Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 233
    • 234
    • 145 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    11947
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Πιστεύω πως προσπαθείς να εκμαιεύσεις το δίλημμα ευφυΐα ή χρήματα. Τέτοιο δίλημμα δεν υπάρχει στον τομέα αυτό και ειδικά στις περιπτώσεις αυτές. Όσα λές πχ για την χρήση σύνθετων υλικών ή το πόσο εύκολο είναι να βγάλεις 'αλογα' είναι απλώς λάθος.

      Καταλαβαίνω πως υποσυνείδητα οι περισσότεροι βάζουν ένα αυθαίρετο πλαφόν και -εξ'ίσου αυθαίρετα- με βάση αυτό ορίζουν τι είναι 'σπατάλη' και τι όχι. Αυτά όμως είναι ψυχολογικά συμπλέγματα, δεν έχουν σχέση ούτε με την μέθοδο εξέλιξης του κάθε αυτοκινήτου, ούτε με τα αυτοκίνητα αυτά καθεαυτά.

      Μία -δίχρονη- κουρευτική μηχανή για γκαζόν έχει περίπου 125 άλογα στο λίτρο χωρίς εξωτικά υλικά, φαντάσου αυτοί πόσο μάνγκες είναι όταν μπορείς να την αγοράσεις με κάποια κατοστάρικα ευρώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Η Τουότα έφαγε 10 χρόνια για το ΛΦ-Α, ένα αυτοκίνητο που μία Φερράρι ή μία Πόρσε θα έβγαζε σε 2-3 χρόνια επειδή στην περίπτωσή τους προυπάρχει έτοιμο υλικό και πλήρως επανδρωμένο τμήμα έρευνας και εξέλιξης. Ίσως έτσι να εξηγείται ο χρόνος εξέλιξης και του ΓΤΡ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Υπάρχει μια διαφορά. Το GTR έχει δοκιμαστεί στους ελληνικούς δρόμους.

          Μένει να δούμε και το LF-A τι κάνει.

          Kινείται με άνεση στο Κολωνάκι και στα διάφορα μπακαλόστενα; Οδηγείται εύκολα μέσα στην πόλη (κατά προτίμηση στο κέντρο); Πεζοδρόμιο ανεβαίνει χωρίς να τα αφήσει όλα κάτω; Έξω από τα μπουζουξίδικα τι θέση κερδίζει; Κρίσιμα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gansan last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Μία -δίχρονη- κουρευτική μηχανή για γκαζόν έχει περίπου 125 άλογα στο λίτρο χωρίς εξωτικά υλικά, φαντάσου αυτοί πόσο μάνγκες είναι όταν μπορείς να την αγοράσεις με κάποια κατοστάρικα ευρώ.

            Μα αυτό λέω και εγώ, δεν είναι καμιά μαγκιά να βγάλεις άλογα γι αυτό δεν με εντυπωσιάζουν τα μεγάλα νούμερα

            Έξω από τα μπουζουξίδικα τι θέση κερδίζει; Κρίσιμα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν.

            Ειδικά για Ελλάδα το πιο κρίσιμο από όλα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              j-marr last edited by

              Ο χρήστης dstou έγραψε:
              Η Τουότα έφαγε 10 χρόνια για το ΛΦ-Α, ένα αυτοκίνητο που μία Φερράρι ή μία Πόρσε θα έβγαζε σε 2-3 χρόνια επειδή στην περίπτωσή τους προυπάρχει έτοιμο υλικό και πλήρως επανδρωμένο τμήμα έρευνας και εξέλιξης. Ίσως έτσι να εξηγείται ο χρόνος εξέλιξης και του ΓΤΡ.

