-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Όσο για τους τουρμπάτους 1.4 κανένας δεν καίει στη πράξη λιγότερο από ένα καλοσυντηρημένο ροπάτο δίλιτρο ατμόσφαιρα (όχι απο τους πιεσμένους δίλιτρους ατμόσφαιρα σε τζι τι άι τους απλούς με 140 ως 160 άλογα) δηλαδή 11 με 12 λίτρα σε κανονικές συνθήκες. Οι τσι της φολκσβάγκεν εκτός οτι θέλουν σούπερ για να αποδόσουν καλά βγάζουν φθορές και οι καταναλώσεις τους είναι πολύ πάνω απο τις διαφημιζόμενες όπως λεέι και ο φίλος παρακάτω για το γέτι του.
ΥΓ. Νομίζετε ότι τα άλλα δεν καίνε; Μην ακούτε από δω και από εκεί τι λέει ο καθένας για να μη του πέσει η μύτη. (βλέπε TSI)...
To YETI 1.2 TSI που υποτίθεται ότι είναι οικονομικό, χτυπάει μέσα στην πόλη 14 λίτρα με μαλακό πόδι. Όσο γιαυτούς που λένε ότι δεν ξέρω να οδηγώ αυτοκίνητα με τούρμπο τους στέλνω τα χαιρετίσματα μου και τους κάνω δώρο το ΥΕΤΙ αν μου αποδείξουν ότι θα κάψουν λιγότερο μέσα στην πόλη (καλά στην εθνική αν πας πάνω από 140 χτυπάει 18λιτρα) μιας και ξερουν να οδηγούν τους TSI τους οικονομικότατους και φοβερούς αυτούς κινητήρες...
Εγω που εχω το octavia tsi 122 αυτες τις καταναλωσεις δεν τις εχω δει πουθενα.Ειναι το λιγοτεο υπερβολικες.Μεσα στην πολη το πολυ να εχει κανα 11αρι αλλα σε τρελη κινηση φαναρια κτλ και σε εθνικη αν πας πανω απο 140 γυρω στο 7,5.Αυτα τα νουμερα που παρεθεσες για το γετι απλα δεν υπαρχουν.
-
Ο χρήστης monty έγραψε:
Όσο για τους τουρμπάτους 1.4 κανένας δεν καίει στη πράξη λιγότερο από ένα καλοσυντηρημένο ροπάτο δίλιτρο ατμόσφαιρα (όχι απο τους πιεσμένους δίλιτρους ατμόσφαιρα σε τζι τι άι τους απλούς με 140 ως 160 άλογα) δηλαδή 11 με 12 λίτρα σε κανονικές συνθήκες. Οι τσι της φολκσβάγκεν εκτός οτι θέλουν σούπερ για να αποδόσουν καλά βγάζουν φθορές και οι καταναλώσεις τους είναι πολύ πάνω απο τις διαφημιζόμενες όπως λεέι και ο φίλος παρακάτω για το γέτι του.
ΥΓ. Νομίζετε ότι τα άλλα δεν καίνε; Μην ακούτε από δω και από εκεί τι λέει ο καθένας για να μη του πέσει η μύτη. (βλέπε TSI)...
To YETI 1.2 TSI που υποτίθεται ότι είναι οικονομικό, χτυπάει μέσα στην πόλη 14 λίτρα με μαλακό πόδι. Όσο γιαυτούς που λένε ότι δεν ξέρω να οδηγώ αυτοκίνητα με τούρμπο τους στέλνω τα χαιρετίσματα μου και τους κάνω δώρο το ΥΕΤΙ αν μου αποδείξουν ότι θα κάψουν λιγότερο μέσα στην πόλη (καλά στην εθνική αν πας πάνω από 140 χτυπάει 18λιτρα) μιας και ξερουν να οδηγούν τους TSI τους οικονομικότατους και φοβερούς αυτούς κινητήρες...
Εγω που εχω το octavia tsi 122 αυτες τις καταναλωσεις δεν τις εχω δει πουθενα.Ειναι το λιγοτεο υπερβολικες.Μεσα στην πολη το πολυ να εχει κανα 11αρι αλλα σε τρελη κινηση φαναρια κτλ και σε εθνικη αν πας πανω απο 140 γυρω στο 7,5.Αυτα τα νουμερα που παρεθεσες για το γετι απλα δεν υπαρχουν.
Μόνο που δεν μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα. Άλλο το 1.4 tsi που σέρνει με περισσότερη άνεση το octavia και άλλο το 1.2 tsi που ζορίζεται περισσότερο να σύρει το βαρύτερο ΥΕΤΙ. Και για το Cruze αυτό λέμε. οτι καίει περισσότερο το 1.6 από το 1.8. Εγώ στο ΥΕΤΙ αυτές τις καταναλώσεις βλέπω, διατί να το κρύψωμεν άλλωστε;
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Όσο για τους τουρμπάτους 1.4 κανένας δεν καίει στη πράξη λιγότερο από ένα καλοσυντηρημένο ροπάτο δίλιτρο ατμόσφαιρα (όχι απο τους πιεσμένους δίλιτρους ατμόσφαιρα σε τζι τι άι τους απλούς με 140 ως 160 άλογα) δηλαδή 11 με 12 λίτρα σε κανονικές συνθήκες. Οι τσι της φολκσβάγκεν εκτός οτι θέλουν σούπερ για να αποδόσουν καλά βγάζουν φθορές και οι καταναλώσεις τους είναι πολύ πάνω απο τις διαφημιζόμενες όπως λεέι και ο φίλος παρακάτω για το γέτι του.
ΥΓ. Νομίζετε ότι τα άλλα δεν καίνε; Μην ακούτε από δω και από εκεί τι λέει ο καθένας για να μη του πέσει η μύτη. (βλέπε TSI)...
To YETI 1.2 TSI που υποτίθεται ότι είναι οικονομικό, χτυπάει μέσα στην πόλη 14 λίτρα με μαλακό πόδι. Όσο γιαυτούς που λένε ότι δεν ξέρω να οδηγώ αυτοκίνητα με τούρμπο τους στέλνω τα χαιρετίσματα μου και τους κάνω δώρο το ΥΕΤΙ αν μου αποδείξουν ότι θα κάψουν λιγότερο μέσα στην πόλη (καλά στην εθνική αν πας πάνω από 140 χτυπάει 18λιτρα) μιας και ξερουν να οδηγούν τους TSI τους οικονομικότατους και φοβερούς αυτούς κινητήρες...
Εγω που εχω το octavia tsi 122 αυτες τις καταναλωσεις δεν τις εχω δει πουθενα.Ειναι το λιγοτεο υπερβολικες.Μεσα στην πολη το πολυ να εχει κανα 11αρι αλλα σε τρελη κινηση φαναρια κτλ και σε εθνικη αν πας πανω απο 140 γυρω στο 7,5.Αυτα τα νουμερα που παρεθεσες για το γετι απλα δεν υπαρχουν.
Μόνο που δεν μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα. Άλλο το 1.4 tsi που σέρνει με περισσότερη άνεση το octavia και άλλο το 1.2 tsi που ζορίζεται περισσότερο να σύρει το βαρύτερο ΥΕΤΙ. Και για το Cruze αυτό λέμε. οτι καίει περισσότερο το 1.6 από το 1.8. Εγώ στο ΥΕΤΙ αυτές τις καταναλώσεις βλέπω, διατί να το κρύψωμεν άλλωστε;
Απλά επειδή γενίκευσες για τους tsi εγώ ξέρω έναν υπεργαμάτο υπερcool τύπο υπερsuper μιλάμε, με golf 122 dsg και μέσα στην πόλη 2-3 φορές μόνο έχει δει πάνω από 8-8,5l για να μην πω για την γενική μικτή που μετά απο 19.000 χιλιόμετρα έχει διαμορφωθεί στα 6.5l, και σε ταξίδια παίζει σε 130-160 km/h (όχι 2 ώρες 130 και 2 λεπτά 160) και κανά εκτόνωμα αραιά και που.. ντάξ παίζουν και τα 'αφίνομαι στην βαρύτητα' σε καμιά κατηφόρα αλλά πιστεύω 6.5l γενική με καθημερινή χρήση στην πόλη δεν είναι άσχημα..
Αχ τον ζηλεύω... Αχ είναι Θεός
'Η μήπως δεν είναι? Δεν ξέρω δεν θυμάμαι.. Πάντως υπερcool και τα συναφή είναι..
A και πολύ όμορφος......
Και πανέξυπνο παιδί..
αυτά...
-
TSi 122 6,5lt μεικτη..??
και τα 14 του yeti δεν πανε πισω,
εκτος και αν εννοει στιγμιαια -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
TSi 122 6,5lt μεικτη..??
και τα 14 του yeti δεν πανε πισω,
εκτος και αν εννοει στιγμιαιαπου είναι το παράξενο στο 6,5 μεικτή?
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
TSi 122 6,5lt μεικτη..??
και τα 14 του yeti δεν πανε πισω,
εκτος και αν εννοει στιγμιαιαπου είναι το παράξενο στο 6,5 μεικτή?
Eιναι το αλλο ακρο του 14.Αν δεν μενει σε κανα χωριο στην επαρχια κ η πολη στην οποια κινειται δεν ειναι σαν τη Θηβα,δεν....Γυρω στα 8,5 ειναι πιο πιθανο.7,4 εχω εγω αλλα με 70-80%% εθνικη
-
Ο χρήστης monty έγραψε:
TSi 122 6,5lt μεικτη..??
και τα 14 του yeti δεν πανε πισω,
εκτος και αν εννοει στιγμιαιαπου είναι το παράξενο στο 6,5 μεικτή?
Eιναι το αλλο ακρο του 14.Αν δεν μενει σε κανα χωριο στην επαρχια κ η πολη στην οποια κινειται δεν ειναι σαν τη Θηβα,δεν....Γυρω στα 8,5 ειναι πιο πιθανο.7,4 εχω εγω αλλα με 70-80%% εθνικη
Στα Γιάννενα μένει ο cool φίλος μου... μας κάνει?
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Όσο για τους τουρμπάτους 1.4 κανένας δεν καίει στη πράξη λιγότερο από ένα καλοσυντηρημένο ροπάτο δίλιτρο ατμόσφαιρα (όχι απο τους πιεσμένους δίλιτρους ατμόσφαιρα σε τζι τι άι τους απλούς με 140 ως 160 άλογα) δηλαδή 11 με 12 λίτρα σε κανονικές συνθήκες. Οι τσι της φολκσβάγκεν εκτός οτι θέλουν σούπερ για να αποδόσουν καλά βγάζουν φθορές και οι καταναλώσεις τους είναι πολύ πάνω απο τις διαφημιζόμενες όπως λεέι και ο φίλος παρακάτω για το γέτι του.
ΥΓ. Νομίζετε ότι τα άλλα δεν καίνε; Μην ακούτε από δω και από εκεί τι λέει ο καθένας για να μη του πέσει η μύτη. (βλέπε TSI)...
To YETI 1.2 TSI που υποτίθεται ότι είναι οικονομικό, χτυπάει μέσα στην πόλη 14 λίτρα με μαλακό πόδι. Όσο γιαυτούς που λένε ότι δεν ξέρω να οδηγώ αυτοκίνητα με τούρμπο τους στέλνω τα χαιρετίσματα μου και τους κάνω δώρο το ΥΕΤΙ αν μου αποδείξουν ότι θα κάψουν λιγότερο μέσα στην πόλη (καλά στην εθνική αν πας πάνω από 140 χτυπάει 18λιτρα) μιας και ξερουν να οδηγούν τους TSI τους οικονομικότατους και φοβερούς αυτούς κινητήρες...
Εγω που εχω το octavia tsi 122 αυτες τις καταναλωσεις δεν τις εχω δει πουθενα.Ειναι το λιγοτεο υπερβολικες.Μεσα στην πολη το πολυ να εχει κανα 11αρι αλλα σε τρελη κινηση φαναρια κτλ και σε εθνικη αν πας πανω απο 140 γυρω στο 7,5.Αυτα τα νουμερα που παρεθεσες για το γετι απλα δεν υπαρχουν.
Μόνο που δεν μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα. Άλλο το 1.4 tsi που σέρνει με περισσότερη άνεση το octavia και άλλο το 1.2 tsi που ζορίζεται περισσότερο να σύρει το βαρύτερο ΥΕΤΙ. Και για το Cruze αυτό λέμε. οτι καίει περισσότερο το 1.6 από το 1.8. Εγώ στο ΥΕΤΙ αυτές τις καταναλώσεις βλέπω, διατί να το κρύψωμεν άλλωστε;
Σωστο αυτο που λες αλλα κ παλι υψηλη μου φαινεται.Αλλα απο τη στιγμη που εσυ το οδηγεις ξερεις καλυτερα απο τον καθενα
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
TSi 122 6,5lt μεικτη..??
και τα 14 του yeti δεν πανε πισω,
εκτος και αν εννοει στιγμιαιαπου είναι το παράξενο στο 6,5 μεικτή?
Eιναι το αλλο ακρο του 14.Αν δεν μενει σε κανα χωριο στην επαρχια κ η πολη στην οποια κινειται δεν ειναι σαν τη Θηβα,δεν....Γυρω στα 8,5 ειναι πιο πιθανο.7,4 εχω εγω αλλα με 70-80%% εθνικη
Στα Γιάννενα μένει ο cool φίλος μου... μας κάνει?
Αν κανει σε σενα,εμενα μου περισσευει..
-
Ο χρήστης monty έγραψε:
TSi 122 6,5lt μεικτη..??
και τα 14 του yeti δεν πανε πισω,
εκτος και αν εννοει στιγμιαιαπου είναι το παράξενο στο 6,5 μεικτή?
Eιναι το αλλο ακρο του 14.Αν δεν μενει σε κανα χωριο στην επαρχια κ η πολη στην οποια κινειται δεν ειναι σαν τη Θηβα,δεν....Γυρω στα 8,5 ειναι πιο πιθανο.7,4 εχω εγω αλλα με 70-80%% εθνικη
Στα Γιάννενα μένει ο cool φίλος μου... μας κάνει?
Αν κανει σε σενα,εμενα μου περισσευει..
Όμορφα κ εμένα μου κάνει..
-
αν πηγαινει ολη την ωρα στην περιφερειακη των Ιωαννινων, πολύ λογικη καταναλωση..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
αν πηγαινει ολη την ωρα στην περιφερειακη των Ιωαννινων, πολύ λογικη καταναλωση..Σπάνια βολεύει..
-
Και γω με το πολο tsi στα Γιάννενα (χωρις περιφερειακή) με αστικές βόλτες και λίγο έξω από την πόλη (σαν προάστια ένα πράγμα) έχω γενική μικτή στα 7 λίτρα. Αρα καθόλου απίθανο για το golf να μην καίει πολύ. Για μικτή 14άρια ούτε στο 2λιτρο πασσατ δε βλέπω τέτοια νούμερα.
Τώρα παίζει ρόλο και το πως οδηγάει ο καθένας, αν το πας χαλαρά , δε καίνε
-
για τον φίλο πιο πάνω στη προηγούμενη σελίδα που ρώτησε για το αυτόματο εγώ το συστήνω ανεπιφύλακτα. Αν και ακριβό σχετικά έξτρα για ένα αυτοκίνητο της τιμής του Κρούζ (έχει έξτρα 1900 ευρώ) είναι απο τα πλέον σύγχρονα του είδους (εξάρι και με δυνατότητα χειροκίνητου σειριακού) αλλάζει γλυκά και δεν βαριέται τα πάνω κάτω μέσα στη πόλη. Ανάλογα πόσο βαθειά πατάς το γκάζι αντίστοιχες στροφές αλλάζει. Με γλυκό πόδι να χαιδεύει το γκάζι αλλάζει στις 2 με 2.5 με λίγο πιο πάτημα αλλάζει στις 3 3 κάτι με αποφασιστικό πάτημα αλλάζει κάπου στις 4 και με τέρμα γκάζι αλλάζει πάνω απο τις 5.5 και μπορεί να κατεβάσει και δυο σχέσεις (φαινόμενο κικ ντάουν). Δεν ξέρω αν δουλεύει με μετατροπέα ροπής πάντως δεν ακούγεται ούτε το αισθάνεσαι όταν δουλεύει, κάνει το αυτοκίνητο με την γενικότερη καλή κύλιση ιδιαίτερα άνετο για κίνηση τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Επίσης δεν ξέρω σε πόσους άλλους 1.8 ήρθε η επιστολή για το ελατωματικό σωληνάκι του νερού το Γενάρη, επιτέλους ήρθαν τα ανταλακτικά και μου το άλλαξαν χωρίς χρέωση στο κεντρικό συνεργείο στο περιστέρι με το ανασχεδιασμένο με τη μόνωση. Πάντως ερχόμενος απο γάλλο να βρίσκω καλύτερη την ανάρτηση του Κρουζ λέει πολλά για τη ποιότητα του αυτοκινήτου.
-
Καλησπερα παιδια,
εχει αρχισει κ με πιανει απελπισια τωρα που καλοκαιριαζει.
Αρχισα την χρηση air condition και το αμαξι σερνεται ακομη περισσοτερο. Ειδικα μεσα στην πολη.
Εχω αρχισει και σκεφτομαι σοβαρα την λυση του Sprint Booster.
Εχει κανενας ιδεα αν υπαρχει κινδυνος να παθω καμια ζημια?
Εχω ακουσει οτι στην vw στο βαζουν και στην αντιπροσωπεια, στην chevrolet ισχυει κατι τετοιο?
Παντως το ειδα στο προηγουμενο vw polo ενος γειτονα και με μερικες γκαζιες που εδωσα ειδα οτι η αποκριση ηταν αψογη ενω στο cruze μου 1.6 εχει καθυστερηση.
Παρακατω εχω link ενος που βρηκα στην αγορα αλλα θα προτιμουσα να το βαζουν στην αντιπροσωπεια και ας σκασω παραπανω €. Δεν ειμαι για να χανω εγγυηση!http://www.ramtuning.gr/product.php?id= ... %20BOOSTER
-
δεν χανεις εγγυηση απο τετοια...
-
Bλεπεις δηλαδη να εχεις προβλημα στο ξεκινημα;Γιατι εκει νομιζω οτι ενεργει το μαραφετι αυτο.
Υπαρχει και αναλογο θεμα viewtopic.php?f=6&t=18215&start=0 -
Υπάρχει και στις αντιπροσωπείες, ρώτα από κει που πήρες το αμάξι...
-
Νέο άτοκο πρόγραμμα έως 42 δόσεις, ή 2.5% μέχρι 48 δόσεις, ή έκπτωση 600€ στο μετρητοίς...
Και δυνατότητα επιστροφής του αυτοκινήτου στην Chevellas, σε περίπτωση αδυναμίας πληρωμής δόσεων.
-
ΦΙΛΟΙ ΓΙΑΣΑΣ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΑΣΑΣ.ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ ΕΝΑ ΛΕΥΚΟ CHEVYCRUZE LS ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ! ΟΣΩ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΤΟΣΟ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!
Chevrolet Cruze