-
Tι γνώμη έχετε για την 120i coupe?
Mήπως τα 170 άλογα είναι λίγα για ένα τέτοιο αμάξι? -
Tι γνώμη έχετε για την 120i coupe?
Mήπως τα 170 άλογα είναι λίγα για ένα τέτοιο αμάξι? -
Tι γνώμη έχετε για την 120i coupe?
Mήπως τα 170 άλογα είναι λίγα για ένα τέτοιο αμάξι? -
Για ένα τέτοιο αμάξι...?
Για τη σειρά 1 μιλάμε ή για την σειρά 6...?
Δεν τα λες λίγα τα 170 για την 1... μπορεί να μην είναι πολλά, αλλά λίγα δεν είναι σίγουρα. -
Εξαρτάτε μάλλον απο τις ορέξεις και τις προσδοκίες του καθενός!
Εγώ ικανοποιήθηκα πολύ και με τα 122 της 116 για να μην πω πόσο ενθουσιάστηκα με τα 143 άλογα της 118!
Προσωπικά όλη η σειρά 1 είναι για εμένα ένα αυτοκίνητο που αδικαιολόγητα το αδίκησα (χωρίς να την δω καν απο κοντά) ... την απέρριψα ολοκληρωτικά και απόλυτα αρχικά -όταν εμφανίστηκε η πρώτη 5θυρη- για την εξωτερική της εμφάνιση και τη τιμή της και την λάτρεψα μετά βλέποντας και την ουσία της!
Περισσότερα και πιο ειδικά σχόλια για την 120 ας παραθέσουν οι κάτοχοι της. -
Για power drifting προφανώς δε κάνουν, τώρα για να κινείσαι αξιοπρεπώς ακόμα και ο 16αρης της 116 μια χαρά είναι
Ακόμα και η 6άρα σχετικά άνετα θα κινούταν με 170 άλογα μοτέρ
-
έχοντας οδηγήσει την 320 με τα 170hp, μου φάνηκαν λίγα, για τις δυνατότητες του πλαισίου .... ενώ για να τα δεις θα πρέπει να στροφάρεις πολύ πολύ ψηλά.
-
εμενα αυτο το μοτερ μου φανηκε καταπληκτικο για ατμοσφαιρικο τρομερο τραβηγμα απο πολυ χαμηλα , πραγμα που δεν περιμενα
σιγουρα ειναι μια χαρα για την 1
το μονο αρνητικο που του βρισκω ειναι οτι σκεφτομαι τον τουρμπατο ανταγωνισμο
να πληρωνεις το κωλοσημα του διλιτρου, αλλα ειναι ξενερα να εχεις επιδοσεις 1400αριου τουρμποκομπρεσσορα ενω θα μπορουσες να εχεις κατι σαφως καλυτερο
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
έχοντας οδηγήσει την 320 με τα 170hp, μου φάνηκαν λίγα, για τις δυνατότητες του πλαισίου .... ενώ για να τα δεις θα πρέπει να στροφάρεις πολύ πολύ ψηλά.Η 320i που οδήγησες έχει περί τα 200 κιλά παραπάνω από την 120i.
========================================================================================
Η 120i λόγω του turbo ανταγωνισμού της είναι λίγο ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Δηλαδή πρέπει να έχεις πλήρη αντίληψη του τι αγοράζεις. Αγοράζεις ένα πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ με 170 άλογα (που δεν παίρνει βελτίωση), ένα γρανιτένιο πλαίσιο, ένα τιμόνι σεμινάριο το οποίο είναι και ηλεκτρικό και κίνηση στους πίσω τροχούς (= ΑΠΟΛΑΥΣΗ!). Το μοτέρ έχει ψυχή από χαμηλά (δύσκολο για ατμοσφαιρικό) και στροφάρει μέχρι τις 6.700. Σε όποια ταχύτητα κι αν είσαι επιταχύνει άνετα χωρίς κανένα πρόβλημα είτε έχεις κλιματισμό ή το έχεις φορτώσει με κόσμο.
Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο...αλλά κινείται κάτι παραπάνω από αξιοπρεπή.
Από την άλλη ο ανταγωνισμός είναι δύσκολος, φθηνότερος (στα πάντα) και turbo...αλλά δεν είναι πισωκίνητος, δεν έχει το ζύγισμα της BMW και άλλα διάφορα που τη κάνουν με το τρόπο της να ξεχωρίζει. Για μένα αυτά είχαν σημασία όταν τη πήρα και γιαυτό τη πήρα.
Άρα πρέπει να αποφασίσεις εσύ τι ψάχνεις ώστε να πάρεις το κατάλληλο αυτοκίνητο.
Τώρα από πλευράς συντήρησης...η BMW είναι πάνω-κάτω στα ίδια επίπεδα με τον ανταγωνισμό και μάλιστα φθηνότερη από το VAG στα service. Κατανάλωση περί τα 10-11λτ/100κμ (σούπερ καλό για 2λτ μοτέρ) αλλά έχει τα τέλη του 2λτ με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
Αν σε αυτά που ξεχωρίζει τη BMW από τον ανταγωνισμό (με τον τρόπο της) λες 'ναι'...τότε πάρτην!
Σε μπλε!
-
delete
-
Όποιος αγοράσει την 120i με γνώμονα τις επιδόσεις στην ευθεία, θα απογοητευτεί, όχι γιατί είναι αργή, αλλά κάτι Scirocco 160 TSI κάτι Ibiza FR κλπ πιθανότατα θα την...τσαγιάζουν!
Προσωπικά, με αφήνει παντελώς αδιάφορο το...τσάι τέτοιου τύπου, με ενδιαφέρει το πόσο καλο είναι ένα αυτοκίνητο στις στροφές και όχι το πόσο γρήγορο είναι στην ευθεία. Ούτως ή άλλως, θεωρώ τις επιδόσεις της επαρκέστατες!
Το μεγάλο ατού του αυτοκινήτου είναι το πλαίσιο και το πως συμπεριφέρεται στο δρόμο. Με πολύ απλά λόγια, στα λεφτά του, ΔΕΝ υπάρχει κάτι αντίστοιχο, μιας και όλα τα υπόλοιπα είναι προσθιοκίνητα, ενώ η μόνη άλλη λύση είναι το Α3 που είναι τετρακίνητο σε κάποιες εκδόσεις...
Εγώ σαν μεγαλύτερα μειονεκτήματα της 120i θα σημείωνα τα παρακάτω:
-Μέτριο (για τα λεφτά της...) εσωτερικό. Κάποια πλαστικά θα μπορούσαν να είναι καλύτερα, το Α3 της ρίχνει κατακράτος πχ, η 1 είναι στα (καλά) επίπεδα του Golf V. Τριγμούς αν ακούσεις θ' ακούσεις από το υποβραχιόνιο (που λύνονται με λίγο σπρέι σιλικόνης...). Τα καθίσματα πάντως στην sport έκδοση, είναι απίστευτα και για να τα βρεις στον ανταγωνισμό, θα πρέπει να δώσεις πολλά χιλιάρικα!-Εμφάνιση που είναι αδιάφορη προς μέτρια, αν δεν βάλεις M-pack, 18άρες κλπ κλπ. Οι διαφορές είναι εντελώς θεαματικές!
-Χώροι. Το αμάξι είναι για εργένηδες γενικά, όταν πχ ένα Bravo, ή ένα Leon στις ίδιες διαστάσεις, μπορούν να είναι μια χαρά οικογενειακά. Εμένα δεν με πειράζει καθόλου βέβαια κάτι τέτοιο, αφού δεν ήθελα να περνάω το ...μήνυμα του οικογενειάρχη!
-Έχω κάνει με την δική 120i 3θ, 20Κ χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο κάθε φορά με ξαφνιάζει ευχάριστα. Δύσκολα θα την βαρεθείς, κάτι που δεν νομίζω πως μπορείς να το πεις για τον ανταγωνισμό της...
-Σε ένα χρόνο βγαίνει η καινούρια (η coupe λίγο αργότερα λογικά...). Ίσως θα πρέπει να το σκεφτείς ξανά για το αν αξίζει να την αγοράσεις τώρα. Αλλά αν την βρεις μεταχειρισμένη , νομίζω πως είναι εξαιρετική αγορά. -
120d και καθάρισες , πλατείες με 5η . Η 120i είναι άλλη φάση πολύ σοφιστικέ επιλογή , ζυγισμένο πλαίσιο , εξαιρετικό τιμόνι , ακριβές σασμάν και ένα απίστευτα γραμμικό μοτέρ που κινεί σβέλτα την σειρά 3 . Αν μπορείς το κόστος του δίλιτρου αξίζει και προσωπικά μου αρέσει και εμφανισιακά η coupe συνδιάζει κύρος και brutal χαρακτήρα .
-
Εγω θα συμφωνησω με τον κιουση..οδηγησα την 320 κουπε με αυτο το μοτερ,και πραγματικα μου αφησε παρα πολυ καλες εντυπωσεις και στις χαμηλες και στις ψηλες...ΠΑΡΑ πολυ καλο μοτερ...οποτε η 1 λογω και των λιγοτερων κιλων θα πηγαινει ακομη καλυτερα..η ενσταση μου ειναι στην εμφανιση..θεωρω την 1 κουπε εντελως ανομοιογενη,χωρις καμια αναλογια στις διαστασεις της..αλλα γουστα ειναι αυτα...
-
delete
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
-Σε ένα χρόνο βγαίνει η καινούρια (η coupe λίγο αργότερα λογικά...). Ίσως θα πρέπει να το σκεφτείς ξανά για το αν αξίζει να την αγοράσεις τώρα. Αλλά αν την βρεις μεταχειρισμένη , νομίζω πως είναι εξαιρετική αγορά.
Oντως ετοιμάζονται για καινούργια σειρά 1??
Tην coupe 120i δύσκολα την βρίσκεις μεταχειρισμένη γιατι είναι πολύ καινούργιο μοντέλο στην Ελλάδα(παλιά έβγαινε μονο σε 135i νομίζω) και θα θελα αφού μπορώ να την πάρω σε καινούργια αλλα αυτό που μου πες τώρα αν ισχύει με ξενέρωσε παρα πολύ..Για τον κινητήρα απλά σκεφτόμουν ότι είναι κρίμα που δεν την βγάλαν με turbo θα πέταγε το αμάξι
Λέτε να το ετοιμάζουν για μετά η το πιο πιθανό είναι να δούμε καμια 116i coupe? -
Σιγουρα ετοιμαζουν στην επομενη coupe 1 κινητηρες με Turbo και στα 2λιτρα...
Το θεμα ειναι οτι αυτα θα τα δουμε σε δυο με τρια περιπου χρονια, τουλαχιστον συμφωνα με
τις διαφορες πηγες που κυκλοφορουν, με την ριζικη ανανεωση της σειρας 1 να κανει την εμφανιση της, πρωτα στα πενταθυρα/τριθυρα αμαξωματα, και αργοτερα στην διθυρη coupe.
Aυτη την στιγμη η 120i coupe θα συμφωνησω απολυτως με τον NIko320si , και αρκετους απο τους προλαλησαντες, ειναι μια εξαιρετικη επιλογη, αλλα θα ικανοποιησει ΑΠΟΛΥΤΑ αυτον που ξερει ακριβως τι θελει.
Εχει χαρακτηριστικα ωριμου αυτοκινητου, με την κλασσικη διαταξη κινητηρα-μεταδοση κινησης, πολυ ευχαριστα και καλορυθμισμενα χειριστηρια (τιμονι, κιβωτιο ταχυτητων, φρενα) και κινητηρα που δεν βαζει μεν φωτια στην ασφαλτο, αλλα ειναι και αυτος ισορροπημενος και ταιριαστος με το στυλ του αυτοκινητου, ραφιναρισμενος και αποδοτικος οσο ακριβως χρειαζεται για να νιωθεις στο επακρο την διαδικασια της ελαφριας υπερστροφης στο βαθμο που χρειαζεται για να κινηθεις γρηγορα σε μια ευχαριστη διαδρομη...P.S Γνωριζει κανεις αραγε, αν η 120i Coupe εχει την λειτουργια του EDL (ηλεκτρομπλοκε) στα ηλεκτρονικα της οπως η 135i?
Αυτο θα ηταν ενα ακομη Plus για το αυτοκινητο, εστω σε γλυστερες πλατειες... -
Πείτε και την τιμή του
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S Γνωριζει κανεις αραγε, αν η 120i Coupe εχει την λειτουργια του EDL (ηλεκτρομπλοκε) στα ηλεκτρονικα της οπως η 135i?
Αυτο θα ηταν ενα ακομη Plus για το αυτοκινητο, εστω σε γλυστερες πλατειες...ηλεκτρομπλοκε απο την 335 και μετα αρχισε να υπαρχει αν θυμαμαι καλα και μονο για τα μεγαλα μοντελα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S Γνωριζει κανεις αραγε, αν η 120i Coupe εχει την λειτουργια του EDL (ηλεκτρομπλοκε) στα ηλεκτρονικα της οπως η 135i?Δεν έχει. EDL έχει μόνο η 123d, 130i και η 135i.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Πείτε και την τιμή τουH 120i έρχεται στα 38.000 με μεταλλικό χρώμα αν έχει εκτελωνιστεί ήδη αλλιώς η ίδια περνάει τα 40.000
BMW 120i COUPE