-
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Youtube VideoΔοκιμή του QuattroRuote
η οποια τι λεει ? γιατι ειναι στα Ιταλικα
-
λεει παντως...ηλεκτρονικο κου ντουε
ευτυχως!!!
απο σχεδιαση κατι της λείπει, δεν ειναι ουτε ρετρο το οποιο ειτε ομορφο ειτε ασχημο θα μεινει στην μνημη μας αλλα ουτε χαραζει νεες ιταλικες νορμες .
τι ζαντα θελει για να γεμισει ο θολος?
ποιοι ειναι οι αντιπαλοι της? -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Δοκιμή του QuattroRuote
η οποια τι λεει ? γιατι ειναι στα Ιταλικα
Λέει ότι θα μαμεί και θα δέρνει
Όχι δεν ξέρω να σου πω περισσότερα, το έχω 'δώσει' για μετάφραση.
Απλά οι alfisti ξέρουν κάτι παραπάνω και θα το επιλέξουν λόγω του πιο σπορ στησίματος έναντι του Golf.Qiulietta QV@Balocco
Youtube Video -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
λεει παντως...ηλεκτρονικο κου ντουε
ευτυχως!!!
απο σχεδιαση κατι της λείπει, δεν ειναι ουτε ρετρο το οποιο ειτε ομορφο ειτε ασχημο θα μεινει στην μνημη μας αλλα ουτε χαραζει νεες ιταλικες νορμες .
τι ζαντα θελει για να γεμισει ο θολος?
ποιοι ειναι οι αντιπαλοι της?Τι ευτυχώς βρε συ?
Τέτοιο έχει και το 500Abarth και η Lancia Delta
και το ονομάζουν TTC(Torque Transfer Control)....Σε λίγο θα εξοπλίζουν και τα Doblo όπως το πάνε -
το λεω απο την αποψη οτι δεν θα εχει το συστημα αναρτησεων που περιμεναμε και το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη θα αργησει καπως αν δεν ειχε και αυτο το E q2 θα εμενα
για αυτο και το ευτυχως
Μην ξεχνας οτι η βασικη εκδοση της mito ειναι χωρις το dna και τρομαξα μην κανουν και εδω την ιδια επιλογη -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
το λεω απο την αποψη οτι δεν θα εχει το συστημα αναρτησεων που περιμεναμε και το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη θα αργησει καπως αν δεν ειχε και αυτο το E q2 θα εμενα
για αυτο και το ευτυχως
Μην ξεχνας οτι η βασικη εκδοση της mito ειναι χωρις το dna και τρομαξα μην κανουν και εδω την ιδια επιλογηΕδώ είσαι άδικος, και τυγχάνει τουλάχιστον σε ότι αφορά την AR να υπάρχει μεγάλη απαίτηση πριν καν ακόμα παρουσιαστεί ΕΠΙΣΗΜΑ το μοντέλο, κάτι που θα γίνει στις 22 Μαίου.
Κανένας άλλος δεν εξόπλισε όλη την γκάμα των έξτρα, των εκδόσεων κλπ εξ'αρχής....
Μάλιστα και πολύ καλά είναι για αρχή,
Σκέψου ότι έχουμε δει προιόντα από την Linea Accessori ήδη, ενώ και η Magneti Marelli δουλεύει ήδη πάνω στο αυτοκίνητα για βελτιωτικά προιόντα όπως εξατμίσεις,ζάντες κλπ...Λίγο υπομονή δεν βλάπτει.
Εξάλλου 10 έτη θα είναι στην αγορά -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εδώ είσαι άδικος, και τυγχάνει τουλάχιστον σε ότι αφορά την AR να υπάρχει μεγάλη απαίτηση πριν καν ακόμα παρουσιαστεί ΕΠΙΣΗΜΑ το μοντέλο, κάτι που θα γίνει στις 22 Μαίου.
Αυτη ειναι η φραση κλειδη, αν μιλουσαμε για αλλον κατασκευαστη οπως lancia θα μπορουσα να περιμενω οσο θελει... αλλα το προβλημα των alfa ειναι οτι βγαζουν σιγα σιγα εκδοσεις , χρωματα,αξεσουαρ, διαφορα set ups και κινητηρες τα οποια καταστρεφουν την ψυχολογια οσων προχωρησουν στην αγορα της.
Ακουω απο alfistis να εκθιαζουν τα αυτοκινητα τους ( και καλα κανουν και το αξιζουν οι περισσοτερες alfa ,ολοι ετσι κανουμε αλλωστε) αλλα να μιλουν με πικρία για την απαξίωση τους απο την μαμα alfa και οχι τοσο απο τον κοσμο καθως οι συνεχομενες προσθηκες τους καταστρεφουν.
Παντως απο την mito παρατηρώ το φαινόμενο σιγα σιγα να ελαττώνεται, το αυτοκίνητο βγαίνει σχεδον μια και εξω με ολες τις εκδόσεις .
Μακαρι να παει καλα το αυτοκινητο ,το πστευουν πολλοι ειναι αξιολογο και μελετημενο γιατι οχι... -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Προκειμένου να καλυφθεί το κενό που προκλήθηκε στο χρωματολόγιο από την κατάργηση του χρώματος 'Rosso Alfa',στις αρχές Ιουλίου θα είναι διαθέσιμο στην Giulietta το χρώμα 'Rosso Alfa metallizzato' codice 106.Δεν πρόκειται για τίποτα περισσότερο από το χρώμα 'Rosso Maranello' του Bravo.
Στην MiTo θα συμβεί το ίδιο πράγμα,αλλά το χρώμα θα έχει κωδικό 148, αφού εδώ πρόκειται στην ουσία για το χρώμα 'Rosso Ammaliatore' του Fiat Idea.το rosso alfa είναι καλύτερο απο το maranello? σαν στρώσεις κτλ? επίσης είναι λίγο πιο σκούρο ή κάνω λάθος?
δλδ αξίζει να περιμένει κανείς για να το πάρει με αυτό?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Οταν θα παρουσιαστει το μοντελο επισημα θα μεταφερθει εδω το θεμα απο τα 'μελλοντικα μοντελα'.Μην ανοιγετε νεα θεματα! [mod]
Πότε επιτέλους θα καταλάβετε ότι το μοντέλο δεν είναι μελλοντικό;
Δεν με ενδιαφέρει πότε θα γίνει το επίσημο πανηγύρι, εδώ στην Ελλάδα.
Εγώ μπορεί να ζω στην Γαλλία και να θέλω να πάρω γνώμες για μια ενδεχόμενη παραγγελία.
Υπάρχουν ΗΔΗ αρκετοί φίλοι που έχουν παραγγείλει την Τζουλιέτα και ακόμα περισσότεροι θα σκέφτονται να το κάνουν.
Όλοι αυτοί που θα συζητήσουν τις ενδεχόμενες παραγγελίες τους; Στα ;
Έχετε κουράσει τον κόσμο.
Δηλαδή η 458 italia και το Lexus lfa έχουν παροσυσιαστεί στην Ελλάδα;Στο , μιλάμε για κατασκευαστές και μοντέλα!!!
Στο , μιλάμε για μελλοντικά μοντέλα!!! Δεν είναι πυρηνική φυσική.Παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης,
παρουσιάστηκε στο Μπαλόκο,
το οδήγησαν τα ξένα περιοδικά,
το οδήγησαν τα ελληνικά περιοδικά,
Έχουν γίνει ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ από ΕΛΛΗΝΕΣ, και το αμάξι συζητείται στα ......
..... -
Κατά τους 4Τ Ιταλίας το όχημα αξίζει μόνον στη θέση D του DNA. Ίσως αυτό και να σχετίζεται και με τον κινητήρα που δοκίμασαν (το δίλιτρο JTD με τα 170 άλογα).
Οψόμεθα.....
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Οταν θα παρουσιαστει το μοντελο επισημα θα μεταφερθει εδω το θεμα απο τα 'μελλοντικα μοντελα'.Μην ανοιγετε νεα θεματα! [mod]
Πότε επιτέλους θα καταλάβετε ότι το μοντέλο δεν είναι μελλοντικό;
Δεν με ενδιαφέρει πότε θα γίνει το επίσημο πανηγύρι, εδώ στην Ελλάδα.
Εγώ μπορεί να ζω στην Γαλλία και να θέλω να πάρω γνώμες για μια ενδεχόμενη παραγγελία.
Υπάρχουν ΗΔΗ αρκετοί φίλοι που έχουν παραγγείλει την Τζουλιέτα και ακόμα περισσότεροι θα σκέφτονται να το κάνουν.
Όλοι αυτοί που θα συζητήσουν τις ενδεχόμενες παραγγελίες τους; Στα ;
Έχετε κουράσει τον κόσμο.
Δηλαδή η 458 italia και το Lexus lfa έχουν παροσυσιαστεί στην Ελλάδα;Στο , μιλάμε για κατασκευαστές και μοντέλα!!!
Στο , μιλάμε για μελλοντικά μοντέλα!!! Δεν είναι πυρηνική φυσική.Παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης,
παρουσιάστηκε στο Μπαλόκο,
το οδήγησαν τα ξένα περιοδικά,
το οδήγησαν τα ελληνικά περιοδικά,
Έχουν γίνει ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ από ΕΛΛΗΝΕΣ, και το αμάξι συζητείται στα ......
.....Θα μεταφερθει το θεμα απο τα μελλοντικα μοντελα στους κατασκευαστες οπως γινεται καθε φορα.Δεν γινεται να υπαρχουν δυο θεματα για το ιδιο αμαξι ,αλλο στα μελλοντικα και αλλο θεμα στους κατασκευαστες.Συντομα θα γινει η μεταφορα.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Προκειμένου να καλυφθεί το κενό που προκλήθηκε στο χρωματολόγιο από την κατάργηση του χρώματος 'Rosso Alfa',στις αρχές Ιουλίου θα είναι διαθέσιμο στην Giulietta το χρώμα 'Rosso Alfa metallizzato' codice 106.Δεν πρόκειται για τίποτα περισσότερο από το χρώμα 'Rosso Maranello' του Bravo.
Στην MiTo θα συμβεί το ίδιο πράγμα,αλλά το χρώμα θα έχει κωδικό 148, αφού εδώ πρόκειται στην ουσία για το χρώμα 'Rosso Ammaliatore' του Fiat Idea.το rosso alfa είναι καλύτερο απο το maranello? σαν στρώσεις κτλ? επίσης είναι λίγο πιο σκούρο ή κάνω λάθος?
δλδ αξίζει να περιμένει κανείς για να το πάρει με αυτό?
Το Maranello είναι αυτό που βλέπουμε στο Bravo και το Rosso Alfa αυτό βλέπουμε στις MiTo και στις 159.
Το πρώτο είναι μεταλλικό και το δεύτερο παστέλ. Τι εννοείς ;Εγώ στην Τζουλιέτα, αλλά και γενικά σε όλα τα αυτοκίνητα θα επέλεγα από τα παστέλ ΜΟΝΟ το λευκό ή κάποιο από τα μεταλλικά.
Παστέλ (μη μεταλλικό δηλαδή) κόκκινο, μαύρο κτλ, ... -
Άντε να έρθει επιτέλους με 24κ η distinctive με 170 hp είναι super , μόνο παράπονο από εμένα είναι ότι έπρεπε να υπάρχει και 3θυρο αλλά δν πειράζει λέτε εν καιρό να δούμε κανένα hachcoupe;
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Εγώ στην Τζουλιέτα, αλλά και γενικά σε όλα τα αυτοκίνητα θα επέλεγα από τα παστέλ ΜΟΝΟ το λευκό ή κάποιο από τα μεταλλικά.
Παστέλ (μη μεταλλικό δηλαδή) κόκκινο, μαύρο κτλ, ...Το απλό μαύρο δεν είναι καν παστέλ.
Συμφωνώ πως από τα πιο προσιτά (σε κόστος) χρώματα η καλύτερη επιλογή είναι το λευκό (ως προς ανθεκτικότητα, φθορές, σημάδια και διάρκεια χρώματος στο πέρασμα του χρόνου).
Άντε να έρθει επιτέλους με 24κ η distinctive με 170 hp είναι super , μόνο παράπονο από εμένα είναι ότι έπρεπε να υπάρχει και 3θυρο αλλά δν πειράζει λέτε εν καιρό να δούμε κανένα hachcoupe;
3θυρο ή coupe;
Εδώ εμφανίζει ελλείψεις σε εξοπλισμό το 5θυρο(ενεργητικές αναρτήσεις, διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο που δεν διατίθεται ακόμα κτλ) και μιλάμε για άλλες εκδόσεις;
-
Οντως, με τετοιες ελλειψεις τι να το κανεις?
-
Εκείνη η διαφήμιση με την Θέρμαν σήμερα δεν ήταν να παίξει;
Γιατί όλο το απόγευμα Ιταλικά κανάλια κοίταγα (ποδόσφαιρο και ποδηλατικό γύρο της Ιταλίας) και δεν είδα τίποτα. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Εκείνη η διαφήμιση με την Θέρμαν σήμερα δεν ήταν να παίξει;
Γιατί όλο το απόγευμα Ιταλικά κανάλια κοίταγα (ποδόσφαιρο και ποδηλατικό γύρο της Ιταλίας) και δεν είδα τίποτα. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εκείνη η διαφήμιση με την Θέρμαν σήμερα δεν ήταν να παίξει;
Γιατί όλο το απόγευμα Ιταλικά κανάλια κοίταγα (ποδόσφαιρο και ποδηλατικό γύρο της Ιταλίας) και δεν είδα τίποτα.Αν και μικρής διάρκειας ωραία!
Η ωραιότερη (για μένα) ηθοποιός του παγκόσμιου κινηματογράφου με το ωραιότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας! -
Εδω που τα λεμε ολοι εκθειαζουν τις βασικες αναρτησεις και το ποσο καλα δουλευουν. Παντα το ειχε αυτο το προσον η Αλφα. δηλαδη ηταν ανετοτατη και πολυ σταθερη. Βεβαια στις στροφες παντα εγερνε ενα τικ παραπανω απο οσο πιθανως να θεωρουσες ιδανικο αλλα οταν το συνηθιζες καταλαβαινες οτι οφειλοταν απλα σε αισθηση !!!!
Συνεπως δεν πειραζει που δεν βαζουν ενεργητικες αναρτησεις ακομα . Καλυτερα γιατι δεν εχουν την παραμικρη εμπειρια... ας τις βαλουν σε κανενα μεγαλο μοντελο που θα πουλαει πιο λιγο για να τις δοκιμασουν και μετα ας τις ριξουν στα καλα τους χαρτια.
Το κιβωτιο ομως ...ε, νομιζω οτι θα εχουν δει τι και πως εχουν κατασκευασει οι αλλοι και δεν θα κανουν πατατα!
Σπασιμο ομως το χρωμα ! Να μην υπαρχει κοκκινο σε Αλφα ? Και να θελει και τοσους μηνες μεχρι να επανελθει ? Εν ετει 2010 και να αργει τοσο πολυ ενα τοσο απλο πραγμα ?
αντε να δουμε ποτε θα ερθει να τη δουμε κι απο κοντα!
Ας το παμε το θεμα στους κατασκευαστες πλακα πλακα... περιμενετε να το δειτε σε εκθεση πρωτα η κατι τετοιο ?
Alfa Romeo Giulietta