-
Κίκιζα επειδή έχω την Mito QV εδώ και 2 εβδομάδες σε πληροφορώ ότι από την πρώτη βόλτα κατάλαβα την διαφορά της ανάρτησης από N σε D (έχω βάλει την ενεργητική)
Με βάση το παραπάνω, αν δεν κατάλαβες αυτή τη διαφορά, απορώ πως κατάφερες μετά από μια μέρα σε διαφορετικό οδόστρωμα συνθήκες να κρίνεις ότι η QV είχε πιο λαστιχένια αίσθηση σε σχέση με την 135άρα...
-
Να μην απορείς καθόλου...
-
Καλοστριφτη και καλοταξιδη η μικρη.
Περιμενουμε και πιο αναλυτικες εντυπωσεις και συμπερασματα για την μικρη στο μελλον.
Βαλε και καμια φωτο. -
μπορείς να δεις μερικές http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?p=1185021#post1185021
-
Ο χρήστης oforous έγραψε:
Κίκιζα επειδή έχω την Mito QV εδώ και 2 εβδομάδες σε πληροφορώ ότι από την πρώτη βόλτα κατάλαβα την διαφορά της ανάρτησης από N σε D (έχω βάλει την ενεργητική)Με βάση το παραπάνω, αν δεν κατάλαβες αυτή τη διαφορά, απορώ πως κατάφερες μετά από μια μέρα σε διαφορετικό οδόστρωμα συνθήκες να κρίνεις ότι η QV είχε πιο λαστιχένια αίσθηση σε σχέση με την 135άρα...
Καταρχας καλοριζικη, και ευχαριστα-ασφαλη χιλιομετρα να εχεις.
Την πηρες και στο χρωμα που μου αρεσει και εμενα πολυ!
Αν διαβασες τα post μου, δεν ειπα οτι δεν καταλαβα καθολου διαφορα στην αναρτηση, αλλα οτι καταλαβα πολυ μικρη διαφορα, αλλα σαφως μεγαλυτερη στην αισθηση τιμονιου/γκαζιου σε εναλλαγη D και N. Επιπλεον η απορια μου, (και αφου εξηγησα οτι σιγουρα ενα ρολο σε αισθηση και ισως σε αποτελεσμα παιζουν οι -10βαθμοι εξωτερικης θερμοκρασιας-διαφορετικης πυκνοτητας αερα, που υπηρχε με την 135αρα στην περιοχη της Λειβαδιας) ηταν/ειναι κατα ποσο και ΕΑΝ υπαρχει διαφορα της ΑΠΛΗΣ αναρτησης της QV με την 135αρα, καθως της τελευταιας του φιλου μου φανηκε η αποκριση ελαφρως
πιο σκληρη σε σχεση με την QV την οποια μολις ειχα οδηγησει την προηγουμενη μερα.
Παραλληλα η QV που δοκιμασα απο την αντιπ/σωπεια που παρελαβες και εσυ την δικη σου,
ειχε μολις 50km στο οδομετρο και ημουν ο δευτερος που την οδηγουσε μετα τον πωλητη του καταστηματος, οποτε και οποια συμπερασματα εβγαλα για την αναρτηση, δεν ειναι και τα πιο ασφαλη. -
Ο χρήστης oforous έγραψε:
@sakisalfaμπορείς να δεις μερικές http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?p=1185021#post1185021
Κουκλα..... Καλοταξιδη....
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις ευχές
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Επιπλεον η απορια μου, (και αφου εξηγησα οτι σιγουρα ενα ρολο σε αισθηση και ισως σε αποτελεσμα παιζουν οι -10βαθμοι εξωτερικης θερμοκρασιας-διαφορετικης πυκνοτητας αερα, που υπηρχε με την 135αρα στην περιοχη της Λειβαδιας) ηταν/ειναι κατα ποσο και ΕΑΝ υπαρχει διαφορα της ΑΠΛΗΣ αναρτησης της QV με την 135αρα, καθως της τελευταιας του φιλου μου φανηκε η αποκριση ελαφρως πιο σκληρη σε σχεση με την QV την οποια μολις ειχα οδηγησει την προηγουμενη μερα.Αφού είχες οδηγήσει με την ενεργητική ανάρτηση (η οποία ειδικά στο D είναι αρκετά σφιχτή), και όχι της απλής για να μπορέσεις να συγκρίνεις, πως γίνεται να είναι πιο σφιχτή της 135άρας..δεν εχω μπει σε 135άρα αλλά νομίζω ότι είναι εντελώς παράλογο να συμβαίνει αυτό.
Επίσης θεωρητικά πάντα η ενεργητική ανάρτηση προσαρμόζετε και π.χ. σε ανωμαλίες του δρόμου είναι πιο μαλακή ενώ αποτρέπει κλίσεις του αμαξώματος. Επαναλαμβάνω εντελώς θεωρητικά και από ότι έχω διαβάσει. Η αίσθηση που αποκομίζω προσωπικά (700km έχω κάνει με την QV ως τώρα) είναι ότι ισχύει αυτό αλλά όχι και σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ίσως αυτό να ήταν που σε έκανε να νομίζεις ότι είναι πιο σφιχτή της 135άρας.
Τέλος να πω ότι πράγματι η ανάρτηση της QV είναι η χρυσή τομή θα έλεγα του sport και του comfort. Προσωπικά επέλεξα το συγκεκριμένο αμάξι με αυτό το γνώμονα. Δεν θα πήγαινα ποτέ σε π.χ. Punto Abarth γιατί τα δρομολόγια μέσα στην πόλη γίνονται πολύ δύσκολα...
-
@oforous
Aκριβως αυτο μου εκανε εντυπωση, πως μπορουσε η ενεργητικη της QV να ειναι πιο ανετη στο D απο της 135αρας (στο D παλι), και το μονο που μπορω να σκεφτω και να δικαιολογησω σε ενα βαθμο, ειναι η μεγαλη διαφορα εξωτερικης θεμοκρασιας με 10 βαθμους λιγοτερους κατα την διαδρομη με την 135αρα, και ισως το γεγονος οτι η QV ηταν στην κυριολεξια απατητη με ελαχιστα χλμ στο οδομετρο. Θα προσπαθησω να βρω καποια στιγμη μια QV διαθεσιμη για test drive με την στανταρ αναρτηση.
Οπως και να εχει, η τιμη της ειναι ακρως ανταγωνιστικη και μεχρι στιγμης δειχνει να ειναι
η καλυτερη επιλογη στην κατηγορια... -
Eπειδη καποιοι σχολιαζαν αρνητικα και με εντονο υφος οτι εχω 'προβλημα'
με τα Ιταλικα και με την Mito συγκεκριμενα, -κατι που δεν ισχυει-, ιδου και αλλη μια τοποθετηση, με αφορμη την δοκιμη της Mito QV στους 4τροχους Απριλιου, που αποδεικνυει το αντιθετο...viewtopic.php?f=5&t=8262&start=2910
(τελευταιο Post της σελιδας) -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eπειδη καποιοι σχολιαζαν αρνητικα και με εντονο υφος οτι εχω 'προβλημα'
με τα Ιταλικα και με την Mito συγκεκριμενα, -κατι που δεν ισχυει-, ιδου και αλλη μια τοποθετηση, με αφορμη την δοκιμη της Mito QV στους 4τροχους Απριλιου, που αποδεικνυει το αντιθετο...viewtopic.php?f=5&t=8262&start=2910
(τελευταιο Post της σελιδας)Διάβασα μετά λύπης μου σήμερα το άρθρο και σε γενικές γραμμές δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου....
Επίσης μάθαμε ότι το διαφορικό της MitoQV είναι Q2(!), πραγματικό διαφορικό, δηλαδή torsen της Quaife όπως είχε η 147Q2 και όχι eQ2....Όχι μόνο επρόκειτο για ξεπέτα αλλά πέρα από την φωτό της Mito στις 2 ρόδες το αρθράκι ήταν πενιχρότατης ποιότητας....
Ή μήπως για τον κινητήρα?
Τέλος πάντων, αν εγώ δεν ήμουν ο GB τώρα, και άκουγα πιστά τον Τύπο θα είχα τώρα Kia Ceed ή BW Golf -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Eπειδη καποιοι σχολιαζαν αρνητικα και με εντονο υφος οτι εχω 'προβλημα'
με τα Ιταλικα και με την Mito συγκεκριμενα, -κατι που δεν ισχυει-, ιδου και αλλη μια τοποθετηση, με αφορμη την δοκιμη της Mito QV στους 4τροχους Απριλιου, που αποδεικνυει το αντιθετο...viewtopic.php?f=5&t=8262&start=2910
(τελευταιο Post της σελιδας)Διάβασα μετά λύπης μου σήμερα το άρθρο και σε γενικές γραμμές δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου....
Επίσης μάθαμε ότι το διαφορικό της MitoQV είναι Q2(!), πραγματικό διαφορικό, δηλαδή torsen της Quaife όπως είχε η 147Q2 και όχι eQ2....Όχι μόνο επρόκειτο για ξεπέτα αλλά πέρα από την φωτό της Mito στις 2 ρόδες το αρθράκι ήταν πενιχρότατης ποιότητας....
Ή μήπως για τον κινητήρα?
Τέλος πάντων, αν εγώ δεν ήμουν ο GB τώρα, και άκουγα πιστά τον Τύπο θα είχα τώρα Kia Ceed ή BW Golfέβγαλαν οι αθεόφοβοι την qv αργότερη από τη 155αρα...
το γ@μησαν ...
παίζουν με τη νοημοσύνη μας???
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Eπειδη καποιοι σχολιαζαν αρνητικα και με εντονο υφος οτι εχω 'προβλημα'
με τα Ιταλικα και με την Mito συγκεκριμενα, -κατι που δεν ισχυει-, ιδου και αλλη μια τοποθετηση, με αφορμη την δοκιμη της Mito QV στους 4τροχους Απριλιου, που αποδεικνυει το αντιθετο...viewtopic.php?f=5&t=8262&start=2910
(τελευταιο Post της σελιδας)Διάβασα μετά λύπης μου σήμερα το άρθρο και σε γενικές γραμμές δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου....
Επίσης μάθαμε ότι το διαφορικό της MitoQV είναι Q2(!), πραγματικό διαφορικό, δηλαδή torsen της Quaife όπως είχε η 147Q2 και όχι eQ2....Όχι μόνο επρόκειτο για ξεπέτα αλλά πέρα από την φωτό της Mito στις 2 ρόδες το αρθράκι ήταν πενιχρότατης ποιότητας....
Ή μήπως για τον κινητήρα?
Τέλος πάντων, αν εγώ δεν ήμουν ο GB τώρα, και άκουγα πιστά τον Τύπο θα είχα τώρα Kia Ceed ή BW GolfA! μπραβο, απο τον εκνευρισμο μου ξεχασα να αναφερω και αυτο το καταπληκτικο που συμβαινει με την Mito , εχει 'πραγματικο διαφορικο' (βαθυστοχαστη φραση... ) σε αντιθεση με το XDS της
VW που ειναι ψευτικο, εεε, ηλεκτρονικο ηθελα να πω... -
Ουτε καν ηξερε ο αρθρογραφος οτι η QV εχει μεγαλυτερη τουρμπινα απο την 155
Η εκαναν δοκιμη ξεπετα οπως ειπε ο γρηγορης ή απλα ειναι πληρωμενοι απο καποιους αλλους για να γραφουν κακια λογια(πραγματικα ομως αρχισα να το πιστευω αυτο...)
-
Eν τω μεταξυ εχει ενθετο-διαφημιση στο περιοδικο που ανοιγει σε 2 χαρτινα κομματια για τους κινητηρες Multiair...Πληρωσανε κανονικοτατα δηλαδη οι της FGAH, αλλα η ξεπετα, ξεπετα...
-
Κάποιες πληροφορίες που έμαθα:
-Το turbo της Mito MA 135ps είναι διαφορετικό από αυτό της Mito QV 170ps. Της 1ης ζυγίζει 5.345 γραμμάρια και της QV 5.250. Το οποίο είναι διαφορετικό από αυτό της 155/120
-Το turbo της Mito QV είναι όμοιο με αυτό της Giulietta 1.4 170ps το οποίο με τη σειρά του είναι το ίδιο που χρησιμοποιεί η Giulietta 2.0JTD 170ps....Αυτό είναι πέρα για πέρα βέβαιο. Αυτό όμως που με προβληματίζει είναι ότι συνήθως στα diesel χρησιμοποιείται υπερτροφοδότης μεταβλητής γεωμετρίας...άρα???
Να αναφέρω ότι η τιμή του είναι στα 2.141 ευρώ...πανάκριβο
Όταν της 1.4Τ 120ps κοστίζει 1.428 ευρώ και είναι το ίδιο με της 1.6JTD 120ps(βάρους 4.414γραμμαρίων)-Επίσης η MitoQV ΔΕΝ έχει διαφοροποίηση στις αντιστρεπτικές δοκούς από τις εκδόσεις 155/135 ίππων.
Περισσότερα εν καιρώ...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αυτό όμως που με προβληματίζει είναι ότι συνήθως στα diesel χρησιμοποιείται υπερτροφοδότης μεταβλητής γεωμετρίας...άρα???Μα και στο 1.75 η τουρμπινα ειναι παλι μεταβλητης γεωμετριας.Μιλαμε για τεχνικη υπερπληρωσης,γιατι το μπερδευεις με τον κυκλο λειτουργιας του μοτερ;με λιγα λιγια δεν καταλαβαινω που εστιαζεται ο προβληματισμος σου.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Αυτό όμως που με προβληματίζει είναι ότι συνήθως στα diesel χρησιμοποιείται υπερτροφοδότης μεταβλητής γεωμετρίας...άρα???
Μα και στο 1.75 η τουρμπινα ειναι παλι μεταβλητης γεωμετριας.Μιλαμε για τεχνικη υπερπληρωσης,γιατι το μπερδευεις με τον κυκλο λειτουργιας του μοτερ;με λιγα λιγια δεν καταλαβαινω που εστιαζεται ο προβληματισμος σου.
Ισως στο γεγονος, οτι εφοσον ειναι επιβεβαιωμενο οτι φοραει την ιδια ακριβως τουρμπινα με την 2λιτρη diesel Gulietta, και η τελευταια ειναι σιγουρα με φτερωτη μεταβλητης γεωμετριας, θα επρεπε να εχει ειπωθει/αναφερθει στο δελτιο τυπου της Mito QV και γενικοτερα να εχει διαφημιστει και ως το πρωτο βενζινοκινητο 1400αρι παραγωγης με τετοια, αφου μεχρι στιγμης περα απο την 997ΤΤ δεν μπορω να θυμηθω καποιο
αλλο βενζινοκινητο ευρειας παραγωγης, και ειδικα μικρου κυβισμου, που να φοραει τετοια τουρμπινα...Μηπως δεν ειναι τελικα? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...αφου μεχρι στιγμης περα απο την 997ΤΤ δεν μπορω να θυμηθω καποιο
αλλο βενζινοκινητο ευρειας παραγωγης, και ειδικα μικρου κυβισμου, που να φοραει τετοια τουρμπινα...Πριν από την 997turbo είχαν προηγηθεί τα 405T16 (η πολιτική έκδοση) και ακόμα πιο παλιά (το1989) τα Dodge/Shelby CSX-VNT και Honda Legend 2.0Ti.
-
και το clio TCe τετοια τουρμπινα φοραει.. και..??? ειναι φοβερο τεχνολογικο επιτευγμα..??
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
και το clio TCe τετοια τουρμπινα φοραει.. και..??? ειναι φοβερο τεχνολογικο επιτευγμα..??Στο κλιο οχι
ALFA ROMEO FORUM