-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οι τιμές όμως καλές;
Aμα βγει το S1 ΚΑΙ με manual κιβωτιο στα 23-24κ βασικη τιμη στην Ελλαδα,
καλουτσικες θα ειναι...Ναι όντως, είναι προφανές πώς θα βρίσκεται κάπου εκεί
-
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Οι τιμές όμως καλές;
Aμα βγει το S1 ΚΑΙ με manual κιβωτιο στα 23-24κ βασικη τιμη στην Ελλαδα,
καλουτσικες θα ειναι...Ναι όντως, είναι προφανές πώς θα βρίσκεται κάπου εκεί
Eκει το βλεπω να τιμολογειται...στην Γερμανια...
-
Αν και δεν μου αρεσει το Α1, το mini ειναι φτηνοτερο?
-
Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
Αν και δεν μου αρεσει το Α1, το mini ειναι φτηνοτερο?Όχι, αλλά είναι ομορφότερο, μοναδικό σχεδιαστικά και το σασί του (χωρίς τον ημιάκαμπτο για να μην ξεχνιόμαστε) δεν το έχει βγάλει στα καλάθια στο παζάρι σε 4 μοντέλα
-
Κάπως τόσο τις περίμενα τις τιμές του 1,4 για αυτο που θα 'πουλάει'!
Σίγουρα και το 1,2 (που πιστευω ότι θα έχει περισσότερη τύχη) θα είναι και εκείνο λίγο τσιμπιμένο ... για να κάνει την premium διαφορά!18.550€ (τιμοκαταλόγου) κοστίζει στην Ελλάδα το Mini One 1,4 75HP... φαντάζομαι ευκολος θα είναι ο δρόμος του A1 1200 κυβικών!
-
16400 άνευ αρκουδισιον στην Γαλλια. Το αρκουδίσιο πάει 1000 ευρώ οποτε 17400 στην Γαλλία για το πιο απλό 1,2.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
16400 άνευ αρκουδισιον στην Γαλλια. Το αρκουδίσιο πάει 1000 ευρώ οποτε 17400 στην Γαλλία για το πιο απλό 1,2.έχουμε κανένα τεστ;;
Υπάρχει κάποια τρανταχτη διάφορα Απο το ιμπιζα στο στήσιμο ;;
Η θα είναι και αυτό η ΧΑΡΑ της υποστροφης;; -
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Αν και δεν μου αρεσει το Α1, το mini ειναι φτηνοτερο?
**Όχι, αλλά είναι ομορφότερο, μοναδικό σχεδιαστικά **και το σασί του (χωρίς τον ημιάκαμπτο για να μην ξεχνιόμαστε) δεν το έχει βγάλει στα καλάθια στο παζάρι σε 4 μοντέλα
Υποκειμενικο...Το προηγουμενο R53 με την υπογραφη του Frank Stephenson, πολυ
πιο ομορφο, με αρμονικες γραμμες. Το R56 ηταν ενα...ξεχειλωμενο κακο αντιγραφο του, απο νεο σχεδιαστικο team του ομιλου, με κυριο σκοπο την βελτιωση των επιδοσεων στα crash test, κατι που απαιτουσε πιο ογκωδες-φουσκωμενο καπο, και εμπρος μερος γενικοτερα. Το αποτελεσμα ειναι να βλεπουμε κατι σαν αλοιθωρο βατραχακι, σε σχημα περιπτερου..
Οσο για το σασι, πραγματι ειναι παρα πολυ στιβαρο αλλα και θεοβαρο.
Το κακο με το να υπαρχει μια κοινη πλατφορμα, η οποια με τις αναλογες προσθηκες εξελιξεις φτανει σε σημειο να ειναι κατι εντελως διαφορετικο απο το ενα μοντελο στο αλλο, ακομα δεν εχω καταλαβει ποιο ειναι... Μηπως ετσι δεν πουλαμε μουρη στον γειτονα? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
16400 άνευ αρκουδισιον στην Γαλλια. Το αρκουδίσιο πάει 1000 ευρώ οποτε 17400 στην Γαλλία για το πιο απλό 1,2.
έχουμε κανένα τεστ;;
Υπάρχει κάποια τρανταχτη διάφορα Απο το ιμπιζα στο στήσιμο ;;
Η θα είναι και αυτό η ΧΑΡΑ της υποστροφης;;Αμα ξεκιναει απο 22-23κ στην Ελλαδα το 122αρι τι να το κανεις, και γ@ματα να στριβει, θα το παρουν ολα τα trendy αγορακια-κοριτσακια που βαρεθηκαν το Mini, που ειχαν πριν...
Τοσο μικρα αυτοκινητα σε τετοιες τιμες, και με τετοια ιπποδυναμη, ειναι ληστεια... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
16400 άνευ αρκουδισιον στην Γαλλια. Το αρκουδίσιο πάει 1000 ευρώ οποτε 17400 στην Γαλλία για το πιο απλό 1,2.
έχουμε κανένα τεστ;;
Υπάρχει κάποια τρανταχτη διάφορα Απο το ιμπιζα στο στήσιμο ;;
Η θα είναι και αυτό η ΧΑΡΑ της υποστροφης;;Αμα ξεκιναει απο 22-23κ στην Ελλαδα το 122αρι τι να το κανεις, και γ@ματα να στριβει, θα το παρουν ολα τα trendy αγορακια-κοριτσακια που βαρεθηκαν το Mini, που ειχαν πριν...
Τοσο μικρα αυτοκινητα σε τετοιες τιμες, και με τετοια ιπποδυναμη, ειναι ληστεια...Ναι αλλα ειναι Γερμανικο και Premium
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
16400 άνευ αρκουδισιον στην Γαλλια. Το αρκουδίσιο πάει 1000 ευρώ οποτε 17400 στην Γαλλία για το πιο απλό 1,2.
έχουμε κανένα τεστ;;
Υπάρχει κάποια τρανταχτη διάφορα Απο το ιμπιζα στο στήσιμο ;;
Η θα είναι και αυτό η ΧΑΡΑ της υποστροφης;;Αμα ξεκιναει απο 22-23κ στην Ελλαδα το 122αρι τι να το κανεις, και γ@ματα να στριβει, θα το παρουν ολα τα trendy αγορακια-κοριτσακια που βαρεθηκαν το Mini, που ειχαν πριν...
Τοσο μικρα αυτοκινητα σε τετοιες τιμες, και με τετοια ιπποδυναμη, ειναι ληστεια...Ναι αλλα ειναι Γερμανικο και Premium
...και TRENDY!!!! , πανω απ' ολα...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν και δεν μου αρεσει το Α1, το mini ειναι φτηνοτερο?
**Όχι, αλλά είναι ομορφότερο, μοναδικό σχεδιαστικά **και το σασί του (χωρίς τον ημιάκαμπτο για να μην ξεχνιόμαστε) δεν το έχει βγάλει στα καλάθια στο παζάρι σε 4 μοντέλα
Υποκειμενικο...Το προηγουμενο R53 με την υπογραφη του Frank Stephenson, πολυ
πιο ομορφο, με αρμονικες γραμμες. Το R56 ηταν ενα...ξεχειλωμενο κακο αντιγραφο του, απο νεο σχεδιαστικο team του ομιλου, με κυριο σκοπο την βελτιωση των επιδοσεων στα crash test, κατι που απαιτουσε πιο ογκωδες-φουσκωμενο καπο, και εμπρος μερος γενικοτερα. Το αποτελεσμα ειναι να βλεπουμε κατι σαν αλοιθωρο βατραχακι, σε σχημα περιπτερου..
Οσο για το σασι, πραγματι ειναι παρα πολυ στιβαρο αλλα και θεοβαρο.
