-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Τελικά ευτυχώς που δε πήρα diesel έστω και 'παράνομα' αγνοώντας τη νομοθεσία περί απαγόρευσης κυκλοφορίας.
Τα 37.000κμ είναι πολλά για μένα τη στιγμή που κάνω περίπου 8-10Κ κμ το πολύ το χρόνο.
Αν κάποιος όμως είναι χιλιομετροφάγος, τότε συμφέρει ειδικά στην επαρχία όπου η κίνηση στα αντίστοιχα αστικά κέντρα είναι ΣΑΦΩΣ λιγότερη.
Πας και πιο αργά όμως....
Μάριε δε θέλω να σε στεναχωρήσω...αλλά αν δε κάνω λάθος μάλλον το αντίθετο συμβαίνει πρακτικά σε επιταχύνσεις από στάση. Μη ξεχνάς ότι μπορεί ναι μεν να έχεις κάτι λιγότερο από τη διπλάσια ροπή μου, αλλά την έχεις σε πολύ μικρότερο φάσμα στροφών και με μακρύτερο διαφορικό (320d: 2,56, 320i: 3,46, 320si: 4,10). Αν βάλουμε στο παιχνίδι και το στήσιμο εκεί χάνεται η μπάλα.
Είπαμε, καλό και οικονομικό το dieselάκι αλλά μέχρι εκεί.
Τέλος, δεν ταιριάζει το diesel σε μερικούς ανθρώπους. Προσωπικά δεν οδηγώ καθόλου οικονομικά και στροφάρω ψηλά. Δε μπορώ δηλαδή να οδηγώ σαν 'ταρίφας' αλλάζοντας στις 2.000 στροφές και δε μπορώ αν βλέπω το στροφόμετρο να τελειώνει στις 4.000 στροφές...κάτι με πιάνει βρε παιδί μου...νομίζω ότι οδηγώ ταξί.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Προφανώς ΔΕΝ έχετε οδηγήσει ποτέ ΣΥΓΧΡΟΝΟ diesel για να ξέρετε τι μπορεί να προσφέρει. Αν σας δωθεί η ευκαιρία κάντε το και μετά ελάτε να μας πείτε πόσο θα σνομπάρετε τα αργόστροφα και 'βρώμικα' μοτέρ...
Μ' αρεσει που σε οποιον δεν αρεσουν τα ντιζελ, αυτοματως συμπεραινουν οι υποστηρικτες του οτι δεν εχει οδηγησει καποιο συγχρονο...Ας αντιστρεψουμε ομως το ερωτημα, εχετε οδηγησει συγχρονο τουρμπο βενζινης ιδιων κυβικων με το τουρμπο ντιζελ σας? Εκτος απο την μικροτερη καταναλωση ειδατε να υπερτερει καπου αλλου το ντιζελ?
Απαντώ ως οικογενειάρχης.
Η κατανάλωση και μόνο φτάνει.
-
Ρε παιδια, λαμβανετε υπ'οψιν μονο την καταναλωση βενζινης, θαρρεις και απο αυτο θα σωθειτε οικονομικα.
Ποσα χλμ δηλαδη κανετε ετησιως? Ποσα € ξοδευετε σε καυσιμα?
Γιατι εαν μιλαμε αποκλειστικα για οικονομια (σε €), θα περιοριζατε τις μετακινησεις σας στις απολυτως απαραιτητες, θα αγοραζατε ποδηλατο, θα πηγαινατε 4 συναδελφοι με 1 αμαξι στη δουλεια κτλ...
Εαν ηδη εχετε εφαρμοσει τα παραπανω και παλι 'δε βγαινετε' για την αγορα βενζινης, τι να πω...Να φανταστω επισης πως ξοδευετε οσο το δυνατον λιγοτερα σε ασφαλειες, συντηρηση κτλ?
-
saxon_747 ρίξε μια ματιά στο τόπικ αυτό:
viewtopic.php?f=15&t=41794
δες τι τον ρώτησα και τι απάντησε. Ενώ ο ίδιος λέει πως οικονομικά του είναι ασύμφορο (στο συγκεκριμένο παράδειγμα) το diesel, στο τέλος το προτιμάει και το αγοράζει επειδή 'καίει λιγότερο'.
Είναι ενδεικτικό παράδειγμα της νοοτροπίας. Όπως και με το υγραέριο και με τα μαγνητάκια, ασχέτως αν είναι μία τεχνολογική επιλογή (diesel, υγραέριο) ή απλώς μ@λακία (μαγνητάκια) ένα μεγάλο μέρος των αγοραστών απλώς θέλει να αισθανθεί πιο έξυπνος και -κυρίως- πως 'παρακάμπτει το σύστημα'.
Αν αγοράζει κανείς ντίζελ επειδή προτιμάει τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά απόδοσης του συγκεκριμένου μοντέλου σε σχέση με άλλα μοντέλα με παρόμοια τιμή καλά κάνει και το αγοράζει (και εγώ κατά περίπτωση θα το προτιμούσα). Αν το αγοράζει με μόνο σκεπτικό την οικονομία καλά θα κάνει να δει αν όντως συμφέρει οικονομικά. Φυσικά σε πολλές περιπτώσεις ανάλογα το μοντέλο και την χρήση συμφέρει το ντίζελ, σε άλλες όμως όχι.
Εγώ για παράδειγμα κάνω πολύ λίγα χλμ το χρόνο, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι ταξίδια/βόλτες. Ένα RX-8 είναι πιο συμφέρον απο οικονομικής πλευράς για εμένα από ένα Octavia TDi και ας καίει 4πλάσια, ενώ θα με ευχαριστεί περισσότερο. Αν ήμουν ταξιτζής όμως προφανώς δεν θα διάλεγα το RX-8 για ταξί.
Το να δώσει κάποιος για παράδειγμα 6000 ευρώ σήμερα ώστε να τα αποσβέσει σε 10 χρόνια (άτοκα) δεν είναι και ότι πιο έξυπνο. Υπάρχουν και καλύτερες επενδύσεις. Το να αισθάνεται πιο 'έξυπνος' αυτά τα χρόνια ακόμα και αν έχει πληρώσει περισσότερα συνολικά --> priceless
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ρε παιδια, λαμβανετε υπ'οψιν μονο την καταναλωση βενζινης, θαρρεις και απο αυτο θα σωθειτε οικονομικα.
Ποσα χλμ δηλαδη κανετε ετησιως? Ποσα € ξοδευετε σε καυσιμα?
Γιατι εαν μιλαμε αποκλειστικα για οικονομια (σε €), θα περιοριζατε τις μετακινησεις σας στις απολυτως απαραιτητες, θα αγοραζατε ποδηλατο, θα πηγαινατε 4 συναδελφοι με 1 αμαξι στη δουλεια κτλ...
Εαν ηδη εχετε εφαρμοσει τα παραπανω και παλι 'δε βγαινετε' για την αγορα βενζινης, τι να πω...Να φανταστω επισης πως ξοδευετε οσο το δυνατον λιγοτερα σε ασφαλειες, συντηρηση κτλ?
Εγώ προσωπικά κάνω μαζί με την εργασία γύρω στα 20.000 το χρόνο.
Χρεώνομαι s.unleaded αναγκαστικά λόγω FSI.
Με ένα πρόχειρο υπολογισμό που έκανα θέλω γύρω στα 1500 λίτρα το χρόνο(αποφεύγω σε γενικές γραμμές την πόλη οπότε καίω συνήθως γύρω στα 7.5) για να διανύσω αυτά τα χλμ.
1500Χ1.46 που βάζω την βενζίνη=2190 ευρώ.
Αν είχα diesel πες αντί για 7.5 θέλω γύρω στα 5-5.5 maximum οπότε
5.5Χ20.000/100=1.100 λίτραΧ1.18 που έχει περίπου το diesel απο εκεί που βάζω=1298 ευρώ.
Η διαφορά είναι 2190-1298=892 τον χρόνο ήτοι 74 ευρώ το μήνα μείον.
Εντάξει δεν είναι υπερβολικά μεγάλη η διαφορά, αλλά λίγο απο εδώ λίγο απο εκεί ανακαλύπτεις ότι είναι αρκετά τα λεφτά.
Κάποια πράγματα απο αυτά που αναφέρεις παραπάνω είναι ανεφάρμοστα για μένα, π.χ ποδήλατο, η λεοφωρείο( χρειάζομαι 3 λεοφωρεία+10 λεπτο περπάτημα+τον κίνδυνο να μου την πέσουν σε αυτή την διαδρομή των 10λεπτών) Ισως το τελευταίο να μπορούσε να εφαρμοστεί αλλά είναι αδύνατο μιας και
κανένας δεν μένει κοντά στην περιοχή μου+ το κυριότερο δεν βολεύει το ωράριο(δεν μπορείς να περιμένεις 3 ώρες εξτρά) για να γυρίσεις σπίτι.Για να συνοψίσω. Αν μου έκανες την ερώτηση αυτή ντίζελ η βενζίνη πριν 10 χρόνια που ήμουν ελεύθερος, θα σου απαντούσα κατηγορηματικά βενζίνη. Αλλά τώρα... forget it....
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν το αγοράζει με μόνο σκεπτικό την οικονομία καλά θα κάνει να δει αν όντως συμφέρει οικονομικά.Mα δινεις 45000€ για να κανεις οικονομια?
Θα μπορουσε πχ o Puntolord να αγορασει ενα Mondeo με 20000€ και να εχει 25000€ στη τσεπη.
(αν το βασικο κριτηριο ηταν η οικονομια)
Δεν υπονοω οτι η επιλογη του ειναι κακη, αλλα δεν θεωρω μια τοσο 'ακριβη' αγορα μονο και μονο για οικονομια στο καυσιμο.Φυσικά σε πολλές περιπτώσεις ανάλογα το μοντέλο και την χρήση συμφέρει το ντίζελ, σε άλλες όμως όχι.
Αυτο ακριβως λεω.
Το να δώσει κάποιος για παράδειγμα 6000 ευρώ σήμερα ώστε να τα αποσβέσει σε 10 χρόνια (άτοκα) δεν είναι και ότι πιο έξυπνο. Υπάρχουν και καλύτερες επενδύσεις. Το να αισθάνεται πιο 'έξυπνος' αυτά τα χρόνια ακόμα και αν έχει πληρώσει περισσότερα συνολικά --> priceless
Χρεώνομαι s.unleaded αναγκαστικά λόγω FSI.
Γιατι 'αναγκαστικα'. Το μοτερ μια χαρα δουλευει και με απλη...
Με αυτη τη λογικη θα επρεπε να συγκρινεις τιμες με super diesel.Η διαφορά είναι 2190-1298=892 τον χρόνο ήτοι 74 ευρώ το μήνα μείον.
αλλά λίγο απο εδώ λίγο απο εκεί ανακαλύπτεις ότι είναι αρκετά τα λεφτά.
Κάποια πράγματα απο αυτά που αναφέρεις παραπάνω είναι ανεφάρμοστα για μένα
Δε διαφωνω.
Απλα λεω πως, εαν τα 74€ το μηνα ηταν τρομερο ζητημα, θα αναγκαζοσουν πιθανον να μετακινηθεις με εναλλακτικους τροπους προκειμενου να τα γλιτωσεις. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στην πολη δεν εχουν διαφορες ......
Το the funniest ΑΜΕΣΑ....
το χει πει ο Κ.Κ σε μια εκπομπη στην ΝΕΤ.
ειχε πει επισης οτι πρεπει να εχουμε παντα φρεσκα ελαστικα, και να φροντιζουμε ωστε τα φρενα μας να δουλευουν σωστα...
μου κανεις παρατηριση τωρα;
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αν το αγοράζει με μόνο σκεπτικό την οικονομία καλά θα κάνει να δει αν όντως συμφέρει οικονομικά.
Mα δινεις 45000€ για να κανεις οικονομια?
Θα μπορουσε πχ o Puntolord να αγορασει ενα Mondeo με 20000€ και να εχει 25000€ στη τσεπη.
(αν το βασικο κριτηριο ηταν η οικονομια)
Δεν υπονοω οτι η επιλογη του ειναι κακη, αλλα δεν θεωρω μια τοσο 'ακριβη' αγορα μονο και μονο για οικονομια στο καυσιμο.Ο puntolord το αυτοκίνητό του το αγόρασε με ειδικό καθεστώς πολύ, μα πολύ λιγότερο από όσο το αγοράζουν οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί στις κανονικές τιμές στην μπανανία...
Δεν έχει σημασία πόσο δίνεις για κάτι και αν αυτό είναι περισσότερο από όσο δίνουν οι άλλοι, ποτέ κανείς δεν πολυγουστάρει να πιάνεται κορόιδο (απλά άλλοι το ψάχνουν λιγάκι και άλλοι το παίζουν ψιλο-large). Για αυτό και στο εξωτερικό που υπάρχει η δυνατότητα επιλογής τα περισσότερα μεγάλα SUV που επίσης είναι ακριβότερα από τα άλλα αυτοκίνητα είναι πετρέλαιο... Πιστεύει κανείς ότι αν επιτρεπόταν και στην Ελλάδα δεν θα ήταν κι εδώ τα περισσότερα πετρέλαιο (άσε που μερικά ήδη είναι και κυκλοφορούν ανάμεσά μας παρανόμως). -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ο puntolord το αυτοκίνητό του το αγόρασε με ειδικό καθεστώς πολύ, μα πολύ λιγότερο από όσο το αγοράζουν οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί στις κανονικές τιμές στην μπανανία...Ε ενταξει, τον χρησιμοποιησα απλα σαν παραδειγμα για τις αναγκες του τοπικ 'Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση', δε θα του κανω και κουμαντο στα οικονομικα.
Μαγκια του που πληρωσε και καταναλωνει λιγοτερο -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Mα δινεις 45000€ για να κανεις οικονομια?
Θα μπορουσε πχ o Puntolord να αγορασει ενα Mondeo με 20000€ και να εχει 25000€ στη τσεπη.
(αν το βασικο κριτηριο ηταν η οικονομια)
Δεν υπονοω οτι η επιλογη του ειναι κακη, αλλα δεν θεωρω μια τοσο 'ακριβη' αγορα μονο και μονο για οικονομια στο καυσιμο.
......Νομίζω αρκετά απλοϊκό το παράδειγμά σου, γιατί να μην πάρω κι ένα Dacia Logan τότε??
Το σωστότερο θα ήταν να συγκριθεί το ίδιο μοντέλο με διαφορετικό μοτέρ, βενζίνης-diesel......στην κατηγορία Premium Sedan που ήθελα εγώ, όπως έχω ξαναγράψει, έπαιρνα C200K - C200CDi - 320i - 320d - Jaguar XF 2.7 Diesel - Α4 TFSi & TDi - Saab 9-3 T & Τid (όχι ο TTid με τα 190ΗΡ), όλα τα παραπάνω με +-3000€ σε σχέση με όσα έδωσα για το δικό μου και δεν είχα πρόβλημα να τα δώσω. Μεταξύ αυτών λοιπόν, με κέρδισε η BMW λόγω στησίματος-οδηγικής απόλαυσης, ευκολίας μεταπώλησης και όσον αφορά το μοτέρ, το diesel λόγω καταναλώσεων......τα υπόλοιπα απερρίφθησαν για διάφορους λόγους (όχι λόγω κόστους αγοράς).
Ο puntolord το αυτοκίνητό του το αγόρασε με ειδικό καθεστώς πολύ, μα πολύ λιγότερο από όσο το αγοράζουν οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί στις κανονικές τιμές στην μπανανία...
Κρύβε λόγια......
Δεν έχει σημασία πόσο δίνεις για κάτι και αν αυτό είναι περισσότερο από όσο δίνουν οι άλλοι, ποτέ κανείς δεν πολυγουστάρει να πιάνεται κορόιδο (απλά άλλοι το ψάχνουν λιγάκι και άλλοι το παίζουν ψιλο-large). Για αυτό και στο εξωτερικό που υπάρχει η δυνατότητα επιλογής τα περισσότερα μεγάλα SUV που επίσης είναι ακριβότερα από τα άλλα αυτοκίνητα είναι πετρέλαιο... Πιστεύει κανείς ότι αν επιτρεπόταν και στην Ελλάδα δεν θα ήταν κι εδώ τα περισσότερα πετρέλαιο (άσε που μερικά ήδη είναι και κυκλοφορούν ανάμεσά μας παρανόμως).
+1000
ΥΓ: Σε όλα τα παραπάνω αναφερόμενα ως υποψήφια προς αγορά οχήματα, οι εκδόσεις βενζίνης κόστιζαν 2500-4000€ λιγότερο από τα diesel.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Νομίζω αρκετά απλοϊκό το παράδειγμά σου, γιατί να μην πάρω κι ένα Dacia Logan τότε??
Kαθολου απλοικο, οταν το κυριο κριτηριο ειναι η οικονομια.
Και φυσικα ανεφερα το Mondeo (και οχι το Logan) γιατι ανηκει στην ιδια κατηγορια. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ο puntolord το αυτοκίνητό του το αγόρασε με ειδικό καθεστώς πολύ, μα πολύ λιγότερο από όσο το αγοράζουν οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί στις κανονικές τιμές στην μπανανία...
Δεν έχει σημασία πόσο δίνεις για κάτι και αν αυτό είναι περισσότερο από όσο δίνουν οι άλλοι, ποτέ κανείς δεν πολυγουστάρει να πιάνεται κορόιδο (απλά άλλοι το ψάχνουν λιγάκι και άλλοι το παίζουν ψιλο-large). Για αυτό και στο εξωτερικό που υπάρχει η δυνατότητα επιλογής τα περισσότερα μεγάλα SUV που επίσης είναι ακριβότερα από τα άλλα αυτοκίνητα είναι πετρέλαιο... Πιστεύει κανείς ότι αν επιτρεπόταν και στην Ελλάδα δεν θα ήταν κι εδώ τα περισσότερα πετρέλαιο (άσε που μερικά ήδη είναι και κυκλοφορούν ανάμεσά μας παρανόμως).Ο καθενας προφανως κανει τις επιλογες του με τα δικα του κριτηρια...το προβλημα ομως ειναι οταν προσπαθει συνεχως να πεισει τους υπολοιπους για το ποσο σοφη ηταν η επιλογη του σε σχεση με τις δικες τους, και υπερβαλλει ακομα και για τα αντικειμενικα προταιρηματα της.
Ο μεσος οδηγος στην Ευρωπη καλυπτει σημαντικα μεγαλυτερες αποστασεις ετησιως πραγμα που δικαιολογει την αγορα ενως τετοιου αυτοκινητου μιας και η αποσβεση του επιπλεον κοστους κτησης γινετε πολυ πιο συντομα. Επισης δεν κινδυνευει με τυχον βλαβες που θα προκυψουν απο την ποιοτητα των καυσιμων και φυσικα υπαρχει ενα δικτυο υποστηριξης με αρκετη εμπειρια για να συντηρησει και να επισκευασει αν χρειαστει το αυτοκινητο του. Αν υποθεσουμε λοιπον οτι τα δυο τελευταια μπορουν να λυθουν και στην χωρα μας (σε ενα βαθμο πιθανον και να μην υπαρχουν ως προβληματα για μερικους) το πρωτο εξακολουθει να περιοριζει τα ωφελη του σε μια πολυ συγκεκριμενη μεριδα του αγοραστικου κοινου (ποσοι στον κυκλο σου καλυπτουν ετησιως ιδια χιλιομετρα με εσενα?).
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
... Πιστεύει κανείς ότι αν επιτρεπόταν και στην Ελλάδα δεν θα ήταν κι εδώ τα περισσότερα πετρέλαιο (άσε που μερικά ήδη είναι και κυκλοφορούν ανάμεσά μας παρανόμως).
+1000
ΥΓ: Σε όλα τα παραπάνω αναφερόμενα ως υποψήφια προς αγορά οχήματα, οι εκδόσεις βενζίνης κόστιζαν 2500-4000€ λιγότερο από τα diesel.
Και ποιός πιστεύει ότι αν η πετρελαιοκίνηση ήταν ελεύθερη θα συνέχιζε να παραμένει η τόσο μεγάλη διαφορά στη φορολόγηση?
Το λέω αυτό γιατί είναι στη χώρα που ζούμε νομοτελειακό ότι στην περίπτωση που επιτρεπόταν η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας μία τόσο ετεροβαρής φορολόγηση των καυσίμων θα οδηγούσε σε λίγα χρόνια στην πλήρη εξαφάνιση της βενζίνης ως καυσίμου για μεγάλο ποσοστό των νεο-εισερχόμενων οχημάτων. Φυσικά αυτό θα σήμαινε και την αύξηση της φορολόγησης ώστε να μπορεί το κράτος να εξασφαλίσει τα μπικικίνια που θα έχανε. Σίγουρα για κάποιους που ζουν σε παραμεθόρια περιοχή με τα Σκόπια, Βουλγαρία ή Αλβανία αυτό να μην ήταν ιδιαίτερα προβληματικό συνδυάζοντας ένα ταξιδάκι με ανεφοδιασμό (το έκανα για χρόνια στην Ιταλία) αλλά για το μέσο Αθηναίο κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο.
-
- ένα στο σχόλιο με μιά διόρθωση
Το λέω αυτό γιατί είναι στη χώρα που ζούμε νομοτελειακό ότι στην περίπτωση που επιτρεπόταν η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας μία τόσο ετεροβαρής φορολόγηση των καυσίμων θα οδηγούσε σε λίγα χρόνια στην πλήρη εξαφάνιση της βενζίνης ως καυσίμου για μεγάλο ποσοστό των νεο-εισερχόμενων οχημάτων. Φυσικά αυτό θα σήμαινε και την αύξηση της φορολόγησης ώστε να μπορεί το κράτος να εξασφαλίσει τα μπικικίνια που θα έχανε.
όπως είπα και παλιότερα, πουθενά δεν πριμοδοτείται στο άστε ντουε το ντίζελ. ακόμα κι εκεί που είναι φτηνότερο μέσω έμμεσων φόρων κλπ κλπφτάνει να είναι ελκυστικό για χιλιομετροφάγους.
άρα όσοι έχετε ντίζελ καλό θα είναι να μην τα υπερασπίζεστε πολύ γιατί αν αλλάξει η πολιτική σε κακό θα σας βγει, μιας και με τα χλμ που κάνετε οι περισσότεροι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι συμφέρον
@πουντολορντ.
πόσα χλμ κάνει το χρόνο με την μπεμβε? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Kαθολου απλοικο, οταν το κυριο κριτηριο ειναι η οικονομια.
Και φυσικα ανεφερα το Mondeo (και οχι το Logan) γιατι ανηκει στην ιδια κατηγορια.Εάν για σένα το Ford Mondeo ανήκει στην ίδια κατηγορία (Premium Sedan) με τα Audi-MB-BMW-Saab.....
.....άρα όσοι έχετε ντίζελ καλό θα είναι να μην τα υπερασπίζεστε πολύ γιατί αν αλλάξει η πολιτική σε κακό θα σας βγει, μιας και με τα χλμ που κάνετε οι περισσότεροι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι συμφέρον
Σωστά, γι'αυτό μακρυά από τα βρωμερά και τρισάθλια αυτά οχήματα......
@πουντολορντ.
πόσα χλμ κάνει το χρόνο με την μπεμβε?Προς το παρόν - λόγω ειδικών συνθηκών - περίπου 12-15Κ ετησίως, στο άμεσο μέλλον περίπου 1000ΚΜ εβδομαδιαίως....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Kαθολου απλοικο, οταν το κυριο κριτηριο ειναι η οικονομια.
Και φυσικα ανεφερα το Mondeo (και οχι το Logan) γιατι ανηκει στην ιδια κατηγορια.Εάν για σένα το Ford Mondeo ανήκει στην ίδια κατηγορία (Premium Sedan) με τα Audi-MB-BMW-Saab.....
Αμφοτερα, ανηκουν στο D segment. Δεν υπαρχει κατηγορια premium sedan.
premium [prIimiam]
*ουσ. οικον. (δόση καταβαλλόμενη για) ασφάλιστρο: your second premium will be payable in June η δεύτερη δόση του ασφαλίστρου σας θα είναι καταβλητέα τον Ιουνίο(καταβαλλόμενο ή εισπραττόμενο) δώρο, επιμίσθιο, πρόσθετη ή έκτακτη αμοιβή, πριμ,
κν. έξτρα: a premium is usually paid for express delivery για την επείγουσα παράδοση καταβάλλεται συνήθως πρόσθετη αμοιβή
μτφ.** μεγάλη εκτίμηση ή αξία**: he puts a high premium on his associates έχει μεγάλη εκτίμηση στους συνεργάτες του
ΦΡ. premium bond άτοκη λαχειοφόρος ομολογία
§ premium pricing υψηλή τιμολόγηση (ενδεικτική υπερέχουσας ποιότητας)
§ at a premium πολύτιμος (λόγω σπάνιτος): in dictionaries, space is at a premium στα λεξικά, ο χώρος είναι πολύτιμος
*Πως συμβαδιζει λοιπον η λεξη premium με θεματα περι οικονομιας?
@πουντολορντ.
πόσα χλμ κάνει το χρόνο με την μπεμβε?Προς το παρόν - λόγω ειδικών συνθηκών - περίπου 12-15Κ ετησίως, στο άμεσο μέλλον περίπου 1000ΚΜ εβδομαδιαίως....
ο drifter ρωτησε. Μη μπερδευεσαι.
-
Στην Ελλάδα οι ιδιότητες του ντίζελ έχουν λάβει διαστάσεις μύθου λόγω της απαγόρευσης. Αν αύριο επιτραπεί η κυκλοφορία τους ελεύθερα τότε το ποσοστό τους στις πωλήσεις θα είναι πιστεύω πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Μετά από 1-2 χρόνια θα ισορροπήσει στον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Εκτός αν κάποιοι πιστεύουν πως όπου επιτρέπεται ο κόσμος αγοράζει μόνο ντίζελ ή πως όσοι δεν αγοράζουν ντίζελ είναι ηλίθιοι ή σπάταλοι.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Στην Ελλάδα οι ιδιότητες του ντίζελ έχουν λάβει διαστάσεις μύθου λόγω της απαγόρευσης. Αν αύριο επιτραπεί η κυκλοφορία τους ελεύθερα τότε το ποσοστό τους στις πωλήσεις θα είναι πιστεύω πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Μετά από 1-2 χρόνια θα ισορροπήσει στον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Εκτός αν κάποιοι πιστεύουν πως όπου επιτρέπεται ο κόσμος αγοράζει μόνο ντίζελ ή πως όσοι δεν αγοράζουν ντίζελ είναι ηλίθιοι ή σπάταλοι.+FAP
-
Καλά που δεν έγραψες: +διάλυμα ουρίας
-
Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση