Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra 2010 vs Seat Leon II f/l
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra 2010 vs Seat Leon II f/l
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    85
    195
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Οκ, βρήκες μια αντιπροσωπευτικότατη και με φοβερή αξία στην καθημερινή ζωή μέτρηση, αυτή του 0-100.

      Έλα όμως που εκεί που έχει σημασία (στις ρεπρίζ δλδ) το αστρα είναι πίσω από τον περισσότερο τουρμπάτο ανταγωνισμό.

      Όπως λέει και ένας φίλος μου, ξύδι. Μην παρουσιάζουμε το άσπρο μαύρο επειδή μας συμφέρει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgosgudelias last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Σε όλα τα τεστ πάντως σε ρεπρίζ το αστρα τρώει επική σκόνη λόγω των μακριωωωωωωωωωωωωωωωωωωωων σχέσεων. Ως συνέπεια αυτών έρχονται οι αυξημένες τιμές κατανάλωσης.

        Στα τεστ που λες, οι συγκρίσεις έγιναν με το astra να φοράει 19' και το leon 16'.
        Δεν λέω οτι το leon είναι κακό αυτοκίνητο. Μάλιστα και χωρίς να το έχω οδηγήσει, είμαι σίγουρος, πιστεύοντας τα λεγόμενα σας οτι στα στροφιλίκια θα είναι καλύτερο. Τώρα για τα άλλα....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Και στο 0-100, σε μετρήσεις το Leon είναι αρκετά ταχύτερο! Το να παραμυθιάζουμε τους εαυτόυς μας δεν προφέρει κάτι. Εγώ πχ ξέρω ότι το αυτοκίνητό μου είναι αργό σε σχέση με τον ανταγωνισμό... δεν προσπαθώ να με πείσω για κάτι που δεν ισχύει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dr-evil last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            Και στο 0-100, σε μετρήσεις το Leon είναι αρκετά ταχύτερο!

            Με DSG να υποθέσω ε? Όπως το έγκυρο τεστ με το γκολφ..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:

              Και στο 0-100, σε μετρήσεις το Leon είναι αρκετά ταχύτερο!

              Με DSG να υποθέσω ε? Όπως το έγκυρο τεστ με το γκολφ..

              Υπάρχει Leon 1400 DSG? Εξάλλου τα DSG 7 ΔΕΝ είναι ταχύτερα από στάση καθώς δεν έχουν launch control. Απορώ γιατί δεν βλέπετε την πραγματικότητα... το Astra 1.4 είναι κουρσούμι και με θεόμακρες σχέσεις. Λογικό είναι ότι είναι πιο αργό απο το Leon 1.4.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                travelman last edited by

                Ο χρήστης provocatoras έγραψε:

                Ίσα ίσα δηλ που η SEAT είναι και η μόνη εταιρεία του γκρουπ που τη θάβουν συστηματικά τα περιοδικά,

                Το ότι βγάλαν αμάξι της χρονιάς το λεόν δηλαδή ένα φτηνό γκολφ με εκπτώσεις στην παθητική ασφάλεια, στον κινητήρα και στην άνεση έναντι του αυθεντικού που κυκλοφορούσε ήδη 2+χρόνια, εσύ το λές θάψιμο?????

                Anyway, σε καμία περίπτωση το λεόν δεν είναι κακό αυτοκίνητο και πως θα μπορούσε άλλωστε με τέτοιο μοτέρ καθώς μπορεί να είναι όντως από τις καλύτερες προτάσεις στα μικρομεσαία για τον λάτρη της σπορ οδήγησης. Έχει φάει όμως πολύ σμπρώξιμο στην Ελλάδα και αυτό δύσκολα το αντιπαρέρχεται κανείς...

                Over and out λοιπόν γιατί το θέμα αρχίζει να γίνεται οπαδικό...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  καλα νταξ... σχετικα με τις μετρησεις και τις παπαριες που λεγονται για το Astra... ελεος... του κωλου περιοδικα που ξεχναν να αναφερουν τα ratios και ποσο αδικη ειναι η συγκριση που κανουν. Καλο ειναι να χρησιμοποιουμε που και που την κριση μας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Πιες το ξυδάκι σου και ηρέμισε εσύ...
                    Ακόμα και με κατεβάσματα πίσω είναι πολλές φορές. Είπαμε, καλές οι μακριές σχέσεις για να βγάζουμε καλή τυποποιημένη, αλλά στην πραγματική ζωή...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Πιες το ξυδάκι σου και ηρέμισε εσύ...
                      Ακόμα και με κατεβάσματα πίσω είναι πολλές φορές. Είπαμε, καλές οι μακριές σχέσεις για να βγάζουμε καλή τυποποιημένη, αλλά στην πραγματική ζωή...

                      παμε καλα? Ποιος μιλαει για κατεβασματα? Εδω εχουμε πληρη αναντοιστηχια των ratio... και ομως βγαζουν τα περιοδικα 'συμπερασματα' για τις επιδοσεις!!! Ποιο επικη μαλακια δεν μπορει να υπαρξει!!!

                      Ειπαμε καλο να χρησιμοποιουμε καποιες τυποποιημενες μεθοδους... αλλα οχι και να πεταμε μαλακιες χωρις καν αναφορα σε καποιους παραγοντες που επιδρουν στην πραξη!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        swift-b-p-m last edited by

                        Μα φίλτατε Γιάννη, έτσι δυστυχώς παίζεται το παιγνίδι των μετρήσεων από την πλευρά των περιοδικών. Τι εννοώ?

                        6τάχυτο το μεν, 6τάχυτο το δε. Και πάμε σχέση προς σχέση να δούμε τι ψάρια πιάνει το κάθε ένα. Είναι το πιο εύκολο και χειροπιαστό πλάνο για να συγκριθούν πάνω στο θέμα των ρεπρίζ δυο μοντέλα.

                        Και το 13άρι μου έχει 3η, 4η και 5η που θα κολάκευαν ροπή 2λιτρου, όμως η Suzuki την έκανε τη μακακία. Και σε όλα τα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, που εφοδιάζεται με πάνκοντα κιβώτια, η σύγκριση πάνω στις ρεπρίζ γίνεται σχέση με σχέση.

                        Λ.χ. 5η με το Swift? 5η και με το Getz 1.4!
                        Ε, η σούμα δείχνει το Getz καμμιά 20ριά δευτερόλεπτα πιο μπροστά απ'το Swift στη μέτρηση 80-160 με 5η και αυτό ενδιαφέρει τον καταναλωτή, αδιαφορώντας το τι ...σκεφτόταν η Suzuki όταν κλιμάκωνε την 5η του μοντέλου της ως ...6η, καθαρότατη overdrive.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgosgudelias last edited by

                          Το θέμα είναι να γίνονται οι μετρήσεις με το τι βολεύει το κάθε αυτοκίνητο. Αν για το 1 αυτοκίνητο η βέλτιστη σχέση είναι η 3η στα 80km/h, ο καθημερινός οδηγός δεν θα επιταχύνει με 4η επειδή εκεί κάναν το τεστ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mark last edited by

                            Δεν είναι μόνο οι σχέσεις, αλλά και το βάρος. Αν θυμάμαι καλά στην πραγματικότητα 100 παραπάνω κιλά το astra. Σαν μοτέρ καλά αποδίδει και το 1.4 και το 1.6, αλλά το πνίγουν κάπως αυτά τα 2 πράγματα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sprsk
                              sprsk last edited by

                              Από μύθους άλλο τίποτα ....
                              Viva , τα ΣΕΑΤ λοιπόν τα καλύτερα αυτ/τα του Group .
                              Όποιος δίνει λεφτά για VW και AUDI είναι .....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                provocatoras last edited by

                                Forza αντιSEAT που υποστηρίζουμε και VAG!

                                Ο χρήστης travelman έγραψε:

                                Ίσα ίσα δηλ που η SEAT είναι και η μόνη εταιρεία του γκρουπ που τη θάβουν συστηματικά τα περιοδικά,

                                Το ότι βγάλαν αμάξι της χρονιάς το λεόν δηλαδή ένα φτηνό γκολφ με εκπτώσεις στην παθητική ασφάλεια, στον κινητήρα και στην άνεση έναντι του αυθεντικού που κυκλοφορούσε ήδη 2+χρόνια, εσύ το λές θάψιμο?????

                                Anyway, σε καμία περίπτωση το λεόν δεν είναι κακό αυτοκίνητο και πως θα μπορούσε άλλωστε με τέτοιο μοτέρ καθώς μπορεί να είναι όντως από τις καλύτερες προτάσεις στα μικρομεσαία για τον λάτρη της σπορ οδήγησης. Έχει φάει όμως πολύ σμπρώξιμο στην Ελλάδα και αυτό δύσκολα το αντιπαρέρχεται κανείς...

                                Over and out λοιπόν γιατί το θέμα αρχίζει να γίνεται οπαδικό...

                                Μα και εγώ δεν έχω διάθεση να κάνω οπαδικό το θέμα
                                (παλιότερα που είχα αμάξι της θυγατρικής μπορεί να το έκανα... ).

                                Περί ασφάλειας ας μην παρασυρόμαστε από τους τύπους,
                                κανείς δε θέτει επί της ουσίας θέμα για τα 4 αστέρια του euroncap στο Leon
                                για το λόγο ότι ακριβώς οι επιδόσεις του ήταν ασήμαντα διαφορετικές σε σχέση με τα 5άστερα μοντέλα.

                                Eπειδή πίσω από τις τυπικές κατηγοριοποιήσεις που δίνουν τα αστέρια υπάρχουν τα αναλυτικά αποτελέσματα,
                                αυτά δείχνουν ότι πραγματικά οριακά το Leon δεν κέρδισε το 5ο αστέρι,
                                και μέσα στη σύγκριση παρακάτω βάζω και το Altea (γιατί έχει κοινό με το Leon ένα μεγάλο μέρος του σασί) για να δείξω ότι μόνο το ταμπλό στέρησε στο νήμα το 5ο αστέρι που θα έπαιρνε το Leon,
                                ειδικά όταν μάλιστα στην κατηγορία της ασφάλειας των παιδιών όσο και στους πεζούς
                                το Leon τα πήγε καλύτερα και από το 5άστερο Golf, και μόνο στους ενήλικους οριακά χειρότερα:

                                VW Golf V_____________5 αστέρια=33(adult)-37(child)-19(pedestrian)
                                SEAT Altea____________5 αστέρια=33(adult)-39(child)-22(pedestrian)
                                SEAT Leon II___________4 αστέρια=32(adult)-42(child)-24(pedestrian)
                                AUDI A3 II_____________4 αστέρια=29(adult)-35(child)-8(pedestrian)
                                Skoda Octavia II_______4 αστέρια=27(adult)-37(child)-17(pedestrian)

                                Το άλλο για το σπρώξιμο βέβαια είναι ό,τι πιο ακραίο έχω ακούσει,
                                όταν ειδικά για πόσα χρόνια το Leon II ήταν είτε σαν ανύπαρκτο για τον τύπο
                                είτε χρεωνόταν έντονα αρνητικά από όλα τα περιοδικά με θέματα ποιότητας και σχεδίασης.

                                Το γιατί βράβευσαν και το Leon δε θα το εξηγήσω γιατί δεν είναι το μόνο που έχει βραβευθεί,
                                φαντάζομαι πως κάθε χρόνο έχουν τους λόγους τους και εδώ και έξω που έχουν επίσης βραβεύσει το Leon.
                                Αλλά αφ'ενός δε θα μπορούσαν ξανά και ξανά να βραβεύουν μόνο το Golf ή το Focus ή το Astra
                                (το έκαναν άλλωστε το καθήκον τους στα εγκωμιαστικά ρεπορτάζ τους κάθε φορά που μιλούσαν για αυτά),
                                αφ' ετέρου πιστεύω ότι είδαν στο Leon ένα μοντέλο που έχει πάρει διεθνή βραβεία σχεδίασης (Red dot 2006),
                                που ηλεκτρομηχανολογικά και κατασκευαστικά είναι ένα Golf-Α3-Octavia,
                                έχει κορυφαία τεχνολογία (πχ κιβώτια διπλού συμπλέκτη-κινητήρες TSI) όταν οι άλλοι πλην VAG δεν είχαν,
                                με επιδόσεις στα crashtests καλύτερες των Α3-Octavia και οριακές για το 5ο αστέρι,
                                με το δεδομένο σπορτίφ χαρακτήρα στο στήσιμο (και κανείς δε μίλησε για άνεση στις εκδόσεις FR/Cupra)
                                το οποίο χάρη στους πολλαπλούς πίσω διακρίνεται για την πολύ καλή οδική συμπεριφορά,
                                του οποίου το κουφάρι έχει δώσει κάποια ελάχιστα δείγματα γραφής στο WTCC,
                                που στο κάτω κάτω το έχουν βραβεύσει και ξένοι στο εξωτερικό,
                                και που όλα αυτά το Leon τα διέθετε εδώ και χρόνια σε μια λογική τιμή
                                τη στιγμή που η αιχμή της τεχνολογίας έχει κόστος στις άλλες μάρκες...

                                Και ποτέ κανείς δεν απέκρυπτε την πραγματικότητα στις αναφορές για το Leon,
                                ίσα ίσα που κάθε φορά τα ρεπορτάζ προκατέβαλλαν αρνητικά
                                και τελικά χρειάστηκε να περάσουν τόσα χρόνια μέχρι σήμερα για να παραδεχτούν και το Leon.
                                Βέβαια τότε τα περιοδικά εκθείαζαν άλλα αυτοκίνητα και όχι φυσικά το Leon.

                                Αν είναι κάτι που θα πρέπει να φαίνεται ύποπτο και περίεργο
                                είναι που σήμερα εκείνα που ξεχώριζαν σε βάρος του Leon (όπως πχ το προηγούμενο Astra)
                                είναι αυτά που δεν τα θυμάται σχεδόν κανείς.

                                Και είναι ακόμα πιο ακραίο αυτό για σπρώξιμο που λες
                                όταν συστηματικά τα μοντέλα της SEAT είναι τα μόνα VAG που δεν απολαμβάνουν προστασίας
                                αλλά αντιθετα δέχονται θάψιμο και άδικες κριτικές από τον τύπο τόσο στην Ελλάδα όσο και πολλές φορές έξω.
                                Κανείς πχ δε θα μιλήσει για θέματα ποιότητας ή αισθητικής στο εσωτερικό ενος Focus,
                                αλλά θα το κάνει με ένταση στο Leon.

                                Ένα άλλο παράδειγμα να δώσω για τα SEAT,
                                είναι όταν με τον 1.4TSI στα 180 άλογα ή το 7άρι DSG πρωτομπήκαν στο Ibiza.
                                Οι αναφορές μιλούσαν για το δήθεν 'προβληματικό' αυτόματο 7άρι που δεν έχει καμία σχέση με το 6άρι DSG. Κατά κάποιο τρόπο το 'παραπέταξαν' στους Ισπανούς και γι' αυτό το πήραν πρώτοι στο γκρουπ.
                                Τώρα λοιπόν που το ίδιο έχουν όλα τα μικρά VAG έξαφανίστηκαν οι κριτικές,
                                Αν λοιπόν η SEAT από τον τύπο είχε προστασία, δε θα ακούγονταν τα μύρια στην αρχή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ioa_pol last edited by

                                  Παντως στο handling test του drive το leon εμεινε πισω απο το astra και ας εχει πολλαπλων....

                                  Για εμενα η χαωτικη διαφορα υπερ του αστρα ειναι στη ποιοτητα κυλισης,στο εσωτερικο(σαν να συγκρινεις yugo με mercedes) στους χωρους μακραααααααααααααανν, και στην τεχνολογια ηλεκτρονικων που κουβαλα.
                                  Τιμονια μου φανηκαν τα ιδια-φρενα τα ιδια επιδοσεις ελαχιστα πιο σπιρτοζικο το λεον.
                                  Παντως το ΛΕΟΝ ειναι και δειχνει παλιο.
                                  Βεβαια το να παρεις αμαξι το 2010 με ημιακαμπτο δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα σαν πακετο το αστρα ειναι καλυτερο.Δεν οδηγουν ολοι οι ανθρωποι με lift off και τοποθετησεις οποτε για το 90% των οδηγων ειναι τα ιδια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Μου εβαλες κι εσυ το εσωτερικο πριν το facelift απο εκδοση με τασια.. Καμια σχεση με το υπαρχον εσωτερικο..

                                    Αισθητικα μετα και το φρεσκαρισμα του leon θα δυσκολευομουν πολυ να διαλεξω..Το leon παντα μ αρεσε και το προτιμουσα απο τα golf και a3 γιατι ηταν και ειναι το πιο επιθετικο..Σιγουρα μ αρεσει γιατι κανω συνειρμους με alfa romeo πισω.. Το νεο astra παλι ενω περιμενα να μην αντεχω να το κοιτω ειναι το δευτερο opel μετα το καλουτσικο insignia που μ αρεσει εξωτερικα.. Και το εχω περιεργαστει παρκαρισμενο 2 φορες πριν το γραψω..

                                    Στο εσωτερικο τα μονα φαουλ του astra, ειναι το πλαστικο ματ ασημι κομματι που διατρεχει την κονσολα και το σχεδιο του τιμονιου που ειναιγνωστο απο το insignia.. Δε θυμαμαι βεβαια και κανενα ομορφο τιμονι σε opel.Κατα τα αλλα το θεωρω ανωτερο ποιοτικα και σχεδιαστικα απο το leon.

                                    Τα μηχανικα τωρα ειναι γνωστα και αναλυθηκαν παραπανω εκτενως..Επισης οι τυποποιημενες μετρησεις καταναλωσης δεν εχουν επαφη με τη πραγματιοτητα συνηθως ενω το 0-100 ειναι μαλλον η πιο αχρηστη μετρηση..

                                    Γενικα ειναι λιγο δυσκολη αποφαση.. Ισως μετρησει το γεγονος οτι το astra ειναι φρεσκαδουρα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanix last edited by

                                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                      Ναι μου φαίνεται ότι κάπως έτσι είναι, 2+4.

                                      Επί της ουσίας:
                                      ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ παρουσιάστηκε το 2005

                                      ΤΟ ΚΑΚΕΚΤΥΠΟ είναι φρέσκο μοντέλο

                                      .

                                      Φοβερο πραγμα παντως... το κακεκτυπο ειναι πολυ ποιο ομορφο και ποιοτικο!

                                      +5 χρονια μετα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
                                        αν θες ομορφιά, μουράτο και πιο σύγχρονο αισθητικά αμάξι Astra.

                                        το γλάστρα όλα αυτά;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          γιατι ασχολουμαστε τοσο καιρο με meatball cars???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
                                            Το θέμα είναι να γίνονται οι μετρήσεις με το τι βολεύει το κάθε αυτοκίνητο. Αν για το 1 αυτοκίνητο η βέλτιστη σχέση είναι η 3η στα 80km/h, ο καθημερινός οδηγός δεν θα επιταχύνει με 4η επειδή εκεί κάναν το τεστ.

                                            60-160 είναι ενδεικτική μέτρηση;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr