-
Ο φόρος πολυτελείας είναι καθαρά παρανοϊκό να μπει σε μια τέτοια περίπτωση. Αλλά αφού ούτε πρίζα δεν υπάρχει (και ούτε πρόκειται να μπει), τι φόρος και ιστορίες Σαν τόπος είμαστε ό,τι πρέπει για κάτι τέτοιο, σαν άνθρωποι όμως...
μπαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Το Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να γίνει με δύο φορτίσεις μπαταρίας 15 λεπτών έκαστη.Πως ακριβώς θα γίνει αυτό;;;;
Φουλ αυτονομία (χωρίς περιττές καταναλώσεις ρεύματος όπως μουσική, θέρμανση ή φώτα) είναι 160χλμ. Με 15 λεπτά φτάνεις το 80% => 128, να πούμε 130. 160+130+130 = 420. Στάνταρ θέλεις 3 φορτίσεις, ενώ αν κάνεις το λάθος και κινείσαι με 130-140 ας πούμε (αν τα πιάνει) μάλλον θα σταματάς για φόρτιση κάθε 50χλμ...
Για πόλεις είναι ιδανική ίσως λύση, αλλά όχι τις Ελληνικές. Φαντάζομαι την Μπότσαρη στη Θεσσαλονίκη με μπαλαντέζες να κρέμονται από τα μπαλκόνια και την πολυκατοικία μου με 5-6 καλώδια να πάνε στην πιλοτή από τα μπαλκόνια... Φρίκη... Προσθέτω και βροχή... Θα μετράμε την ένταση της βροχή με βραχυκυκλώματα / λεπτό...
-
+1
Μπαλαντέζες εκατοντάδων μέτρων απο τα μπαλκόνια και ... 'μικρομεσαίο' πόλης!
Το θεωρώ εντελώς άτοπη την επιλογή του Leaf στην Ελλάδα!Η αυτονομία μου φαίνεται αστεία σε πραγματικά δεδομένα ... ποιος είναι αυτός που δεν θα βάλει a/c ή θέρμανση, δεν θα βάλει ραδιοφωνο ή θα πηγαίνει στην εθνική οδό με 60 χλμ κλπ?
Από την άλλη ... όταν στα κέντρα των πόλεων μας ακόμα και τα μικρομεσαία αυτοκίνητα μεγέθους Megane, Leon και Focus είναι μερικώς αντιλειτουργικά λόγω διαστάσεων και ευελιξίας ποιος ο λόγος να θεωρηθεί το Leaf ορθή επιλογή!
Μου μοιάζει λίγο με την 'κοροιδία' που τρώει ο λαός με τα πολυτελή Lexus των 60.000€ που δεν ... μολύνουν και κυκλοφορούν ατελώς!Με μια δευτερη σκέψη ίσως θα ήταν καλό ως ταξί στις γραμμές του τρόλευ ... για συνεχή φόρτιση!
-
Ακόμα δεν το είδατε έχετε βγάλει και τα συμπεράσματα σας
-
Υπάρχουν πάντοτε και εναλλακτικοί τρόποι να το οδηγήσετε ...
Σιγά μην το δούμε βέβαια εδώ, να ξαναπώ . -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ακόμα δεν το είδατε έχετε βγάλει και τα συμπεράσματα σαςΜακάρι να είμαστε λάθος, αλλά πόσο πιθανό το βλέπεις;;;;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ακόμα δεν το είδατε έχετε βγάλει και τα συμπεράσματα σαςΒασικά εγώ σκέψεις εξέφρασα!
Συμπεράσματα αν βγαίνουν είναι ίσως λόγω ιδιαιτερότητας του Leaf αφού δεν πρόκειται για λαικό 1400άρη μικρομεσαίο μαζικής παραγωγής. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
+1Μπαλαντέζες εκατοντάδων μέτρων απο τα μπαλκόνια και ... 'μικρομεσαίο' πόλης!
Το θεωρώ εντελώς άτοπη την επιλογή του Leaf στην Ελλάδα!
Με μια δευτερη σκέψη ίσως θα ήταν καλό ως ταξί στις γραμμές του τρόλευ ... για συνεχή φόρτιση!άλλη μια αρνητική (προς το παρόν) παράμετρος είναι η άπειρη κατανάλωση πόρων και ενέργειας για την κατασκευή τέτοιων αυτοκινήτων πριν φθάσουν στην αντιπροσωπεία....είχε μια αναφορά και συγκριτικό στο top gear πχ prius vs bmw m3 με μικρές αποκλίσεις στην κατανάλωση!!!!
τα υλικά για τις μπαταρίες και η διαδικασία κατασκευής τους κάνουν τον γύρο του κόσμου μέχρι να ολοκληρωθούν με αποτέλεσμα το όποιο οικολογικό κίνητρο να είναι μόνο λόγια.
πάντως η επιστήμη στο τέλος, με το πιστόλι των εταιρειών στον κρόταφο, θα βρει τις απαραίτητες λύσεις. -
Nissan Leaf EV = Sold Out
http://www.dailytech.com/Nissan+Leaf+EV ... e18509.htm -
With the extra attention given to President Obama's plug-in vehicle efforts today because of a letter urging the creation of a new federal task force for electric vehicles (EVs), how about we take a look at what the government thinks is happening with EVs now and in the coming years? A recent report (PDF) from the White House and the Department of Energy about how Recovery Act funds have been spent gives us some insight.
Take, for example, the government's chart on the 'Forecasted Cost of a Typical Electric‐Vehicle Battery.' In 2009, the DOE's Vehicle Technologies Program says, the cost was around $33,000. This will drop to $10,000 in 2015 and then keep sinking, all the way to around $5,000 in 2021 and $3,000 in 2030. The weight of a 100-mile automotive battery will drop significantly, too, the DOE predicts, from around 333 kilograms today to just 55 kg in the 2020-2030 timeframe.
All in all, it's an optimistic and encouraging document. Is it realistic? Well, that's what we're all waiting to find out. You can download it here (PDF). Thanks to Stephen B. for the tip!Η μείωση κόστους και βάρους για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων , σύμφωνα με έκθεση του αμερικάνικου υπουργείου ενέργειας. 333 κιλά και 33.000 δολλάρια σήμερα, 55 κιλά και 3.000 δολλάρια το 2020-2030 για την ίδια ενεργειακή αυτονομία.
-
Ναι, είναι αλήθεια οτι για κάθε Prius που φτιάχνουν εκεί στην Ιαπωνία σκοτώνουν γύρω στις έξι φάλαινες, προτιμούν μπαλαίνες για τα πίσω καθίσματα, το είπε ο Clarksson στο Top Gear!
Επίσης η καινούρια M3 με τον V8 είναι πιο οικονομική (σε συγκεκριμένη πάντα διαδρομή π.χ. Top Gear Track) από το INNOVA 125 της Honda. Δεν το έχει δοκιμάσει ακόμα ο Jeremy αλλά αναμένεται...
-
Συγκριτικά κοστολόγια και εγγυήσεις σε ΗΠΑ για κάποια γνωστά ηλεκτρικά και υβριδικά.
Chevy Volt Pricing: How Does it Stack Up?
July 28, 2010 at 12:49 pm by Justin BerkowitzAfter Chevy announced the Volt’s pricing yesterday, we decided to put the numbers in some context. Below are the purchase and lease prices for the Volt and its upcoming fuel-sipping challenger, the Nissan Leaf—though they are very different cars indeed. We’ve thrown in the standby yardstick, the Toyota Prius, for good measure. We’ll steer clear of the running-cost debate for now, rather than open a box even Pandora wouldn’t touch.
Full MSRP Tax Credit Lease Terms Total Payments
2011 Chevrolet Volt $41,000 $7500 (Federal), some states offer additional credits $350/month, 36 months, $2500 down $15,100
2011 Nissan Leaf $32,780 $7500 (Federal), some states offer additional credits $349/month, 36 months, $1999 down $14,809
2010 Toyota Prius* $22,150–28,845 Sales and use tax exemption in Washington state $219/month, 36 months, $2299 down $10,183*Pricing is promotional to clear 2010 inventory; 2011 prices aren’t yet available
Being electric cars—mostly—the Volt and Leaf can plug into your 120-volt home outlet. There’s no extra equipment needed for that, though charging times will be longer than a New Yorker article. A faster charging system may be a necessity, especially for the Leaf, as Nissan reports that a 220-volt outlet’s juice will take 8 hours to charge the Leaf fully. Chevy, on the other hand, is claiming that power from a normal 120-volt socket will be sufficient to charge the Volt overnight.
Considering that both the Leaf and the Volt are asking for money that, before the tax credit, could put you in a BMW instead, they’re fairly well equipped. The Nissan Leaf comes standard with “advanced” navigation, phone integration (and no doubt the requisite phone apps that will let drivers turn the air conditioning on from inside their house), Bluetooth, satellite radio, stability control, traction control, and six airbags.
If you’re an airbag-oriented shopper, however, Chevy will tell you that the Volt has eight of then, as well as stability control, a touch-screen navigation system, a Bose stereo, and five years of so much OnStar there’s another press release for it.
Both the Volt and the Leaf will come with generous warranties to ease concerns about long-term battery life. Chevy is going to offer 8 years/100,000 miles on the Volt’s battery, 3 years bumper-to-bumper, and 5 years on the Volt’s gas engine. Nissan just announced that it’s also offering 8 years/100,000 miles of warranty on the Leaf’s battery; the rest of the EV’s warranty hasn’t been announced yet.
We are, of course, excited to test both the Volt and the Leaf fully, but in the meantime we’re glad that the slow drip of information on these cars has become more of a steady flow.
http://blog.caranddriver.com/chevy-volt-pricing-how-does-it-stack-up/
-
Σπορ ηλεκτρικό από τη Nissan
Η Nissan σκέφτεται σύμφωνα με πληροφορίες να εξελίξει ένα σπορ ηλεκτρικό μοντέλο. Άλλωστε, είναι ήδη γνωστό πως η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζει ήδη ένα σπορ ηλεκτρικό για τη θυγατρική Infiniti.
Το πιθανότερο είναι πως το σπορ μοντέλο θα βασίζεται στο Leaf, με διαφορά πως ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι ισχυρότερος. Με αυτό τον τρόπο, η Nissan πετυχαίνει οικονομία κλίμακας και καλύτερη απόσβεση στην επένδυση που έχει κάνει για την τεχνολογία του Leaf. Αυτό βέβαια σημαίνει πως το σπορ ηλεκτρικό θα είναι προσθιοκίνητο.
Ένα άλλο σενάριο θέλει το σπορ ηλεκτρικό Nissan να μοιράζεται τεχνολογία με ένα αντίστοιχο μοντέλο της άλλης εταιρείας του ομίλου, της Renault. Σε αυτή την περίπτωση ως βάση ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί το εντυπωσιακό πρωτότυπο κουπέ DeZir που θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση του Παρισιού.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/07/nissan.html -
Δεν το βλέπω να κάνει σεφτέ στην ελλαδίτσα μας.
The average buyer of a 2011 Nissan Leaf is a 45-year-old baby boomer.
The typical buyer has an income of about $125,000 a year.
Buyers list energy independence and environmental consciousness as primary motivators for choosing the Leaf. -
Καλησπέρα σας, καινούργιος στην ομάδα ωστόσο παρακολουθώ καιρό το forum. Πιστεύω ότι δικαίως, καθώς είναι ένα 'νέο' προϊόν, γράφηκαν κάποιες ανακρίβιες. Σχετικά, πρωτίστως, με την ηλεκτρική εγκατάσταση που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να φορτίσει. Σε κάποιο μήνυμα διάβασα ότι απαιτεί 63Α (Α=αμπέρ) για φόρτιση με τριφασική παροχή (380V), κάτι το οποίο είναι εντελώς ανακριβές, γιατί αν χρειάζεται σε 380V 63Α στα 220V μιας μέσης οικιακής παροχής χρειάζεται 109 πράγμα αδύνατον, να παράσχει οικιακή παροχή τέτοιας εντάσεως ρεύμα και πόσο μάλλον μια οικιακή πρίζα που φορτίζει το αυτοκίνητο όπως φαίνεται και στα αρκετά βίντεο που υπάρχουν. Μια οικιακή πρίζα παρέχει μέχρι 15Α ρεύμα. Είναι ολοφάνερο ότι έχει γίνει λάθος
υπολογισμός. Ο λάθος υπολογισμός προκείπτει από την διαίρεση των 24kWh(24000Wh) με το 380V κάτι το οποίο είναι εντελώς αβάσιμο. Ο σωστός υπολογισμός προκύπτει με τον εξής τρόπο : στα 220V χρειάζεται 8 ώρες για μία πλήρη φόρτιση άρα διερείται το 24kWh με το 8 για να μπορέσουμε να υπολογίσουμε την ισχύ που καταναλώνει ανά ώρα η μπαταρία. Προκύπτει από αυτό 3000W ή 3kW. Τα 3kW σε κοινή οικιακή παροχή 220V έχουν απάιτηση σε ρεύμα εντάσεως 13Α και σε οικιακή παροχή 380V, 7Α. Δηλαδή θέλει μια πολύ απλή ασφάλεια 20Α για την εγκατάσταση και ένα μια κοινή οικιακή παροχή όπως κάθε διαμέρισμα σ' αυτή την χώρα. Σχετικά τώρα με το πόσο κοστίζει κάθε μέρα στον ιδιοκτήτη του προκύπτει πολύ εύκολα με τα παραπάνω. Αν τα παραπάνω συνδυαστούν με ιδιωτικής χρήσεως ΑΠΕ στην επαρχία τότε μιλάμε για πλήρη αυτονομία στην μετακίνηση και σχεδόν μηδενικό κόστος χρήσης του αυτοκινήτου.Για όλα τα υπόλοιπα, κυρίως σχετικά με την χρήση, με την στάθμευση και γενικότερα με την όλη λογική της αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι κάτι το οποίο είναι καθαρά υποκειμενικό, δηλαδή εμένα με βολεύει τον άλλον δεν τον βολεύει. Δεν τον υποχρεώνει, όμως, κανένας να το αγοράσει. Το μόνο αντικειμενικό της όλης υπόθεσης είναι ότι πρόκειται για ένα δεύτερο αυτοκίνητο το οποίο χωρίς ιδιαίτερο κόπο αποσβένει το κόστος αγοράς του, όσο κι αν είναι αυτό, κάτι το οποίο ποτέ δεν καταφέρνει ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Είναι πιο οικολογικό στην Ελλάδα από ένα οποιδήποτε συμβατικό αυτοκίνητο και σε λίγο καιρό θα είναι ακόμα περισσότερο με κάποιες χιλιάδες Mw από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Αν με ρωτήσετε την προσωπική μου άποψη βλέπω ότι το αυτοκίνητο έχει τεράστια δυναμική και η όλη ιστορία έχει απίστευτο μέλλον και ενώ είμαστε ήδη στην αρχή η Nissan τρίβει τα χέρια της και της αξίζει να τρίβει τα χέρια της, γιατί τόλμησε και κέρδισε.
Συγγνώμη για την μακροσκελή τοποθέτησή μου, ελπίζω να τα θέτω σωστά.
-
Πολύ σωστά τα λες! Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο θέλει θέση στάθμευσης που να μπορείς να έχεις δική σου μπρίζα και στα μεγάλα αστικά κέντρα, όπου θα έκανε πάταγο, λίγοι έχουν αυτήν την πολυτέλεια...
Κατά τα άλλα με τις σημερινές τιμές βενζίνης συμφέρει οικονομικά μιας και τα 2000 ευρώ το χρόνο σε βενζίνες αντικαθίστανται με ~100 ευρώ έξοδα για ηλεκτρικό ρεύμα (+ το όφελος από τέλη κυκλοφορίας, (μη) σέρβις, και ίσως ασφάλεια).
Στη 10ετία το αυτοκίνητο σχεδόν έχει ξεπληρώσει τον εαυτό του σε σχέση με τα έξοδα χρήσης ενός συμβατικού!Το κόστος χρήσης του, αν εξαιρέσει κανείς τα έξοδα ασφάλειας, είναι αντίστοιχο με ένα 50άρι παπί!
Beat that, piston! -
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο σφάλμα για τον υπολογισμό του κόστους χρήσης τουλάχιστον για τον μέσο χρήστη, από το να υπολογίζουμε μόνο το κόστος των καυσίμων, εδώ στο παράδειγμα του ηλεκτρικού ρεύματος. Άντε και το κόστος ασφάλισης και μερικά ψιλά ακόμη.
Το σοβαρότερο κόστος σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ τέτοιο αυτοκίνητο είναι το κεφαλαιουχικό κόστος, καθώς και αυτό της απαξίωσης.
Αν λοιπόν αγοράσεις ένα Λιφ με καμμιά 40αριά+ χιλιάρικα για να κάνεις αυτό που κάνεις π.χ. και με μια Γκόλφω των 20.000 ευρώ, στο φινάλε θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι και ας το φορτίζεις με νυκτερινό ρεύμα 'τζάμπα'.
Η πικρή αλήθεια των ηλεκτρικών και όχι μόνο, τουλάχιστον προς το παρόν. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο σφάλμα για τον υπολογισμό του κόστους χρήσης τουλάχιστον για τον μέσο χρήστη, από το να υπολογίζουμε μόνο το κόστος των καυσίμων, εδώ στο παράδειγμα του ηλεκτρικού ρεύματος. Άντε και το κόστος ασφάλισης και μερικά ψιλά ακόμη.
Το σοβαρότερο κόστος σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ τέτοιο αυτοκίνητο είναι το κεφαλαιουχικό κόστος, καθώς και αυτό της απαξίωσης.
Αν λοιπόν αγοράσεις ένα Λιφ με καμμιά 40αριά+ χιλιάρικα για να κάνεις αυτό που κάνεις π.χ. και με μια Γκόλφω των 20.000 ευρώ, στο φινάλε θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι και ας το φορτίζεις με νυκτερινό ρεύμα 'τζάμπα'.
Η πικρή αλήθεια των ηλεκτρικών και όχι μόνο, τουλάχιστον προς το παρόν.Συμφωνώ.
Παραείναι ακριβή η τεχνολογία του ακόμα για να θεωρηθεί από οικονομικής άποψης συμφέρουσα αγορά.
Ισως ιδανικό για έναν πολύ πλούσιο σκληροπυρηνικό οικολόγο που θεωρεί ρυπογόνο το υβριδικό του Lexus LS600h! -
Μην ειστε μιζεροι. Καποια εταιρεια επρεπε να κανει ενα σημαντικο βημα. Η συγκεκριμενη τεχνολογια θα βελτιωθει. Ολα ειναι θεμα μπαταριων και απ'οτι λενε οι ειδικοι σε 10 χρονια οι μπαταριες θα κοστιζουν 3.000ε απο 30.000ε και 55 κιλα αντι για 333.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο σφάλμα για τον υπολογισμό του κόστους χρήσης τουλάχιστον για τον μέσο χρήστη, από το να υπολογίζουμε μόνο το κόστος των καυσίμων, εδώ στο παράδειγμα του ηλεκτρικού ρεύματος. Άντε και το κόστος ασφάλισης και μερικά ψιλά ακόμη.
Το σοβαρότερο κόστος σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ τέτοιο αυτοκίνητο είναι το κεφαλαιουχικό κόστος, καθώς και αυτό της απαξίωσης.
Αν λοιπόν αγοράσεις ένα Λιφ με καμμιά 40αριά+ χιλιάρικα για να κάνεις αυτό που κάνεις π.χ. και με μια Γκόλφω των 20.000 ευρώ, στο φινάλε θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι και ας το φορτίζεις με νυκτερινό ρεύμα 'τζάμπα'.
Η πικρή αλήθεια των ηλεκτρικών και όχι μόνο, τουλάχιστον προς το παρόν.Πολύ σωστά, το κόστος ενός αυτοκινήτου δεν είναι συναρτήσει μόνο του κόστους χρήσης του αλλά και συναρτήσει του κόστους αγοράς του. Ωστόσο όπως ανέφερα και πριν και όπως ειπώθηκε και από τους προλαλήσαντες είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που εν τέλει μπορεί να πεις ότι σου έκανε μια απόσβεση. Με την 'Γκόλφω' όπως και με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο δεν μπορείς να το σκεφτείς καν ή να το σκεφτείς μόνο σαν ανέκδοτο. Δηλαδή με το παρακάτω υποκειμενικό παράδειγμα τι θα συμφέρει τον αγοραστή περισσότερο ; Δεδομένου, λοιπόν, ότι αυτός ο μελλοντικός αγοραστής ενός αυτοκινήτου κάνει κατά μέσο όρο 2.800 χλμ τον μήνα αστικών και περιαστικών διαδρομών (όχι μεγαλύτερων από την αυτονομία του Leaf) με ενδιάμεση στάση στο σπίτι του, με θέση στάθμευσης, τι τον συμφέρει περισσότερο ; η 'Γκόλφω' - οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο - ή το Leaf ; δεδομένου ότι στην εξίσωσή μας υπάρχει και δεύτερο αυτοκίνητο συμβατικό.
Στον δικό μου υπολογισμό το αποτέλεσμα είναι ένα, το Leaf, βέβαια είπαμε, όπως το βλέπει ο καθένας.
Nissan Leaf