              η φεραρι και η πορσε δεν θα εφτιαχναν ποτέ αμάξι σαν το LFA

              φτιάχνουν αμαξια για να πουλήσουν και δεν νομίζω να έχουν τα λεφτά της toyota για να κάνουν πειράματα

              BTW χωρίς να έχω στοιχεία -κρίνοντας απο τα μεγέθη και μονο- το τμήμα R&D της Toyota πρέπει να είναι πολλές φορές μεγαλύτερο απο της ferrari και της porsche μαζί

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ο χρήστης j.marr έγραψε:

                Η Τουότα έφαγε 10 χρόνια για το ΛΦ-Α, ένα αυτοκίνητο που μία Φερράρι ή μία Πόρσε θα έβγαζε σε 2-3 χρόνια επειδή στην περίπτωσή τους προυπάρχει έτοιμο υλικό και πλήρως επανδρωμένο τμήμα έρευνας και εξέλιξης. Ίσως έτσι να εξηγείται ο χρόνος εξέλιξης και του ΓΤΡ.

                η φεραρι και η πορσε δεν θα εφτιαχναν ποτέ αμάξι σαν το LFA

                φτιάχνουν αμαξια για να πουλήσουν και δεν νομίζω να έχουν τα λεφτά της toyota για να κάνουν πειράματα

                BTW χωρίς να έχω στοιχεία -κρίνοντας απο τα μεγέθη και μονο- το τμήμα R&D της Toyota πρέπει να είναι πολλές φορές μεγαλύτερο απο της ferrari και της porsche μαζί

                Μην είσαι και πολύ σίγουρος, ειδικά για την Porsche που έχει στο Βάϊσαχ ένα τεράστιο ερευνητικό και σχεδιαστικό κέντρο με χιλιάδες επιστήμονες και αναλαμβάνει ανεξάρτητα συμβόλαια εξέλιξης για ότι αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία και όχι μόνο αυτή, ακόμα και λάστιχα εξελίσσει.

                Όσο για τη Ferrari έκτός από την εμπειρία της στο Motosport, τώρα πια έχει και την εμπειρία των γραμμών παραγωγής και τη συσσωρευμένη εμπειρία της Fiat όπου τη χρειάζεται.

                Tο τι συμβαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι ποτέ ξεκάθαρο σε εμάς τους από έξω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pskarm last edited by

                  η φερραρι και η πορσε ζουν απ τα κερδη που τους αποφερουν οι πωλησεις των μοντελων τους

                  η νισαν μπαινει μεσα κανονικοτατα απο τις πωλησεις του gtr

                  αρα αν επρεπε να ζησει η νισαν απο αυτο το μοντελο θα ειχε παει απατη

                  βεβαια τωρα που το σκεφτομαι αν περιμενει να επιβιωσει απο τα τιιιιιντα .....απορω πως κρατιεται ακομα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Μπορεί η Τουότα και ο κάθε μαζικός κατασκευστής να έχει ένα θηριώδες τμήμα έρευνας και εξέλιξης για ένα σωρό προιόντα, αλλά το υποτμήμα αυτού που ασχολείται ειδικά με υπεραυτοκίνητα ή την Φ1 παίζει να είναι από ανύπαρκτο, και ως εκ τούτου να συστήνεται εκτάκτως μόνο για ένα πρότζεκτ και μετά να διαλύεται, έως και υπο-υποεπανδρωμένο στη μόνιμη βάση.
                    Όλοι φτιάχνουν αυτοκίνητα για να πουλήσουν, ειδικά η Τουότα ειδικεύεται σε αυτό, άσχετα αν δεν κέρδισε φράγκα από το ΛΦ-Α. Παίζει να κέρδισε άλλα πράγματα βέβαια, τεχνογνωσία και διαφήμιση π.χ.
                    Η Φερράρι δεν θα έφτιαχνε ένα περιορισμένης παραγωγής ταχύτατο πισωκίνητο και ατμοσφαιρικό υπεραυτοκίνητο, φουλ κάρμπον κτλ τεχνολογικά? Και το Έντζο τι είναι?
                    Τα αυτοκίνητα παραγωγής της Φερράρι χρηματοδοτούνται από τη μαμά Φίατ εδώ και δεκαετίες, ήδη με τη συμφωνία πώλησης του '60 ο ιδρυτής της φίρμας είχε περιοριστεί μόνο στα αγωνιστικά και η Φίατ έκανε απόλυτο κουμάντο στα παραγωγής, άρα θέμα χρημάτων δεν υφίσταται (σχετικώς βέβαια, δεν τα πετάνε και από το παράθυρο).
                    Για την Πόρσε αλλάζει το πράγμα καθότι ήταν Ο ΜΟΝΟΣ παγκοσμίως αυτοδύναμος μικρός κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων που δεν είχε φαληρίσει και δεν είχε εξαγοραστεί ή κλείσει, μέχρι προσφάτως βέβαια . Είχε ανέκαθεν και πολλά κέρδη για πολλούς λόγους, άρα είχε χρήματα για να κάνει αυτό που θέλει.

                    Τα ΛΦ-Α, ΓΤΡ, Βάιπερ, Φορντ ΓΤ και τόσα άλλα είναι μία τρίχα από τα συνολικά κέρδη (ή την χασούρα ενίοτε) των εργοστασίων που τα παράγουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                      η νισαν μπαινει μεσα κανονικοτατα απο τις πωλησεις του gtr

                      Από που προκύπτει αυτό?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Η Πόρσε ανέκαθεν θησαύριζε χάρη στο μεγάλο πακέτο μετοχών που είχε στο Λαικό, και το οποίο ήταν και το μεγάλο διακύβευμα της πρόσφατης συμφωνίας αλληεξαγοράς των δύο.

                        Αυτοκινητιστικά και μόνο επιβίωνε με τα αυτοκίνητα που πουλούσε, και πουλούσε καλά πάντοτε. Είναι η φίρμα με το μεγαλύτερο κέρδος ανά παραγώμενο αυτοκίνητο, σε απόλυτους αριθμούς βέβαια και ο μόνος μικρός σπορ κατασκευαστής που ουδέποτε φαλήρισε, εξαγοράστηκε, έκλεισε, ανέστειλλε την λειτουργία του ή έβαλε συνέταιρο, είναι παγκόσμιο φαινόμενο αυτό, η λίστα των καμμένων μικρών δεν έχει τέλος .
                        Εσχάτως το Καγιέν αναδείχτηκε στην μεγαλύτερη επιτυχία της, ήταν ένας άσσος που έβγαλε από το μανίκι της και με τον οποίο και μάζεψε πολύ χαρτί και πήγε την παραγωγή της σε άλλα πεδία και επίπεδα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          j-marr last edited by

                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                          Μην είσαι και πολύ σίγουρος, ειδικά για την Porsche που έχει στο Βάϊσαχ ένα τεράστιο ερευνητικό και σχεδιαστικό κέντρο με χιλιάδες επιστήμονες και αναλαμβάνει ανεξάρτητα συμβόλαια εξέλιξης για ότι αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία και όχι μόνο αυτή, ακόμα και λάστιχα εξελίσσει.

                          Όσο για τη Ferrari έκτός από την εμπειρία της στο Motosport, τώρα πια έχει και την εμπειρία των γραμμών παραγωγής και τη συσσωρευμένη εμπειρία της Fiat όπου τη χρειάζεται.

                          Tο τι συμβαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι ποτέ ξεκάθαρο σε εμάς τους από έξω.

                          σίγουρα δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται μέσα στις εταιρίες

                          βρηκα αυτό το οποίο δείχνει τα budget για R&D κάθε εταιρίας (οχι μονο automotive) και η toyota είναι 6 στον κόσμο (δεν ξέρω βεβαια αν περιλαμβανει και τις αλλες δραστηριοτητες της Toyota)
                          μπορεί να μην λέει πολλά αλλα δίνει μια ιδέα

                          τωρα οσον αφορά το know how τείνω -προσωπική αποψη- στο να καταλήξω οτι η διαφορές που βλέπουμε είναι θέμα κουλτούρας και στόχων γιατί 'κακά' αυτοκίνητα δεν έχουμε πλέον

                          πχ η toyota -όπως και πολλές άλλες εταιρίες- σίγουρα έχει το know how και τα φράγκα για να φτιάξει μια αντι ferrari και στην τελική τα αγωνιστικά δεν έχουν καμία σχέση με αμάξια δρόμου σε φιλοσοφία και σχεδιασμό

                          οσο για το σχεδιαστικό/ερευνητικό της porsche μοιάζει ποιο πολυ για κάτι που θα φέρει χρήματα στα ταμεία -εκμεταλλευόμενο το premium όνομα της εταιρίας κάτι το οποίο δεν είναι κακό- παρά κάτι για εσωτερική χρήση οπως της toyota (η οποια δεν νομίζω να κάνει engineering για άλλες εταιρίες)

                          μοιάζει κατι αντίστοιχο με τη lotus η οποία στην ουσία είναι μια εταιρία engineering και έχει και ενα τμήμα διαφήμισης που πουλάει αμάξια

                          ξεφύγαμε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            j-marr last edited by

                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                            Η Φερράρι δεν θα έφτιαχνε ένα περιορισμένης παραγωγής ταχύτατο πισωκίνητο και ατμοσφαιρικό υπεραυτοκίνητο, φουλ κάρμπον κτλ τεχνολογικά? Και το Έντζο τι είναι?

                            η ενζο φτιάχτηκε για να πουληθεί το LFA απο περιέργεια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Yπαρχει και το Lexus LF-A

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                η νισαν μπαινει μεσα κανονικοτατα απο τις πωλησεις του gtr

                                Φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις τίποτα περί του Κάρλος Γκόν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                  Τα αυτοκίνητα παραγωγής της Φερράρι χρηματοδοτούνται από τη μαμά Φίατ εδώ και δεκαετίες, ήδη με τη συμφωνία πώλησης του '60 ο ιδρυτής της φίρμας είχε περιοριστεί μόνο στα αγωνιστικά και η Φίατ έκανε απόλυτο κουμάντο στα παραγωγής, άρα θέμα χρημάτων δεν υφίσταται (σχετικώς βέβαια, δεν τα πετάνε και από το παράθυρο).

                                  Συμφωνώ ότι δεν τίθεται θέμα χρηματων αλλά για άλλο λόγο. Η Ferrari εδώ και πολλά χρόνια είναι αυτόνομη και η Fiat δεν έχει καμιά εμπλοκή στα εσωτερικά της. Άλλωστε τα οικονομικά αποτελέσματα των τελευταίων ετών (πλην του 2009 λόγω κρίσης) ήταν λαμπρά.

                                  Όσο για το R&D θα συμφωνήσω απόλυτα. Το μέγεθος ενός κέντρου εξέλιξης δεν έχει καμία σχέση με την τεχνογνωσία σε συγκεκριμένους τομέις. Η Toyota είναι κολοσσός, όμως στην F1 πήγε άκλαφτη! Δεν μπορείς να τα βάλεις με τους ειδικούς όσο μεγάλος και αν είσαι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    j-marr last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Όσο για το R&D θα συμφωνήσω απόλυτα. Το μέγεθος ενός κέντρου εξέλιξης δεν έχει καμία σχέση με την τεχνογνωσία σε συγκεκριμένους τομέις. Η Toyota είναι κολοσσός, όμως στην F1 πήγε άκλαφτη! Δεν μπορείς να τα βάλεις με τους ειδικούς όσο μεγάλος και αν είσαι...

                                    για πές μας και πόση σχέση έχει ενα αυτοκίνητο δρόμου με μια F1 (η όποιο άλλο αγωνιστικό)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                      για πές μας και πόση σχέση έχει ενα αυτοκίνητο δρόμου με μια F1 (η όποιο άλλο αγωνιστικό)

                                      Την ίδια σχέση που έχει η Toyota με τα supercars...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Τα σούπερκαρ ή η Φ1 δεν είναι η δουλειά της Τουότα και ούτε της Νισσάν, είναι καταφανές αυτό. Ότι έκαναν, δηλαδή ΛΦ-Α και ΓΤΡ το έκαναν έτσι, επειδή αφενός μπορούσαν και αφεδύο ήθελαν και τη σχετική διαφήμιση-τόνωση του όποιου προφίλ τους. Είχαν και τα όβολα και τον κόσμο, και κάποια μικρή μαγιά από τεχνογνωσία για να το πετύχουν, και το αποφάσισαν.
                                        Πιθανολογώ ότι θα αργήσουν να επαναλάβουν το εγχείρημα, ιδιαίτερα η πρώτη. Η όποια απόδοση που μπορεί να έχεις είναι δυσανάλογη του ανθρώπινου και κεφαλαιακού δυναμικού που απασχολείς. Αυτά τα προιόντα είναι περισσότερο κατάλληλα για μικρές εταιρείες, ή μεγάλες εταιρείες που έχουν και κάποια μικρή γι' αυτή τη δουλειά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                          Τα σούπερκαρ ή η Φ1 δεν είναι η δουλειά της Τουότα και ούτε της Νισσάν, είναι καταφανές αυτό. Ότι έκαναν, δηλαδή ΛΦ-Α και ΓΤΡ το έκαναν έτσι, επειδή αφενός μπορούσαν και αφεδύο ήθελαν και τη σχετική διαφήμιση-τόνωση του όποιου προφίλ τους. Είχαν και τα όβολα και τον κόσμο, και κάποια μικρή μαγιά από τεχνογνωσία για να το πετύχουν, και το αποφάσισαν.
                                          Πιθανολογώ ότι θα αργήσουν να επαναλάβουν το εγχείρημα, ιδιαίτερα η πρώτη. Η όποια απόδοση που μπορεί να έχεις είναι δυσανάλογη του ανθρώπινου και κεφαλαιακού δυναμικού που απασχολείς. Αυτά τα προιόντα είναι περισσότερο κατάλληλα για μικρές εταιρείες, ή μεγάλες εταιρείες που έχουν και κάποια μικρή γι' αυτή τη δουλειά.

                                          Ακριβώς.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            και κάποια μικρή μαγιά από τεχνογνωσία για να το πετύχουν

                                            Φαίνεται ότι δεν παρακολουθείς καθόλου τους αγώνες στην Αμερική, ή το παγκόσμιο γίγνεσθαι του motosport, εκεί οι Toyota / Nissan έχουν μοτέρ απίστευτα και πρωταγωνιστούν στα περισσότερα πρωταθλήματα για πάνω από 20 χρόνια,ας μη κάνουμε κρίσεις ή ας μην υποθέτουμε αν δεν γνωρίζουμε.

                                            Ρίξε μια ματιά εδώ στα αυτοκίνητα του 1990 για την Nissan, το βάζω έτσι σαν δείγμα,
                                            http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_R90C

                                            Δες και το σήμερα
                                            http://www.nissan-motorsports.com/ENN/R ... index.html

                                            Ρίξε και μια ματιά στα 1970 /1980 / 1990 και αργότερα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ τι έκανε, τα ίδια έκανε και η Toyota, είχαν παράλληλες πορείες στο Motorport, παντού και σε όλα τα επίπεδα, θέλω να πω ότι και οι Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν μεγάλη εμπειρία από αγώνες και μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπεραυτοκίνητο αν την συγκεκριμένη περίοδο νομίζουν ότι έτσι ανεβάζουν το image τους και κατ΄επέκταση τις πωλήσεις τους, δεν γνωρίζουν από sport αυτοκίνητα μόνο οι Ιταλοί ή οι Γερμανοί κατασκευαστές, και οι Ιάπωνες μπορούν και το έχουν αποδείξει πολλές φορές, απλά είναι μαζικοί κατασκευαστές με άλλο target group.
                                            http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... an&o=R91CP
                                            http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... an&o=R91CP

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 145 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr