-
Ανακοίνωσε λοιπόν η BMW την κυκλοφορία της 630i.... και ενώ οι περισσότεροι από εμάς περίμεναν να φοράει τον κλασικό (κορυφαίο στον κόσμο) 3λιτρο :
Engine
No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
Displacement acc. to ECE reg. in ccm 2,979
Stroke/Bore in mm 89.6/84.0
Nominal power (kW) at 1/min 170/5,900 (231 bhp)
Max. torque (Nm) at 1/min 300/3,500 (στοιχεία από το X3)αποφάσισε να κάνει το κορυφαίο ακόμη καλύτερο και να τον αλλάξει:
Engine
No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
Displacement acc. to ECE Reg. in ccm 2,996
Stroke/Bore in mm 88.0/85.0
Nominal power (kW) at 1/min 190/6,600 (258bhp!!!)
Max. torque (Nm) at 1/min 300/2,500-4,000 (στοιχεία από 630)Νέος πανάλαφρος κινητήρας, Valvetronic φυσικά.. με το 'κοκκινο' στο στροφόμετρο κοντά στις 7,000 στροφές...
Η BMW χρησιμοποιεί τον 3λιτρο κινητήρα επίσης σε όλες τις σειρές της. 3,5, Ζ4, Χ3, Χ5, 7 .....
Αλλά δε διευκρινίζει λέει, αν θα τον αλλάξει και στις άλλες....
Δηλαδή, ενώ γνωρίζεις πως πρακτικά για πολλούς λόγους δε βγάζει διαφορετικούς 3λιτρους για όλες τις σειρές, αυτή τη στιγμή θυμίζοντας λυπάμαι που το λέω για την αγαπημένη μου εταιρεία, ΜΠΑΚΑΛΗ (με σεβασμό στους μπακάληδες) δε λέει τπτ με το φόβο ότι θα της μείνουν αυτοκίνητα με τους παλιούς κινητήρες.
Δηλαδή, κινδυνεύεις να αγοράσεις τώρα (με τις ελληνικές τιμές) ένα αυτοκίνητο από την BMW με τον 3λιτρο κινητήρα της και σε λίγους μήνες (αλλά ακόμη και σε δύο χρόνια) να βγει ένας νέος, όχι ελαφρά βελτιωμένος αλλά πιο κορυφαίος από τον ήδη κορυφαίο, αν μου επιτρέπετε την έκφραση...
Αυτό θα σημαίνει πως η τιμή του αυτοκινήτου σου ξαφνικά καταποντιστεί.....
Από τη στιγμή που η BMW είχε στα σκαριά νέο 3λιτρο θεωρώ απαράδεκτο που δεν τον ανακοινώνει τί θα γίνει στο μέλλον ή το πότε θα γίνει και μου θυμίζει τις 5άρες, που στην αρχή βγήκαν ως 523 και 528.....
Απλά, για μένα αυτή τη στιγμή το θεωρώ τεράστια κουταμάρα για κάποιον να αγοράσει μια τρίλιτρη BMW όταν σε λίγους μήνες ΣΙΓΟΥΡΑ θα κυκλοφορούν με τη νέα μηχανή....
Έστειλα ένα μέηλ στην BMW ζητώντας πληροφορίες, αλλά κατά 99% η απάντηση θα είναι 'δε ξέρουμε ακόμη'....
Πριν κάμποσο καιρό είχα ρωτήσει σε αυτό το φόρουμ αν προτιμάτε το X3 από το RX300 ....
Τελικά κατέληξα σε ένα φουλ εξτρά X3, με το αέρο κιτ το οποίο έβγαινε τελική τιμή πάνω από 82,000, που το βρήκα ετοιμοπαράδοτο ..... και ευτυχώς που πήρε το μάτι μου το άρθρο στο http://www.flash.gr .....
Αν η αντιπροσωπεία έχει Boulevard RX-300 ετοιμοπαράδοτα, τότε θα προτιμήσω να δώσω τα 76,000 για εκείνο υπερεξοπλισμένο (έστω και αν δεν έρχεται ελλάδα με τον 3.3 κινητήρα που βγαίνει έξω) παρά 82,000 για ένα αυτοκίνητο που σε λίγους μήνες μάλλον θα έχει 'παλιό' κινητήρα...Συμβουλή μου σε όλους όσους ενδιαφέρονται για το Χ3... Μακριά μέχρι να βγει με τον καινούριο κινητήρα....
-
Ανακοίνωσε λοιπόν η BMW την κυκλοφορία της 630i.... και ενώ οι περισσότεροι από εμάς περίμεναν να φοράει τον κλασικό (κορυφαίο στον κόσμο) 3λιτρο :
Engine
No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
Displacement acc. to ECE reg. in ccm 2,979
Stroke/Bore in mm 89.6/84.0
Nominal power (kW) at 1/min 170/5,900 (231 bhp)
Max. torque (Nm) at 1/min 300/3,500 (στοιχεία από το X3)αποφάσισε να κάνει το κορυφαίο ακόμη καλύτερο και να τον αλλάξει:
Engine
No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
Displacement acc. to ECE Reg. in ccm 2,996
Stroke/Bore in mm 88.0/85.0
Nominal power (kW) at 1/min 190/6,600 (258bhp!!!)
Max. torque (Nm) at 1/min 300/2,500-4,000 (στοιχεία από 630)Νέος πανάλαφρος κινητήρας, Valvetronic φυσικά.. με το 'κοκκινο' στο στροφόμετρο κοντά στις 7,000 στροφές...
Η BMW χρησιμοποιεί τον 3λιτρο κινητήρα επίσης σε όλες τις σειρές της. 3,5, Ζ4, Χ3, Χ5, 7 .....
Αλλά δε διευκρινίζει λέει, αν θα τον αλλάξει και στις άλλες....
Δηλαδή, ενώ γνωρίζεις πως πρακτικά για πολλούς λόγους δε βγάζει διαφορετικούς 3λιτρους για όλες τις σειρές, αυτή τη στιγμή θυμίζοντας λυπάμαι που το λέω για την αγαπημένη μου εταιρεία, ΜΠΑΚΑΛΗ (με σεβασμό στους μπακάληδες) δε λέει τπτ με το φόβο ότι θα της μείνουν αυτοκίνητα με τους παλιούς κινητήρες.
Δηλαδή, κινδυνεύεις να αγοράσεις τώρα (με τις ελληνικές τιμές) ένα αυτοκίνητο από την BMW με τον 3λιτρο κινητήρα της και σε λίγους μήνες (αλλά ακόμη και σε δύο χρόνια) να βγει ένας νέος, όχι ελαφρά βελτιωμένος αλλά πιο κορυφαίος από τον ήδη κορυφαίο, αν μου επιτρέπετε την έκφραση...
Αυτό θα σημαίνει πως η τιμή του αυτοκινήτου σου ξαφνικά καταποντιστεί.....
Από τη στιγμή που η BMW είχε στα σκαριά νέο 3λιτρο θεωρώ απαράδεκτο που δεν τον ανακοινώνει τί θα γίνει στο μέλλον ή το πότε θα γίνει και μου θυμίζει τις 5άρες, που στην αρχή βγήκαν ως 523 και 528.....
Απλά, για μένα αυτή τη στιγμή το θεωρώ τεράστια κουταμάρα για κάποιον να αγοράσει μια τρίλιτρη BMW όταν σε λίγους μήνες ΣΙΓΟΥΡΑ θα κυκλοφορούν με τη νέα μηχανή....
Έστειλα ένα μέηλ στην BMW ζητώντας πληροφορίες, αλλά κατά 99% η απάντηση θα είναι 'δε ξέρουμε ακόμη'....
Πριν κάμποσο καιρό είχα ρωτήσει σε αυτό το φόρουμ αν προτιμάτε το X3 από το RX300 ....
Τελικά κατέληξα σε ένα φουλ εξτρά X3, με το αέρο κιτ το οποίο έβγαινε τελική τιμή πάνω από 82,000, που το βρήκα ετοιμοπαράδοτο ..... και ευτυχώς που πήρε το μάτι μου το άρθρο στο http://www.flash.gr .....
Αν η αντιπροσωπεία έχει Boulevard RX-300 ετοιμοπαράδοτα, τότε θα προτιμήσω να δώσω τα 76,000 για εκείνο υπερεξοπλισμένο (έστω και αν δεν έρχεται ελλάδα με τον 3.3 κινητήρα που βγαίνει έξω) παρά 82,000 για ένα αυτοκίνητο που σε λίγους μήνες μάλλον θα έχει 'παλιό' κινητήρα...Συμβουλή μου σε όλους όσους ενδιαφέρονται για το Χ3... Μακριά μέχρι να βγει με τον καινούριο κινητήρα....
-
Ανακοίνωσε λοιπόν η BMW την κυκλοφορία της 630i.... και ενώ οι περισσότεροι από εμάς περίμεναν να φοράει τον κλασικό (κορυφαίο στον κόσμο) 3λιτρο :
Engine
No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
Displacement acc. to ECE reg. in ccm 2,979
Stroke/Bore in mm 89.6/84.0
Nominal power (kW) at 1/min 170/5,900 (231 bhp)
Max. torque (Nm) at 1/min 300/3,500 (στοιχεία από το X3)αποφάσισε να κάνει το κορυφαίο ακόμη καλύτερο και να τον αλλάξει:
Engine
No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
Displacement acc. to ECE Reg. in ccm 2,996
Stroke/Bore in mm 88.0/85.0
Nominal power (kW) at 1/min 190/6,600 (258bhp!!!)
Max. torque (Nm) at 1/min 300/2,500-4,000 (στοιχεία από 630)Νέος πανάλαφρος κινητήρας, Valvetronic φυσικά.. με το 'κοκκινο' στο στροφόμετρο κοντά στις 7,000 στροφές...
Η BMW χρησιμοποιεί τον 3λιτρο κινητήρα επίσης σε όλες τις σειρές της. 3,5, Ζ4, Χ3, Χ5, 7 .....
Αλλά δε διευκρινίζει λέει, αν θα τον αλλάξει και στις άλλες....
Δηλαδή, ενώ γνωρίζεις πως πρακτικά για πολλούς λόγους δε βγάζει διαφορετικούς 3λιτρους για όλες τις σειρές, αυτή τη στιγμή θυμίζοντας λυπάμαι που το λέω για την αγαπημένη μου εταιρεία, ΜΠΑΚΑΛΗ (με σεβασμό στους μπακάληδες) δε λέει τπτ με το φόβο ότι θα της μείνουν αυτοκίνητα με τους παλιούς κινητήρες.
Δηλαδή, κινδυνεύεις να αγοράσεις τώρα (με τις ελληνικές τιμές) ένα αυτοκίνητο από την BMW με τον 3λιτρο κινητήρα της και σε λίγους μήνες (αλλά ακόμη και σε δύο χρόνια) να βγει ένας νέος, όχι ελαφρά βελτιωμένος αλλά πιο κορυφαίος από τον ήδη κορυφαίο, αν μου επιτρέπετε την έκφραση...
Αυτό θα σημαίνει πως η τιμή του αυτοκινήτου σου ξαφνικά καταποντιστεί.....
Από τη στιγμή που η BMW είχε στα σκαριά νέο 3λιτρο θεωρώ απαράδεκτο που δεν τον ανακοινώνει τί θα γίνει στο μέλλον ή το πότε θα γίνει και μου θυμίζει τις 5άρες, που στην αρχή βγήκαν ως 523 και 528.....
Απλά, για μένα αυτή τη στιγμή το θεωρώ τεράστια κουταμάρα για κάποιον να αγοράσει μια τρίλιτρη BMW όταν σε λίγους μήνες ΣΙΓΟΥΡΑ θα κυκλοφορούν με τη νέα μηχανή....
Έστειλα ένα μέηλ στην BMW ζητώντας πληροφορίες, αλλά κατά 99% η απάντηση θα είναι 'δε ξέρουμε ακόμη'....
Πριν κάμποσο καιρό είχα ρωτήσει σε αυτό το φόρουμ αν προτιμάτε το X3 από το RX300 ....
Τελικά κατέληξα σε ένα φουλ εξτρά X3, με το αέρο κιτ το οποίο έβγαινε τελική τιμή πάνω από 82,000, που το βρήκα ετοιμοπαράδοτο ..... και ευτυχώς που πήρε το μάτι μου το άρθρο στο http://www.flash.gr .....
Αν η αντιπροσωπεία έχει Boulevard RX-300 ετοιμοπαράδοτα, τότε θα προτιμήσω να δώσω τα 76,000 για εκείνο υπερεξοπλισμένο (έστω και αν δεν έρχεται ελλάδα με τον 3.3 κινητήρα που βγαίνει έξω) παρά 82,000 για ένα αυτοκίνητο που σε λίγους μήνες μάλλον θα έχει 'παλιό' κινητήρα...Συμβουλή μου σε όλους όσους ενδιαφέρονται για το Χ3... Μακριά μέχρι να βγει με τον καινούριο κινητήρα....
-
Απο Golf θα πάς σε μεγάλο SUV? Νόμιζα ότι είσουν φοιτητής. Δεν παίρνεις κάτι πιο 'νεανικό'?
-
Θα έπρεπε να είμαι γιατρός εδώ και ένα χρόνο, αλλά άσε που η καταραμένη η ατυχία μου (άτιμη κοινωνία που λένε) με έχει καθυστερήσει....
Βασικά ο λόγος που μιλάω στο 1ο ενικό είναι διπλός....
Ένα, κομπλεξάρομαι να λέω 'ο μπαμπάς μου θα πάρει ή το θα πάρουμε'
Το δεύτερο είναι ότι έχω τεράστια επιρροή στην επιλογή του αυτοκινήτου, γιατί κάθομαι και ψάχνω και βρίσκω + και -, οπότε σε η απόφαση είναι σε αρκετά μεγάλο % και δική μου, μιας και έξυπνα 'καθοδηγώ' προς ορισμένα μοντέλα...
Η μεγάλη πλάκα είναι ότι επειδή μικροδείχνω αρκετά όταν πάω στις αντιπροσωπείες μόνος μου, μερικοί κομπλεξικοί υπάλληλοι με αντιμετωπίζουν πολύ κάπως -σαν να λένε ήρθε το 19χρονο- (πέφτουν έξω αρκετά χρονάκια) και αρκετές φορές δε μου δίνουν καν σημασία....Δε πειράζει... όπως συνηθίζω να λέω, ο καθένας όπως αντιμετωπίζει τη δουλειά του, τόσα θα κερδίσει από αυτήν....(επίσης, έχω γράψει τόσες λίγες φορές, που πραγματικά δε νόμιζα ότι υπήρχε κανείς που θυμόταν ποιος είμαι!!!!! )
Πάντως, εγώ αγχώνομαι περισσότερο στην επιλογή του νέου 'οικογενειακού' αυτοκινήτου από ότι οι δικοι μου....όχι μόνο γιατί θεωρώ πολλά τα λεφτά, αλλά και γιατί σε μερικά χρόνια, όταν θελήσουν να το πουλήσουν πάλι, ίσως είμαι σε θέση να το αγοράσω... (και τί καλύτερο από το να αγοράσεις το αυτοκίνητο των δικών σου, που ξέρεις ακριβώς σε τί κατάσταση είναι, αλλά το έχεις και ραμμένο στα μέτρα σου....?)
---------------------αλλά αρκετά για μένα, παρασύρθηκα μου φαίνεται...
Για να επανέλθουμε στο αρχικό θέμα, πραγματικά περιμένω να δω τί θα μου απαντήσει η Γερμανία στο μέηλ μου... Βασικά είμαι σίγουρος ότι θα αλλάξουν τον κινητήρα, απλά δε λένε πότε, γιατί θα τους μείνουν οι παλιοί 3λιτροι στο χέρι...Δε γίνεται να φτιάχνει 2 σειρές τριλιτρων κινητήρων...
Από την άλλη αναφορικά με το Lexus μετά από μικρή έρευνα, κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι στις ΗΠΑ βγαίνει με τον 3.3 και στην Ευρώπη για ανεξήγητους λόγους με τον 3.0.......
Ποτέ δε περίμενα ότι τα πράγματα στις αγοραπωλησίες αυτοκινήτων θα ήταν πιο πολύπλοκα από ότι στην Γυναικολογία και τη διάγνωστική προσπέλαση της δευτεροπαθούς αμηνόρροιας.....
-
Πάντως το What Car? ψίλο-έθαψε το Χ3 σε συγκριτικό τέστ...
-
Σίγουρα τα πράγματα είναι έτσι πως τά λές. Σιγά να μη βγάλουν νέο τρίλιτρο μόνο για τη Χ3. Θα τους στέλνουν e-mails οι υποψήφιοι αγοραστές της 3άρας και 5άρας και οποιασδήποτε άλλης σειράς που φορά τον τρίλιτρο και θα τους λέει: 'Γιατί δε βάζετε τον καινούριο τρίλιτρο;'
Πάντως... αυτά είναι μοτέρια...
Ο καινούριος 2λιτρος 150 άλογες
ο 1,8 που θα βγεί 130...και το βασικότερο τέλεια λειτουργεία. Στους 4Τ Ιουνίου λέει οτί κάνουν ειδική ακουστική μελέτη για να βγάζει σπορ ήχο! ! ! ! !
-
Για να φτάνει 7000 στροφές υποθέτω είναι straight six, έτσι δεν είναι?
-
Straight six είναι αλλα τί σχέση έχει αυτό με το πόσες στροφές φτάνει??
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Straight six είναι αλλα τί σχέση έχει αυτό με το πόσες στροφές φτάνει??Ε,πού νά φτάσει σέ αυτές τίς στροφές ένας κινητήρας πού θά είναι...GAY!!!
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Πάντως... αυτά είναι μοτέρια...
Ο καινούριος 2λιτρος 150 άλογες
ο 1,8 που θα βγεί 130...Φοβερά επιτεύγματα, ειδικά όταν άλλοι ατμοσφαιρικοί βγάζουν πολύ περισσότερα με τα ίδια κυβικά
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Straight six είναι αλλα τί σχέση έχει αυτό με το πόσες στροφές φτάνει??Οι Ι-6 έχουν πολύ λιγότερους κραδασμούς απο τους V-6 και σχεδόν απο κάθε άλλη διάταξη/αριθμό κυλύνδρων. Έλειψη κραδασμών=πολύ στροφάρισμα. Γι αυτό μπαίνουν σχεδόν αποκλειστικά σε αυτοκίνητα επιδόσεων (Μ3, Skyline, Supra κτλ.)
Οι V-6 απο την άλλη παράγουν πολλούς κραδασμούς και πρέπει να συνδιάζονται με σύστημα εξισορρόπησης για να δουλέψουν σωστά. Το μεγάλο πλεονέκτημά τους είναι οτι είναι ελάχιστα μεγαλύτεροι απο έναν Ι-4 ίδιων κυβικών, οπότε μπορούν εύκολα να τοποθετηθούν σε μπροστοκίνητα που ο χώρος είναι περιορισμένος.
-
Στην 3άρα σίγουρα δεν θα μπει. Κατευθείαν στη νέα 3άρα. Τώρα για τα άλλα μοντέλα, σίγουρα θα υπάρξει αλλαγή. Πιο πιθανό βλέπω την 5 και την 7 να αλλάζουν κι όχι την την Χ3 (που το κόστος πρέπει να συμπιεστεί). Όμως δεν θα είναι απαραίτητα άμεση, γιατί οι κινητήρες Valvetronic κατασκευάζονται μόνο στο εργοστάσιο της Αγγλίας, σε άλλη γραμμή από τους ως τώρα Ι6. Επίσης, ο κινητήρας θέλει σίγουρα διαφορετικά ηλεκτρονικά (πχ εγκέφαλο για το Valvetronic και νέο ηλεκτρονικό γκάζι) οπότε δεν θα βιαστούν να τον βάλουν σε ένα μοντέλο που είναι ήδη στην παραγωγή. Θυμίζω ότι όλα τα 6 και 7 έχουν ήδη Valvetronic, οπότε η προσθήκη είναι πιο απλή.
Αλλά γιατί παραξενεύεστε; Δεν είναι φυσική η εξέλιξη; Και τι θα έπρεπε να κάνει η BMW; Να κρατήσει τον ίδιο κινητήρα και μετά να ακούει ότι 'είναι πίσω τεχνολογικά' ή ότι 'τόσα χρόνια έχει τον ίδιο κινητήρα';
ΥΓ: Το θέμα αυτό δεν ανήκει στα 'νέα μοντέλα';
-
Για φωτογραφίες του νέου κινητήρα δείτε το:
http://www.my330i.com/e90engine.php -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πάντως... αυτά είναι μοτέρια...
Ο καινούριος 2λιτρος 150 άλογες
ο 1,8 που θα βγεί 130...Φοβερά επιτεύγματα, ειδικά όταν άλλοι ατμοσφαιρικοί βγάζουν πολύ περισσότερα με τα ίδια κυβικά
Με αξιοπιστία για τον μπέο.
Πολλοί γουστάρουν ήρεμη δύναμη και όχι ταρζανιές στις 8000rpm. -
Το κριτήριο είναι απόδοση/κυβισμό;
Για μένα το κριτήριο είναι απόδοση/(κόστος συντήρησης+κατανάλωση). -
η πλειοψηφία των ατμοσφαιρικών στα 1.800-2000 από 125-150 ίππους κυμαίνεται. Alfa, Fiat, Toyota, VAG, Mazda, Ford και όλοι τους τετρακύλινδροι. Να ταν εξακύλινδρος τουλάχιστον της BMW να χε κάτι διαφορετικό να πω ΟΚ.
Αναφέρομαι στους απλούς κινητήρες, Τype R και VVTLi είναι εκτός
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Το κριτήριο είναι απόδοση/κυβισμό;
Για μένα το κριτήριο είναι απόδοση/(κόστος συντήρησης+κατανάλωση).Γενικά έχεις δίκιο. Σε ένα σπορ αμάξι όμως υψηλή απόδοση/κυβισμό συνεπάγεται συνήθως compact διαστάσεις (άρα καλύτερο 'ζύγισμα' του αυτοκινήτου), μικρότερο βάρος αλλά και... καλύτερο ήχο!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Στην 3άρα σίγουρα δεν θα μπει. Κατευθείαν στη νέα 3άρα. Τώρα για τα άλλα μοντέλα, σίγουρα θα υπάρξει αλλαγή. Πιο πιθανό βλέπω την 5 και την 7 να αλλάζουν κι όχι την την Χ3 (που το κόστος πρέπει να συμπιεστεί). Όμως δεν θα είναι απαραίτητα άμεση, γιατί οι κινητήρες Valvetronic κατασκευάζονται μόνο στο εργοστάσιο της Αγγλίας, σε άλλη γραμμή από τους ως τώρα Ι6. Επίσης, ο κινητήρας θέλει σίγουρα διαφορετικά ηλεκτρονικά (πχ εγκέφαλο για το Valvetronic και νέο ηλεκτρονικό γκάζι) οπότε δεν θα βιαστούν να τον βάλουν σε ένα μοντέλο που είναι ήδη στην παραγωγή. Θυμίζω ότι όλα τα 6 και 7 έχουν ήδη Valvetronic, οπότε η προσθήκη είναι πιο απλή.ΥΓ: Το θέμα αυτό δεν ανήκει στα 'νέα μοντέλα';
Για την νέα 3άρα πιστεύω και εγώ πως θα μπει κατευθείαν στο επόμενο μοντέλο... αλλά για τις 5άρες, 7άρες και Χ3 καθώς και Z4...
εκτός από την 7άρα μιλάμε για μοντέλα από εντελώς νέα ως αρκετά νέα, που μάλιστα σε όλο τον κόσμο πουλάνε αρκετά στην 3λιτρη έκδοση...
Οπότε, η ύπαρξη νέου κινητήρα που θα μπει σε μερικούς μήνες ως κανάδυο χρόνια στα αυτοκίνητα αυτά, σίγουρα αποθαρρύνει πολλούς υποψηφίους πελάτες.
Πες ότι αγοράζεις τώρα μια X3 τρίλιτρη... τη φορτώνεις με της παναγιάς τα μάτια επάνω και φτάνει 83,000 (βέβαια μόνο καφέ δε ψήνει...αλλά πάλι αν το ζητήσεις από την BMW σου βάζουν και Κρουπς! ) ....
Και μέτα από μερικούς μήνες, έστω και στο Facelift σε 3 χρόνια, σου αλλάζει κινητήρα.. .και δε μιλάμε για καμιά μικροαλλαγή......231->258 άλογα, η ροπή περίπου η ίδια αλλά με καλύτερες καμπύλες, χαμηλότερη ίσως κατανάλωση λόγω Valvetronic κτλ κτλ κτλ... Αυτό αυτομάτως σου ρίχνει την αξία του αυτοκινήτου κατακόρυφα....
Δεκάρα δε θα δώσει στη μεταπώληση ο υποψήφιος αγοραστής αν εσύ έχεις Πανοραμική οροφή και GPS αλλά τον 'παλιό' κινητήρα και ο άλλος έχει ένα πιο απλό μοντέλο με τον νέο κινητήρα όμως....Ομοίως για την Z4, 5άρα και γιατί όχι και τα άλλα μοντέλα...
Και επίσης δε νομίζω ότι η BMW δεν έχει ήδη προσαρμόσει στα χαρτιά αλλά και στη πράξη τον νέο κινητήρα σε αυτά τα μοντέλα και απλά περιμένει να τα βγάλει στην παραγωγή....
Το μεγαλύτερο πρόβλημα πάντως θα είναι στο ήδη 'όχι ιδιαίτερο εκτιμημένο Χ3 στην Ελλάδα', μιας και είναι το νεώτερό της μοντέλο.... Αν δεν αλλάξει γρήγορα τον κινητήρα βλέπω να σταματάει να πουλάει και έξω.....
Συμφωνώ με την εξέλιξη των κινητήρων φυσικά!!!!
Απλά διαφωνώ να σου βγάζει ένα νέο μοντέλο και να σου αλλάζει τον κινητήρα λίγο αργότερα... κάντο από την αρχή, δείχνει σεβασμό στους πελάτες σου.ΥΓ. επίσης λίγο άσχετο: το πρόβλημα με το Χ3 δεν είναι ότι είναι άσχημο, αργό, ανίκανο ή φτηνιάρικο.. ίσα ίσα το έψαξα εξονυχιστικά το αμάξι και είναι για μένα καλύτερο από την Χ5 που υπάρχει αυτή τη στιγμή, κλάσεις καλύτερο από Cayenne 3.2 και Τούαρεγκ, τα οποία κερδίζουμ μόνο λόγο όγκου....
Το πρόβλημα με το Χ3 είναι ότι για να μπορεί να θεωρείται καλύτερο από τα παραπάνω, φτάνει σε μια τιμή πάνω από 75,000, ακόμη και πανω από 80,000 (βάζουμε και το αέρο κιτ μέσα).... Δηλαδή ακριβότερο και από τη βασική έκδοση της Χ5 3.0...
Πάντως ο κόσμος νομίζω ότι θα το εκτιμήσει περισσότερο, με την έλευση της καινούριας Χ5, που κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι θα είναι μεγαλύτερη και ακριβότερη....
Εξάλλου το Χ3 είναι μια κατηγορία από μόνο του. 'τα κάνει όλα και συμφέρει' που λέει ο λόγος.... Κινείται σαν GTI, βγαίνει σε χωματόδρομο (το αν ανεβαίνει τον λόφο δε μας απασχολεί, γιατί κανείς με ακριβό SUV ή SAV δε πρόκειται ποτέ να το πάει πέρα από το χωματόδρομο του απομακρυσμένου εξοχικού του, κάνει άνετα ταξίδια, έχει χώρο για μεταφορές μεγαλύτερο από την Χ5 και άλλα πολλά....Κανένα άλλο 3λιτρο SUV δε μπορεί να συγκριθεί μαζί του, ακόμη και μερικά μεγαλύτερου κυβισμού. Να πάρεις το LandCruiser? Να το κάνεις τι? να μή μπορείς να στρίψεις στην Αθήνα? να φοβάσαι στις κλίσεις στις στοφές? Τί να το κάνεις να μπορεί να περάσει ποτάμι... αφού δεν είναι αυτός ο σκοπός για τον οποίο τα αγοράζουν αυτά... Να μένεις Καρδίτσα και να έχεις σπίτι στα Άγραφα, να σου πω οκ.. δε θα πάρεις Χ3, ούτε Χ5, ούτε καν Καγιέν... Rav θα πάρεις ή LandCruiser.... -
Και αν δεν κάνω λάθος ο 3λιτρος κινητήρας της BMW (μαζί με άλλους 2-3 δικούς της - τον 2.0, 2.5, και 3,2 νομίζω) είχε πάρει βραβείο ως ο καλύτερος τρίλιτρος κινητήρας. Δεν θυμάμαι τί είδους βραβεία είναι αυτά αλλά νομίζω ότι γίνονται κάθε χρόνο. Φαντάσου τώρα με τα 258 άλογα.
Νέος 3λιτρος κινητήρας για την BMW....