-
Θα το γυρισουμε τώρα σε προσωπικό επίπεδο? Δεν μας ενδιαφέρει αυτό και εκνευρίζει . Ο καθένας έχει την άποψη του και απαντήσεις τραβηγμένες από τα μαλλιά (περί αγιοποίησης, οπαδισμού και προπαγάνδας) μου θυμίζουν άλλες κόντρες με τον skullone όπου παντού υπάρχει θρησκευτικός δάκτυλος. Λογικό είναι ο καθένας να υποστηρίζει αυτό που αγαπάει! Αν υπάρχει και αλλη άποψη δεκτή, αλλά άς αφήσουμε τα απλουστευμένα συμπεράσματα για την αντίληψη του καθενος.
Στο θέμα τώρα. Στοιχεία για την Ελλάδα υπάρχουν? Υπάρχουν επίσης ατοιχεία όσον αφορά τον τύπο των 2τροχων που οδηγουν (αφού συμφωνούμε πως οι αναβάτες μεγάλων κυβισμών έχουν συνείδηση τι οδηγούν), πόσα είναι τα παπακια και τα σκουτεράκια και ποια η εμπλοκή τους σε ατύχηματα?
Και επίσης επαναλαμβάνω το πρώτο μου ερώτημα που δεν υπήρχε απάντηση. Μήπως το αποτέλεσμα των λιγότερων τροχαίων έρχεται να αντισταθμιστεί από πολύ σοβαρότερες σωματικές βλάβες? (μάλλον εδώ δεν θα υπάρχουν στοιχεία) -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Θα το γυρισουμε τώρα σε προσωπικό επίπεδο? Δεν μας ενδιαφέρει αυτό και εκνευρίζει . Ο καθένας έχει την άποψη του και απαντήσεις τραβηγμένες από τα μαλλιά (περί αγιοποίησης, οπαδισμού και προπαγάνδας) μου θυμίζουν άλλες κόντρες με τον skullone όπου παντού υπάρχει θρησκευτικός δάκτυλος. Λογικό είναι ο καθένας να υποστηρίζει αυτό που αγαπάει! Αν υπάρχει και αλλη άποψη δεκτή, αλλά άς αφήσουμε τα απλουστευμένα συμπεράσματα για την αντίληψη του καθενος.Επειδή αναφέρεσαι όπως παρατηρώ στις δικές μου απαντήσεις, να υποθέσω ότι θεωρείς επαρκείς και τεκμηριωμένες τις θέσεις της 'άλλης πλευράς'; Θα σε παρακαλούσα να ρίξεις μια ακόμα ματιά.
Νομίζω είναι ολοφάνερο ότι προσωπική αντιπαράθεση δεν υπάρχει ούτε κατά διάνοια, υπάρχει αντιπαράθεση σε επίπεδο απόψεων και επιχειρημάτων. Όταν τα επιχειρήματα είναι του τύπου:
- Πάρτε όλοι μηχανή να σωθείτε
- Ο καθένας κάνει τις επιλογές του, κάποιοι κάνουν καλές επιλογές (δίκυκλα) κάποιοι κακές (τετράτροχα).
- Τι να κάθομαι να σου εξηγώ τώρα;
... για πες μου, πως πρέπει να απαντήσει κανείς;
Ατυχέστατη η σύγκριση με το scullone και τα θρησκευτικά. Δεν υπονόησα καμία συνομωσία. Απλά ρωτάω, για μια ακόμα φορά:
**Θα συζητάμε εδώ εκθέτοντας ελεύθερα και με επιχειρήματα τις απόψεις μας, εγείροντας αμφιβολίες και προβληματισμούς, ή θα δεχτούμε ipso facto κάποια πράγματα; **
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Επειδή αναφέρεσαι όπως παρατηρώ στις δικές μου απαντήσεις, να υποθέσω ότι θεωρείς επαρκείς και τεκμηριωμένες τις θέσεις της 'άλλης πλευράς'; Θα σε παρακαλούσα να ρίξεις μια ακόμα ματιά.Yυποθέτεις λάθος! Η απαντηση μου είναι ακριβώς η ίδια με το προηγούμενο ποστ. Τραβάς τις απαντήσεις όπως σου ταιριάζουν καλύτερα.
**Θα συζητάμε εδώ εκθέτοντας ελεύθερα και με επιχειρήματα τις απόψεις μας, εγείροντας αμφιβολίες και προβληματισμούς, ή θα δεχτούμε ipso facto κάποια πράγματα; **
Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ και σε εσένα και στον Θανάση (allou). Πες τα επιχειρηματά σου και μην απαντάς με συμπεράσματα τέτοιου στυλ:
Να ρωτήσω κάτι; Σκοπός αυτής της θεματικής ενότητας είναι να προπαγανδίσει την υπεροχή της μοτοσυκλέτας ως μέσου, και πιθανώς των αναβατών ως γεννετικά ανώτερα όντα, έναντι του αυτοκινήτου και των οδηγών; Γιατί μου κάνει κάτι σε οπαδίστικη αντίληψη το όλο θέμα;
Δεν το ξαναγράφω είναι η δευτερη φορά, επι προσωπικού, ΤΕΛΟΣ.
-
Υπάρχουν posts με απόψεις (σωστές ή λάθος), υπάρχουν όμως και posts με απόψεις που συνοδεύονται με ειρωνίες. Τα δικά σου post μάλλον πέφτουν στη δεύτερη κατηγορία, μαλλον κατα την άποψή μου άδικα φίλε dienekes.
Δεν επιστρέφουμε τώρα στο θέμα μας ??
-
Ο οδηγός αυτοκινήτου είναι πιο ασφαλής παθητικά.
Ο αναβάτης μοτοσικλέτας πιο ασφαλής ενεργητικά.
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι:Ο οδηγός είναι πιο ασφαλής γιατί:
- Είναι προστατευμένος από λαμαρίνες 2. Φορά ζώνες ασφαλείας 3. Διαθέτει 2-4-6-8 αερόσακους 4. Διαθέτει ABS 5. Ενίοτε και ASR/ESP
Ξέχασα κάτι; Α, το κακό είναι ότι παρααισθάνεται ασφαλής παρότι ή έχει λαδώσει για να βγάλει δίπλωμα, ή δεν ξέρει να πιάνει το τιμόνι και να ρυθμίζει το κάθισμα, ή δε γνωρίζει καν να οδηγεί. Κι αυτό είναι το
ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!Ο αναβάτης είναι πιο ασφαλής γιατί:
- Κινδυνεύει περισσότερο - άρα είναι ετοιμοπόλεμος (alert) - ανά πάσα στιγμή, 2. Έχει πάντα τα δύο χέρια του στο τιμόνι, 3. Φρενάρει με τα δύο ή τρία δάκτυλα (πιο ευαίσθητα - έξυπνα - άκρα από την πατούσα) 4. Δεν μπορεί να βάζει χέρι στην καλή του ενώ οδηγεί 5. Δεν καπνίζει ενώ οδηγεί 6. Δεν μπορεί να μιλάει εύκολα με το συνεπιβάτη του 6. Δε σκαλίζει τη μύτη του (αν φορά κράνος) 7. Δεν μιλάει στο κινητό 8. Δεν αλλάζει σταθμό στο ραδιόφωνο (δεν έχει ραδιόφωνο συνήθως!) 9. Φοράει κράνος
Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι αναβάτες δεν ακολουθούν τους κανόνες 2, 3, 4, 5, 6, 7 και (κυρίως) 9!!! Κακό για τους ίδιους, βέβαια, και λιγότερο για όλους τους άλλους...
-
....
συγγνωμη, αλλα δεν ειδα πουθενα να αναφερεται οτι στο εξωτερικο οι οδηγοι μοτοσυκλετων ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ, πατουν τις διαχωριστικες γραμμες και δεν περνουν αναμεσα απο τα αυτοκινητα!!!! -
Ο χρήστης tm έγραψε:
....
συγγνωμη, αλλα δεν ειδα πουθενα να αναφερεται οτι στο εξωτερικο οι οδηγοι μοτοσυκλετων ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ, πατουν τις διαχωριστικες γραμμες και δεν περνουν αναμεσα απο τα αυτοκινητα!!!!Έχεις δίκιο tm
Στην ελβετική, γερμανική και αυστριακή επαρχία οι αναβάτες δεν κάνουν σφήνες. Αλλά μόνο εκεί. Και ξέρεις γιατί; Επειδή δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα φίλε. Όσο για τις διαχωριστικές γραμμές, ποιος είπε ότι δεν τις σεβόμαστε; Ακόμη και στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και προπάντων για το ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ! -
Ο χρήστης temper έγραψε:
Όσο για τις διαχωριστικές γραμμές, ποιος είπε ότι δεν τις σεβόμαστε; Ακόμη και στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και προπάντων για το ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ!Εεεε, μάλλον ο tm εννοούσε τις διαχωριστικές ανάμεσα στις λωρίδες. Όχι δηλαδή πως στις διπλές, ειδικά αν έχει μποτιλιάρισμα πάτε πίσω...
-
Καλά,τι γίνεται με το φόρουμ;
Τίτλοι 1-0 ,nicknames OSFP.. -
Ο χρήστης allou έγραψε:
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της AMDM (Γαλλική ασφαλιστική εταιρεία) έχει ασφαλισμένες 163.000 μοτοσυκλέτες και 33.000 αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τα αρχεία της οι μοτοσυκλέτες εμπλέκονται σε ατυχήματα κατά ποσοστό 7,87% ενώ τα αυτοκίνητα κατά 28,94% -αναλογία 1 προς 4. Το Group AXA (άλλος ασφαλιστικός οργανισμός) με υπερδιπλάσιο αριθμό ασφαλισμένων οχημάτων, τα ποσοστά είναι 3,3% για τις μοτοσυκλέτες και 9,5 για τα αυτοκίνητα -αναλογία 1 προς 3.
Ανάλογα στοιχεία δείχνουν ότι και στην Ελλάδα οι μοτοσυκλέτες εμπλέκονται σε λιγότερα ατυχήματα αναλογικά, ωστόσο οι μοτοσυκλέτες ανακυρήσσονται 'επικίνδυνες' επειδή τους κοστίζουν αναλογικά περισσότερο. Δεν εξετάζεται ποιός 'φταίει' για την πλειοψηφία των ατυχημάτων...
Στην Αγγλία, τέλος, ο ασφαλιζόμενος αυτοκινητιστής έχει σεβαστή έκπτωση στα ασφάλσιτρα (από 15 έως 30%) αν είναι και οδηγός μοτοσυκλέτας, καθώς θεωρείται ασφαλέστερος οδηγός...Θα εκφράσω την δυσπιστία μου για τα παραπάνω νούμερα.
Τα νούμερα δείχνουν οτι οι μηχανές είναι πιο ασφαλείς, όμως στην πραγματικότητα μπορεί να μην είναι έτσι. Δεν λαμβάνεται υπόψιν η χρήση που γίνεται στη μοτοσυκλέτα.
Για παράδειγμα, τα περισσότερα ατυχήματα στην Ελλάδα γίνονται στους εθνικούς/επαρχιακούς δρόμους και όχι μέσα στην πόλη. Όμως οι μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούνται κατ εξοχήν μέσα στην πόλη. Είναι ελάχιστοι αυτοί που τις χρησιμοποιούν για ταξίδια.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Θα εκφράσω την δυσπιστία μου για τα παραπάνω νούμερα.Τα νούμερα δείχνουν οτι οι μηχανές είναι πιο ασφαλείς, όμως στην πραγματικότητα μπορεί να μην είναι έτσι. Δεν λαμβάνεται υπόψιν η χρήση που γίνεται στη μοτοσυκλέτα.
Τα νούμερα δεν δείχνουν αυτό, δείχνουν ότι οι μοτοσυκλετιστές εμπλέκονται σε ατύχημα λιγότερο συχνά από τους αυτοκινητιστές.
Για παράδειγμα, τα περισσότερα ατυχήματα στην Ελλάδα γίνονται στους εθνικούς/επαρχιακούς δρόμους και όχι μέσα στην πόλη.
Αν δυσπιστείς με τα νούμερα του allou, νομίζω είναι λογικό να περιμένει κανείς από σένα νούμερα που να στηρίζουν την παραπάνω άποψή σου. Προσωπικά μου φαίνεται λανθασμένη. Μήπως μπερδεύεις τα νούμερα των ατυχημάτων με τα νούμερα των θυμάτων ?
Επίσης νομίζω πως κριτήριο ασφάλειας σε οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο είναι τα ατυχήματα ή τα θύματα ανά διανυθέντα χιλιόμετρα, όχι η χρήση.
-
nass, δεν διαφωνούμε στα βασικά σημεία. Ίσως έκανα λάθος επιλογή λέξεων στο προηγούμενο πόστ......θα επανέλθω αργότερα
-
Ο χρήστης temper έγραψε:
....
συγγνωμη, αλλα δεν ειδα πουθενα να αναφερεται οτι στο εξωτερικο οι οδηγοι μοτοσυκλετων ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ, πατουν τις διαχωριστικες γραμμες και δεν περνουν αναμεσα απο τα αυτοκινητα!!!!Έχεις δίκιο tm
Στην ελβετική, γερμανική και αυστριακή επαρχία οι αναβάτες δεν κάνουν σφήνες. Αλλά μόνο εκεί. Και ξέρεις γιατί; Επειδή δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα φίλε. Όσο για τις διαχωριστικές γραμμές, ποιος είπε ότι δεν τις σεβόμαστε; Ακόμη και στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και προπάντων για το ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ!Είναι γεγονός ότι υπάρχουν αρκετοί οδηγοί μοτοσυκλετών οι οποίοι δεν σέβονται καθόλου τον ΚΟΚ, αλλά ούτε και τους κανόνες καλής συμεριφοράς. Επίσης, είναι όντως παράνομο, να περνάμε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αλλά θα ήθελα να σκεφτούν όσοι βρίσκονται μέσα σε αυτοκίνητο στην κίνηση, τι θα γινόταν αν κάθε μοτοσυκλέτα καταλάμβανε χώρο 2 μέτρων (όσο το μήκος της) πίσω από τα αυτοκίνητα, χωρίς να κάνει ελιγμούς. Οι ουρές δεν θα σταμάταγαν πουθενά. Τέλος, για όποιον έχει ακούσει την πρόταση της κυβέρνησης για δημιουργία ειδικής γραμμής στα φανάρια για αναμονή των μοτοσυκλετών μπροστά από τα αυτοκίνητα, καταλαβαίνει ότι η ουσία σε φορτισμένες κυκλοφοριακά πόλεις είναι ίσως σημαντικότερη από τους τύπους (αν και πιστεύω ότι μία πλήρης συμμόρφωση προς τον ΚΟΚ από τους οδηγούς αυτοκινήτων θα οδηγούσε σε μία μείωση της τάξης του 20% στο κυκλοφοριακό).
1-0 :Μοτοσυκλετιστές -ασφαλέστεροι από οδηγούς αυτοκινήτου