-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Βοηθά αυτή η συμπεριφορά του κιβωτίου στην μείωση της κατανάλωσης;
Ακόμη, δεν είναι επιβαρυντικές για την καταπόνηση του κινητήρα οι χαμηλές κατά περίπτωση σ.α.λ. 'αναγκαστικής' λειτουργίας ;αυτό που είπε ο Διονύσης (ddl449), μάλλον πιο πολύ σε μπέρδεψε παρά σε βοήθησε.Κάτσε να βοηθήσω...
Το dsg δεν διαβάζει το πόδι σου (ακριβώς).Πάει με το διάγραμμα ροπής του κινητήρα.
Πχ...
Πατάς ελάχιστα το γκάζι, είσαι με 1700rpm και κάποια km/h (δεν έχει σημασία πόσα ακριβώς).
Πατάς το γκάζι στο 30% ας πούμε.Αν η ροπή που παράγει ο κινητήρας είναι αρκετή για να επιταχύνει το αμάξι (με το ρυθμό που πιστεύει ο εγκέφαλος ότι ζητάς, ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι), τότε δεν κατεβάζει, αφού το θεωρεί άσκοπο κάψιμο βενζίνης.
Αν κρίνει ότι πρέπει να κατεβάσει (η ζητούμενη ροπή είναι πολύ κοντά στην max ροπή που μπορεί να παράγει ο κινητήρας σε αυτές τις στροφές), κοιτάει ποιά (μικρότερη) ταχύτητα είναι η πρέπουσα ώστε με την ταχύτητα αυτή να παραχθεί η απαιτούμενη ροπή και το αμάξι να επιταχύνει όπως ζητάει ο οδηγός (χωρίς να κάψει πάλι τσάμπα βενζίνη).
Γι'αυτό και σε λίγα km/h, το κιβώτιο κατεβάζει λίγο πιο 'δύσκολα' σε σχέση με όταν κινείσαι με αρκετά km/h.Τέλος...αν το 'πλακώσεις' κάνοντας 4-5 γερά ανοίγματα θα δει ο οδηγός ότι με το που αφήσει το γκάζι και παρότι θεωρητικά περιμένει να ανεβάσει ταχύτητα (αφού το έχει στο D = πρόγραμμα οικονομίας), το σασμάν δεν θα ανεβάσει αμέσως αλλά με καθυστέρηση 5-6 sec (που εκείνη την ώρα αν δεν έχεις εξοικειωθεί με την λειτουργεία του dsg, σε κάνουν να αναρωτιέσαι γιατί δεν ανεβάζει), γιατί θεωρεί ότι ο οδηγός θέλει να κινηθεί sportive και άρα θέλει τις επιπλέον στροφές.
Δεν είναι πολύ εύκολο να το εξηγήσω όλο αυτό.Πιστεύω όμως ότι πήρες μια γεύση.Γενικώς ανάλογα με το στυλ οδήγησης, προσαρμόζεται.Τώρα που ο ddl449 κάνει στρώσιμο, λογικό είναι να έχει 'πάρει' τις πιο 'χαλαρές'/βολτάδικες ρυθμίσεις που έχει μέσα στον εγκέφαλο.
@ΠραγματικέΔία,
δεν κατάλαβα τι σε προβλημάτισε ακριβώς.
Μάλλον πρέπει να οδηγήσεις dsg για να καταλαβεις ότι αυτή η καθυστέρηση είναι κάτι που το μαθαίνεις και ότι η καθυστέρηση αυτή υπάρχει όταν αφήνεις το φρένο και περιμένεις το αμάξι να ξεκινήσει να τσουλά από μόνο του, όπως συμβαίνει στα αυτόματα με μετατροπέα ροπής.
Όμως το dsg (όπως είχα γράψει και παλιότερα σε άλλο θέμα), δεν έχει μετατροπέα ροπής, οπότε πρέπει:
1)να συμπλέξει πλήρως (δεν είναι συμπλεγμένο στο 100% όταν πατάς συνεχόμενα φρένο ενώ είσαι σταματημενος για πάνω από 5-6sec, για να μην τρώει τσάμπα τα δισκάκια)
2) μέσω της χαρτογράφησης να 'δώσει' λίγο γκάζι και να κάνει πιο πλούσιο το μείγμα ώστε με τη σύμπλεξη να μην σβήσει το μοτέρόλα αυτά τα 'λαμβάνει' ο οδηγός ως καθυστέρηση η οποία όμως διαρκεί πραγματικά όσο ένα 'κλικ' (ούτε 1sec) και σίγουρα μπορείς ν α την μάθεις και είναι θέμα συνήθειας.Πλέον εγώ ου΄τε που αντιλαμβάνομαι αυτή την καθυστέρηση.
Αν με το που αφήσεις το φρένο, πατήσεις γκάζι, τότε ξεκίνάει αμέσως.@ddl449
Διονύση, αντίστοιχα λειτουργεί και το 6άρι, απλά ίσως είναι λίγο πιο άμεσες οι αλλαγές.Κατά τα άλλα, είναι σχεδόν όλα όπως τα λες.Δοκίμασε να το έχεις στο χειροκίνητο ή στο S όταν είσαι σε στενάκια.βάζει την 1η πολύ πιο εύκολα από όταν είσαι στο D-mode και έτσι το αμάξι 'φεύγει' πιο γρήγορα.Αντίθετα φαντάσου ότι όταν έχει 2α, πρέπει να πατηνάρει (αν και με το πολύδισκο δεν γίνεται με την ακριβή έννοια του όρου ) την 2α για να ξεκινήσει.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Δύσκολα καταλαβαίνουν, είναι πολύ ομαλό. Εδώ εγώ άμα δεν δω την βελόνα να πέφτει και πηγαίνω με ήρεμους ρυμθούς δεν καταλαβαίνω 'έλειψη' στο πόδι μου. Τα κατεβάσματα ίσως να τα καταλαβαίνουν περισσότερο όχι τόσο από τίναγμα αλλά από την (ανάλογα πόσο θες) 'απότομη' επιτάχυνση.Κάθε ταχύτητα αλλάζει στις 2.000 το λιγότερο (σε οικονομικούς ρυθμούς δηλαδή). Η 7η μπαίνει κατ' ελάχιστο στα 60 χλμ. άρα έχουμε 60χλμ/ωρα με 1250 στροφές περίπου. Τις προάλλες ήμουν με 160χλμ/ωρα και είχα 3.500 σαλ (με 7η πάντα). 45-50χλμ να δίνει ανά 1.000 η 7η? Υπολόγισε...
@dino,Το παρκάρισμα είναι παιχνίδι ακόμα και σε κατηφόρα αφού το hill hold assist υπάρχει και στην όπισθεν. (Εκτώς αν είναι υπονοούμενο ).
@realzeus, Ναι γιατί σίγουρα θα κάνει κικ ντάουν (αν ισχύει αυτό που λέω ότι έχει 2α μέσα). Με σειριακό δεν έχω δοκιμάσει. Δεν είναι τόσο ανησυχητικό απλά δεν είναι όπως έχει συνηθίσει κάποιος σε ένα μηχανικό κιβώτιο. Απλά νιώθεις να πατάς γκάζι και να αργεί λίγο να κουνηθεί το όχημα (lag δηλαδή).
45 περίπου είναι η 7η δηλαδή. Πολύ καλό μου ακούγεται για 150 άλογα.
Για τα ανεβάσματα π.χ. το Σένσο θέλει μια προσοχή με το πόδι στο γκάζι (άφημα ελαφρό και ξαναπάτημα) για να μην τα καταλαβαίνουν οι επιβάτες καθόλου. Στα κατεβάσματα όμως υπάρχει θέμα, που δεν προκύπτει όπως λες από την επιτάχυνση, αλλά από το στιγμιαίο κόψιμο του αυτοκινήτου. Σαν αυτό που έχουμε όταν κατεβάζουμε βίαια πριν από στροφή στα χειροκίνητα και κυρίως στην πίσω κίνηση. Αν το κόψιμο δεν εμφανίζεται στο DSG7, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
Το παρκάρισμα που λέει ο drdino δεν είναι υποννoούμενο. Ένα twingo easy (κλασικό Η με αυτόματο συμπλέκτη απλώς) που είχα κάποτε την τύχη να δοκιμάσω, σπίναρε για πλάκα στις μικρομανούβρες. Από διασταύρωση ξεκινούσε απλώς με τη σκέψη κλπ. Ήθελε προσοχή δηλαδή να ξεκινήσεις ομαλά, σε αντίθεση με το Σένσο που αργεί τραγικά να εμπλακεί στο παρκάρισμα υπό κλίση ή στην εκκίνηση από διασταύρωση. Μια φορά επεχείρησα αναστροφή σε επαρχιακό με σκαλοπατάκι στην άκρη και κόντεψα να κάνω πολύνεκρο. Το πιο κοντινό αυτοκίνητο στην αρχή της αναστροφής ήταν 2 χωριά μακριά.
Το lag στο Senso δεν είναι σαν να έχει βάλει 2α, είναι σαν να μην έχει σχέση καθώς δεν κουνιέται καθόλου.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το lag στο Senso δεν είναι σαν να έχει βάλει 2α, είναι σαν να μην έχει σχέση καθώς δεν κουνιέται καθόλου.
είναι ακριβώς αυτό που γράφω κι εγώ πιο πάνω.
Γενικά πάντως κολλάμε σε λεπτομέρειες τις οποίες ο χρήστης μαθαίνει και δεν τον νοιάζουν καθόλου.
Όπως στο χειροκίνητο σασμάν πρέπει να μάθεις να πότε πρέπει να συμπλέκεις-αποσυμπλεκεις, έτσι και στο dsg πρέπει να μάθεις τις λεπτομέρειες στους μικροχειρισμούς που προφανώς δεν είναι οι ίδιοι με αυτού ενός χειροκίνητου κιβωτίου (και γι'αυτό ίσως κάποιοι ξυνίζουν αρχικά ). -
Ως περιστασιακος χρηστης και 'κολλημενος' με τα (καλα) χειροκινητα πρεπει να πω οτι
το συγκεκριμενο διπλοσυμπλεκτο ειναι ενα πανεξυπνο κιβωτιο και ευκολο στην χρηση του μετα απο δυο τρεις βολτες-δοκιμες. Επιπλεον τα οσα 'αρνητικα' εχουν ακουστει περι αργοτερων αλλαγων στο DSG7, στην περιπτωση των Ibiza fr / Cupra απλα δεν ισχυουν. Ισως ειναι διαφορετικο το software πχ σε fr/cupra σε σχεση με αυτο του golf Vi 160 DSG, με τις ρυθμισεις του τελευταιου να εχουν προτεραιοτητα στην ανεση ενδεχομενως, οι αλλαγες παντως στα Ibiza σε S mode ή και σε +/- ειναι ταχυτατες, δεν υστερουν σε σχεση με το DSG6 των golf gti / audi, τουλαχιστον απ' οσο εχω διαπιστωσει εχοντας οδηγησει και τους δυο τυπους κιβωτιων... -
Έχοντας οδηγήσει DSG 6άρι παλιότερα, κάθισα πρόσφατα στο τιμόνι ενός αυτόματου Yaris 1.3. Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή να κλάψω. Το DSG μοιάζει με διαστημική τεχνολογία μπροστά σε κάτι τέτοια κιβώτια.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το lag στο Senso δεν είναι σαν να έχει βάλει 2α, είναι σαν να μην έχει σχέση καθώς δεν κουνιέται καθόλου.
είναι ακριβώς αυτό που γράφω κι εγώ πιο πάνω.
Γενικά πάντως κολλάμε σε λεπτομέρειες τις οποίες ο χρήστης μαθαίνει και δεν τον νοιάζουν καθόλου.
Όπως στο χειροκίνητο σασμάν πρέπει να μάθεις να πότε πρέπει να συμπλέκεις-αποσυμπλεκεις, έτσι και στο dsg πρέπει να μάθεις τις λεπτομέρειες στους μικροχειρισμούς που προφανώς δεν είναι οι ίδιοι με αυτού ενός χειροκίνητου κιβωτίου (και γι'αυτό ίσως κάποιοι ξυνίζουν αρχικά ).Α, αφού έχει και Hill Holder δεν με χαλάει καθόλου. Στο Σένσο η χρήση χειροφρένου κρίνεται απαραίτητη και στις διασταυρώσεις για γρήγορη εκκίνηση πρέπει να το 'πατινάρεις' με λίγο γκάζι από πριν.
Καλά, ειδικά για αυτό που συζητάμε για μανούβρες κλπ. είναι όντως μικροπράγματα. Οι αλλαγές όμως, ειδικά με όσα γράφτηκαν πιο πριν, καλό είναι που ξεκαθαρίστηκαν. Αν ήταν το DSG7 να δείχνει τις αλλαγές με 'κόψιμο' στην παροχή, αυτομάτως για μένα έχανε το μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Δεν με ενδιαφέρει να μην χάνω χιλιόμετρο στην αλλαγή, θέλω να είναι αγχολυτικό και όσο διασκεδαστικό επιτρέπεται.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το παρκάρισμα που λέει ο drdino δεν είναι υποννoούμενο. Ένα twingo easy (κλασικό Η με αυτόματο συμπλέκτη απλώς) που είχα κάποτε την τύχη να δοκιμάσω, σπίναρε για πλάκα στις μικρομανούβρες. Από διασταύρωση ξεκινούσε απλώς με τη σκέψη κλπ. Ήθελε προσοχή δηλαδή να ξεκινήσεις ομαλά, σε αντίθεση με το Σένσο που αργεί τραγικά να εμπλακεί στο παρκάρισμα υπό κλίση ή στην εκκίνηση από διασταύρωση. Μια φορά επεχείρησα αναστροφή σε επαρχιακό με σκαλοπατάκι στην άκρη και κόντεψα να κάνω πολύνεκρο. Το πιο κοντινό αυτοκίνητο στην αρχή της αναστροφής ήταν 2 χωριά μακριά.Στο dsg υπάρχει η δυνατότητα να παρκάρεις μόνο με φρένο αφού όταν δεν πατάς τίποτα τσουλάει το αμάξι ελάχιστα.
Έχοντας οδηγήσει DSG 6άρι παλιότερα, κάθισα πρόσφατα στο τιμόνι ενός αυτόματου Yaris 1.3. Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή να κλάψω. Το DSG μοιάζει με διαστημική τεχνολογία μπροστά σε κάτι τέτοια κιβώτια.
Οδήγα σμαρτ. Τότε είναι που θα κλάψεις...
-
Μετά από 2 μήνες συμβίωσης με ένα FR, δηλώνω εντυπωσιασμένος. Το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό. To DSG, απλά κορυφή.
Εχω 4.500 χλμ και πλέον δουλεύει σε όλο το φάσμα των στροφών, αφου έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών και φίλτρου στα 2000 χλμ.
Η κατανάλωση μπορεί έχει άμεση σχέση με το δεξί πόδι. Σε ταξίδι με λογικούς ρυθμούς δείχνει μέχρι και 7,6 L/100. Δεν ξεπερνάει τα 11,5 7,6 L/100 σε σβέλτο ρυθμό. Η μέση που έχω μέχρι τώρα είναι στα 9,8. Τιμή πολύ καλή για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. -
Από άποψη κρατήματος?
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Μετά από 2 μήνες συμβίωσης με ένα FR, δηλώνω εντυπωσιασμένος. Το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό. To DSG, απλά κορυφή.
Εχω 4.500 χλμ και πλέον δουλεύει σε όλο το φάσμα των στροφών, αφου έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών και φίλτρου στα 2000 χλμ.
Η κατανάλωση μπορεί έχει άμεση σχέση με το δεξί πόδι. Σε ταξίδι με λογικούς ρυθμούς δείχνει μέχρι και 7,6 L/100. Δεν ξεπερνάει τα 11,5 7,6 L/100 σε σβέλτο ρυθμό. Η μέση που έχω μέχρι τώρα είναι στα 9,8. Τιμή πολύ καλή για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.Mέση έχεις 9,8 ; Αρκετούτσικη την βλέπω. 1.4 (λίγα κυβικά) και dsg (=οικονομία) θα έπρεπε να καίει λιγότερο. Εκτός κ αν είσαι συνέχεια τάπα. Εγώ με τον 1.8 tsi έχω 8,7 με αρκετή έως πολύ πόλη και manual κιβώτιο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Mέση έχεις 9,8 ; Αρκετούτσικη την βλέπω. 1.4 (λίγα κυβικά) και dsg (=οικονομία) θα έπρεπε να καίει λιγότερο. Εκτός κ αν είσαι συνέχεια τάπα. Εγώ με τον 1.8 tsi έχω 8,7 με αρκετή έως πολύ πόλη και manual κιβώτιο.
Μέχρι να αλλάξω τα πρώτα λάδια, ήμουν στο 8, αλλά μετά .......είναι γλυκό το άτιμο. Να σημειώσω πως το D το βάζω μόνο όταν κυκλοφορώ στο κέντρο ή πέσω σε κίνηση. Με το S το δουλεύω, ίσως γιαυτό το 9,8. Εχει τύχει πάντως να κατέβω Πάτρα απο Αθήνα με 6,9 αλλά πολύ επικίνδυνο και κουραστικό.
Το μόνο που βλέπω σαν μειονέκτημα είναι που δεν απενεργοποιείται πλήρως το ESP και δεν μπορείς να πλασάρεις το αυτοκίνητο.
-
το esp δεν επιτρεπει καθολου γλυστρημα ή μπαινει μονο ταν κανεις κατι υπερβολικο?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Από άποψη κρατήματος?Μόνο όταν ζεσταθούν καλά τα λάστιχα (bridgestone γαρ). Το διαφορικό κάνει καλά την δουλειά του, ίσως βέβαια να λειτουργεί και το esp σε ελάχιστους βαθμούς και να μην το δείχνει στο ταμπλό.
το esp δεν επιτρεπει καθολου γλυστρημα ή μπαινει μονο ταν κανεις κατι υπερβολικο?
Σσε αφήνει ελάχιστα. Στο σιρόκο πχ είναι πιο χαλαρή η λειτουργία του.
@elteo, γλυφάδα πειραιάς είχα κάνει μια καταπληκτική κατανάλωση 6λτ/100 αλλά πήγαινα επιτάφιος, τράβηξα 2 ξερόγκαζα μέχρι τις 5.000± για να ανοίγω τον κινητήρα σιγά σιγά και έφταση η κατανάλωση 8.2
Πάντως αν πηγαίνεις χαλαρά άκοπα βγάζεις χαμηλές καταναλώσεις. -
Έκανα πάρκιν σε απότομη κατηφόρα σήμερα.
Το κακό είναι ότι έχω συνηθίσει να ελέγχω το γκάζι από το αριστερό μου πόδι και να δίνω λίγο παραπάνω γκάζι στο δεξί με αποτέλεσμα να κάνω ένα πολύ νευρικό παρκάρισμα. Το παθαίνετε και οι υπόλοιποι με dsg αυτό; -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Έκανα πάρκιν σε απότομη κατηφόρα σήμερα.
Το κακό είναι ότι έχω συνηθίσει να ελέγχω το γκάζι από το αριστερό μου πόδι και να δίνω λίγο παραπάνω γκάζι στο δεξί με αποτέλεσμα να κάνω ένα πολύ νευρικό παρκάρισμα. Το παθαίνετε και οι υπόλοιποι με dsg αυτό;Μηπως καποιο απο τα ποδια ελενχει το φρενο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μηπως καποιο απο τα ποδια ελενχει το φρενο;Τσου. Το αριστερό πόδι απλά κρατάει αντίσταση σε γρήγορη οδήγηση, αλλιώς άχρηστο είναι
Με κρατούσε το hill hold assist πατούσα λίγο γκάζι έβγαινε το hill hold αλλά επειδή δεν έδινα αρκετό γκάζι έφευγα μπροστά οπότε μετά έδινα παραπάνω και έφευγα βιαστικά πίσω.Ήταν μια κατάσταση σαν όταν μαθαίνεις πρώτη φορά να συμπλεκτάρεις.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Μηπως καποιο απο τα ποδια ελενχει το φρενο;
Τσου. Το αριστερό πόδι απλά κρατάει αντίσταση σε γρήγορη οδήγηση, αλλιώς άχρηστο είναι
Με κρατούσε το hill hold assist πατούσα λίγο γκάζι έβγαινε το hill hold αλλά επειδή δεν έδινα αρκετό γκάζι έφευγα μπροστά οπότε μετά έδινα παραπάνω και έφευγα βιαστικά πίσω.Ήταν μια κατάσταση σαν όταν μαθαίνεις πρώτη φορά να συμπλεκτάρεις.
συνήθεια είναι.Πρέπει να μάθεις τώρα να ελέγχεις το αμάξι με το γκάζι.
Προσωπικά με βοηθάει και η χρήση του χειρόφρενου ώστε να καταλάβω πόσο γκάζι πρέπει να πατήσω (σε μεγάλη ανηφόρα ή κατηφόρα) ώστε το αμάξι να υπερνικήσει το βάρος του και να τσουλίσει οριακά μπρος ή πίσω. Πιστεύω ότι το hill hold σου χάλασε τη...'μαγιά'.
Χρησιμοποιήσε το χειρόφρενο για practice.Πιστεύω θα σε βοηθήσει πολύ περισσότερο από το hill hold το οποίο απελευθερώνει το αμάξι με το που πατάς γκάζι.ΥΓ: το πάθαινα κι εγώ στην αρχή (αν και δεν είχα hill hold) σε μεγάλες ανηφόρες ή κατηφόρες (όπου τότε χτύπησα πολύ λίγο την πίσω δεξιά ζάντα καταλάθος )
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πιστεύω ότι το hill hold σου χάλασε τη...'μαγιά'.Έχω κάνει παρκάρισμα σε πιο ήπια κατηφόρα όπου με το που έβγαινε το Hill hold το αμάξι έτεινε να φύγει ήρεμα προς τα πίσω, όπως κάνει και με το D από στάση. Τότε είχα ευχαριστηθεί παρκάρισμα.
Τώρα περίμενα να κάνει το ίδιο και να καταλάβει ο εγκέφαλος να δώσει πιο πολύ γκάζι με το που βγει να μην με πάρει η κατηφόρα. Να τι πρέπει να βελτιώσουν Σε αυτό παίζει ρόλο η σχέση μετάδωσης της όπισθεν?? (ιδέα δεν έχω τι μετράει το συγκεκριμένο ή αν το είπα καλά )
Σε ανηφόρα δεν έχω θέμα στην 'οπισθογωνία' του παρκαρίσματος γιατί απλά κοντρολάρω το αμάξι με φρένο.
Θα το δοκιμάσω και με χειρόφρενο
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Θα το δοκιμάσω και με χειρόφρενο
απενεργοποίησε όμως το hill hold αν χρησιμοποιήσεις το χειρόφρενο.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Από άποψη κρατήματος?
Μόνο όταν ζεσταθούν καλά τα λάστιχα (bridgestone γαρ). Το διαφορικό κάνει καλά την δουλειά του, ίσως βέβαια να λειτουργεί και το esp σε ελάχιστους βαθμούς και να μην το δείχνει στο ταμπλό.
το esp δεν επιτρεπει καθολου γλυστρημα ή μπαινει μονο ταν κανεις κατι υπερβολικο?
Σσε αφήνει ελάχιστα. Στο σιρόκο πχ είναι πιο χαλαρή η λειτουργία του.
@elteo, γλυφάδα πειραιάς είχα κάνει μια καταπληκτική κατανάλωση 6λτ/100 αλλά πήγαινα επιτάφιος, τράβηξα 2 ξερόγκαζα μέχρι τις 5.000± για να ανοίγω τον κινητήρα σιγά σιγά και έφταση η κατανάλωση 8.2
Πάντως αν πηγαίνεις χαλαρά άκοπα βγάζεις χαμηλές καταναλώσεις.το esp δουλεύει με την ίδια λογική που δουλεύει και στο cupra??
πόση γενική μέση έχεις??
Seat Ibiza FR + Cupra