-
Αγανακτώντας με τις τιμές της βενζίνης κατά την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά κυρίως και της 'κληρονομιάς' που μας άφησε η απεργία (περίπου 15-20 λεπτά καπέλο σε όλα τα πρατήρια), σκεφτόμουν να φτιάξω ένα θέμα που να αναφέρονται τα καλόπαιδα που αποφάσισαν να επωφεληθούν της απεργίας, ενώ εξακολουθούν να διατηρούν υψηλές τιμές.
Παρακινούμενος παράλληλα και από ποστ σε αυτό το θέμα, βλέπω ότι υπάρχουν και άλλοι που ενδιαφέρονται να μάθουν αυτά τα πρατήρια.Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Εντωμεταξύ με όσαν συνέβησαν τις τελευταίες μέρες με την άνευ προηγουμένου κερδοσκοπία τόσων πρατηριούχων το ερώτημα είναι πιο επίκαιρο από ποτέ νομίζω....Ειμαι περιεργος ποσοι απο αυτους τους μαυραγοριτες θα τιμωρηθουν.Οχι απο το κρατος αλλα απο εμας το αγοραστικο κοινο!Ακου πηρε δανειο για να φερει βενζινη και την πουλαει 1,50€! Δλδ μεχρι τωρα πως αγοραζε!
+100
ειναι σιγουρο οτι παθαινουμε οτι μας αξιζει.
σε χωρα με πολιτες που δεν ειναι προβατα, ολοι αυτοι πολυ απλα δε θα ξαναειχαν πελατεια ΠΟΤΕ. Λουκετο σε 1 μηνα θα εβαζαν.-
- άπειρο!
Τέτοιοι 'επαγγελματίες' πρέπει να στιγματίζονται και να μην ξαναπατήσει κανείς.-
Ειδικά στην Αθήνα, να μην επισκέπτεσαι έναν από τους εν λόγω 'επαγγελματίες' είναι συνήθως μια επιπλέον απόσταση 0,5-1 χλμ, μέχρι το επόμενο πρατήριο.
Επίσης στο θέμα θεωρώ ότι πρέπει να αναφέρονται πρατήρια που συστηματικά έχουν τις πιο ακριβές τιμές. Κάτι σαν μια λίστα με τα πιο ακριβά πρατήρια.
Ελπίζω να μην παραβαίνω κάποιο όρο του φόρουμ, αλλά το θέμα έχει ως σκοπό την προστασία των καταναλωτών και την 'τιμωρία' των εν λόγω πρατηριούχων. -
Αγανακτώντας με τις τιμές της βενζίνης κατά την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά κυρίως και της 'κληρονομιάς' που μας άφησε η απεργία (περίπου 15-20 λεπτά καπέλο σε όλα τα πρατήρια), σκεφτόμουν να φτιάξω ένα θέμα που να αναφέρονται τα καλόπαιδα που αποφάσισαν να επωφεληθούν της απεργίας, ενώ εξακολουθούν να διατηρούν υψηλές τιμές.
Παρακινούμενος παράλληλα και από ποστ σε αυτό το θέμα, βλέπω ότι υπάρχουν και άλλοι που ενδιαφέρονται να μάθουν αυτά τα πρατήρια.Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Εντωμεταξύ με όσαν συνέβησαν τις τελευταίες μέρες με την άνευ προηγουμένου κερδοσκοπία τόσων πρατηριούχων το ερώτημα είναι πιο επίκαιρο από ποτέ νομίζω....Ειμαι περιεργος ποσοι απο αυτους τους μαυραγοριτες θα τιμωρηθουν.Οχι απο το κρατος αλλα απο εμας το αγοραστικο κοινο!Ακου πηρε δανειο για να φερει βενζινη και την πουλαει 1,50€! Δλδ μεχρι τωρα πως αγοραζε!
+100
ειναι σιγουρο οτι παθαινουμε οτι μας αξιζει.
σε χωρα με πολιτες που δεν ειναι προβατα, ολοι αυτοι πολυ απλα δε θα ξαναειχαν πελατεια ΠΟΤΕ. Λουκετο σε 1 μηνα θα εβαζαν.-
- άπειρο!
Τέτοιοι 'επαγγελματίες' πρέπει να στιγματίζονται και να μην ξαναπατήσει κανείς.-
Ειδικά στην Αθήνα, να μην επισκέπτεσαι έναν από τους εν λόγω 'επαγγελματίες' είναι συνήθως μια επιπλέον απόσταση 0,5-1 χλμ, μέχρι το επόμενο πρατήριο.
Επίσης στο θέμα θεωρώ ότι πρέπει να αναφέρονται πρατήρια που συστηματικά έχουν τις πιο ακριβές τιμές. Κάτι σαν μια λίστα με τα πιο ακριβά πρατήρια.
Ελπίζω να μην παραβαίνω κάποιο όρο του φόρουμ, αλλά το θέμα έχει ως σκοπό την προστασία των καταναλωτών και την 'τιμωρία' των εν λόγω πρατηριούχων. -
Πρόστιμο σε πρατήριο καυσίμων στο Χαλάνδρι
Πρόστιμο ύψους 4.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου σε πρατήριο υγρών καυσίμων στο Χαλάνδρι για ελλειμματική παράδοση καυσίμου από δύο αντλίες αμόλυβδης βενζίνης.
Συγκεκριμένα, κατά τον αιφνιδιαστικό έλεγχο που πραγματοποίησε η αρμόδια Διεύθυνση Μετρολογίας στο πρατήριο υγρών καυσίμων επί της οδού Παπανικολή 142 & Νικηταρά στο Χαλάνδρι, διαπιστώθηκε ελλειμματική παράδοση από δύο αντλίες (αμόλυβδης βενζίνης) του πρατηρίου, η οποία σύμφωνα με τη ΓΓΕ, έφτανε στο εξαιρετικά υψηλό ποσοστό του 5%.
Εκτός από το διοικητικό πρόστιμο, ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου θα παραπεμφθεί στον εισαγγελέα για επιβολή ποινικών κυρώσεων. Θα διερευνηθεί επίσης κατά πόσο τυγχάνει υπότροπος (στο πλαίσιο των ελέγχων της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης), ώστε να διπλασιαστεί το πρόστιμο.
πηγή Ναυτεμπορική
Για να σφίγγουν λίγο οι κ@λοι.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Πρόστιμο σε πρατήριο καυσίμων στο ΧαλάνδριΠρόστιμο ύψους 4**.000 ευρώ** επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου σε πρατήριο υγρών καυσίμων στο Χαλάνδρι για ελλειμματική παράδοση καυσίμου από δύο αντλίες αμόλυβδης βενζίνης.
Συγκεκριμένα, κατά τον αιφνιδιαστικό έλεγχο που πραγματοποίησε η αρμόδια Διεύθυνση Μετρολογίας στο πρατήριο υγρών καυσίμων επί της οδού Παπανικολή 142 & Νικηταρά στο Χαλάνδρι, διαπιστώθηκε ελλειμματική παράδοση από δύο αντλίες (αμόλυβδης βενζίνης) του πρατηρίου, η οποία σύμφωνα με τη ΓΓΕ, έφτανε στο εξαιρετικά υψηλό ποσοστό του 5%.
Εκτός από το διοικητικό πρόστιμο, ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου θα παραπεμφθεί στον εισαγγελέα για επιβολή ποινικών κυρώσεων. Θα διερευνηθεί επίσης κατά πόσο τυγχάνει υπότροπος (στο πλαίσιο των ελέγχων της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης), ώστε να διπλασιαστεί το πρόστιμο.
πηγή Ναυτεμπορική
Για να σφίγγουν λίγο οι κ@λοι.
Σιγά, μη σπάσει και κανα τακούνι...!
-
το προστιμο ειναι ΑΣΤΕΙΟ.-
για μια αντλια που κλεβει 5%, αν πουλαει 4000λιτρα τη μερα, ειναι 300€/μερα επιπλεον καθαρο κερδος. Που σημαινει αποσβεση του προστιμου σε 13 μερες...
που σημαινει, οτι σε 5 χρονια που θα του ξανακανουν ελεγχο, θα εχει βγαλει 500.000€ μαυρα.
-
Αυτό δεν είναι το γωνιακό πριν τη πλ.Κένεντι που έδινε 'δωρεάν' πλύσιμο με κάθε γέμισμα;
Βρε αυτό το δωρεάν τι κρύβει κάθε φορά από πίσω...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αυτό δεν είναι το γωνιακό πριν τη πλ.Κένεντι που έδινε 'δωρεάν' πλύσιμο με κάθε γέμισμα;Βρε αυτό το δωρεάν τι κρύβει κάθε φορά από πίσω...
'Δωρεαν' ειπαμε οχι δωρεαν. Και τα δυο κοστιζουν
-
Εγω βαζω απο ενα revoil 20 ευρω με 1,42 και οποτε βαζω απο αυτον μου βγαζει περιπου 50-60χλμ μαξιμουμ και βαζω απο ενα αλλο εκο με 1,45 και βγαζει 120χλμ τι γινετε ρε γμτ
-
Ναι, αυτή η ΕΚΟ πρέπει να είναι.
Το πρόστιμο είναι αστείο. Το πιο σοβαρό είναι οι ποινικές ευθύνες που αναμένεται να αποδοθούν. -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Εγω βαζω απο ενα revoil 20 ευρω με 1,42 και οποτε βαζω απο αυτον μου βγαζει περιπου 50-60χλμ μαξιμουμ και βαζω απο ενα αλλο εκο με 1,45 και βγαζει 120χλμ τι γινετε ρε γμτΠοια ΕΚΟ; Αυτή στη Λ. Μεσογείων μετά την ΕΡΤ (προς Σταυρό);
Άλλος ένας λόγος για τον οποίο πρέπει να φουλάρουμε κάθε φορά. Το μόνο που αρκεί να θυμάσαι είναι η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Το smart παίρνει 33 λίτρα και στη συγκεκριμένη ΕΚΟ γεμίζω με 35 (θαύμα-θαύμα).edit: άκυρο.. ανάποδα το κατάλαβα. Η ΕΚΟ που ανέφερα πάντως στάνταρ κλέβει στην αντλία (τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που πήγα)
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Εγω βαζω απο ενα revoil 20 ευρω με 1,42 και οποτε βαζω απο αυτον μου βγαζει περιπου 50-60χλμ μαξιμουμ και βαζω απο ενα αλλο εκο με 1,45 και βγαζει 120χλμ τι γινετε ρε γμτ
Ποια ΕΚΟ; Αυτή στη Λ. Μεσογείων μετά την ΕΡΤ (προς Σταυρό);
Άλλος ένας λόγος για τον οποίο πρέπει να φουλάρουμε κάθε φορά. Το μόνο που αρκεί να θυμάσαι είναι η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Το smart παίρνει 33 λίτρα και στη συγκεκριμένη ΕΚΟ γεμίζω με 35 (θαύμα-θαύμα).edit: άκυρο.. ανάποδα το κατάλαβα. Η ΕΚΟ που ανέφερα πάντως στάνταρ κλέβει στην αντλία (τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που πήγα)
Οχι ειναι μια εδω στα σπατα που μου το εχουν πει κι αλλοι οτι βλεπουν τρελη διαφορα
Σε ολους τους αλλους που βαζω εξαφανιζεται για πλακα λογικα κατι ριχνουν μεσα
-
Ρε Βαγγέλη είπαμε, το ρεζερβουάρ φουσκώνει και χωράει περισσότερη βενζίνη...
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Ρε Βαγγέλη είπαμε, το ρεζερβουάρ φουσκώνει και χωράει περισσότερη βενζίνη...Αυτο μου το ελεγαν οταν εφερναν πετρελαιο στο σπιτι ,ειχα μεσα περιπου 70-80λιτρα ερχονταν το γεμιζε και μου λεει πηρε 500λιτρα μα του λεω 500 χωραει οταν ειναι αδεια ειχε μεσα και 70-80 λιτρα ,ναι λεει η δεξαμενη σου ειναι πλαστικη και ανοιγη και περνει περισσοτερο
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Ρε Βαγγέλη είπαμε, το ρεζερβουάρ φουσκώνει και χωράει περισσότερη βενζίνη...
Αυτο μου το ελεγαν οταν εφερναν πετρελαιο στο σπιτι ,ειχα μεσα περιπου 70-80λιτρα ερχονταν το γεμιζε και μου λεει πηρε 500λιτρα μα του λεω 500 χωραει οταν ειναι αδεια ειχε μεσα και 70-80 λιτρα ,ναι λεει η δεξαμενη σου ειναι πλαστικη και ανοιγη και περνει περισσοτερο
την ιδια συμπεριφορα δλδ που θα ειχε και ο κ@λος του αμα του εβαζες τη μανικα μεσα
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Εγω βαζω απο ενα revoil 20 ευρω με 1,42 και οποτε βαζω απο αυτον μου βγαζει περιπου 50-60χλμ μαξιμουμ και βαζω απο ενα αλλο εκο με 1,45 και βγαζει 120χλμ τι γινετε ρε γμτΚαι τι αλλο πρεπει να γινει για να καταλαβεις οτι πρεπει να σταματησεις να βαζεις απο το πρωτο πρατηριο??
Τι αλλο πρεπει να γινει για να καταλαβεις οτι το 'φθηνο' πρατηριο στην ουσια ειναι πολυ ακριβοτερο απο ενα ακριβο?? -
Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί επιβάρυναν τόσο πολύ με φόρους την τιμή του καυσίμου (η ακριβότερη τιμή ης ευρώπης, πρωταθλητές είμαστε...) χωρίς καμία δομική παρέμβαση στην αγορά. Δηλ. εμείς οι καταναλωτές στο κράτος - μπορντέλο που ζούμε πρέπει να δεχθούμε να ζει σε βάρος μας ένας κλάδος που είναι μέσα στον υπερεπαγγελματισμό (πολλαπλάσια ανά κεφαλή πρατήρια σε σχέση με την λοιπή Ευρώπη), τη νοθεία και άλλα κόλπα (πειραγμένες αντλίες κλπ.) Σίγουρα δεν μιλάω για όλους αλλά για πολλούς, όχι για εξαιρέσεις... Δηλ. ποιός θα μιλήσει για μας; Ποιός θα πει την αλήθεια ότι πρέπει να κλείσουν τα δύο τρίτα των πρατηρίων καυσίμων για να είναι βιώσιμα (με νόμιμο τρόπο) τα υπόλοιπα; Ποιός θα απαιτήσει να εξυγιανθεί όλος αυτός ο νοσηρός κλάδος; Τώρα που τα πράγματα έχουν φτάσει στο απροχώρητο σε επίπεδο τιμών τα περιθώρια κλεψιάς είναι μεγαλύτερα. Αναφέρω χαρακτηριστικά την γνωστη σε όλους (μόνον ο υπουργός την αγνοεί) ιστορία με τα βουλγάρικα βυτιοφόρα που αλωνίζουν την Ελλάδα και ένα σωρό άλλες λαμογιές.
"Επαγγελματίες" πρατηριούχοι