Ε, κάπου (αν θεωρήσουμε ότι αμύνονται και μετά επιτίθενται και μπαίνουν σε αντιπαραθέσεις) τους καταλαβαίνω... Όταν έχεις ένα σπορτίφ αυτοκίνητο και όλοι σου την πέφτουν πως τάχα είναι χρέπι ή αναξιόπιστο (ιδίως κάτοχοι αυτοκινήτων που δεν πάνε και δεν στρίβουν ή/και κάτοχοι αυτοκινήτων που βγάζουν 50 μουλάρια από 1600 κ.εκ. και τουμπάρουν στην πρώτη στροφή), κάποτε έρχεται η στιγμή που περνάς στην επίθεση.
Έχω ακούσει πάμπολλες φορές διάφορους οδηγούς και μαστόρους να λένε 'το βλέπεις το τάδε Alfa ή το τάδε Fiat; Τέταρτη φορά σ'ένα μήνα που μπαίνει συνεργείο'. Ωραία... Δε μας λένε όμως τι έκανε το προηγούμενο βράδυ ο ιδιοκτήτης του και πόσο το'σκιζε και πού.
Μίλαγα τις προάλλες με ένα φανοποιό εδώ στα Χανιά, που θεωρείται από τους καλύτερους (Κυρμιτζόγλου λέγεται). Αυτός έχει μια Lancia Delta 1600, αρκετά περιποιημένη, αλλά συνεχίζει τις μικρές βελτιώσεις (αναρτήσεις, ζαντολάστιχα, φρένα...). Έλεγε αυτό ακριβώς που είπα στην προηγούμενη παράγραφο.
Ακόμη, όσοι λένε για τις παλιές Alfa ότι 'ήταν χρέπια' παραβλέπουν τις Ford Lotus Cortina που κόβανε άξονες μετάδοσης και πίσω άξονες, επειδή δε μπορούσαν να δεχθούν 115 άλογα. Τη στιγμή βεβαίως που από μηχανικά μια Giulia - οποιαδήποτε Giulia - δεν σε άφηνε τόσο εύκολα από μηχανικά.