-
εγω θα συμφωνησω απολυτα με το οτι ειναι τιμια και το rx8 και τα mps κυριως , ειδικα το 6αρι
το mx μου φαινεται τσιμπημενο, αλλα ετσι ειναι η κατηγορια
επισης μου αρεσει που σε διαφορες κατηγοριες εχουν καλα αυτοκινητα και δεν ειναι κολλημενοι ειτε με την ατμοσφαιρα ειτε με την πισωκινηση , αλλα βγαζουν απ'ολα
μακαρι να ειχαν κι αλλα λεφτα να εμπλουτιζαν περισσοτερο τη γκαμα τους
το κριση ταυτοτητας πηγαινε γενικα στο οτι προσπαθουν ολοι να βαλουν νερο στο κρασι τους και πλεον βλεπουμε τους 'διαδοχους' διαφορων σκληροπυρηνικων μοντελων να το παιζουν πιο καθημερινοι και φιλικοι
διαλεξε τι θες να εισαι, δε μπορεις με ενα εκ των πραγματων σκληροπυρηνικο μοτερ να το παιζεις φιλικος και ανετος
βεβαια αυτο δεν το κανουν μονο οι ιαπωνες, αλλα κυριως αυτοι
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα προφανως και δε θα επαιρνες αυτα τα 2 , απλα μπορεις να εκτιμησεις την καθημερινη ευκολια εναντι του αλλου, οπως και την γραμμικοτητα οπως ειπες του ενος εναντι του αλλου
οι μετρησεις αυτες δινουν μια πιο πληρη εικονα για τα μοτερ και φυσικα καλως γινονται
και σε μικροτερες κατηγοριες εχουν και παραεχουν νοημα
παντως οπως σωστα ειπε και ο μορφεας, αλλιως το πλασαρε η μαζντα με τις 4 πορτουλες του και τον πιο φιλικο χαρακτηρα σε σχεση με το rx7 , θελοντας να πετυχει τις μαζικες πωλησεις που εκανε
αρα μην τα ριχνουμε ολα στους καταναλωτες επειδη οι ιαπωνες τα τελευταια χρονια εχουν κριση ταυτοτητας
ΥΓ το σπορ κατασκευη εχουμε καταληξει οτι το αντιλαμβανεται ο καθενας διαφορετικα , οποτε δεν εχει νοημα να το συζηταμε
Νομίζω το να συζητάμε περι πρακτικότητας γι αυτοκίνητα όπως το Rx8 και το TT κάπου έχουμε χάσει το νόημα. Πιο φιλικό χαρακτήρα από το rx7 έχει το 99 % των αυτοκινήτων έτσι κι αλλιώς.Το τυράκι για μένα είναι περισσότερο τα τέλη και λοιπά που έχουν να κάνουν με τα 1.3 λίτρα.Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν μιλάμε για ανθρώπους που ξέρουν τι θέλουν όταν αναφερόμαστε σε κάποιους που έπεσαν στη φάκα.Μπορεί να μη συμφωνούμε όλοι στο τι είναι σπορ, αλλά όποιος έχει οδηγήσει το rx8 και πει πως δεν είναι κάπου έχει πρόβλημα.
-
Εξαρτάται, αν σπόρ είναι τα φανάρια και τα ανοίγματα τότε ναι δεν είναι
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
ολα τα κατεβασματα γινονται σε ευθεια αρα δεν υπαρχει προβλημα.
και χωρις μπλοκε αμα κατεβασεις αποτομα ταχυτητα πανω στη στροφη θα εχεις προβλημα.Το πολύ πολύ να χαζοσπινάρει ο εσωτερικός τροχός που ούτος η άλλος δεν επηρεάζει τον απέναντι τροχό αφού είναι ελεύθερο το διαφορικό...
Tο χαζοσπινάρισμα μπορεί να γίνει αν κατεβάσεις με πολύ γκάζι, αν καταβάσεις χωρίς γκάζι όμως δεν πρέπει να είναι έτσι, θυμάμαι ότι όταν ήμουν τρελλό νιάτο άφηνα επίτηδες απότομα τον συμπλέκτη για να μου μπλοκάρει ο κινητήρας στιγμιαία τις πίσω ρόδες και να κάνει ένα φίδιασμα..... το παλιό σκαθάρι! Το ίδιο πετύχαινα και με άλλα πισωκίνητα χωρίς μπλοκέ (Alfa Romeo Spider, Mercedes 200, BMW 318i).
-
Αφου λέμε το rx7 είναι πιο γρήγορο απο το rx8 στα φανάρια και στις ρολαριστές άρα είναι και πιο σπορ. Όπως επίσης και η Καγιεν τουρμπο Σ είναι πιο σπορ απο το rx8... τελεία και παύλα .-
-
πλακα πλακα το rx7 δεν ειναι γενικα πιο γρηγορο απο το rx8? (και σε στροφες εννοω) παροτι φανταζομαι οτι θα ειναι σαφως πιο δυστροπο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πλακα πλακα το rx7 δεν ειναι γενικα πιο γρηγορο απο το rx8? (και σε στροφες εννοω) παροτι φανταζομαι οτι θα ειναι σαφως πιο δυστροποΣαφως και ειναι...Το τελευταιο rx7 με τα 241ps. Eμενα βεβαια μου αρεσε πολυ εμφανισιακα και το προηγουμενο με τα 200ps, το οποιο καταφερε να κοιταξει εκεινη την εποχη στα ισια την Porsche 944, (την οποια και ειχε ως 'στοχο') και για αρκετους ηταν καλυτερο αυτοκινητο. Μηπως αν κοιταξουμε λιγο πισω στο παρελθον, καταλαβαινουμε καλυτερα τι ειναι πραγματικα ΣΠΟΡ, και τι δεν ειναι?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
πλακα πλακα το rx7 δεν ειναι γενικα πιο γρηγορο απο το rx8? (και σε στροφες εννοω) παροτι φανταζομαι οτι θα ειναι σαφως πιο δυστροπο
Σαφως και ειναι...Το τελευταιο rx7 με τα 241ps. Eμενα βεβαια μου αρεσε πολυ εμφανισιακα και το προηγουμενο με τα 200ps, το οποιο καταφερε να κοιταξει εκεινη την εποχη στα ισια την Porsche 944, (την οποια και ειχε ως 'στοχο') και για αρκετους ηταν καλυτερο αυτοκινητο. Μηπως αν κοιταξουμε λιγο πισω στο παρελθον, καταλαβαινουμε καλυτερα τι ειναι πραγματικα ΣΠΟΡ, και τι δεν ειναι?
άμα κοιτάξουμε πιο πίσω πραγματικά σπορ είναι η πολεμικη άμαξα με 2 καθαροαιμμα Αραβικά ατια...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
:yikes: >>πλακα πλακα το rx7 δεν ειναι γενικα πιο γρηγορο απο το rx8? (και σε στροφες εννοω) παροτι φανταζομαι οτι θα ειναι σαφως πιο δυστροποΣαφως και ειναι...Το τελευταιο rx7 με τα 241ps. Eμενα βεβαια μου αρεσε πολυ εμφανισιακα και το προηγουμενο με τα 200ps, το οποιο καταφερε να κοιταξει εκεινη την εποχη στα ισια την Porsche 944, (την οποια και ειχε ως 'στοχο') και για αρκετους ηταν καλυτερο αυτοκινητο. Μηπως αν κοιταξουμε λιγο πισω στο παρελθον, καταλαβαινουμε καλυτερα τι ειναι πραγματικα ΣΠΟΡ, και τι δεν ειναι?
άμα κοιτάξουμε πιο πίσω πραγματικά σπορ είναι η πολεμικη άμαξα με 2 καθαροαιμμα Αραβικά ατια...
Καλα, στο χαβαλε λεμε οτι θελουμε, btw το 86'-88' που βγηκε η δευτερη γενια rx7, ειχες γεννηθει τοτε? , ειχες προλαβει να δεις κανενα στο δρομο?
-
Καλά μην τρελαθούμε τώρα οτι το ρχ7 ήταν στημένο καλύτερα από το ρχ8 δεν ίσιωνε πουθενά...το DRIVE το ίδιο τα είχε δοκιμάσει μαζί και η γενική εικόνα ήταν ότι εκεί που τελειώνει η ευθεία για το ρχ7 αρχίζανε οι στροφές για το ρχ8. Συμπέρασμα...θα θέλανε τον wankel του ρχ7 πάνω στο ρχ8.
Μερικοί ανά τον κόσμο...και κάποιος στην Ελλάδα γνωστός στους κύκλους των wankelαδων το τόλμησε και το αμάξι απλά.... αλλά και αυτό πλέον δεν πατάει πουθενά…
http://www.youtube.com/watch?v=kbwrf5tQ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=NA9p53BX ... re=related
-
χανεις τη γραμμικοτητα της ατμοσφαιρας πλεον , το ιδιο λογικα θα γινεται και αν του βαλεις κανα τουρμπο κιτ
για το rx7 μου χει μεινει κατι που ειχα διαβασει παλιοτερα, ' οτι οταν βρεχει το κλειδωνεις και πας με τα ποδια '
το καινουριο ομως εχασε τη δυναμη του τουρμπο και εγινε και πιο βαρυ
απο την αλλη οπως ειναι λογικο θα εγινε πιο φιλικο και ' φλωρικο' για τους και καλα χαρντκοραδες
για αυτο και λεω οτι το σπορ ειναι σχετικο για τον καθενα και δε βγαινει ακρη
μπορει το 7 να ειναι πιο γρηγορο, αλλα αμα δε μπορεις να το πας πιο γρηγορα , δεν εχει νοημα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
για το rx7 μου χει μεινει κατι που ειχα διαβασει παλιοτερα, ' οτι οταν βρεχει το κλειδωνεις και πας με τα ποδια '
Καμία σχέση, μείνε συντονισμένος.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
για το rx7 μου χει μεινει κατι που ειχα διαβασει παλιοτερα, ' οτι οταν βρεχει το κλειδωνεις και πας με τα ποδια '
Καμία σχέση, μείνε συντονισμένος.
Κλασσικη ατακα Σ.Χ...
-
Καμμια σχεση το 7ρι με το 8ρι.
Παντως ειχα βρει πριν 6,7 χρονια ενα απο Αγγλία που ερχονταν οδικως μετα την Αμφιλοχία ,λευκό με μωβ ζαντες και ενω εκανα το λαθος να το περασω με 200χιλ προκλητικα ,με περασε στα 180 απο αριστερα ενω ειχα τραβηχτεί προς το κεντρο του δρόμου και ετοιμαζομουν για προσπέραση.Πως οταν ενα 8ρι επιταχυνει απο τα 0-100.Οταν συνειδητοποίησα τι ειχε γινει τον σταματησα και απλά μου ειπε.640.
Τι στροφες τι ευθείες .Απο αλλο πλανήτη.Φρενα ,αναρτηση .Και δυο ροτορες.Με διπλο τουρμπο.Απ'οτι θυμάμαι.
Το rx7 ειναι κλασεις πανω απο το 8.Και οχι μονο στην ευθεια.Μια αναρτηση ελαφρως καλυτερη και περνας και στις στροφες. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Καμμια σχεση το 7ρι με το 8ρι.
Παντως ειχα βρει πριν 6,7 χρονια ενα απο Αγγλία που ερχονταν οδικως μετα την Αμφιλοχία ,λευκό με μωβ ζαντες και ενω εκανα το λαθος να το περασω με 200χιλ προκλητικα ,με περασε στα 180 απο αριστερα ενω ειχα τραβηχτεί προς το κεντρο του δρόμου και ετοιμαζομουν για προσπέραση.Πως οταν ενα 8ρι επιταχυνει απο τα 0-100.Οταν συνειδητοποίησα τι ειχε γινει τον σταματησα και απλά μου ειπε.640.
Τι στροφες τι ευθείες .Απο αλλο πλανήτη.Φρενα ,αναρτηση .Και δυο ροτορες.Με διπλο τουρμπο.Απ'οτι θυμάμαι.
Το rx7 ειναι κλασεις πανω απο το 8.Και οχι μονο στην ευθεια.Μια αναρτηση ελαφρως καλυτερη και περνας και στις στροφες.Και όλα αυτά γιατι σε πέρασε ένα αμάξι με 640 άλογα και μια after market ανάρτηση? Απ'οτι καταλαβαίνω ασχολείσαι με την βελτίωση...πιστεύεις οτι μια ανάρτηση μπορεί να μεταμορφώσει ένα αμάξι? Να αλλάξει το ζύγισμα του, να αλλάξει την κατανομή βάρους, το τιμόνι του και πολλά άλλα όταν στο 90% των περιπτώσεων και μάλιστα σε after market αναρτήσεις ρυθμιζόμενες, γίνονται τραγικά λάθη και το αμάξι γίνεται χειρότερο απο πρίν?
Μάλλον κάποιοι πρέπει να μιλήσετε με κάποιον ιδιοκτήτη rx7 που έχει οδηγήσει και τα δύο για να μάθετε 2 πράγματα για αυτά τα 2 αμάξια που ούτως η άλλως το rx8 δεν είναι ο αντικαταστάτης του rx7, ποτέ δεν είπε κάτι τέτοιο η Μαζντα και για αυτό ίσως αργότερα βγει ο πραγματικός αντικαταστάτης του rx7. Μια επίσκεψη σε κάποιο φόρουμ θα σας διαφωτίσει.
-
Aν και πλατιασαμε αρκετα το θεμα...
Εγω το θεωρω ενα πανεμορφο αμαξι ,ειδικα επειδη δεν μοιαζει με 944 οπως το προηγουμενο μοντελο το RX7II.Δυστυχως εχει καταντησει πολυ σπανιο πλεον
Αν ειχα την δυνατοτητα θα αγοραζα ενα οσο πιο μαμα γινοταν για sunday car ,toy car ,pleasure car οπως θελετε πειτε το και ας μην μπορουσα να το παω στο 100% του.
-
To 8αρι δεν ειναι αντικαταστατης του rx7 σε καμια περιπτωση...καλα τα λεει RXristos...
To νεο 7αρι λενε θα βγει το 2011 αντε να δουμε -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Edit: Τελικα τι ειναι ΣΠΟΡ? ΘΑ ηθελα εναν ορισμο KAI απο εσενα, γιατι μαλλον μιλαμε σε διαφορετικοι βαση πολλοι απο εμας γενικα στο forum...
Agile, Fast, Rewarding με τρεις λέξεις.
Όσο ανεβαίνεις και στα τρία, τόσο πιο σπορ. Αν κάτι λείπει ή υπάρχει σε μικρό βαθμό, τόσο απομακρύνεσαι από την έννοια.
Και η φράση 'το rx8 δεν είναι σπορ', ακούγεται απλώς αστεία, για όποιον το έχει οδηγήσει και σκαμπάζει δυο πράγματα από αμάξια και οδήγηση. Μην ξεχνάμε ότι δεν συγκρίνεται με M3 CSL ή GT3 RS, αλλά με αυτοκίνητα κόστους 30-35 χιλιάδων ευρώ.
Συμφωνω γενικα με τις τρεις λεξεις Η εννοια fast τουλαχιστον για το 192αρι οπου και παρεθεσα το σχετικο αρθρο και αρκετοι ενοχληθηκαν απο την διαπιστωση του δοκιμαστη, υπολειπεται ομως αρκετα σε σχεση με πλαισιο-πισωκινητη διαταξη-ζυγισμα τουλαχιστον με βαση τις προδιαγραφες του (153ιπποι σε τροχους-βαρος 1420κιλα ροπη 22,4χλγμ/5500σαλ).
Η ακριβης φραση του δοκιμαστη ωστοσω ηταν 'πραγματικα σπορ ομως δεν ειναι'...Επιπλεον, πολυ θα ηθελα την γνωμη καποιου που να εχει οδηγησει ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ YΠΟ ΠΙΕΣΗ,
δηλαδη RX8 Challenge 192 και Cooper s R53 fl 170ps, και να μας ελεγε ποιο του φανηκε
ΠΙΟ σπορ, ή καλυτερα πιο θα χαρακτηριζε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΠΟΡ, το Rx8 ή το Cooper s? -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν ειχα την δυνατοτητα θα αγοραζα ενα οσο πιο μαμα γινοταν για sunday car ,toy car ,pleasure car οπως θελετε πειτε το και ας μην μπορουσα να το παω στο 100% του.
Νατα! Σε περιμενουν...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/183270/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/647903/
Τα ατιμα, τα δινουν πανακριβα, βρηκα αλλα δυο με 30 και 33κ...
-
Κύριοι καλησπέρα. Δεν συνηθίζω να παρεμβαίνω σε θέματα που δεν έχω κάτι να πω, όπως αυτό για παράδειγμα. Τελείως φιλικά λοιπόν λέω τα εξής.
Ο άνθρωπος που άνοιξε αυτό το θέμα, δήλωσε σαφώς πως δεν ξέρει ούτε καν τι σόι πράγμα είναι αυτός ο βάνκελ. Αν διαβάζει ακόμα κάποια από τα ποστ που ανέβηκαν εδώ και έμπλεκαν, RX-7, διπλούς ρότορες,Datsun, Aguris χαμούρης,κόντρες με VW και ιστορίες σοκ και δέους από βροχές και τα τοιαύτα, όχι RX-8 δεν θα πάρει αλλά μάλλον, θα τραβάει πιστόλι κάθε φορά που θα βλέπει ένα στο δρόμο.
Καλό λοιπόν πάντα κατά τη γνώμη μου είναι να μιλήσουν λίγο παραπάνω οι κάτοχοι και γνώστες του αυτοκινήτου ή της μάρκας ακόμα όπως ο RXristos ή ο COSMO MIKE, να πάρουμε και μια ιδέα οι υπόλοιποι εκτός από τον -μάλλον ήδη μαραθωνοδρόμο- ενδιαφερόμενο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το
Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?