Το κακο με το να υπαρχει μια κοινη πλατφορμα, η οποια με τις αναλογες προσθηκες εξελιξεις φτανει σε σημειο να ειναι κατι εντελως διαφορετικο απο το ενα μοντελο στο αλλο, ακομα δεν εχω καταλαβει ποιο ειναι... Μηπως ετσι δεν πουλαμε μουρη στον γειτονα?ήμουν fun του r53 μέχρι που τα είχα και τα 2 για μια μέρα μαζί...
το καινούργιο πέρα από το ντιζάιν που προσωπικά το βρίσκω τρομερά διαχρονικό και όμορφο είναι παντού και πάντα καλύτερο...
ο κομπρέσορας έχει πεθάνει ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
16400 άνευ αρκουδισιον στην Γαλλια. Το αρκουδίσιο πάει 1000 ευρώ οποτε 17400 στην Γαλλία για το πιο απλό 1,2.
έχουμε κανένα τεστ;;
Υπάρχει κάποια τρανταχτη διάφορα Απο το ιμπιζα στο στήσιμο ;;
Η θα είναι και αυτό η ΧΑΡΑ της υποστροφης;;Αμα ξεκιναει απο 22-23κ στην Ελλαδα το 122αρι τι να το κανεις, και γ@ματα να στριβει, θα το παρουν ολα τα trendy αγορακια-κοριτσακια που βαρεθηκαν το Mini, που ειχαν πριν...
Τοσο μικρα αυτοκινητα σε τετοιες τιμες, και με τετοια ιπποδυναμη, ειναι ληστεια...αν έχει καμια 20000αρα το 122αρι πάει στο διάολο...
θα πουλήσει λόγο ονόματος... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ήμουν fun του r53 μέχρι που τα είχα και τα 2 για μια μέρα μαζί...
το καινούργιο πέρα από το ντιζάιν που προσωπικά το βρίσκω τρομερά διαχρονικό και όμορφο είναι παντού και πάντα καλύτερο...
ο κομπρέσορας έχει πεθάνει ...Ο κομπρεσσορας εχει πεθανει γιατι στο R53 καιει τον κ@λο του, η αμεσοτητα ομως και ευστροφια στο γκαζι, ο χαρακτηριστικος ηχος του, και η πιο νευρικη ουρα με βαρυτερα χειριστηρια το καθιστουν ιδανικο για πυροβολαρχειο.
Καλυτερο σαν αυτοκινητο για καθημερινη χρηση ειναι σιγουρα το νεο, (πιο φλωρικο... ) δεν εχει αναρτηση κουτσουρο, και πλεον το μοτερ του ειναι ακομα δυνατοτερο και καιει και λιγοτερο, σαν παιχνιδι ομως, το R53 ειναι πολυ πιο ευχαριστο...και σε εμφανιση προσωπικα το βρισκω πολυ πιο ισορροπημενο. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ήμουν fun του r53 μέχρι που τα είχα και τα 2 για μια μέρα μαζί...
το καινούργιο πέρα από το ντιζάιν που προσωπικά το βρίσκω τρομερά διαχρονικό και όμορφο είναι παντού και πάντα καλύτερο...
ο κομπρέσορας έχει πεθάνει ...Ο κομπρεσσορας εχει πεθανει γιατι στο R53 καιει τον κ@λο του, η αμεσοτητα ομως και ευστροφια στο γκαζι, ο χαρακτηριστικος ηχος του, και η πιο νευρικη ουρα με βαρυτερα χειριστηρια το καθιστουν ιδανικο για πυροβολαρχειο.
Καλυτερο σαν αυτοκινητο για καθημερινη χρηση ειναι σιγουρα το νεο, (πιο φλωρικο... ) δεν εχει αναρτηση κουτσουρο, και πλεον το μοτερ του ειναι ακομα δυνατοτερο και καιει και λιγοτερο, σαν παιχνιδι ομως, το R53 ειναι πολυ πιο ευχαριστο...και σε εμφανιση προσωπικα το βρισκω πολυ πιο ισορροπημενο.δεν έχει πιο κοφτερό-άμεσο τιμόνι ,απλός πιο βαρύ...
δεν το κάνει αυτό καλύτερο...
το γκάζι του δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο , αλλά όντως είναι αρκετά πιο παιχνιδιάρικο και απότομο...
σε δρόμο με πολλές κλειστές στροφές πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι να κάνεις για να κινηθείς γρήγορα , αλλιώς η ουρά δαγκώνει...
γενικά το r56 είναι πιο σύγχρονο... πιο μαλακό, πιο πολιτισμένο χωρίς να έχει χάσει τον fun χαρακτήρα του -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αμα ξεκιναει απο 22-23κ στην Ελλαδα το 122αρι τι να το κανεις, και γ@ματα να στριβει, θα το παρουν ολα τα trendy αγορακια-κοριτσακια που βαρεθηκαν το Mini, που ειχαν πριν...
Τοσο μικρα αυτοκινητα σε τετοιες τιμες, και με τετοια ιπποδυναμη, ειναι ληστεια...Δεδομένου οτι το Α3 tsi ξεκινάει απο 23.500 δε νομίζω να το παίξουν στην ίδια τιμή (καλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά )... λογικά το βλέπω 'κάπου' στα 19.999 (και 99 λεπτά ofc).
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δεν έχει πιο κοφτερό-άμεσο τιμόνι ,απλός πιο βαρύ...
δεν το κάνει αυτό καλύτερο...
το γκάζι του δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο , **αλλά όντως είναι αρκετά πιο παιχνιδιάρικο και απότομο...**σε δρόμο με πολλές κλειστές στροφές πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι να κάνεις για να κινηθείς γρήγορα , αλλιώς η ουρά δαγκώνει...
γενικά το r56 είναι πιο σύγχρονο... πιο μαλακό, πιο πολιτισμένο χωρίς να έχει χάσει τον fun χαρακτήρα τουΑυτο εννοω. Αναφερομαι εντωμεταξυ στο R53 fl το οποιο παρα την ονομαστικη, μολις
7ιππων αυξηση, στο δρομο ηταν σαφεστατα πιο αμεσο το γκαζι του και πιο γρηγορο συνολικα.
Το επομενο, παρα τις ακομα μεγαλυτερες δυνατοτητες -κυριως χαρις στο νεο μοτερ- το πηραν περισσοτερο κατι λοιμοξιφτεροι φλωροι, και χαζοχαρουμενα trendy κοριτσακια...
Τωρα αραγε οι τελευταιοι θα βρουν τη νεα μοδα στο S1 ? -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αμα ξεκιναει απο 22-23κ στην Ελλαδα το 122αρι τι να το κανεις, και γ@ματα να στριβει, θα το παρουν ολα τα trendy αγορακια-κοριτσακια που βαρεθηκαν το Mini, που ειχαν πριν...
Τοσο μικρα αυτοκινητα σε τετοιες τιμες, και με τετοια ιπποδυναμη, ειναι ληστεια...Δεδομένου οτι το Α3 tsi ξεκινάει απο 23.500 δε νομίζω να το παίξουν στην ίδια τιμή (καλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά )... λογικά το βλέπω 'κάπου' στα 19.999 (και 99 λεπτά ofc).
Αν δεν ειχε ερθει ο Δ ο Ν η Τ ης, τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα. Εμενα ετσι κι αλλιως θα με ενδιαφερε περισσοτερο η βασικη τιμη του S1 , εστω μονο με xenon ( ) ,και μεταλλικο χρωμα, να μην εμπιπτει στα 14κ εργοστασιακης τιμης που φορολογειται πλεον με 10% οπως το rocco 160...
Αλλα δεν το βλεπω. Μαλλον και αυτο με κανα-δυο extra θα φτανει την 30αρα... -
Αν είναι 23000 το 1.4 πραγματικά θα σιχτιρίσω!Αλλά δεν νομίζω να είναι τόσο ακριβό γιατί μετά το Α3 πόσο θα κάνει το 1.4;30000 ευρώ;
Audi A1