έχει περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού και φαίνεται 'πιο αυτοκίνητο';
Ας πάρουμε τα πράγματα ορθολογιστικά σαν να μην έχουμε ιδέα από αυτοκίνητα. Εξετάζουμε τα 2 προιόντα ως προς τους εξοπλισμούς και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Έχουμε και λέμε: Ασφάλεια:ABS+EBD (και τα 2),αερόσακοι 2 για το hyundai, 4 για το jazz, Εξοπλισμός: A/C (και τα 2),ηλεκτρικά παράθυρα, 2 για το jazz, 4 για το hyundai, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, R/CD (και τα 2), προβολείς ομίχλης: Hyundai μόνο.1600cc το hyundai, 1300cc το jazz, διαφορά στην απόδοση: μεγάλη. (και μην βιαστείτε να ψάξετε το 0-100 ή την τελική, κοιτάξτε τις ρεπρίζ ,την ροπή, την ιπποδύναμη και τέλος σκεφτείτε 4 άτομα στο αυτοκίνητο με ανοιχτό κλιματισμό σε αστικό οδικό δίκτυο.). Εγγύηση:7 χρόνια Σαρακάκης (μέχρι και ειδικό thread έχει ανοιχτεί) για το jazz, 3 χρόνια για το hyundai ( μα καλά hyundai, είναι όνομα αυτό ρε γαμώτο; ). Τέλος, κριτικές από τον ειδικό τύπο: σχεδόν διθυραμβικές για το jazz και χαρακτηρισμοί του τύπου 'καλό και τίμιο' για το hyundai. Τι κάνω τώρα; Μα αγαπητέ κάνεις την επιλογή σου βλέποντας τα υπέρ + κατά του κάθε μοντέλου όπως επιχείρησα να το κάνω εγώ για σένα πιο πάνω αλλά και ΔΕΝ ξεχνάς τι σου λέει η καρδιά σου. Δεν πρόκειται να κάνεις την σωστή επιλογή αν προτιμήσεις το jazz μόνο για το εξαιρετικό κιβώτιο του αλλά από την άλλη δεν φαίνεται πιο σωστή επιλογή το matrix επειδή απλά είναι 1600άρι.
Follow your heart! -
Πολύ σωστή παρατήρηση jgy 1!
-
ως κατοχος του ματριξ (δυστυχως δεν δοκιμασα το τζαζ), εχω να πω μονο καλα λογια. Οχι γιατι, εγω το εχω και κανενα αλλο αυτοκινητο στην κατηγορια του δεν το φτανει-οχι, απλα νομιζω οτι ειναι πολυ ανετο στους χωρους, και ειναι καθαρα ενα οικογενειακο-φτηνο-για-τις-παροχες-του αυτοκινητο. Τωρα η εκφραση, τιμιο για τα λεφτα του, ναι ισχυει. Σαφεστατα η χοντα εχει εμπειρια στην αυτοκινηση, η οποια χιουνται κατα πασα πιθανοτητα θελει ακομη -καιρο- για να την φτασει, αλλα προσωπικα δεν βρηκα αλλο οικογενειακο αυτοκινητο με τον ιδιο εξοπλισμο, σε αυτη την τιμη (ABS with EBD, 4AB, TCS, A/C, R-CD, προβ.ομίχλης, Alarm). Καθ'οτι εχουμε και ενα 4χ4, ολα τα υπολοιπα επιβατικα μας ηταν... καπως χαμηλα... θεμα προσωπικης συνηθειας ειναι αυτο, και οχι θεμα για παρεξηγηση ή σχολιασμό ή οτιδηποτε. Μας αρεσε πολυ το ζαφιρα, αλλα λογω οικονομικων δεν το κοιταξαμε καν. Ασε που για να βαλω ολα αυτα που εχει το ματριξ... ξεφευγαμε πολυ χρηματικα. Παντως, το εχω απο περυσι το Σεπτεμβριο με 15.000χιλ πανω του. Δεν τριζει, εχει ικανοποιητικο τραβηγμα για προσπερασεις, ανετο και προβλεψιμο στο δρομο-οχι για γκαζι ετσι...-,
συστημα διευθυνσης και πεδησης αψογο, ABS που ενεργοποιειται μονο οταν πρεπει, λογικες τιμες σερβις, καλη θεση οδηγησης, θα προτιμουσα το τιμονι να ρυθμιζεται και κατα βαθος, δεν επιρεαζεται ευκολα απο πλαγιομετωπικους ανεμους, αλλα δεν χρειαζεται να παιζει κανεις μαζι του οταν φυσαει 8μποφωρ...ειναι ψηλο ουτως ή αλλως Χωροι μεσα πολυμορφικοι (ολα κινουνται σε ραγες και ξαπλωνουν, και τραπεζακια), με πορτ-μπαγκαζ να το αυξομειωνεις αναλογα τις αναγκες σου και αρκετοι αποθηκευτικοι χωροι και 2 εξτρα μπριζακια 12ν
Για το μονο που εχω σοβαρη παρατηρηση ειναι το κιβωτιο ταχυτητων... δεν κανει γρηγορες αλλαγες και εχει καποια ασαφεια στο κουμπωμα. Βεβαια οδηγωντας το 4χ4 που εχει σκληρο και σαφεστατο κουμπωμα, ισως η αποψη μου εδω να μην ειναι... ολοκληρωμενη Η πεμπτη του ματριξ παντως τραβαει...
Δεν θα μπω σε λεπτομερειες του τυπου: εχει αυτο το λαμπακι μεσα, και εχει το αλλο μεσα κτλ. 1ον διοτι ολα αυτα με το εσωτερικο για ολους ειναι σχετικα, και 2ον διοτι παλι αναφερω οτι δεν εχω δει το τζαζ. Αυτα που ανεφερα για το εσωτερικο οπως 'ραγες...' κτλ, νομιζω οτι ολα τα πολυμορφικα το εχουνε... νομιζω...Ερμ, οπως ανεφερα πιο πανω, δεν το συγκρινω με το τζαζ... δεν το εχω οδηγησει, απλα μεταφερω προσωπικες εμπειριες απο την κατοχη του ματριξ.
Αυτα, παντως σε οτι και να καταληξεις, καλη αγορα -
Ευχαριστώ πολύ gc60!Ηταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου...
-
Ο χρήστης jgy1 έγραψε:
Εγγύηση:7 χρόνια Σαρακάκης (μέχρι και ειδικό thread έχει ανοιχτεί) για το jazz, 3 χρόνια για το hyundai
Νομίζω ότι η εγγύηση της hyundai είναι 5ετής.
-
Κι εγώ αυτήν την εντύπωση έχω manosk.Θα το κοιτάξω...όταν επιστρέψω απ'τις διακοπές! Ευχαριστώ
-
Πριν 2 χρόνια που αγόρασα το Santa Fe πάντως, η βασική εγγύηση ήταν 3ετής και αν ήθελες 5ετη έπρεπε να πληρώσεις ένα ποσο παραπάνω.
-
5 για τα μηχανικά μέρη χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων
3 χρόνια για το χρώμα
6 χρόνια αντισκωριακή προστασία
(από το http://www.hyundai.gr - πολύ καλοφτιαγμένο site, αν έχετε 15άρα οθόνη πατήστε F11 για να μην έχετε προβλήματα με κρυμμένες επιλογές, ALT+TAB για να δείτε άλλα παράθυρα, πλήκτρο windows για να βγει η taskbar).Αυτό που μου αρέσει είναι οι τιμές των έξτρα [ενδεικτικά: σύστημα παρκαρίσματος 157 Ε (η opel χρεώνει 280 ή 320 για το εργοστασιακό), ζάντες αλουμινίου 160 Ε (της opel κοστίζουν 500) κλπ].
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
5 για τα μηχανικά μέρη χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων
3 χρόνια για το χρώμα
6 χρόνια αντισκωριακή προστασία
(από το http://www.hyundai.gr - πολύ καλοφτιαγμένο site, αν έχετε 15άρα οθόνη πατήστε F11 για να μην έχετε προβλήματα με κρυμμένες επιλογές, ALT+TAB για να δείτε άλλα παράθυρα, πλήκτρο windows για να βγει η taskbar).Αυτό που μου αρέσει είναι οι τιμές των έξτρα [ενδεικτικά: σύστημα παρκαρίσματος 157 Ε (η opel χρεώνει 280 ή 320 για το εργοστασιακό), ζάντες αλουμινίου 160 Ε (της opel κοστίζουν 500) κλπ].
Μόνο 6 χρόνια σκουριά..?
-
Για αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας τιμής και με τόσες πωλήσεις, αν εμφανιζόταν πρόβλημα σκουριάς στο αμάξωμα θα είχε γίνει μεγάλος ντόρος στην πιάτσα. Προσωπικά δεν έχω ακούσει τίποτα κι εδώ που τα λέμε οι εποχές που κάποιος έπαιρνε ένα καθημερινής χρήσης αυτοκίνητο και το κράταγε μέχρι να πέσουν οι πόρτες στον δρόμο έχουν μάλλον παρέλθει οριστικά. Μηχανικά ή ηλεκτρολογικά είναι πλέον τα προβλήματα που ταλαιπωρούν τους περισσότερους αγοραστές και σ'αυτόν τον τομέα τα hyundai δείχνουν καλή διαγωγή.
Honda Jazz VS Hyundai Matrix