-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
απο την αλλη βεβαια οι πολλαπλοι ειναι ενα ψυχολογικο πλεονεκτημα
πρακτικο πλεονεκτημα ειναι για την ακριβεια... Το αν και ποσοι θα το εκτιμησουν/καταλαβουν η τη βαρυτητα φερει για τον καθενα ειναι αλλουνου παπα ευαγγέλιο
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
TO AN ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ GOLF, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ. ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΣΕ MEGANE (ΣΤΟ ΚΟΥΠΕ ΒΕΒΑΙΑ) ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.
ΤΟ ΓΚΟΛΦ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ DSG ΕΝΩ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΟΧΙ.Θα μπορούσες να μην δεχεσαι και ότι Γη είναι επίπεδη, αυτό όμως σε σημαίνει ότι θα έχεις και δίκιο.
Το megane coupe έχει σκληρότερες αναρτήσεις από το 5θυρο megane και φυσικά και από το Golf. To σωστό λοιπόν, θα ήταν να το συγκρίνεις με το scirocco όπως κάναμε και εμείς, που ψάχνουμε αυτοκίνητο αυτή την περίοδο. Επιπλέον το golf μπορείς να το παραγγείλεις με σπορ πακέτο στο οποίο συμπεριλαμβάνονται και σκληρότερες αναρτήσεις οπότε έρχεσαι στα ίσια σου.Από εκεί και μετά το Golf highline αν φορτωθεί με αντίστοιχο εξοπλισμό με το megane privilege είναι πολύ πιο ακριβό. τουλάχιστον +3500€. Προσωπική μου άποψη όμως, είναι ότι τα αξίζει. Το megane δυστυχώς απέχει στον τομέα της ποιότητας κατασκευής και έχει και χειρότερους χώρους στο πίσω κάθισμα. Επιπλέον η renault δεν έχει ακόμα ανταγωνιστική τεχνολογία στην υπερτροφοδότηση όπως η FIAT και το VAG και έτσι καταναλώνει αισθητά περισσότερο. Αν κάποιον δεν τον απασχολούν αυτά ή δεν του βγαίνουν τα κουκιά ας πάρει το megane. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν θα απογοητευτεί από την επιλογή του.
Για να τα γραφεις για τη ποιοτητα κατασκευης του νεου megane δεν εχεις μπει μεσα..
Τωρα αυτο για τα μοτερ απο που προκειπτει δε ξερω..Τα τce και τo μοτερ του megane rs δε σου λενε τιποτα εσενα..???Ετσι ξερα αυτα, σε καμια αντιπαραβολη με καμια αλλη μαρκα ή μοντελο..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Για να τα γραφεις για τη ποιοτητα κατασκευης του νεου megane δεν εχεις μπει μεσα..
Τωρα αυτο για τα μοτερ απο που προκειπτει δε ξερω..Τα τce και τo μοτερ του megane rs δε σου λενε τιποτα εσενα..???Ετσι ξερα αυτα, σε καμια αντιπαραβολη με καμια αλλη μαρκα ή μοντελο..
Άσε, το οδήγησα και το συνοδήγησα και μάλιστα αρκετά. Προφανώς έχουμε διαφορετική αντίληψη για το τι σημαίνει καλή ποιότητα κατασκευής ή απλά, για να σου απαντήσω σε αντίστοιχο τόνο, δεν έχεις οδηγήσει/συνοδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο με πραγματικά καλή ποιότητα κατασκευής.
Τι εννοείς από που προκύπτει; Είναι γεγονός ότι ο TCE δεν τα καταφέρνει τόσο καλά στον τομέα της κατανάλωσης όσο οι TFSI/TSI του VAG ή οι multiair της FIAT. Τι να κάνουμε τώρα; -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για να τα γραφεις για τη ποιοτητα κατασκευης του νεου megane δεν εχεις μπει μεσα..
Τωρα αυτο για τα μοτερ απο που προκειπτει δε ξερω..Τα τce και τo μοτερ του megane rs δε σου λενε τιποτα εσενα..???Ετσι ξερα αυτα, σε καμια αντιπαραβολη με καμια αλλη μαρκα ή μοντελο..
Άσε, το οδήγησα και το συνοδήγησα και μάλιστα αρκετά. Προφανώς έχουμε διαφορετική αντίληψη για το τι σημαίνει καλή ποιότητα κατασκευής ή απλά, για να σου απαντήσω σε αντίστοιχο τόνο, δεν έχεις οδηγήσει/συνοδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο με πραγματικά καλή ποιότητα κατασκευής.
Τι εννοείς από που προκύπτει; Είναι γεγονός ότι ο TCE δεν τα καταφέρνει τόσο καλά στον τομέα της κατανάλωσης όσο οι TFSI/TSI του VAG ή οι multiair της FIAT. Τι να κάνουμε τώρα;Ο τονος μου δεν ειχε κατι..
Εγω αυτα που βλεπω λεω..Γιατι καλο και το 'μαλακο' στο ματι ταμπλω του a3 που το ζω καθημερινα αλλα αμα ζουληξεις λιγο δεν.. Καλα για το auris δε συζητω καν..Οτι χειροτερο κατα τη γνωμη μου.. Γενικα μου ειχε φανει πολυ ποιοτικο το νεο megane ενω εχω παραδειγματα λογω ενασχολησης με club απο πολλα c4 που εχουν αποδειχθει αριστα τα εσωτερικα τους απο τριγμους και αντοχη σε ηλιο-χρονο και μιλαω για αυτοκινητα με κοντα 100000km..
Αποκλειστικα για την καταναλωση δεν εχω αποψη αλλα δεν ειναι και τιποτα ξεπερασμενα μοτερ..Πολυ καλα στεκονται..θα το ψαξω λιγο σχετικα με τις καταναλωσεις του tce 100 και 130 γιατι με εβαλες σε σχκεψεις..
Εν παση περιπτωση για το θεμα μας..Τα 3500 που νομιζω οτι ειναι και παραπανω σε καποιες περιπτωσεις ειναι σεβαστο ποσο για καποιον που προσπαθει να παρει οτι περισσοτερο μπορει στα λεφτα που εχει, αν αναλογιστει κανεις μαλιστα οτι καποιοι (σε αυτους και εγω) δεν αντεχουν με τιποτα μεσα-εξω το golf σχεδιαστικα..Γενικα παντως μην εισαι επιθετικος στις δημοσιευσεις σου..κουβεντα κανουμε και δεν εχω τετοια προθεση οπως πιθανως νομιζεις..Μου κακοφανηκες λιγο..
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για να τα γραφεις για τη ποιοτητα κατασκευης του νεου megane δεν εχεις μπει μεσα..
Τωρα αυτο για τα μοτερ απο που προκειπτει δε ξερω..Τα τce και τo μοτερ του megane rs δε σου λενε τιποτα εσενα..???Ετσι ξερα αυτα, σε καμια αντιπαραβολη με καμια αλλη μαρκα ή μοντελο..
Άσε, το οδήγησα και το συνοδήγησα και μάλιστα αρκετά. Προφανώς έχουμε διαφορετική αντίληψη για το τι σημαίνει καλή ποιότητα κατασκευής ή απλά, για να σου απαντήσω σε αντίστοιχο τόνο, δεν έχεις οδηγήσει/συνοδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο με πραγματικά καλή ποιότητα κατασκευής.
Τι εννοείς από που προκύπτει; Είναι γεγονός ότι ο TCE δεν τα καταφέρνει τόσο καλά στον τομέα της κατανάλωσης όσο οι TFSI/TSI του VAG ή οι multiair της FIAT. Τι να κάνουμε τώρα;Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής θα συμφωνήσω ότι είναι μέτρια, αρκεί να μην θεωρείς πως ένα Golf έχει σημαντικά καλύτερη και πρέπει να το κάνουμε θέμα... Τα μικρομεσαία δεν απευθύνονται σε πουλ μουρ τύπους.. Γενικά ένα Megane tce ή Astra 1.6 ή Golf tsi κ.τ.