Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα νέα - Μάιος 2010
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διάφορα νέα - Μάιος 2010
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 2 / 10
    Formula 1
    44
    187
    222
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Μου θυμίζει λίγο την Τουότα πριν από καμμιά δεκαριά χρόνια.
      Για να εφοδιάσει με μοτέρ την Μπεμβέ πρέπει πρώτα η Μπεμβέ να επανέλθει στο θεσμό, να μην φτιάχνει κινητήρες αλλά μόνο σασί, και εν συνεχεία να τα βρούνε με το Λαικό.
      Η Μπεμβέ έχει χτίσει τη δική της παράδοση στη Φ1, όπως η Μερσεντέ άλλωστε... .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanix last edited by

        Θα δουμε τους πρωτους 1,2TSi με 700 αλογα και 5 τουρμπο και 8 κομπρεσσορες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cabala10 last edited by

          και για να μην πουμε τι θα γραψουν τα περιοδικα ε..
          δυναστεια πριν καν κανουν το πρωτο χλμ το καλυτερο μοτερ το καλυτερο κρατημα η ψυχη του σεννα ηταν στην vw και αλλα τετοια ωραια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Μπα... εκεί θα παίζει με τα μεγάλα παιδιά και δεν έχει τέτοια! Τέτοιες μαλακιούλες λένε κόντρα στα Φιατάκια και τα Οπελάκια. Στην Φερράρι όμως ΠΡΟΣΟ-ΧΗ βαράει ο ειδικός τύπος!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dr-evil last edited by

              Στα πιτ στοπ θα συμπληρώνουν και λάδια?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • elteo
                elteo last edited by

                ελεος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pasxos last edited by

                  Aς μπουν κι οι αμπαλοι να δουμε τι αλλο θα δουμε..οι κορυφαιοι γερμανοι κατασκευαστες υπαρχουν ή υπηρχαν στην F1,τι να τους κανουμε τους κομπαρσους και κορυφαιους μαρκετινιστες;;;;;Εδω δεν παιζει το μαρκετινγκ για νικες..

                  ΘΕΛΩ VW ΣΤΗΝ Φ1 ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ.ΑΜΠΑΛΟΙ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vassilisal last edited by

                    Τι ειναι αυτα ρε παιδια, ελεος! Το Group VAG βγαζει κορυφαιους κινητηρες και καλλιστα θα μπορουσαν να πρωταγωνιστουν. Τ οτι καποιες εταιρειες δεν ειναι στην F1 δεν σημαινει πως δεν ειναι καλες εταιρειες η δεν βγαζουν καλα μοτερ. Απλα συγκεκριμενα το VAG προτιμησε να μεινει στο LMES και πολυ καλα εκανε αφου εχουν πολλες επιτυχιες! Αλλα συμμετεχουν και σε αλλα πρωταθληματα με εξισου πολλες επιτυχιες οποτε τι λεμε τωρα. Η F1 δεν ειναι το μονο μηχανοκινητο στον κοσμο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pasxos last edited by

                      Μεταξυ σοβαρου και αστειου ειπα τα παραπανω..
                      Απλα μου φαινεται καπως αστειο.. Η εταιρια εχει επενδυσει στο μαρκετινγκ τοσα χρονια και σε τετοιους καιρους θα ηταν 'καπως' να θελει να μπει στην Φ1.Εχουμε διαβασει αρκετες φημες και στο παρελθον για πιθανη εισοδο της στο σπορ οπως αυτη,αλλα και παλι νομιζω οτι θα μεινουν εκει..Ειναι πολυ σκληρο το παιχνιδι για καθε νεο παικτη ποσο μαλλον οταν ηδη υπαρχουν τα μεγαθηρια και σε μια εποχη που η εξελιξη των κινητηρων εχει παγωσει (μιας και μονο εκει λεει το αρθρο οτι θα επικντρωθει η vw σε περιπτωση που το αποφασισει).τελος παντων,ευχομαι να μπει,γιατι οχι,απλα η καζουρα που θα κανω σε γνωστους vw-φιλους του φορουμ καθε φορα που θα σπαει ενας...'tsi' θα ναι ΠΟΛΥ γλυκια..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vassilisal last edited by

                        Δεν αναφερομουν μονο σ εσενα αλλα σε ολους που αρχισαν το κραξιμο.

                        Ολες οι εταιρειες εχουν επενδυσει τεραστια ποσα στο marketing. Τι σχεση εχει αυτο? Και οταν λες μεγαθηρια, ποιους εννοεις? Γιατι εκτος απο την Ferrari ολοι οι αλλοι κατασκευαστες κινητηρων ειναι ανταγωνιστες του VAG!

                        Προσωπικα μπει δεν μπει δεν με πολυενδιαφερει αν και καλο θα ηταν να πληθαινουν οι κατασκευαστες κινητηρων και αν οντως ακολουθησουν αυτο το μοντελο προσωπικα θα τους φοβομουν πολυ! Εχουν τεραστια εμπειρια απο τετοιους κινητηρες. Σιγουρα μεγαλυτερη απ ολους τους τωρινους κατασκευαστες!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                          Δεν αναφερομουν μονο σ εσενα αλλα σε ολους που αρχισαν το κραξιμο.

                          Ολες οι εταιρειες εχουν επενδυσει τεραστια ποσα στο marketing. Τι σχεση εχει αυτο? Και οταν λες μεγαθηρια, ποιους εννοεις? Γιατι εκτος απο την Ferrari ολοι οι αλλοι κατασκευαστες κινητηρων ειναι ανταγωνιστες του VAG!

                          Προσωπικα μπει δεν μπει δεν με πολυενδιαφερει αν και καλο θα ηταν να πληθαινουν οι κατασκευαστες κινητηρων και αν οντως ακολουθησουν αυτο το μοντελο προσωπικα θα τους φοβομουν πολυ! Εχουν τεραστια εμπειρια απο τετοιους κινητηρες. Σιγουρα μεγαλυτερη απ ολους τους τωρινους κατασκευαστες!

                          Αδερφέ άστo...είναι ιδιαίτερη περίπτωση ο Πάσχος...

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cavallino last edited by

                            Ο χρήστης Thanix έγραψε:
                            'Βλέπει' Formula 1 η VW

                            Η Volkswagen ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το χώρο της Formula 1, όπως παραδέχτηκε ο αθλητικός εκπρόσωπος της εταιρίας και παλιός πιλότος Χανς-Γιόακιμ Στακ.

                            Ζω για τη μέρα που ο ελληνικός τύπος δε θα κυριαρχείται από συντάκτες ονόματι Χανς-Γιόακιμ Στοκ.
                            Με 3,60 όμως, Στοκ και πολύ μας είναι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              phaethon last edited by

                              Ο χρήστης cavallino έγραψε:

                              Ζω για τη μέρα που ο ελληνικός τύπος δε θα κυριαρχείται από συντάκτες ονόματι Χανς-Γιόακιμ Στοκ.
                              Με 3,60 όμως, Στοκ και πολύ μας είναι...

                              Μαζί με τα δάνεια, βλέπω να μας στέλνουν κι επιπλέον δημοσιογράφους... (Για να εμπεδώσουμε/καταλάβουμε/αποδεχτούμε ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα μόνα που αξίζει να αγοράζουμε)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geo-f1 last edited by

                                FIA approves Ferrari engine changes

                                'Ferrari has been given the green light by the FIA to make modifications to its engine on reliability grounds following the problems it has had in the early stages of the season.

                                Both Fernando Alonso and Felipe Massa have suffered engine issues in the opening flyaway events - with Alonso suffering two blow-ups that has left him in particular on the back foot in terms of his supply for the season.

                                With customer team Sauber having also encountered its share of engine issues, Ferrari conducted a detailed investigation into the matter after the Chinese Grand Prix.

                                And after finding out that there was an intrinsic problem with the design of the engine, Ferrari applied to the governing body to be able to make some improvements to the power units on reliability grounds.

                                The Maranello outfit was duly given approval and the modifications will be ready in time to be fitted to the F10 cars at this weekend's Spanish Grand Prix.

                                Although Ferrari has not outlined exactly what the issues were with the engine, they are believed to relate to air consumption, which could have been caused by leaking pneumatic valves.

                                A statement by Ferrari said: 'A lot of work was carried out on the test bench, completing several long runs and this work produced some solutions which it is felt will solve the reliability problems experienced in Bahrain and Malaysia. The team therefore requested and received authorisation from the FIA to make some changes within the framework of the current engine regulations and these modifications will be fitted to the engines to be used in Spain.

                                'While since China, everyone in the Gestione Sportiva has been working hard as always on their various areas of activity, it is fair to say that over the past weeks, the staff in the engine department really produced a major effort, working night and day to analyse, evaluate and solve issues that have affected engine performance in past races.'

                                The Spanish GP will also see Ferrari fit the full version of the F-Duct to both drivers' cars for the first time in practice, although a decision about whether the concept will be used for qualifying and the race will only be made after the results of the Friday sessions are in.'

                                http://www.autosport.com/news/report.php/id/83320

                                Sounds fair to me..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thymios last edited by

                                  Δίκαιο, ωστόσο έπρεπε η Φερράρι να δηλώσει έγκαιρα πόσο θα επηρεαζόταν η αξιοπιστία της με την κατάργηση των ανεφοδιασμών. Εφόσον προσέθεταν αέρα στο σύστημα κατά τη διάρκειά τους, προφανώς γνώριζαν ακριβώς τι θα συνέβαινε φέτος...Μεγάλο φάουλ για τη Σκουντερία όσον αφορά την ταχύτητα αντιδράσεων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pasxos last edited by

                                    Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                                    Εχουν τεραστια εμπειρια απο τετοιους κινητηρες. Σιγουρα μεγαλυτερη απ ολους τους τωρινους κατασκευαστες!

                                    Σε τι κινητηρες εχει 'τεραστια' εμπειρια η vw; Σε αρχιτεκτονικη V8 ας πουμε; V10; V12; Αν θες μου το εξηγεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vassilisal last edited by

                                      Ο χρήστης thymios έγραψε:
                                      Δίκαιο, ωστόσο έπρεπε η Φερράρι να δηλώσει έγκαιρα πόσο θα επηρεαζόταν η αξιοπιστία της με την κατάργηση των ανεφοδιασμών. Εφόσον προσέθεταν αέρα στο σύστημα κατά τη διάρκειά τους, προφανώς γνώριζαν ακριβώς τι θα συνέβαινε φέτος...Μεγάλο φάουλ για τη Σκουντερία όσον αφορά την ταχύτητα αντιδράσεων.

                                      Ισως δεν περιμεναν οτι θα τους προκαλουσε προβλημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vassilisal last edited by

                                        Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                                        Εχουν τεραστια εμπειρια απο τετοιους κινητηρες. Σιγουρα μεγαλυτερη απ ολους τους τωρινους κατασκευαστες!

                                        Σε τι κινητηρες εχει 'τεραστια' εμπειρια η vw; Σε αρχιτεκτονικη V8 ας πουμε; V10; V12; Αν θες μου το εξηγεις.

                                        Πρωτα απ ολα αν η VW μπει στην F1 θα δινει 4κυλινδρους 1.5 Turbo. Σε τετοιου ειδους κινητηρες εχει τεραστια εμπειρια αλλα και σε V8 και V10 μεσω των Audi και Lambo.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vassilisal last edited by

                                          http://www.autosport.com/news/report.php/id/83321

                                          Καλη φαση! Προσωπικα τον παω πολυ τον Klien!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης thymios έγραψε:
                                            Δίκαιο, ωστόσο έπρεπε η Φερράρι να δηλώσει έγκαιρα πόσο θα επηρεαζόταν η αξιοπιστία της με την κατάργηση των ανεφοδιασμών. Εφόσον προσέθεταν αέρα στο σύστημα κατά τη διάρκειά τους, προφανώς γνώριζαν ακριβώς τι θα συνέβαινε φέτος...Μεγάλο φάουλ για τη Σκουντερία όσον αφορά την ταχύτητα αντιδράσεων.

                                            Ίσως να μη γνώριζαν τη σοβαρότητα του προβλήματος στη διάρκεια του αγώνα. Όσες δοκιμές κι αν κάνεις...είναι δύσκολο νομίζω να εξομοιώσεις επακριβώς συνθήκες αγώνα.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 2 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr