-
Μου θυμίζει λίγο την Τουότα πριν από καμμιά δεκαριά χρόνια.
Για να εφοδιάσει με μοτέρ την Μπεμβέ πρέπει πρώτα η Μπεμβέ να επανέλθει στο θεσμό, να μην φτιάχνει κινητήρες αλλά μόνο σασί, και εν συνεχεία να τα βρούνε με το Λαικό.
Η Μπεμβέ έχει χτίσει τη δική της παράδοση στη Φ1, όπως η Μερσεντέ άλλωστε... . -
Θα δουμε τους πρωτους 1,2TSi με 700 αλογα και 5 τουρμπο και 8 κομπρεσσορες
-
και για να μην πουμε τι θα γραψουν τα περιοδικα ε..
δυναστεια πριν καν κανουν το πρωτο χλμ το καλυτερο μοτερ το καλυτερο κρατημα η ψυχη του σεννα ηταν στην vw και αλλα τετοια ωραια -
Μπα... εκεί θα παίζει με τα μεγάλα παιδιά και δεν έχει τέτοια! Τέτοιες μαλακιούλες λένε κόντρα στα Φιατάκια και τα Οπελάκια. Στην Φερράρι όμως ΠΡΟΣΟ-ΧΗ βαράει ο ειδικός τύπος!
-
Στα πιτ στοπ θα συμπληρώνουν και λάδια?
-
ελεος
-
Aς μπουν κι οι αμπαλοι να δουμε τι αλλο θα δουμε..οι κορυφαιοι γερμανοι κατασκευαστες υπαρχουν ή υπηρχαν στην F1,τι να τους κανουμε τους κομπαρσους και κορυφαιους μαρκετινιστες;;;;;Εδω δεν παιζει το μαρκετινγκ για νικες..
ΘΕΛΩ VW ΣΤΗΝ Φ1 ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ.ΑΜΠΑΛΟΙ.
-
Τι ειναι αυτα ρε παιδια, ελεος! Το Group VAG βγαζει κορυφαιους κινητηρες και καλλιστα θα μπορουσαν να πρωταγωνιστουν. Τ οτι καποιες εταιρειες δεν ειναι στην F1 δεν σημαινει πως δεν ειναι καλες εταιρειες η δεν βγαζουν καλα μοτερ. Απλα συγκεκριμενα το VAG προτιμησε να μεινει στο LMES και πολυ καλα εκανε αφου εχουν πολλες επιτυχιες! Αλλα συμμετεχουν και σε αλλα πρωταθληματα με εξισου πολλες επιτυχιες οποτε τι λεμε τωρα. Η F1 δεν ειναι το μονο μηχανοκινητο στον κοσμο!
-
Μεταξυ σοβαρου και αστειου ειπα τα παραπανω..
Απλα μου φαινεται καπως αστειο.. Η εταιρια εχει επενδυσει στο μαρκετινγκ τοσα χρονια και σε τετοιους καιρους θα ηταν 'καπως' να θελει να μπει στην Φ1.Εχουμε διαβασει αρκετες φημες και στο παρελθον για πιθανη εισοδο της στο σπορ οπως αυτη,αλλα και παλι νομιζω οτι θα μεινουν εκει..Ειναι πολυ σκληρο το παιχνιδι για καθε νεο παικτη ποσο μαλλον οταν ηδη υπαρχουν τα μεγαθηρια και σε μια εποχη που η εξελιξη των κινητηρων εχει παγωσει (μιας και μονο εκει λεει το αρθρο οτι θα επικντρωθει η vw σε περιπτωση που το αποφασισει).τελος παντων,ευχομαι να μπει,γιατι οχι,απλα η καζουρα που θα κανω σε γνωστους vw-φιλους του φορουμ καθε φορα που θα σπαει ενας...'tsi' θα ναι ΠΟΛΥ γλυκια.. -
Δεν αναφερομουν μονο σ εσενα αλλα σε ολους που αρχισαν το κραξιμο.
Ολες οι εταιρειες εχουν επενδυσει τεραστια ποσα στο marketing. Τι σχεση εχει αυτο? Και οταν λες μεγαθηρια, ποιους εννοεις? Γιατι εκτος απο την Ferrari ολοι οι αλλοι κατασκευαστες κινητηρων ειναι ανταγωνιστες του VAG!
Προσωπικα μπει δεν μπει δεν με πολυενδιαφερει αν και καλο θα ηταν να πληθαινουν οι κατασκευαστες κινητηρων και αν οντως ακολουθησουν αυτο το μοντελο προσωπικα θα τους φοβομουν πολυ! Εχουν τεραστια εμπειρια απο τετοιους κινητηρες. Σιγουρα μεγαλυτερη απ ολους τους τωρινους κατασκευαστες!
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Δεν αναφερομουν μονο σ εσενα αλλα σε ολους που αρχισαν το κραξιμο.Ολες οι εταιρειες εχουν επενδυσει τεραστια ποσα στο marketing. Τι σχεση εχει αυτο? Και οταν λες μεγαθηρια, ποιους εννοεις? Γιατι εκτος απο την Ferrari ολοι οι αλλοι κατασκευαστες κινητηρων ειναι ανταγωνιστες του VAG!
Προσωπικα μπει δεν μπει δεν με πολυενδιαφερει αν και καλο θα ηταν να πληθαινουν οι κατασκευαστες κινητηρων και αν οντως ακολουθησουν αυτο το μοντελο προσωπικα θα τους φοβομουν πολυ! Εχουν τεραστια εμπειρια απο τετοιους κινητηρες. Σιγουρα μεγαλυτερη απ ολους τους τωρινους κατασκευαστες!
Αδερφέ άστo...είναι ιδιαίτερη περίπτωση ο Πάσχος...
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
'Βλέπει' Formula 1 η VWΗ Volkswagen ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το χώρο της Formula 1, όπως παραδέχτηκε ο αθλητικός εκπρόσωπος της εταιρίας και παλιός πιλότος Χανς-Γιόακιμ Στακ.
Ζω για τη μέρα που ο ελληνικός τύπος δε θα κυριαρχείται από συντάκτες ονόματι Χανς-Γιόακιμ Στοκ.
Με 3,60 όμως, Στοκ και πολύ μας είναι... -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Ζω για τη μέρα που ο ελληνικός τύπος δε θα κυριαρχείται από συντάκτες ονόματι Χανς-Γιόακιμ Στοκ.
Με 3,60 όμως, Στοκ και πολύ μας είναι...Μαζί με τα δάνεια, βλέπω να μας στέλνουν κι επιπλέον δημοσιογράφους... (Για να εμπεδώσουμε/καταλάβουμε/αποδεχτούμε ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα μόνα που αξίζει να αγοράζουμε)
-
FIA approves Ferrari engine changes
'Ferrari has been given the green light by the FIA to make modifications to its engine on reliability grounds following the problems it has had in the early stages of the season.
Both Fernando Alonso and Felipe Massa have suffered engine issues in the opening flyaway events - with Alonso suffering two blow-ups that has left him in particular on the back foot in terms of his supply for the season.
With customer team Sauber having also encountered its share of engine issues, Ferrari conducted a detailed investigation into the matter after the Chinese Grand Prix.
And after finding out that there was an intrinsic problem with the design of the engine, Ferrari applied to the governing body to be able to make some improvements to the power units on reliability grounds.
The Maranello outfit was duly given approval and the modifications will be ready in time to be fitted to the F10 cars at this weekend's Spanish Grand Prix.
Although Ferrari has not outlined exactly what the issues were with the engine, they are believed to relate to air consumption, which could have been caused by leaking pneumatic valves.
A statement by Ferrari said: 'A lot of work was carried out on the test bench, completing several long runs and this work produced some solutions which it is felt will solve the reliability problems experienced in Bahrain and Malaysia. The team therefore requested and received authorisation from the FIA to make some changes within the framework of the current engine regulations and these modifications will be fitted to the engines to be used in Spain.
'While since China, everyone in the Gestione Sportiva has been working hard as always on their various areas of activity, it is fair to say that over the past weeks, the staff in the engine department really produced a major effort, working night and day to analyse, evaluate and solve issues that have affected engine performance in past races.'
The Spanish GP will also see Ferrari fit the full version of the F-Duct to both drivers' cars for the first time in practice, although a decision about whether the concept will be used for qualifying and the race will only be made after the results of the Friday sessions are in.'
http://www.autosport.com/news/report.php/id/83320
Sounds fair to me..
-
Δίκαιο, ωστόσο έπρεπε η Φερράρι να δηλώσει έγκαιρα πόσο θα επηρεαζόταν η αξιοπιστία της με την κατάργηση των ανεφοδιασμών. Εφόσον προσέθεταν αέρα στο σύστημα κατά τη διάρκειά τους, προφανώς γνώριζαν ακριβώς τι θα συνέβαινε φέτος...Μεγάλο φάουλ για τη Σκουντερία όσον αφορά την ταχύτητα αντιδράσεων.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Εχουν τεραστια εμπειρια απο τετοιους κινητηρες. Σιγουρα μεγαλυτερη απ ολους τους τωρινους κατασκευαστες!Σε τι κινητηρες εχει 'τεραστια' εμπειρια η vw; Σε αρχιτεκτονικη V8 ας πουμε; V10; V12; Αν θες μου το εξηγεις.
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Δίκαιο, ωστόσο έπρεπε η Φερράρι να δηλώσει έγκαιρα πόσο θα επηρεαζόταν η αξιοπιστία της με την κατάργηση των ανεφοδιασμών. Εφόσον προσέθεταν αέρα στο σύστημα κατά τη διάρκειά τους, προφανώς γνώριζαν ακριβώς τι θα συνέβαινε φέτος...Μεγάλο φάουλ για τη Σκουντερία όσον αφορά την ταχύτητα αντιδράσεων.Ισως δεν περιμεναν οτι θα τους προκαλουσε προβλημα.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Εχουν τεραστια εμπειρια απο τετοιους κινητηρες. Σιγουρα μεγαλυτερη απ ολους τους τωρινους κατασκευαστες!
Σε τι κινητηρες εχει 'τεραστια' εμπειρια η vw; Σε αρχιτεκτονικη V8 ας πουμε; V10; V12; Αν θες μου το εξηγεις.
Πρωτα απ ολα αν η VW μπει στην F1 θα δινει 4κυλινδρους 1.5 Turbo. Σε τετοιου ειδους κινητηρες εχει τεραστια εμπειρια αλλα και σε V8 και V10 μεσω των Audi και Lambo.
-
http://www.autosport.com/news/report.php/id/83321
Καλη φαση! Προσωπικα τον παω πολυ τον Klien!
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Δίκαιο, ωστόσο έπρεπε η Φερράρι να δηλώσει έγκαιρα πόσο θα επηρεαζόταν η αξιοπιστία της με την κατάργηση των ανεφοδιασμών. Εφόσον προσέθεταν αέρα στο σύστημα κατά τη διάρκειά τους, προφανώς γνώριζαν ακριβώς τι θα συνέβαινε φέτος...Μεγάλο φάουλ για τη Σκουντερία όσον αφορά την ταχύτητα αντιδράσεων.Ίσως να μη γνώριζαν τη σοβαρότητα του προβλήματος στη διάρκεια του αγώνα. Όσες δοκιμές κι αν κάνεις...είναι δύσκολο νομίζω να εξομοιώσεις επακριβώς συνθήκες αγώνα.
Διάφορα νέα - Μάιος 2010