Μονο ένας είναι σε ολόκληρη την Αθηνα??
Εχεις προσωπική εμπειρία από τον συγκεκριμένο?Είναι καλός?
Αν μπορείς στείλε μου και το όνομα η εδώ η σε pm
ευχαριστώ
Μονο ένας είναι σε ολόκληρη την Αθηνα??
Εχεις προσωπική εμπειρία από τον συγκεκριμένο?Είναι καλός?
Αν μπορείς στείλε μου και το όνομα η εδώ η σε pm
ευχαριστώ
Θα ήθελα αν μπορεί να με ενημερώσει κάποιος για εξουσιοδοτημένο συνεργείο που ασχολείται με αναρτήσεις bilstein στην Αθηνα.
Επίσης αν έχετε και προσωπική εμπειρία από αυτά που θα μου προτείνετε ακόμα καλύτερα
ευχαριστώ πολύ
Θα ήθελα αν μπορεί να με ενημερώσει κάποιος για εξουσιοδοτημένο συνεργείο που ασχολείται με αναρτήσεις bilstein στην Αθηνα.
Επίσης αν έχετε και προσωπική εμπειρία από αυτά που θα μου προτείνετε ακόμα καλύτερα
ευχαριστώ πολύ
το coupe έχει λιγότερο εξοπλισμό (ούτε xenon αλλα έχει σπορ καθίσματα)
αλλα κάνει τα 0-100 σε 7,8 ενώ το κάμπριο έχει πολύ καλύτερο εξοπλισμό αλλα κάνει τα 100 σε 8,4
σημείωση ότι δεν έχει το coupe θα το βάλω μετά
Ρε παιδιά εντάξει με την βενζίνη αλλα πείτε και καμια ιδέα τι να κάνω τελικά??
COUPE I CABRIO??
Πείτε μου εσείς γιατί εγώ από μονος μου δεν μπορώ να βγάλω άκρη μου αρέσουν και τα δυο το καθένα για διαφορετικούς λόγους
μακάρι να μπορούσα να την πάρω την 135 αλλα δεν μπορώ
τουλάχιστον την δεδομένη στιγμή
σκέφτομαι να αγοράσω ένα kart και μετά από κάποιο διάστημα που θα έχω εξοικειωθεί μαζί του να αρχίσω να τρέχω σε κάποιο πρωτάθλημα για αυτό θα ήθελα να μου πείτε την τιμή ενός καλού καινούργιου kart καθώς και το μηνιαίο κόστος(βενζίνες λάδια λάστιχα μηχανικός φύλαξη kart)
αν αποφασίσω να μπω σε κάποιο πρωτάθλημα
συγγνώμη αν έχουν ξανα απαντηθει τα παραπάνω απλά με μια γρηγορη ματια δν βρήκα κάτι
πιστεύω ότι το δίλιτρο αυτή την εποχή είναι πιο σοφή επιλογή
το μονο που φοβάμαι είναι μήπως κάποια στιγμή οι 170 ίπποι μου φανούν λίγοι
[ίσως να το χω πει και σε προηγούμενο post δεν θυμάμαι αλλα αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι να είμαι πρώτος στο φανάρι άλλωστε κάποια στιγμή θα βρεθεί κάποιος καλύτερος
αλλα γουστάρω να τρέχω για μένα και μονο για μένα και να τρέχω παρα πολύ]
ο turbatos ανταγωνισμός που μου λένε πολλοί έχει ένα μειονέκτημα ότι έχει την κίνηση μπροστά και για να πω την αλήθεια δεν με πολύ γεμίζει αν υπήρχε τρόπος να turbisw την 120 θα έδινα και την ψυχή μου στο διάολο
γιατί για μένα είναι το μονο της μειονέκτημα εμφανισιακά αλλα και από άποψη οδήγησης το λατρεύω το αμάξι
από την άλλη το κάμπριο είναι ακόμα πιο αργό αλλα σου δίνει μια μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας ειδικά καλοκαίρι βραδυ σε παραλιακούς δρόμους πιστεύω θα ναι όλα τα λεφτά για αυτό έχω μεγάλο δίλημμα