-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εάν για σένα το Ford Mondeo ανήκει στην ίδια κατηγορία (Premium Sedan) με τα Audi-MB-BMW-Saab.....
Αμφοτερα, ανηκουν στο D segment. Δεν υπαρχει κατηγορια premium sedan.......
Ωχ μωρέ με τις εξυπνάδες......
Luxury vehicle
Luxury vehicle is a marketing term for a vehicle that provides luxury — pleasant or desirable features beyond strict necessity -- at increased expense.....
....ACRISS is a code system used by many car rental companies in the US for classifying vehicles (but not brands or marques). The system includes Luxury and** Premium** categories.D-Segment:
a) Large Family Cars (Ford Mondeo, Honda Accord, Renault Laguna, VW Passat)b) Compact Executive Cars (AR - Audi - BMW - Jaguar - MB - Saab - Volvo) (εδώ)
Πως συμβαδιζει λοιπον η λεξη premium με θεματα περι οικονομιας?
Εάν δεν καταλαβαίνεις τι γράφω (07/04/10 2:35 ), I rest my case.....
End
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Καλά που δεν έγραψες: +διάλυμα ουρίαςAμα σου πώ οτι το σκέφτηκα και είπα από μέσα μου να μην το παραχοντρύνω
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Ωχ μωρέ με τις εξυπνάδες......
Luxury vehicle
Luxury vehicle is a marketing term for a vehicle that provides luxury — pleasant or desirable features beyond strict necessity -- at increased expense.....
....ACRISS is a code system used by many car rental companies in the US for classifying vehicles (but not brands or marques). The system includes Luxury and** Premium** categories.D-Segment:
a) Large Family Cars (Ford Mondeo, Honda Accord, Renault Laguna, VW Passat)b) Compact Executive Cars (AR - Audi - BMW - Jaguar - MB - Saab - Volvo) (εδώ
Οι (υπο)κατηγοριες Entry-level luxury car & Compact executive car υπαρχουν μονο στην Αμερικη και Αγγλια αντιστοιχα.
Δες εδω τα** segments** συμφωνα με EU:
http://ec.europa.eu/competition/mergers ... 406_en.pdfΣυμφωνα με Euroncap:
Supermini, Small family car, Large family car (οπου τοποθετουνται τα 320 & Mondeo), Executive car, Roadster sports, Small MPV, Large MPV, Small Off-Road 4x4, Large Off-Road 4x4, Pick-upKαι κατα Σ.Ε.Α.Α:
http://www.seaa.gr/data/segments/2010-2-seg.pdf -
Ωραία, βλέπω στο link των luxury και την...Lancia Lybra!
(Μια χαρά αμαξάκι, αλλά ποτέ -δυστυχώς για την μαμά Fiat- δεν θεωρήθηκε κάτι τέτοιο... ).Πάντως έχει και την Alfa Romeo, άρα βλέπω πως ο Puntolord αναθεώρησε σε ότι αφορά την σύγκριση της BMW με την Alfa Romeo: προφανώς, για να μας παραπέμπει στο link αυτό και τα αυτοκίνητα είναι απολύτως συγκρίσιμα γι' αυτόν, μιας και ανήκουν στην ίδια κατηγορία, σωστά;
Επίσης, να παρατηρήσω πως με 1000 χιλιόμετρα την εβδομάδα, πάμε στα 4000 το μήνα , άρα 48Κ το χρόνο. Βάλε και ένα ταξίδι αναψυχής, πάμε σε στρογγυλό 50άρικο.
Άρα, μιλάμε για χιλιομετρική απαξίωση του αυτοκινήτου σε 2-3 χρόνια, αφού θα έχει τόσα πολλά χιλιόμετρα που για να πουληθεί θα θέλει...γύρισμα (και προσοχή να μην γίνουν τα σερβις στην αντιπροσωπεία... ).
Άρα, σίγουρα καλύτερα να είχε αγοράσει Mondeo: στην μισή τιμή και ...βγάλε, εξίσου γρήγορο, εξίσου οικονομικό και χάρη στην μικρότερη τιμή αγοράς, θα μείωνε την χασούρα λόγω των πολλών χιλιομέτρων...Αλλά δεν είναι luxury, οπότε πρόβλημα....
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
....Πάντως έχει και την Alfa Romeo, άρα βλέπω πως ο Puntolord αναθεώρησε σε ότι αφορά την σύγκριση της BMW με την Alfa Romeo: προφανώς, για να μας παραπέμπει στο link αυτό και τα αυτοκίνητα είναι απολύτως συγκρίσιμα γι' αυτόν, μιας και ανήκουν στην ίδια κατηγορία, σωστά;Άργησες να εμφανισθείς και ανησύχησα μήπως σταμάτησαν να σου πληρώνουν οι άλλοι την βενζίνη και δεν μπορείς πλέον να κυκλοφορείς με πεμβέ βρε......ξέρεις εσύ, πουλ-μουρ με ξένες τσέπες.....βλέπεις, με τη Lancia δεν.....
Εγώ δεν αναθεώρησα, η AR είναι στην κατηγορία αυτή (όπως και η μοσχοπουλημένη Lybra) αλλά όχι για τα δικά μου standards.....τρίζει βρε παιδί μου, πως να το κάνουμε....
Επίσης, να παρατηρήσω πως με 1000 χιλιόμετρα την εβδομάδα, πάμε στα 4000 το μήνα , άρα 48Κ το χρόνο. Βάλε και ένα ταξίδι αναψυχής, πάμε σε στρογγυλό 50άρικο.
Άρα, μιλάμε για χιλιομετρική απαξίωση του αυτοκινήτου σε 2-3 χρόνια, αφού θα έχει τόσα πολλά χιλιόμετρα που για να πουληθεί θα θέλει...γύρισμα (και προσοχή να μην γίνουν τα σερβις στην αντιπροσωπεία... ).Wow, τι οικονομοτεχνική ανάλυση είναι αυτή? Με 100-150Κ Km έχει απαξιωθεί ένα σύγχρονο diesel λες?
Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον περί πουλήματος και σέρβις, δεν θα ακολουθήσω πιστά τις συμβουλές σου......Άρα, σίγουρα καλύτερα να είχε αγοράσει Mondeo: στην μισή τιμή και ...βγάλε, εξίσου γρήγορο, εξίσου οικονομικό και χάρη στην μικρότερη τιμή αγοράς, θα μείωνε την χασούρα λόγω των πολλών χιλιομέτρων...
Ανούσιο να δώσω απάντηση, βλέπε πιο πάνω περί Dacia Logan.......και το ΥΓ στο τέλος....
Αλλά δεν είναι luxury, οπότε πρόβλημα....
Όπως η AR έ?
ΥΓ: Να υποθέσω πως εκτός από τις βενζίνες, η εταιρία πληρώνει και τα business γεύματα και τα νυχτερινά ποτά ε? Ε, τότε να αλλάξεις μαγαζί διότι μάλλον εχθές σου έδωσαν νοθευμένα και ιδού τα αποτελέσματα......πάω να κάψω diesel τώρα....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Με 100-150Κ Km έχει απαξιωθεί ένα σύγχρονο diesel λες?
Δεν εχει απαξιωθει εντελως.
Αλλα αναρωτησου ποσο ευκολα θα αγοραζες αμαξι (ειτε diesel ειτε βενζινη) με 150000χλμ.
(Ιδιαιτερα εαν εχουν διανυθει εντως 2-3 ετων)Δεν καταλαβαινω απο που προκυπτει πως τα diesel εχουν καλυτερη και υψηλοτερη μεταπωληση.
Παντως, η σταση σου ειναι καπως...επιθετικη.
Κανεις δεν ειπε οτι εκανες λαθος επιλογη (εσυ αλλωστε ξερεις καλυτερα) ουτε αμφισβητησε τις - οντως πολυ καλες - καταναλωσεις σου, ουτε τις επιδοσεις της 320d, ουτε την premiumσυνη του ( ) και φυσικα κανεις δε θα κανει κουμαντο στα οικονομικα σου.
Εχουμε διαφορετικες αποψεις στο θεμα 'Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση' και αυτες παραθετουμε εδω.
Εαν το diesel ηταν η καλυτερη επιλογη για ολους, το θεμα θα ειχε κλεισει απο το πρωτο ποστ. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Με 100-150Κ Km έχει απαξιωθεί ένα σύγχρονο diesel λες?
Δεν εχει απαξιωθει εντελως.
Αλλα αναρωτησου ποσο ευκολα θα αγοραζες αμαξι (ειτε diesel ειτε βενζινη) με 150000χλμ.
(Ιδιαιτερα εαν εχουν διανυθει εντως 2-3 ετων)Δεν καταλαβαινω απο που προκυπτει πως τα diesel εχουν καλυτερη και υψηλοτερη μεταπωληση.
Παντως, η σταση σου ειναι καπως...επιθετικη.
Κανεις δεν ειπε οτι εκανες λαθος επιλογη (εσυ αλλωστε ξερεις καλυτερα) ουτε αμφισβητησε τις - οντως πολυ καλες - καταναλωσεις σου, ουτε τις επιδοσεις της 320d, ουτε την premiumσυνη του ( ) και φυσικα κανεις δε θα κανει κουμαντο στα οικονομικα σου.
Εχουμε διαφορετικες αποψεις στο θεμα 'Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση' και αυτες παραθετουμε εδω.
Εαν το diesel ηταν η καλυτερη επιλογη για ολους, το θεμα θα ειχε κλεισει απο το πρωτο ποστ.Ισως λόγω της αντοχής του κινητήρα στα πολλά χλμ.
Τα 150.000 χλμ για τον diesel είναι ψωμοτύρι αν έχω καταλάβει σωστά, ενώ για τον βενζινοκινητήρα είναι τουλάχιστον η μισή του ζωή αν όχι και λιγότερο. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Ισως λόγω της αντοχής του κινητήρα στα πολλά χλμ.
Τα 150.000 χλμ για τον diesel είναι ψωμοτύρι αν έχω καταλάβει σωστά, ενώ για τον βενζινοκινητήρα είναι τουλάχιστον η μισή του ζωή αν όχι και λιγότερο.Yπαρχει τεκμηριωμενη αποψη γι'αυτο?
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
....Πάντως έχει και την Alfa Romeo, άρα βλέπω πως ο Puntolord αναθεώρησε σε ότι αφορά την σύγκριση της BMW με την Alfa Romeo: προφανώς, για να μας παραπέμπει στο link αυτό και τα αυτοκίνητα είναι απολύτως συγκρίσιμα γι' αυτόν, μιας και ανήκουν στην ίδια κατηγορία, σωστά;
Άργησες να εμφανισθείς και ανησύχησα μήπως σταμάτησαν να σου πληρώνουν οι άλλοι την βενζίνη και δεν μπορείς πλέον να κυκλοφορείς με πεμβέ βρε......ξέρεις εσύ, πουλ-μουρ με ξένες τσέπες.....βλέπεις, με τη Lancia δεν.....
με τρώει να γράψω κάτι τώρα, αλλά δεν καταλαβαίνω ποιές είναι οι ξένες τσέπες
η εμπάθεια είναι κακό πράγμα, εντελώς φιλικά
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Πως συμβαδιζει λοιπον η λεξη premium με θεματα περι οικονομιας? -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
...Εσυ ποσα χλμ εχεις με τη βενζινη σου? 300000 αν θυμαμαι καλα ?
-
Πώ πω, τσιμπάει ο ένας αρπάζει ο άλλος έχει μύγα ο τρίτος. Ας μην το παίρνουμε προσωπικά και ας μην αλληλοκατηγορούμαστε. Για τα προσωπικά πλακωθείτε ελεύθερα με πμ!
Σχετικά με την αυξημένη διάρκεια σε χλμ των πετρελαιοκινητήρων νομίζω ότι είναι κατακτημένη γνώση που θεωρείται αξίωμα και έτσι δεν πολυχρειάζεται δικαιολογία. Από την άλλη έχω κι εγώ κάποιες αμφιβολίες για τα επιπλέον καθόλου αμελητέα έξοδα που μπορεί να χρειαστεί ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας (τουρμπίνα, αντλία) στη διάρκεια της μεγάλης ζωής του, έξοδα που δεν χρειάζονταν στους παλιούς ατμοσφαιρικούς πετρελαιοκινητήρες χάρη στους οποίους βγήκε και η καλή φήμη... Μήπως δηλαδή το κόστος αντικατάστασης αντλίας και τουρμπίνας σε ένα αυτοκίνητο πχ 200.000χλμ σαν ασύμφορο καθιστά τον κινητήρα πρακτικά άχρηστο και συνεπάγεται ότι έφτασε στο τέλος της ζωής του (έστω κι αν δεν έχει υποστεί σοβαρές εσωτερικές φθορές). Μήπως δηλαδή πια αν και οι κινητήρες είναι γεροί δεν έχουν στην πράξη την μακροβιότητα της φήμης τους;;... -
Και οι BMW τρίζουν αγαπητέ Μάριε, δυστυχώς. Οι 5αρες και πάνω είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα, αλλά οι 3αρες και οι άσσοι δεν είναι τόσο σούπερ ουάου.
Από κει και πέρα, και συ πήρες το αυτοκίνητό σου υπό ειδικό καθεστώς (και του έβαζες καύσιμο υπό ειδικό καθεστώς), να φανταστώ πως αυτά που προσάπτεις υπογείως στον hifi ισχύουν και για σένα; Δεν θα το έλεγα, οπότε καλύτερα να σταματήσει αυτό το τροπάριο, δεν τιμάει κανέναν εφόσον μιλάμε για μεγάλους και ώριμους ανθρώπους.
Τέλος, να θυμίσω το ανέκδοτο με τον πόντιο που οδηγούσε ανάποδα στον αυτοκινητόδρομο. Δεν μπορεί όλο το φόρουμ να είναι ηλίθιο και εσύ ο μοναδικός έξυπνος (γιατί κατά τα γραφόμενα σου αυτο προσπαθείς να περάσεις), θεωρώντας ότι έχεις πιάσει τον παπά από τα κάκαλα. Κανείς δεν έχει αμφισβητήσει ότι το ντιζελ καίει λιγότερο, ούτε είσαι ο μοναδικός που κατέχεις την αλήθεια αυτή. Πολλοί από εδώ μέσα έχουμε ζήσει αρκετά με πετρελαιοκίνητο και ξέρουμε. Αλλά είτε δεν μπορούμε, είτε δεν θέλουμε να αγοράσουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Δικαίωμά τους (μας), όπως και δικαίωμά σου να προσπαθείς να κόψεις ό,τι μπορείς από το κόστος χρήσης μιας BMW.
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
...
Εσυ ποσα χλμ εχεις με τη βενζινη σου? 300000 αν θυμαμαι καλα ?
Αυτός έκλεισε τα 300.000, εγώ ακολουθώ με 282.000 με τον αναξιόπιστο γαλλικό κουβά μου, χωρίς εμφανή πτώση απόδοσης. Όσο (δεν) πήγαινε καινούριο, τόσο (δεν) πάει τώρα.
-
ειναι σωστο να συγκρινουμε εναν ντιζελ 2 λιτρων με ενα απλο 1.4 οσον αφορα την αντοχη ;
-
Θα συμφωνήσω με τον Ντίνο στα παραπάνω
Στα περι αντοχής των πετρελαιοκινητήρων...Μια ματιά σε ξένα φόρα θα δείξει οτι και αυτοί έχουν τα προβλήματα τους. Δεν μιλάω για σπασμένα μοτέρ αλλά για σπασμένα και κολλημένα τούρμπο ,θα σοκαριστείτε αμα δείτε πόσες διαφημίσεις ανακατασκευαστών υπάρχουν σε γαλλικά περιοδικά, για προβληματικές βαλβίδες EGR, φίλτρα σωματιδίων πρώτης γενιάς κλπ. Οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες δεν είναι τόσο απλοί οσο οι πρόγονοι τους και έχουν πολλά πράγματα που μπορούν να χαλάσουν ή να πάνε στραβά ενώ θεωρούνται και πιο ακριβοί στην συντήρηση τους από τους βενζινοκινητήρες. Θεωρητικά αντέχουν παραπάνω από έναν βενζινοκινητήρα αφού έχουν ενισχυμένα μπλόκ αλλά δεν ξέρω πόσοι κάνουν 500κ χιλιόμετρα με το αμάξι τους και πόσοι θέλουν το έξτρα έρμα 80 κιλών στον μπροστά άξονα τους. Προσπερνώ τον ήχο και τα χαρακτηριστικά λειτουργιάς που λιγο πολύ όλοι έχουν.
Θα αγόραζα; Ναι αν έκανα πάνω απο 20κ τον χρόνο και ναι αν μιλούσαμε για κατηγορίες 5αρας και πάνω ή SUV. Επίσης θα τον προτιμούσα ,κι ας έδινα το κατιτις παραπάνω, αν δεν υπήρχε ένας βενζινοκινητήρας στην γκάμα του μοντέλου που να με καλύπτει -
Οι κινητήρες ντίζελ δεν είναι εκ φύσεως πιο ανθεκτικοί. Χρησιμοποιούνται σε βαριές εφαρμογές(φορτηγά, πλοία, υποβρύχια κλπ) όπου οι κινητήρες σχεδιάζονται επί τούτου με μεγάλες αντοχές λόγω κόστους/συνθηκών και εκεί ο ντίζελ είναι η συνήθης επιλογή λόγω της μικρής του ειδικής κατανάλωσης.
Το πόσο ανθεκτικός είναι ένας κινητήρας εξαρτάται από τον σχεδιαστή του, ο κινητήρας ντίζελ έχει διαφορετικό κύκλο λειτουργίας από τον otto αλλά τίποτα δεν τον χαρακτηρίζει σαν πιο ανθεκτικό a priori. ΕΙδικότερα οι σύγχρονοι common rail είναι πιο περίπλοκοι και από otto άμμεσου ψεκασμού. Αν θέλουμε να εξαντλήσουμε το θέμα θα λέγαμε πως ένας σύγχρονος ντίζελ είναι λιγότερο ανθεκτικός από τον otto.
Στην πράξη φυσικά η ανθεκτικότητα και το πόσα χλμ μπορεί να βγάλει είναι θέμα σχεχδίασης και κατασκευής (και φυσικά χρήσης / συντήρησης). Εξ'αρχής κανένας από τους δύο κύκλους (otto / diesel) δεν είναι πιο 'αξιόπιστος' ή ανθεκτικός. Τα υπόλοιπα είναι μύθος.
Είναι σαν να λέμε πως τα κίτρινα αυτοκίνητα βγάζουν περισσότερα χλμ επειδή οι μπουλντόζες και τα ταξί είναι κίτρινα
ΥΓ. Τα ντίζελ έχουν ενισχυμένο μπλόκ σε σύγκριση με έναν βενζινοκινητήρα επειδή υπόκεινται σε πολύ μεγαλύτερες πιέσεις. Τα βενζινοκίνητα τούρμπο έχουν ενισχύσεις σε μπλοκ/έμβολα σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά, θα υποστηρίξει κανείς πως τα βενζινοκίνητα τουρμπο είναι εκ φύσεως ανθεκτικότερα από τα ατμοσφαιρικά?
-
Πολύ σωστος για μια ακόμα φορά. Παράλειψις μου που δεν ανέφερα τους λόγους ενίσχυσης του μπλόκ
-
**edit mod **
-
θα πρεπει να ξεκαθαρισουμε οτι υπαρχουν διαφορα ειδη ντιζελ κινητηρα.
αλλο ο κινητηρας ενος επιβατικου,αλλο ενος φορτηγου και αλλο μιας μπουλντοζας.
εχουν διαφορετικες ρυθμισεις,διαφορετικα καπακια,και δουλευουν σε διαφορετικες στροφες με το επιβατικο να δουλευει και μεχρι 5.5-6.000 στρ ενω μια μπουλντοζα μεχρι 2000στρ.μια μπουλντοζα ειναι κατασκευασμενη ετσι ωστε να δουλευει τερμα γκαζι για τοσες ωρες ωστε ενα ντιζελ επιβατικο και ακομα χειρωτερα ενα επιβατικο βενζινης να εχουν διαλυσει πολυ πριν.
ντιζελ κινητηρας χωρις τουρμπινα ειναι ενας κουρασμενος κινητηρας χωρις αποδοση καταδικασμενος να πιο γρηγορα σε σχεση με εναν τουρμπο.
κατι αλλο που οι ταριφες δεν γνωριζουν η δεν μπορουν να καταλαβουν ειναι οτι οι ντιζελ δεν καινε αναλογα με τις στροφες που δουλευουν αλλα αναλογα με το φορτιο που εχουν να κουβαλησουν.
μια φορα ενας μηχανολογος απο κει που αγορασα το μηχανημα ο οποιος εχει κανει σπουδες πανω στο θεμα στο εξωτερικο μου τα ειχε δειξει με σχεδια.πως ανοιγει δλδ η τρομπα απο μονη της και στελνει πετρελαιο σε μεγαλες ποσοτητες οταν καταλαβει οτι η μηχανη λογω φορτιου δλδ ανηφορα κτλ δεν μπορει να αποδοσει και κινδινευει να .
ενα βενζινοκινητο αντιθετα θα αρχισει να χτυπαει πυρακια μεχρι και στο τελος θα σβησει οριστικα.γιαυτο οι ντιζελ θελουν στροφες ετσι ωστε να δουλευουν ξεκουραστα ,αφρατα και να εχουμε οικονομια στα καυσιμα.
-
Βασικά, εξ' ορισμού, ο υπετροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας είναι αισθητά πιο περίπλοκος όχι μόνο από τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, αλλά πολύ συχνά και από τον υπετροφοδοτούμενο, και ταυτόχρονα πιο ακριβός σε συντήρηση, είτε περιοδική είτε έκτακτη.
Επίσης λόγω των σημαντικά μεγαλύτερων πιέσεων που αναπτύσσονται είναι, αναγκαστικά, και πιο στιβαρά κατασκευασμένος εξ' ου και το μεγαλύτερο βάρος. Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι το αλουμίνιο σπανίζει στα πετρελαιοκίνητα μπλοκ.
Σημαντικό κόστος αλλά και πολυπλοκότητα, έχουν επίσης τα συστήματα μείωσης των καυσαερίων που κουβαλάνε, ανάλογα με την κλάση ρύπων στην οποία εντάσσονται. Π.χ. για τα ευρο6 που θα παίξουν από το 2014, και σύμφωνα με την υπάρχουσα τεχνολογία, ουσιαστικά μιλάμε για ένα χημικό εργοστάσιο προσαρτημένο στο όχημα.Στον αντίποδα, δύο βασικά εγγενή πλεονεκτήματα των πετρελαιοκινητήρων είναι τα κάτωθι :
α) μικρότερες τριβές, άρα φθορές στο θάλαμο καύσης και γενικά στα κινούμενα μέρη, λόγω σημαντικά χαμηλότερων σαλ περιστροφής και χαμηλότερων γραμμικών ταχυτήτων στο συγκρότημα μπιέλα-πιστόνι και
β) σημαντικά χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων στον συμπιεστή καυσαερίων, άρα μικρότερο θερμικό σοκ στα ευαίσθητα υλικά του τούρμπο, και συνήθως χαμηλότερες σαλ περιστροφής στον ρότορα.
Τα δύο αυτά πλεονεκτήματα φαίνονται φυσικά μετά από πολλές χιλιάδες χλμ.
Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση