Αγόρασα μηχανή (παπί) το 1991, από ανάγκη μετακίνησης (δεν έφταναν τα χρήματα για αυτοκίνητο). Μέχρι τότε, ήμουν μόνο φίλος του αυτοκινήτου, δεν ανέβαινα σε μηχανές, και, φυσικά, διάβαζα 4Τ. Όταν μετά από περίπου ένα χρόνο πήρα ένα on-off 200cc, και έκανα ένα ταξίδι μέχρι την Λευκάδα, αγάπησα τις μηχανές όσο λίγα πράγματα. Δεν είναι μόνο η αίσθηση της ελευθερίας, αλλά αυτή η αίσθηση της αμεσότητας στην επαφή του αναβάτη με την φύση (καμμία σχέση με cabrio), η οποία κάνει την διαδρομή να αξίζει περισότερο από τον προορισμό. Μετά από μία διακοπή χρήσης της μηχανής από το 1999 μέχρι τον Μάϊο του 2004, ξαναοδηγώ ένα on-off, με 99% χρήση του κράνους, προσπάθεια για σεβασμό στους άλλους χρήστες των δρόμων, μέγιστη προσοχή (κατά το δυνατόν) στα θέματα της ενεργητικής μου ασφάλειας, και τέλος, αυτογνωσία στις οδηγικές ικανότητές μου. Δεν είμαι Βαλεντίνο Ρόσι, ούτε μπορώ να οδηγήσω μοτοσυκλέτα πραγματικά γρήγορα, αλλά μπορώ να ευχαριστηθώ σε υπερθετικό βαθμό από την χρήση της.
Εξακολουθώ, όμως να ευχαριστιέμαι την γρήγορη οδήγηση με το αυτοκίνητο μου, πάντα μέσα στα ασφαλή (κατά την γνώμη μου) όρια. Με το αυτοκίνητό μπορώ να ψάξω να βρώ τα όριά του (στις στροφές και όχι στην ευθεία), και να ευχαριστηθώ όταν θα καταλάβω την παραμικρή αποσταθεροποίηση της ουράς, την διαφορά που μου δίνουν τα καινούργια αμορτισέρ-ελατήρια, τι ακριβώς κέρδισα με τα ελαφρύτερα λάστιχα που έβαλα (σε συνδυασμό με τις ζάντες αλουμινίου), και άλλα που κάνουν την σχέση οδηγού-αυτοκινήτου περισότερο αλληλεπιδραστική (interactive).
gjohn
@gjohn
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ - ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ, ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Latest posts made by gjohn
-
RE: Αυτοκίνητο ή μηχανή;
-
RE: 1-0 :Μοτοσυκλετιστές -ασφαλέστεροι από οδηγούς αυτοκινήτου
Ο χρήστης temper έγραψε:
....
συγγνωμη, αλλα δεν ειδα πουθενα να αναφερεται οτι στο εξωτερικο οι οδηγοι μοτοσυκλετων ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ, πατουν τις διαχωριστικες γραμμες και δεν περνουν αναμεσα απο τα αυτοκινητα!!!!Έχεις δίκιο tm
Στην ελβετική, γερμανική και αυστριακή επαρχία οι αναβάτες δεν κάνουν σφήνες. Αλλά μόνο εκεί. Και ξέρεις γιατί; Επειδή δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα φίλε. Όσο για τις διαχωριστικές γραμμές, ποιος είπε ότι δεν τις σεβόμαστε; Ακόμη και στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και προπάντων για το ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ!Είναι γεγονός ότι υπάρχουν αρκετοί οδηγοί μοτοσυκλετών οι οποίοι δεν σέβονται καθόλου τον ΚΟΚ, αλλά ούτε και τους κανόνες καλής συμεριφοράς. Επίσης, είναι όντως παράνομο, να περνάμε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αλλά θα ήθελα να σκεφτούν όσοι βρίσκονται μέσα σε αυτοκίνητο στην κίνηση, τι θα γινόταν αν κάθε μοτοσυκλέτα καταλάμβανε χώρο 2 μέτρων (όσο το μήκος της) πίσω από τα αυτοκίνητα, χωρίς να κάνει ελιγμούς. Οι ουρές δεν θα σταμάταγαν πουθενά. Τέλος, για όποιον έχει ακούσει την πρόταση της κυβέρνησης για δημιουργία ειδικής γραμμής στα φανάρια για αναμονή των μοτοσυκλετών μπροστά από τα αυτοκίνητα, καταλαβαίνει ότι η ουσία σε φορτισμένες κυκλοφοριακά πόλεις είναι ίσως σημαντικότερη από τους τύπους (αν και πιστεύω ότι μία πλήρης συμμόρφωση προς τον ΚΟΚ από τους οδηγούς αυτοκινήτων θα οδηγούσε σε μία μείωση της τάξης του 20% στο κυκλοφοριακό).
-
RE: ΤΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΕΧΕΤΕ ?
Ξεκίνησα με Yamaha V50 (δίχρονο παπί), σε δέκα μήνες πήγα σε ένα XLR200 (ξέχναγα να βάλω βενζίνη κυριολεκτικά, πρέπει να έκαιγε περίπου 1.5 lt/100Km), και μετά οκτώ μήνες σε ένα XL600RF. Τώρα έχω ένα XL400V που το αγόρασα με 28000 Km (θεωρητικά τουλάχιστον!). Πολύ κάλο δείχνει το Suzuki DL650 .