λ. δεν είναι ούτε σπόρ ούτε πολυτελή ούτε θαύματα τεχνολογίας. Καλά αυτοκίνητα είναι που προσπαθούν να πλαισιώσουν όσο δυνατόν περισσότερο τον όρο αυτοκίνητο για όλες τις ανάγκες... Τώρα αν το ένα στρίβει λιίγο καλύτερα ή είναι λίιγο πιο άνετο ή το άλλο πιο ποιοτικό ή πιο ευρύχωρο νομίζω είναι θέμα επιλογών. Τέρμα οι εποχές που τα Γαλλικά ήταν μακράν καλύτερα στο στρίψιμο ή τα γερμανικά σε ποιότητα, τώρα ψωνίζουμε από την σούπα (τουλάχιστον σε αυτές τις κατηγορίες), οπότε περισσότερο αερολογούμε παρά μιλάμε ουσιωδώς μιας και τα προιόντα είναι λίγο πολύ τα ίδια δυστυχώς. Επί προσωπικού προτιμώ το megane από το golf τουλάχιστον στο οδηγικό κομμάτι όπου το megane είναι πιο 'σοφιστικέ' στημένο.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Είναι γεγονός ότι ο TCE δεν τα καταφέρνει τόσο καλά στον τομέα της κατανάλωσης όσο οι TFSI/TSI του VAG ή οι multiair της FIAT. Τι να κάνουμε τώρα;Το ότι το Megane 'δεν τα καταφέρνει τόσο καλά στον τομέα της κατανάλωσης' δεν σημαίνει αυτόματα ότι ο TCe δεν τα καταφέρνει. Σε παραπέμπω σε συγκριτικές δοκιμές του Megane με αυτοκίνητα του γκρουπ VW, 4T τεύχη 469 κ 471, όπου η κατά-τι αυξημένη κατανάλωση (0,6-1 λ/100km σύμφωνα με τις μέσες καταναλώσεις του περιοδικού) χρεώνεται στην πυκνή διάταξη του κιβωτίου του Megane (η 6η του είναι παραπλήσια της 5ης του VW). Αντίθετα σαν μοτέρ, στο δυναμόμετρο, έδειξε πολύ δυνατά χαρακτηριστικά και μάλιστα σε όλο το βάθος των στροφών.
Να βάλουμε στην εξίσωση και τον παράγοντα καυσίμου;;
Πολύ θα ήθελα να μάθω τη συγκριτική κατανάλωση με χρήση 95άρας βενζίνης. Να δούμε τότε τη λαιμαργία του TSi (με σχέση συμπίεσης 10,1:1 κ άμεσο ψεκασμό) και του TCe (9,1:1).Τέλος, αναφορικά με τον multiair turbo της FIAT, δεν έχω δει ακόμα συγκριτικό.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ο τονος μου δεν ειχε κατι..
Εγω αυτα που βλεπω λεω..Γιατι καλο και το 'μαλακο' στο ματι ταμπλω του a3 που το ζω καθημερινα αλλα αμα ζουληξεις λιγο δεν.. Καλα για το auris δε συζητω καν..Οτι χειροτερο κατα τη γνωμη μου.. Γενικα μου ειχε φανει πολυ ποιοτικο το νεο megane ενω εχω παραδειγματα λογω ενασχολησης με club απο πολλα c4 που εχουν αποδειχθει αριστα τα εσωτερικα τους απο τριγμους και αντοχη σε ηλιο-χρονο και μιλαω για αυτοκινητα με κοντα 100000km..
Αποκλειστικα για την καταναλωση δεν εχω αποψη αλλα δεν ειναι και τιποτα ξεπερασμενα μοτερ..Πολυ καλα στεκονται..θα το ψαξω λιγο σχετικα με τις καταναλωσεις του tce 100 και 130 γιατι με εβαλες σε σχκεψεις..
Εν παση περιπτωση για το θεμα μας..Τα 3500 που νομιζω οτι ειναι και παραπανω σε καποιες περιπτωσεις ειναι σεβαστο ποσο για καποιον που προσπαθει να παρει οτι περισσοτερο μπορει στα λεφτα που εχει, αν αναλογιστει κανεις μαλιστα οτι καποιοι (σε αυτους και εγω) δεν αντεχουν με τιποτα μεσα-εξω το golf σχεδιαστικα..Γενικα παντως μην εισαι επιθετικος στις δημοσιευσεις σου..κουβεντα κανουμε και δεν εχω τετοια προθεση οπως πιθανως νομιζεις..Μου κακοφανηκες λιγο..
Να σου πω την αλήθεια δεν ασχολούμαι με τα μαλακά ταμπλό. Άλλωστε δεν είχα αυτό στο μυαλό μου όταν έλεγα για την ποιότητα κατασκευής του megane το οποίο αν μη τι άλλο έχει πολύ ωραία πλαστικά και γενικά είναι πάρα πολύ καλό στον τομέα της απτής ποιότητας. Το εσωτερικό του megane μου άρεσε πολύ. Απλά όταν το οδήγησα μου έδωσε παράλληλα και μία αίσθηση χαλαρότητας στην συναρμολόγηση, την οποία αν έχεις ευαίσθητο αυτί την ακούς κιόλας. Μία χαλαρότητα που την βλέπω και στη laguna ενός πολύ καλού μου φίλου η οποία πλέον έχει εξελιχθεί σε βαρβάτους τριγμούς. Πρόσεξε τώρα. Τον φίλο μου δεν τον ενοχλεί καθόλου αυτό και επειδή πρόσφατα θα αγόραζε και αυτός αυτοκίνητο (η laguna είναι στην ουσία του πατέρα του) αν και είναι ευκατάστατος θεωρεί κοροϊδία τα παραπάνω χρήματα που ζητάει η VW για το Golf. Εμένα αυτό δεν μου φαίνεται ούτε περίεργο ούτε κακό. Μάλιστα με τα παραπάνω δεδομένα τον παρότρυνα να επιλέξει το megane και μάλιστα πετρέλαιο γιατί γράφει αρκετά χιλιόμετρα κάθε χρόνο.
Δε νομίζω ότι είμαι επιθετικός στις δημοσιεύσεις μου. Απλά ανέφερα μερικά πράγματα για το megane τα οποία μάλιστα δε νομίζω ότι είναι προσωπική άποψη. Στο τέλος μάλιστα πρόσθεσα ότι ότι είναι καλό αυτοκίνητο και αξίζει να επιλεχθεί από κάποιον για τον οποίον τα μειονεκτήματά του (δεν είναι δα και πολλά) περνάνε σε δεύτερη μοίρα.
Όσο για την εμφάνιση εμένα για παράδειγμα το 5θυρο megane δεν μου αρέσει καθόλου και μου φαίνεται περισσότερο αδιάφορο/βαρετό (εμφανισιακά) αυτοκίνητο ακόμα και από το Golf, σε αντίθεση με το 3θυρο που είναι πολύ ενδιαφέρον σαν σχήμα και μου αρέσει πολύ.type A.
Στο Golf όπως το βλέπω εγώ, είναι σημαντικά καλύτερη η ποιότητα κατασκευής και για μένα είναι θέμα.
Πραγματικά απορώ που το βρίσκετε το 'σοφιστικέ' στήσιμο στο megane. Aν εξαιρέσουμε το 3θυρο το οποίο στην ουσία είναι απλά σκληρότερο, κυρίως για λόγους αίσθησης παρά ουσίας, δεν μπορώ να βρω ούτε ένα σημείο στο οποίο το megane να υπερτερεί από το golf (ούτε καν στην αίσθηση-στο Golf αισθάνθηκα λιγότερο αποκομμένος). Η μόνη διαφορά που είδα είναι ότι στο megane το ESP είναι πιο παρεμβατικό σε σχέση με το Golf και επεμβαίνει ακόμα και στην υποστροφή ενώ στο golf αδιαφορεί επιδεικτικά. Αυτό όμως δεν το θεωρώ κακό ούτε για το ένα αυτοκίνητο ούτε για το άλλο. Εν τέλει, πιο ενδιαφέρον οδηγικά το megane από το Golf (μιλάμε για τις απλές εκδόσεις όχι τις R, RS GTi) δε νομίζω ότι είναι. Αν κρίνω μάλιστα και από τα λεγόμενα συντακτών και γενικά ανθρώπων που γνωρίζουν κάποια πράγματα περισσότερα από μένα, μάλλον το αντίθετο ισχύει. -
Σε απτή ποιότητα εσωτερικού το Golf είναι μπροστά. Η διαφορά στις πόρτες και στην κεντρική κονσόλα είναι εμφανείς.
Σε συναρμολόγηση εμένα το ίδιο μου έχουν φανεί, κρίνοντας πάντα από τα αμάξια δοκιμής. Πώς θα εξελιχθούν σε 50.000 δεν ξέρω.
Το golf έχει λίγο καλύτερη ηχομόνωση στην κύλιση, αλλά ΙΜΗΟ το μεγκάν είναι εξίσου καλό σε απορρόφηση κραδασμών και θόρυβο λειτουργίας ανάρτησης. Στο δρόμο το μεγκάν θεωρώ ότι είναι εξίσου άνετο (με κλειστά μάτια οι περισσότεροι δεν θα καταλάβουν καν διαφορά στην υλοποίηση της ανάρτησης) ενώ ελέγχει κάπως καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος. Το 6αρι έχει φλωρέψει αρκετά σε σχέση με το 5αρι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε απτή ποιότητα εσωτερικού το Golf είναι μπροστά. Η διαφορά στις πόρτες και στην κεντρική κονσόλα είναι εμφανείς.Σε συναρμολόγηση εμένα το ίδιο μου έχουν φανεί, κρίνοντας πάντα από τα αμάξια δοκιμής. Πώς θα εξελιχθούν σε 50.000 δεν ξέρω.
Το golf έχει λίγο καλύτερη ηχομόνωση στην κύλιση, αλλά ΙΜΗΟ το μεγκάν είναι εξίσου καλό σε απορρόφηση κραδασμών και θόρυβο λειτουργίας ανάρτησης. Στο δρόμο το μεγκάν θεωρώ ότι είναι εξίσου άνετο (με κλειστά μάτια οι περισσότεροι δεν θα καταλάβουν καν διαφορά στην υλοποίηση της ανάρτησης) ενώ ελέγχει κάπως καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος. Το 6αρι έχει φλωρέψει αρκετά σε σχέση με το 5αρι.
Να πω την αλήθεια υπάρχει διαφορά στα σημεία που επισημαίνεις (μικρότερη στη κεντρική κονσόλα πιο εμφανείς στις πόρτες), αλλά εμένα δε με ενόχλησε καθόλου αυτό. Στη συναρμολόγηση εγώ είδα μεγάλες διαφορές.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ αλλά στο σημείο που λες ότι το megane ελέγχει καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος ισχύει αλλά για το coupe. Στο 5θυρο δεν θα το έλεγα. Το 6άρι φυσικά και έχει φλωρέψει σε σχέση με το 5άρι αφού τους προέκυψε το scirocco. Για μένα όμως αυτό δεν είναι δικαιολογία. -
Για τα σχολια ποιοτητας που λετε νομιζω οτι το megane ειναι καπου εκει που λετε..δηλαδη καλα υλικα, ισως οχι τοσο καλή συναρμολόγηση, υλικα στη πορτα που οταν κλεινει μπορει να παραγει και τριγμους.
Αλλα και το golf φυσικα εχει καλά υλικα και πιο στιβαρη αισθηση συναρμολογης αλλα δεν ειναι και τοσο καλό που λετε. Ανοιξα τη θηκη για τα γυαλια και δεν εκλεινε με τιποτα μετα.
Γενικα νομίζω οτι ειναι απ τα καλυτερα στη κατηγορια τους αν οχι τα καλυτερα. Δεν εχω αποψη για το νεο Astra που ομως γενικα το χουν θαψει λιγο και εδω μεσα τα παιδια που το ειδαν και απο τον τυπο δεν διαβασα κατι σπουδαιο, αλλα στο δρομο κυκλοφορουν καμποσα σιγα σιγα...
-
Ανοιξε εργοστάσιο το VAG στον Πειραιά;
Αυτό με τα Γερμανικά Γερμανίας ποτέ δεν το κατάλαβα και όσο και αν έψαξα δεν βρήκα ποτέ διαφορές ανάμεσα τους. Παρομοίως για τα Γαλλικά Γαλλία κοκ -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Για τα σχολια ποιοτητας που λετε νομιζω οτι το megane ειναι καπου εκει που λετε..δηλαδη καλα υλικα, ισως οχι τοσο καλή συναρμολόγηση, υλικα στη πορτα που οταν κλεινει μπορει να παραγει και τριγμους.Αλλα και το golf φυσικα εχει καλά υλικα και πιο στιβαρη αισθηση συναρμολογης αλλα δεν ειναι και τοσο καλό που λετε. Ανοιξα τη θηκη για τα γυαλια και δεν εκλεινε με τιποτα μετα.
Γενικα νομίζω οτι ειναι απ τα καλυτερα στη κατηγορια τους αν οχι τα καλυτερα. Δεν εχω αποψη για το νεο Astra που ομως γενικα το χουν θαψει λιγο και εδω μεσα τα παιδια που το ειδαν και απο τον τυπο δεν διαβασα κατι σπουδαιο, αλλα στο δρομο κυκλοφορουν καμποσα σιγα σιγα...
Φίλε μου, δεν ξέρω τι λένε κάποιοι για το astra αλλά το 1,4Τ που έχω είμαι μονίμως με ένα χαμόγελο στα χείλη. Με το sport το κουμπάκι κολλάς στο κάθισμα. Μέσα δεν κάνει κιχ. Για εσωτερικό σχεδιασμό δεν συζητάω. Μακράν ο καλύτερος. Σίγουρα η έλλειψη άμεσου ψεκασμού είναι μείον, αλλά ο συνδυασμός μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων με το τούρμπο βελτιώνει και τις επιδόσεις και την κατανάλωση. Αυτό που λένε κάποιοι για μακρυές σχέσεις, εμένα μου κάνει μάλλον για προγραμματισμό. Με το sport mode μόνο μακριές δεν είναι οι σχέσεις.
Το τούρμπο του astra λέει είναι υδρόψυκτο. Τι παίζει με τα tsi-tce;
-
Επειδη εχει τυχει να κατεβασω αυτοκινητα απο Ro-Ro, αυτο που λες απλα δεν παιζει. Στο λιμανι δεν γινετε απολυτως τιποτα...τα αυτοκινητα ερχοντε ετοιμα, με τα διαφορα προστατευτικα τους. Ο dealer ετοιμαζει το αυτοκινητο (pre delivery inspection-πλεον πολλες εταιρειες τα συνδεουν και με το διαγνωστικο γιατι κατα τη μεταφορα ειναι σε transfer mode για να μην καταπονητε η μπαταρια αλλα να αποφευγοντε και οι κανιβαλισμοι, τους οποιους οι περισσοτεροι λιμενεργατες κανουν ) και τοποθετει μονο καποια αξεσουαρ...
Για οτιδηποτε αλλο χρειαζοντε εγκαταστασεις οι οποιες θα ειχαν υποπεσει στην αντιληψη οχι μονο των ατομων που μπαινοβγαινουμε στα εμπορικα terminal του Πειραια, αλλα και στους απλους περαστικους... -
Αν και θα βγούμε οφφ τόπικ...
Τι ακριβώς συναρμολογείται στον Πειραιά, έτσι ενδεικτικά.
Συνήθως το ετοιμοπαράδοτο με συναγερμό και δέρματα σημαίνει οτι όλα αυτά περάστηκαν Ελλάδα και αυτό το γνωρίζεις από πρίν.
Το ίδιο ισχύει και για τα Γαλλικά και τα Ιαπωνικά κτλ. Αν κάνεις παραγγελία και περιμένεις ένα τρίμηνο να σου έρθει ή και παραπάνω ναι αυτά θα μπούνε στο εργοστάσιο. Πολλές φορές σου λένε θα θέλατε δέρμα με 3000 ευρώ ή με 800 περασμένο Ελλάδα.
Τα εξτρα είναι πάνω κάτω ίδια σε όλες τις αγορές και συνήθως τα Ελληνικά έχουν στάνταρ πράγματα που αλλού είναι έξτρα όπως το AC στις μικρές κατηγορίες ενώ υπάρχουν στοιχεία εξοπλισμού τα οποία μπορεί να στα περάσει αργότερα ο τοπικός αντιπρόσωπος. Ναι ακόμα και στην Γερμανία για Γερμανικά αυτοκίνητα -
Επιτέλους!!!!
Αποκτήσαμε Αυτοκινητοβιομηχανία!!! -
Δώσε μας ένα παράδειγμα τόσο δύσκολο είναι; Δεν είπα οτι βγάζεις κάτι απο το μυαλό σου, απλά ένα παράδειγμα
-
Παράνομη μονάδα συναρμολόγησης οχημάτων αποκαλύφθηκε από ελεγκτές του ΣΔΟΕ κατά την εμφνιδιαστική επίσκεψη κλιμακίου του υπουργείου Οικονομίας.
Όλα τα παράνομα προιόντα κατασχέθηκαν ενώ άνδρες των ΕΚΑΜ είχαν ακροβολισθεί για την παρεμπόδιση της προσπάθειας διαφυγής των ιθυνόντων νου της μεγαλοιώδους αυτής κομπίνας. -
τελικα υπαρχει ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
τελικα υπαρχει ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανιααπλά είναι 'εικονική' κι αυτή όπως τόσα άλλα σ αυτή τη χώρα!
-
Συμφωνώ 100% με τον Volvoδία.Τα αυτοκίνητα έρχονται πανέτοιμα εδώ και τα πράγματα που μπορούν να τους βάλουν εδώ είναι πολύ λίγα.Έτσι τουλάχιστον ήξερα!!!
Τώρα γι αυτό που παρέθεσε ο Κωνσταντίνος δεν ξέρω τι παίζει(αλλά από ότι βλέπω μάλλον είναι αλήθεια!)
Πάντως το Audi το παρέλαβα κατευθείαν από τα Logistics και του είχαν βγάλει απλά τις ζελατίνες(ούτε τεχνικός έλεγχος δεν είχε γίνει,ούτε καν αποκέρωση!).
Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI