-
Οκ, βρήκες μια αντιπροσωπευτικότατη και με φοβερή αξία στην καθημερινή ζωή μέτρηση, αυτή του 0-100.
Έλα όμως που εκεί που έχει σημασία (στις ρεπρίζ δλδ) το αστρα είναι πίσω από τον περισσότερο τουρμπάτο ανταγωνισμό.
Όπως λέει και ένας φίλος μου, ξύδι. Μην παρουσιάζουμε το άσπρο μαύρο επειδή μας συμφέρει.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε όλα τα τεστ πάντως σε ρεπρίζ το αστρα τρώει επική σκόνη λόγω των μακριωωωωωωωωωωωωωωωωωωωων σχέσεων. Ως συνέπεια αυτών έρχονται οι αυξημένες τιμές κατανάλωσης.Στα τεστ που λες, οι συγκρίσεις έγιναν με το astra να φοράει 19' και το leon 16'.
Δεν λέω οτι το leon είναι κακό αυτοκίνητο. Μάλιστα και χωρίς να το έχω οδηγήσει, είμαι σίγουρος, πιστεύοντας τα λεγόμενα σας οτι στα στροφιλίκια θα είναι καλύτερο. Τώρα για τα άλλα.... -
Και στο 0-100, σε μετρήσεις το Leon είναι αρκετά ταχύτερο! Το να παραμυθιάζουμε τους εαυτόυς μας δεν προφέρει κάτι. Εγώ πχ ξέρω ότι το αυτοκίνητό μου είναι αργό σε σχέση με τον ανταγωνισμό... δεν προσπαθώ να με πείσω για κάτι που δεν ισχύει...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και στο 0-100, σε μετρήσεις το Leon είναι αρκετά ταχύτερο!Με DSG να υποθέσω ε? Όπως το έγκυρο τεστ με το γκολφ..
-
Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
Και στο 0-100, σε μετρήσεις το Leon είναι αρκετά ταχύτερο!
Με DSG να υποθέσω ε? Όπως το έγκυρο τεστ με το γκολφ..
Υπάρχει Leon 1400 DSG? Εξάλλου τα DSG 7 ΔΕΝ είναι ταχύτερα από στάση καθώς δεν έχουν launch control. Απορώ γιατί δεν βλέπετε την πραγματικότητα... το Astra 1.4 είναι κουρσούμι και με θεόμακρες σχέσεις. Λογικό είναι ότι είναι πιο αργό απο το Leon 1.4.
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Ίσα ίσα δηλ που η SEAT είναι και η μόνη εταιρεία του γκρουπ που τη θάβουν συστηματικά τα περιοδικά,
Το ότι βγάλαν αμάξι της χρονιάς το λεόν δηλαδή ένα φτηνό γκολφ με εκπτώσεις στην παθητική ασφάλεια, στον κινητήρα και στην άνεση έναντι του αυθεντικού που κυκλοφορούσε ήδη 2+χρόνια, εσύ το λές θάψιμο?????
Anyway, σε καμία περίπτωση το λεόν δεν είναι κακό αυτοκίνητο και πως θα μπορούσε άλλωστε με τέτοιο μοτέρ καθώς μπορεί να είναι όντως από τις καλύτερες προτάσεις στα μικρομεσαία για τον λάτρη της σπορ οδήγησης. Έχει φάει όμως πολύ σμπρώξιμο στην Ελλάδα και αυτό δύσκολα το αντιπαρέρχεται κανείς...
Over and out λοιπόν γιατί το θέμα αρχίζει να γίνεται οπαδικό...
-
καλα νταξ... σχετικα με τις μετρησεις και τις παπαριες που λεγονται για το Astra... ελεος... του κωλου περιοδικα που ξεχναν να αναφερουν τα ratios και ποσο αδικη ειναι η συγκριση που κανουν. Καλο ειναι να χρησιμοποιουμε που και που την κριση μας...
-
Πιες το ξυδάκι σου και ηρέμισε εσύ...
Ακόμα και με κατεβάσματα πίσω είναι πολλές φορές. Είπαμε, καλές οι μακριές σχέσεις για να βγάζουμε καλή τυποποιημένη, αλλά στην πραγματική ζωή... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πιες το ξυδάκι σου και ηρέμισε εσύ...
Ακόμα και με κατεβάσματα πίσω είναι πολλές φορές. Είπαμε, καλές οι μακριές σχέσεις για να βγάζουμε καλή τυποποιημένη, αλλά στην πραγματική ζωή...παμε καλα? Ποιος μιλαει για κατεβασματα? Εδω εχουμε πληρη αναντοιστηχια των ratio... και ομως βγαζουν τα περιοδικα 'συμπερασματα' για τις επιδοσεις!!! Ποιο επικη μαλακια δεν μπορει να υπαρξει!!!
Ειπαμε καλο να χρησιμοποιουμε καποιες τυποποιημενες μεθοδους... αλλα οχι και να πεταμε μαλακιες χωρις καν αναφορα σε καποιους παραγοντες που επιδρουν στην πραξη!
-
Μα φίλτατε Γιάννη, έτσι δυστυχώς παίζεται το παιγνίδι των μετρήσεων από την πλευρά των περιοδικών. Τι εννοώ?
6τάχυτο το μεν, 6τάχυτο το δε. Και πάμε σχέση προς σχέση να δούμε τι ψάρια πιάνει το κάθε ένα. Είναι το πιο εύκολο και χειροπιαστό πλάνο για να συγκριθούν πάνω στο θέμα των ρεπρίζ δυο μοντέλα.
Και το 13άρι μου έχει 3η, 4η και 5η που θα κολάκευαν ροπή 2λιτρου, όμως η Suzuki την έκανε τη μακακία. Και σε όλα τα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, που εφοδιάζεται με πάνκοντα κιβώτια, η σύγκριση πάνω στις ρεπρίζ γίνεται σχέση με σχέση.
Λ.χ. 5η με το Swift? 5η και με το Getz 1.4!
Ε, η σούμα δείχνει το Getz καμμιά 20ριά δευτερόλεπτα πιο μπροστά απ'το Swift στη μέτρηση 80-160 με 5η και αυτό ενδιαφέρει τον καταναλωτή, αδιαφορώντας το τι ...σκεφτόταν η Suzuki όταν κλιμάκωνε την 5η του μοντέλου της ως ...6η, καθαρότατη overdrive. -
Το θέμα είναι να γίνονται οι μετρήσεις με το τι βολεύει το κάθε αυτοκίνητο. Αν για το 1 αυτοκίνητο η βέλτιστη σχέση είναι η 3η στα 80km/h, ο καθημερινός οδηγός δεν θα επιταχύνει με 4η επειδή εκεί κάναν το τεστ.
-
Δεν είναι μόνο οι σχέσεις, αλλά και το βάρος. Αν θυμάμαι καλά στην πραγματικότητα 100 παραπάνω κιλά το astra. Σαν μοτέρ καλά αποδίδει και το 1.4 και το 1.6, αλλά το πνίγουν κάπως αυτά τα 2 πράγματα...
-
Από μύθους άλλο τίποτα ....
Viva , τα ΣΕΑΤ λοιπόν τα καλύτερα αυτ/τα του Group .
Όποιος δίνει λεφτά για VW και AUDI είναι .....
-
Forza αντιSEAT που υποστηρίζουμε και VAG!
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ίσα ίσα δηλ που η SEAT είναι και η μόνη εταιρεία του γκρουπ που τη θάβουν συστηματικά τα περιοδικά,
Το ότι βγάλαν αμάξι της χρονιάς το λεόν δηλαδή ένα φτηνό γκολφ με εκπτώσεις στην παθητική ασφάλεια, στον κινητήρα και στην άνεση έναντι του αυθεντικού που κυκλοφορούσε ήδη 2+χρόνια, εσύ το λές θάψιμο?????
Anyway, σε καμία περίπτωση το λεόν δεν είναι κακό αυτοκίνητο και πως θα μπορούσε άλλωστε με τέτοιο μοτέρ καθώς μπορεί να είναι όντως από τις καλύτερες προτάσεις στα μικρομεσαία για τον λάτρη της σπορ οδήγησης. Έχει φάει όμως πολύ σμπρώξιμο στην Ελλάδα και αυτό δύσκολα το αντιπαρέρχεται κανείς...
Over and out λοιπόν γιατί το θέμα αρχίζει να γίνεται οπαδικό...
Μα και εγώ δεν έχω διάθεση να κάνω οπαδικό το θέμα
(παλιότερα που είχα αμάξι της θυγατρικής μπορεί να το έκανα... ).Περί ασφάλειας ας μην παρασυρόμαστε από τους τύπους,
κανείς δε θέτει επί της ουσίας θέμα για τα 4 αστέρια του euroncap στο Leon
για το λόγο ότι ακριβώς οι επιδόσεις του ήταν ασήμαντα διαφορετικές σε σχέση με τα 5άστερα μοντέλα.Eπειδή πίσω από τις τυπικές κατηγοριοποιήσεις που δίνουν τα αστέρια υπάρχουν τα αναλυτικά αποτελέσματα,
αυτά δείχνουν ότι πραγματικά οριακά το Leon δεν κέρδισε το 5ο αστέρι,
και μέσα στη σύγκριση παρακάτω βάζω και το Altea (γιατί έχει κοινό με το Leon ένα μεγάλο μέρος του σασί) για να δείξω ότι μόνο το ταμπλό στέρησε στο νήμα το 5ο αστέρι που θα έπαιρνε το Leon,
ειδικά όταν μάλιστα στην κατηγορία της ασφάλειας των παιδιών όσο και στους πεζούς
το Leon τα πήγε καλύτερα και από το 5άστερο Golf, και μόνο στους ενήλικους οριακά χειρότερα:VW Golf V_____________5 αστέρια=33(adult)-37(child)-19(pedestrian)
SEAT Altea____________5 αστέρια=33(adult)-39(child)-22(pedestrian)
SEAT Leon II___________4 αστέρια=32(adult)-42(child)-24(pedestrian)
AUDI A3 II_____________4 αστέρια=29(adult)-35(child)-8(pedestrian)
Skoda Octavia II_______4 αστέρια=27(adult)-37(child)-17(pedestrian)Το άλλο για το σπρώξιμο βέβαια είναι ό,τι πιο ακραίο έχω ακούσει,
όταν ειδικά για πόσα χρόνια το Leon II ήταν είτε σαν ανύπαρκτο για τον τύπο
είτε χρεωνόταν έντονα αρνητικά από όλα τα περιοδικά με θέματα ποιότητας και σχεδίασης.Το γιατί βράβευσαν και το Leon δε θα το εξηγήσω γιατί δεν είναι το μόνο που έχει βραβευθεί,
φαντάζομαι πως κάθε χρόνο έχουν τους λόγους τους και εδώ και έξω που έχουν επίσης βραβεύσει το Leon.
Αλλά αφ'ενός δε θα μπορούσαν ξανά και ξανά να βραβεύουν μόνο το Golf ή το Focus ή το Astra
(το έκαναν άλλωστε το καθήκον τους στα εγκωμιαστικά ρεπορτάζ τους κάθε φορά που μιλούσαν για αυτά),
αφ' ετέρου πιστεύω ότι είδαν στο Leon ένα μοντέλο που έχει πάρει διεθνή βραβεία σχεδίασης (Red dot 2006),
που ηλεκτρομηχανολογικά και κατασκευαστικά είναι ένα Golf-Α3-Octavia,
έχει κορυφαία τεχνολογία (πχ κιβώτια διπλού συμπλέκτη-κινητήρες TSI) όταν οι άλλοι πλην VAG δεν είχαν,
με επιδόσεις στα crashtests καλύτερες των Α3-Octavia και οριακές για το 5ο αστέρι,
με το δεδομένο σπορτίφ χαρακτήρα στο στήσιμο (και κανείς δε μίλησε για άνεση στις εκδόσεις FR/Cupra)
το οποίο χάρη στους πολλαπλούς πίσω διακρίνεται για την πολύ καλή οδική συμπεριφορά,
του οποίου το κουφάρι έχει δώσει κάποια ελάχιστα δείγματα γραφής στο WTCC,
που στο κάτω κάτω το έχουν βραβεύσει και ξένοι στο εξωτερικό,
και που όλα αυτά το Leon τα διέθετε εδώ και χρόνια σε μια λογική τιμή
τη στιγμή που η αιχμή της τεχνολογίας έχει κόστος στις άλλες μάρκες...Και ποτέ κανείς δεν απέκρυπτε την πραγματικότητα στις αναφορές για το Leon,
ίσα ίσα που κάθε φορά τα ρεπορτάζ προκατέβαλλαν αρνητικά
και τελικά χρειάστηκε να περάσουν τόσα χρόνια μέχρι σήμερα για να παραδεχτούν και το Leon.
Βέβαια τότε τα περιοδικά εκθείαζαν άλλα αυτοκίνητα και όχι φυσικά το Leon.Αν είναι κάτι που θα πρέπει να φαίνεται ύποπτο και περίεργο
είναι που σήμερα εκείνα που ξεχώριζαν σε βάρος του Leon (όπως πχ το προηγούμενο Astra)
είναι αυτά που δεν τα θυμάται σχεδόν κανείς.Και είναι ακόμα πιο ακραίο αυτό για σπρώξιμο που λες
όταν συστηματικά τα μοντέλα της SEAT είναι τα μόνα VAG που δεν απολαμβάνουν προστασίας
αλλά αντιθετα δέχονται θάψιμο και άδικες κριτικές από τον τύπο τόσο στην Ελλάδα όσο και πολλές φορές έξω.
Κανείς πχ δε θα μιλήσει για θέματα ποιότητας ή αισθητικής στο εσωτερικό ενος Focus,
αλλά θα το κάνει με ένταση στο Leon.Ένα άλλο παράδειγμα να δώσω για τα SEAT,
είναι όταν με τον 1.4TSI στα 180 άλογα ή το 7άρι DSG πρωτομπήκαν στο Ibiza.
Οι αναφορές μιλούσαν για το δήθεν 'προβληματικό' αυτόματο 7άρι που δεν έχει καμία σχέση με το 6άρι DSG. Κατά κάποιο τρόπο το 'παραπέταξαν' στους Ισπανούς και γι' αυτό το πήραν πρώτοι στο γκρουπ.
Τώρα λοιπόν που το ίδιο έχουν όλα τα μικρά VAG έξαφανίστηκαν οι κριτικές,
Αν λοιπόν η SEAT από τον τύπο είχε προστασία, δε θα ακούγονταν τα μύρια στην αρχή. -
Παντως στο handling test του drive το leon εμεινε πισω απο το astra και ας εχει πολλαπλων....
Για εμενα η χαωτικη διαφορα υπερ του αστρα ειναι στη ποιοτητα κυλισης,στο εσωτερικο(σαν να συγκρινεις yugo με mercedes) στους χωρους μακραααααααααααααανν, και στην τεχνολογια ηλεκτρονικων που κουβαλα.
Τιμονια μου φανηκαν τα ιδια-φρενα τα ιδια επιδοσεις ελαχιστα πιο σπιρτοζικο το λεον.
Παντως το ΛΕΟΝ ειναι και δειχνει παλιο.
Βεβαια το να παρεις αμαξι το 2010 με ημιακαμπτο δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα σαν πακετο το αστρα ειναι καλυτερο.Δεν οδηγουν ολοι οι ανθρωποι με lift off και τοποθετησεις οποτε για το 90% των οδηγων ειναι τα ιδια. -
Μου εβαλες κι εσυ το εσωτερικο πριν το facelift απο εκδοση με τασια.. Καμια σχεση με το υπαρχον εσωτερικο..
Αισθητικα μετα και το φρεσκαρισμα του leon θα δυσκολευομουν πολυ να διαλεξω..Το leon παντα μ αρεσε και το προτιμουσα απο τα golf και a3 γιατι ηταν και ειναι το πιο επιθετικο..Σιγουρα μ αρεσει γιατι κανω συνειρμους με alfa romeo πισω.. Το νεο astra παλι ενω περιμενα να μην αντεχω να το κοιτω ειναι το δευτερο opel μετα το καλουτσικο insignia που μ αρεσει εξωτερικα.. Και το εχω περιεργαστει παρκαρισμενο 2 φορες πριν το γραψω..
Στο εσωτερικο τα μονα φαουλ του astra, ειναι το πλαστικο ματ ασημι κομματι που διατρεχει την κονσολα και το σχεδιο του τιμονιου που ειναιγνωστο απο το insignia.. Δε θυμαμαι βεβαια και κανενα ομορφο τιμονι σε opel.Κατα τα αλλα το θεωρω ανωτερο ποιοτικα και σχεδιαστικα απο το leon.
Τα μηχανικα τωρα ειναι γνωστα και αναλυθηκαν παραπανω εκτενως..Επισης οι τυποποιημενες μετρησεις καταναλωσης δεν εχουν επαφη με τη πραγματιοτητα συνηθως ενω το 0-100 ειναι μαλλον η πιο αχρηστη μετρηση..
Γενικα ειναι λιγο δυσκολη αποφαση.. Ισως μετρησει το γεγονος οτι το astra ειναι φρεσκαδουρα..
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ναι μου φαίνεται ότι κάπως έτσι είναι, 2+4.
Επί της ουσίας:
ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ παρουσιάστηκε το 2005
ΤΟ ΚΑΚΕΚΤΥΠΟ είναι φρέσκο μοντέλο
.Φοβερο πραγμα παντως... το κακεκτυπο ειναι πολυ ποιο ομορφο και ποιοτικο!
+5 χρονια μετα
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
αν θες ομορφιά, μουράτο και πιο σύγχρονο αισθητικά αμάξι Astra.το γλάστρα όλα αυτά;;
-
γιατι ασχολουμαστε τοσο καιρο με meatball cars???
-
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
Το θέμα είναι να γίνονται οι μετρήσεις με το τι βολεύει το κάθε αυτοκίνητο. Αν για το 1 αυτοκίνητο η βέλτιστη σχέση είναι η 3η στα 80km/h, ο καθημερινός οδηγός δεν θα επιταχύνει με 4η επειδή εκεί κάναν το τεστ.60-160 είναι ενδεικτική μέτρηση;
Opel Astra 2010 vs Seat Leon II f/l