-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...@ nass : δεν είναι θέμα καν, ένα GT-R θα ήταν πιο αποτελεσματικό από το απλό R8 αλλά σίγουρα θα έτρωγε τα πίσω λάστιχα γρηγορότερα, θα καταπονούσε την ανάρτησή του και θα έκαιγε το κιβότιο, ειδικά σε μια τέτοια όλο στροφές κλειστή ανηφορική διαδρομή... αυτό είναι το αποτέλεσμα χιλιάδων ηλεκτρονικών παρεμβάσεων που γινονται στο εν λόγο αυτοκίνητο για να το νιώθετε εσείς που το αγαπάτε ότι πάει τέλεια... η πιο απλή μορφή λειτουργίας του R8 με σβησμένα τα ηλεκτρονικά(γιατί στο άλλο δεν γίνεται εντελώς αφού η τετρακίνησή του τα χρειάζεται συνεχώς) είναι καλύτερη για μένα...
Έχεις κάνει κάποιο συγκριτικό, μεταξύ των δυο, εξ'ού και οι διαπιστώσεις?
Η χαλαρότητα του R8 έναντι στην αέναη φόρτιση όλων των συστημάτων του GTR.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
δεν είναι θέμα καν, ένα GT-R θα ήταν πιο αποτελεσματικό από το απλό R8 αλλά σίγουρα θα έτρωγε τα πίσω λάστιχα γρηγορότερα, θα καταπονούσε την ανάρτησή του και θα έκαιγε το κιβότιο, ειδικά σε μια τέτοια όλο στροφές κλειστή ανηφορική διαδρομή... αυτό είναι το αποτέλεσμα χιλιάδων ηλεκτρονικών παρεμβάσεων που γινονται στο εν λόγο αυτοκίνητο για να το νιώθετε εσείς που το αγαπάτε ότι πάει τέλεια... η πιο απλή μορφή λειτουργίας του R8 με σβησμένα τα ηλεκτρονικά(γιατί στο άλλο δεν γίνεται εντελώς αφού η τετρακίνησή του τα χρειάζεται συνεχώς) είναι καλύτερη για μένα...υπερβολές
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
@ nass : δεν είναι θέμα καν, ένα GT-R θα ήταν πιο αποτελεσματικό από το απλό R8 αλλά σίγουρα θα έτρωγε τα πίσω λάστιχα γρηγορότερα, θα καταπονούσε την ανάρτησή του και θα έκαιγε το κιβότιο, ειδικά σε μια τέτοια όλο στροφές κλειστή ανηφορική διαδρομή... αυτό είναι το αποτέλεσμα χιλιάδων ηλεκτρονικών παρεμβάσεων που γινονται στο εν λόγο αυτοκίνητο για να το νιώθετε εσείς που το αγαπάτε ότι πάει τέλεια... η πιο απλή μορφή λειτουργίας του R8 με σβησμένα τα ηλεκτρονικά(γιατί στο άλλο δεν γίνεται εντελώς αφού η τετρακίνησή του τα χρειάζεται συνεχώς) είναι καλύτερη για μένα...
Έχεις κάνει κάποιο συγκριτικό, μεταξύ των δυο, εξ'ού και οι διαπιστώσεις?
Η χαλαρότητα του R8 έναντι στην αέναη φόρτιση όλων των συστημάτων του GTR.
ρ8 V10 εχει οδηγησει, αλλα και παλι μην κοροιδευομαστε το grt ειναι το 's3 των σουπερκαρς'
δε μπορεις να λες τη μια οτι αναζητας αισθηση και πουτανιες και την αλλη να εξυμνεις την ευκολια
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
το 'ευκολοτερο αποτελεσματικοτερο', δεν ειναι αποδεκτο επειχειρημα σε αλλες συγκρισεις
όπως βολεύτεται είναι ο νεοέλλην... μια το ένα επιχείρημα είναι καλό μια κακό... ευτυχώς η Audi δεν αλλάζει επιχειρήματα μέσα σε ένα forum ή σε μια συζήτηση...
@ nass : δεν είναι θέμα καν, ένα GT-R θα ήταν πιο αποτελεσματικό από το απλό R8 αλλά σίγουρα θα έτρωγε τα πίσω λάστιχα γρηγορότερα, θα καταπονούσε την ανάρτησή του και θα έκαιγε το κιβότιο, ειδικά σε μια τέτοια όλο στροφές κλειστή ανηφορική διαδρομή... αυτό είναι το αποτέλεσμα χιλιάδων ηλεκτρονικών παρεμβάσεων που γινονται στο εν λόγο αυτοκίνητο για να το νιώθετε εσείς που το αγαπάτε ότι πάει τέλεια... η πιο απλή μορφή λειτουργίας του R8 με σβησμένα τα ηλεκτρονικά(γιατί στο άλλο δεν γίνεται εντελώς αφού η τετρακίνησή του τα χρειάζεται συνεχώς) είναι καλύτερη για μένα...
Είσαι λίγο υπερβολικός για το gtr (που δεν μ αρέσει καθόλου btw) ή μου φαίνεται ??
-
@nass
Θα το επελεγα πρωτιστως για το 'παιδεμα' με την καταπληκτικη χτενα (δυστυχως
τα V10 στο Motorshow ηταν R-tronic, αλλα οχι και οτι με χαλασε... ),
για τον μεταλλικο-τρομοκρατικο ηχο, και για την ευκολια χειρισμου στο ξεκολλημα.
Απο την αλλη το GT-R, εχοντας την χαρα να το δω υπο πιεση, αλλα στο διπλανο καθισμα, αισθανομουν οτι μαλλον υπερτερουσε στα σημεια-αποτελεσματικοτητα, αλλα συμφωνα με αυτα που ενιωσα-διαβαζω-ακουω, δειχνει στημενο με φιλοσοφια βασισμενη στην F1 , απολυτη ταχυτητα δηλαδη με μηδενικες ή ελαχιστες γωνιες σε στροφη, -οχι οτι δεν γυριζει, γυριζει και με το παραπανω, αλλα με ΟΛΑ off-, σε αντιθεση με το R8 που νομιζεις οτι 'το εχεις στα αναποδα με το καλημερα', γιατι πραγματι ηταν -και ειναι απ' οτι λενε και αρκετοι ξενοι εμπειροι συντακτες που πιεσαν πολυ- τοσο τρομακτικα ευκολο για την δυναμη του, και με ιδιαιτερα παιχνιδιαρικη ουρα!!!P.S Tα περι αξιοπιστιας για το GT-R, προσωπικα δεν τα ενστερνιζομαι, απλα θελει μια
μεγαλυτερη προσοχη-ενημερωση στις καταλληλες θερμοκρασιες που εμφανιζονται στην MFD
οθονη σε ζεστες ημερες, ως ενα Supercar με biturbo κινητηρα και διπλοσυμπλεκτο σαζμαν.
Τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο. -
Γρηγορη δεν ειναι επιχειρημα να προσεχεις τις ζεστες μερες
τα οργανα σου εννοειται οτι τα κοιταζεις, αλλα ειτε ζεστες ειτε παγωμενες το αυτοκινητο δεν πρεπει να εχει θεματα
αν εχει ειναι προβλημα της εταιρειας που το εβγαλε, δε θα πρεπε ομως να ειναι και του κατοχου
μου θυμιζεις κατι αλφιστι που λενε οτι αμα τις προσεχεις τις αλφα (δλδ πας καθε βδομαδα συνεργειο καλου κακου) , δε θα παθουν τιποτα και απλα αυτοι που τις εχουν και χαλανε δε ξερουν να τις συντηρουν
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
**Γρηγορη δεν ειναι επιχειρημα να προσεχεις τις ζεστες μερες **:whistlink:τα οργανα σου εννοειται οτι τα κοιταζεις, αλλα ειτε ζεστες ειτε παγωμενες το αυτοκινητο δεν πρεπει να εχει θεματα
αν εχει ειναι προβλημα της εταιρειας που το εβγαλε, δε θα πρεπε ομως να ειναι και του κατοχου
μου θυμιζεις κατι αλφιστι που λενε οτι αμα τις προσεχεις τις αλφα (δλδ πας καθε βδομαδα συνεργειο καλου κακου) , δε θα παθουν τιποτα και απλα αυτοι που τις εχουν και χαλανε δε ξερουν να τις συντηρουν
Σαφως και ειναι Γιωργο. Μην συγκρινεις -ουτε κατ' αναλογια- με το δικο σου αυτοκινητο.
Μιλαμε για διαφορετικες δυναμεις οχι μονο του αυτοκινητου αλλα και των δυναμεων που ασκουνται επανω του, αλλα και στο συστημα μεταδοσης που εχει.
Δεν ειπα ουτε υπονοησα οτι εχει θεματα, και στα προσφατα δημοσιευματα,
περι κινητηρα, φανηκε το επιπεδο αντιμετωπισης της εταιριας, απλα επειδη προκειται για πολυπλοκη μηχανολογικα υπερκατασκευη, οπως ΟΛΕΣ οσες εχουν τουλαχιστον 2turbo, 4κινηση και διπλοσυμπλεκτο, θα πρεπει να δινεται μια μεγαλυτερη προσοχη στις ανωτατες θερμοκρασιες και πιεσεις λαδιου, (σε σχεση πχ με ενα ατμοσφαιρικο μεγαλου κυβισμου) ειτε αυτο λεγεται GT-R , ειτε 997ΤΤ , ειτε καποιο αυτοκινητο πολυ υψηλων επιδοσεων τετοιου
μηχανολογικου επιπεδου και φιλοσοφιας.
Και ολα αυτα ισχυουν ιδιαιτερα, οταν βλεπουμε λογω εξαιρετικα προσιτης -για τα δεδομενα κατηγοριας-επιδοσεων- τιμης του συγκεκριμενου αυτοκινητου, κατοχους οι οποιοι το αντιμετωπιζουν, και του συμπεριφερονται, λες και αγορασαν ενα πολυχρηστικο και value for money πχ πολυμιξερ... -
Γρηγορη εχει πιο λιγα αλογα στο λιτρο απο το δικο μου, δεν δικαιολογω καμια ζεστη
του vellerefonti και του nass θα επρεπε να ειχαν εκραγει δηλαδη
και μιας και συγκρινεις με porsche , λογω της τοποθετησης του μοτερ οπου η ροη αερα δεν ειναι τοσο ευκολη (και των λιγοτερων κυβικων) , τα προβληματα ζεστης θα επρεπε να ηταν πολλαπλασια, ομως δεν ακουσα τη πορσε να λεει προσοχη στις ζεστες, ουτε με ρεγουλα το launch control
βεβαια απο κει προκυπτει εν μερει και το εξτρα κοστος, αλλα δε μπορεις να τα χεις ολα
βεβαια δε χρειαζεται να πας σε τοσο υπερκατασκευες και προηγουμενων Μ3 εσπαγαν τα μοτερ, ομως αυτο τελικα οφειλεται στο 'ακραιο' της κατασκευης ή στο οτι ο κατασκευαστης τον παιζει?
τα σουπερκαρ του vag που αρπαζουν φωτια εξαιρουνται απο τη συγκριση
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μου θυμιζεις κατι αλφιστι που λενε οτι αμα τις προσεχεις τις αλφα (δλδ πας καθε βδομαδα συνεργειο καλου κακου) , δε θα παθουν τιποτα και απλα αυτοι που τις εχουν και χαλανε δε ξερουν να τις συντηρουν
Τουλαχιστον πνευματωδες..
-
based on true post
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Γρηγορη εχει πιο λιγα αλογα στο λιτρο απο το δικο μου, δεν δικαιολογω καμια ζεστηΜα δεν κρινουμε αλογα στο λιτρο, μιλαμε για αλλες επιδοσεις, και αλλες φορτισεις
σε πλαισιο-μεταδοση.του vellerefonti και του nass θα επρεπε να ειχαν εκραγει δηλαδη
Οχι βεβαια, αλλα στις ζεστες, (+35βαθμοι υπο σκια) η μειωμενη αποδοση ειναι γεγονος...
και μιας και συγκρινεις με porsche , λογω της τοποθετησης του μοτερ οπου η ροη αερα δεν ειναι τοσο ευκολη (και των λιγοτερων κυβικων) , τα προβληματα ζεστης θα επρεπε να ηταν πολλαπλασια, ομως δεν ακουσα τη πορσε να λεει προσοχη στις ζεστες, ουτε με ρεγουλα το launch control
Δεν τιθεται θεμα υπερθεμανσης κινητηρα σε καμμια περιπτωση, δεν μιλαω για κατι τετοιο, εξαλλου και η Porsche εχει φροντισει με την κινουμενη...σχαρα-αεροτομη αλλα και πλευρικους αεραγωγους στα πισω πρησμενα φτερα της. Οσο για τα Launch control στο PDK, δεν εχει θεμα σαφεστατα, αλλα αν δοκιμασεις απανωτα 5-6 εκκινησεις μην νομιζεις οτι θα εχει λιγοτερες πιθανοτητες προβληματος σε σχεση με του GT-R το κιβωτιο. Τα μεγεθη τιμης ομως ειναι τα μισα για το Ιαπωνικο, οπερ και ευλογη η προειδοποιηση στα περι της εγγυησης, για περιορισμο στα καφριλικια...
βεβαια απο κει προκυπτει εν μερει και το εξτρα κοστος, αλλα δε μπορεις να τα χεις ολα
Σχεδον το ΔΙΠΛΟ θες να πεις, οχι απλα 'εξτρα κοστος'...
βεβαια δε χρειαζεται να πας σε τοσο υπερκατασκευες και προηγουμενων Μ3 εσπαγαν τα μοτερ, ομως αυτο τελικα οφειλεται στο 'ακραιο' της κατασκευης ή στο οτι ο κατασκευαστης τον παιζει?
Αν εξαιρεθουν καποιες παρτιδες με τυχον ελλατωματικα μερη-αστοχια υλικου, οφειλεται
στον συνδυασμο των δυο που ειπες αλλα κυριως μαζι και με τις 'καταστροφικες' τασεις
διαφορων επιδοξων 'πιλοτων'.τα σουπερκαρ του vag που αρπαζουν φωτια εξαιρουνται απο τη συγκριση
Κανενας δεν εξαιρειται. Το συγκεκριμενο που λες αφορα φωτο μεσα στο Nurburgring με test mule καποιο R8 προπαραγωγης, η οποια εκανε τον γυρο του κοσμου.
So what? Σε ολους τους κατασκευαστες καιγονται μοτερ, κολλανε/σπανε μεταδοσεις,
οταν προκειται για μοντελα πριν την παραγωγη ΟΛΑ επιτρεπονται και ολα ειναι αναμενομενα. Το θεμα ειναι ο εκαστοτε αγοραστης να εχει την αισθηση ασφαλειας και την σωστη αντιμετωπιση-υποστηριξη απο την εταιρια οπου επιλεγει το προιον, και η Nissan επειδη το θιξαμε, απεδειξε περιτρανα ποσο σοβαρα και ποσο υπευθυνα εχει
ανταποκριθει, σε σχεση με πολλους αλλους μεγαλους κατασκευαστες.Το θεμα ομως για να μην ειμαστε εντελως off topic, ειναι οτι οπως ανεφερα και πριν θα επελεγα ΑΝΕΤΑ ενα χειροκινητο R8 σε ονειρικη διαδρομη για τους λογους που προανεφερα, χωρις να εχουν σχεση με τα οσα εχουν ακουστει για την 'ευαισθησια' του GT-R, ειδικα απο την στιγμη που θεωρω απλα οτι θελει οπως και η 997ΤΤ πχ λιγο περισσοτερη προσοχη (λιγο κοψιμο γκαζιου) ΜΟΝΟ σε υψηλες θερμοκρασιες, και αφου εχουν αναψει οι σχετικες υψηλες θερμοκρασιες/πιεσεις λαδιου...
-
νομιζω οτι καποιες λαμπο εχουν αρπαξει και σε real life καταστασεις
αλλα αυτο οφειλεται στην γερμανο-ιταλικη συμβιωση μεσα σε ενα τοσο μικρο χωρο
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
μου θυμιζεις κατι αλφιστι που λενε οτι αμα τις προσεχεις τις αλφα (δλδ πας καθε βδομαδα συνεργειο καλου κακου) , δε θα παθουν τιποτα και απλα αυτοι που τις εχουν και χαλανε δε ξερουν να τις συντηρουν
Τουλαχιστον πνευματωδες..
Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι (των audi) ? όλα τα μύριζεσαι πασχο χειρότερος κι απ τον b...33 έγινες
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το θεμα ομως για να μην ειμαστε εντελως off topic, ειναι οτι οπως ανεφερα και πριν θα επελεγα ΑΝΕΤΑ ενα χειροκινητο R8 σε ονειρικη διαδρομη για τους λογους που προανεφερα, χωρις να εχουν σχεση με τα οσα εχουν ακουστει για την 'ευαισθησια' του GT-R, ειδικα απο την στιγμη που θεωρω απλα οτι θελει οπως και η 997ΤΤ πχ λιγο περισσοτερη προσοχη (λιγο κοψιμο γκαζιου) ΜΟΝΟ σε υψηλες θερμοκρασιες, και αφου εχουν αναψει οι σχετικες υψηλες θερμοκρασιες/πιεσεις λαδιου...Καλά θα το επέλεγες σε σχέση με το GTR, ΟΚ. Θα το επέλεγες όμως και σε σχέση με Ferrari, Lambo κτλ. ? Το ερώτημα που έθεσα, για να δείξω ότι η εταιρεία έχει πάρει το στραβό το δρόμο, είναι ότι αν σε μία τέτοια διαδρομή ένα Audi θα ήταν σήμερα η #1 επιλογή (γιατί πριν πολλά χρόνια ίσως να ήταν). That's all.
Τώρα τα περί αξιοπιστίας του GTR
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι (των audi) ? όλα τα μύριζεσαι πασχο χειρότερος κι απ τον b...33 έγινες
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τώρα τα περί αξιοπιστίας του GTR
ελα μωρε πλακα κανουμε
-
Μια σπανια ( ) ερωτησις:
Να αλλαξω τα πρωτα λαδια σε 2,0TSFI/stronic (211) στις 3,000χλμ που εχω τωρα ή να παω στις 15,000 που προτεινει η audi? -
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Μια σπανια ( ) ερωτησις:
Να αλλαξω τα πρωτα λαδια σε 2,0TSFI/stronic (211) στις 3,000χλμ που εχω τωρα ή να παω στις 15,000 που προτεινει η audi?διάβασε τα σχόλια του antonis-team εδώ:
viewtopic.php?f=6&t=6656&start=975δε λέω ότι συμφωνώ 100% μαζί του όμως έχει γράψει αρκετά σωστά πράματα μέσα στα Post του και συμφωνώ με την άποψή του ότι η πρώτη αλλαγή (ανεξάρτητα με το τι λέει ο κατασκευαστής - ότι το μοτέρ δεν έχει ανάγκη και μπλα-μπλα-μπλα) πρέπει να γίνει στα 4-5000km ή όποτε θεωρήσεις εσύ ότι έχει γίνει πλήρες στρώσιμο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αλλα αυτο οφειλεται στην γερμανο-ιταλικη συμβιωση μεσα σε ενα τοσο μικρο χωροΛογικο ειναι ο Ιταλικος οργανισμος να μη δεχεται και να απορριπτει το γερμανικο μουφομοσχευμα..
leftgalan απλα τυχαια μπηκα λεω κατσε να δω γιατι τοσες σελιδες το audi forum (κανεις δεν αγοραζει πια με την κριση εξωφρενικα υπερτιμολογημενες κατασκευες... ) και πετυχα flame του κιουση..τι καλυτερο... (εκτος απ το να διαβαζω τις παπατζες του Κικιζα που πραγματικα με κανει και γελαω χειροτερα απ το τρολαρισμα του αγαπητου κιουση..)
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι (των audi) ? όλα τα μύριζεσαι πασχο χειρότερος κι απ τον b...33 έγινες
Ηταν απλα θεμα χρονου ....
AUDI FORUM