-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Eίναι σίγουρο ότι θα αλλάξουμε όλοι επίπεδο διαβίωσης .
Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχει ένα 20 % του πληθυσμού που δεν πάει πιό κάτω και αυτό θα πλησιάσει το 30 -35 % μέσα σε 1-2 χρόνια .
Θα έχουμε και εμείς λοιπόν την κοινωνία των 2/3 όπως ήδη συμβαίνει εδώ και χρόνια στο εξωτερικό .Το φτωχότερο 1/3 θα περνάει μιά ζωή στέρησης όσο είναι υγιές και θα περνάει πολύ άσχημα αν αρρωστήσει .
Αυτό το 1/3 θα μπορέσει να βελτιώσει την ζωή του μόνο με ένα τρόπο .
Με επιστροφή στο χωριό του . Εκεί με φτηνότερη ζωή , χωρίς το άγχος του ενοικίου και με οικιακή οικονομία , κότες , γουρούνια , μποστάνια κλπ θα μειώσει τα έξοδα του 50 - 70 % .
Ευτυχώς σε σύγκριση με τους παππούδες τους θα έχουν αυτοκίνητο και δρόμους και κοντινά νοσοκομεία γιά την ανάγκη τους .Γιά τα υπόλοιπα 2/3 οι μισθωτοί θα υποφέρουν γιατί θα υπάρχουν πολλοί γιά μιά θέση εργασίας .
Οι έμποροι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα μειώσουν τα έξοδα τους που κατά σειρά μείωσης θα είναι :- Υπάλληλοι , 2.Ενοίκιο και 3. Εμπόρευμα .
Η μαγκιά που προσπαθούν να περάσουν κάποιοι προμηθευτές με την απαίτηση των μετρητών από τους εμπόρους , θα οδηγήσει κατ' αρχήν στο κλείσιμο των αδύναμων οικονομικά εμπόρων και κατόπιν στον θάνατο των προμηθευτών , μιά και οι εναπομείναντες έμποροι με κάποια οικονομική δύναμη θα επιβάλλουν τους όρους τους στους προμηθευτές . Αυτοί θα αρχίσουν πάλι τις πιστώσεις και θα ανοίξει ένας νέος κύκλος .
Τελικά απλά βρισκόμαστε στο τέλος ενός οικονομικού κύκλου και στην αρχή ενός άλλου .
Το θέμα είναι ποιοί θα επιβιώσουν ...
Πολυ καλη αναλυση καπως ετσι θα εξελιχθει το ντομινο
οποτε φανταζομαι οι οικονομικα ευρωστοι θα εχουν νεες δυνατοτητες επενδυσεων και πολλαπλασιασμοθ του πλουτου στο νεο κυκλο και οι υπολοιποι θα δυσκολευτουν ακομα πιο πολυ...
- Υπάλληλοι , 2.Ενοίκιο και 3. Εμπόρευμα .
-
Ο χρήστης alexis in greece έγραψε:
....ούτε τόσους δημοσίους υπαλλήλους,ούτε τόσον 'άρτον και θεάματα',αλήθεια διαβάσατε πόσα είναι τα ληξιπρόθεσμα των ΠΑΕ,κάπου 320 εκ ,ο δραστικός περιοριορισμός της ιδιωτικής κατανάλωσης μόνο σε φαύλο κύκλο θα οδηγήσει,λιγότερη κατανάλωση,λιγότερα έσοδα,νέοι φόροι κ.ο.κ.Μ' εκείνη την καταβόθρα που λέγεται δημόσιος τομέας και καταπίνει τους οποιουσδήποτε πόρους , διαφθείρει συνειδήσεις και δημιουργεί άγχος,και το χειρότερο τεκμηριώνει την ηθική της φοροδιαφυγής, δεν βλέπω να γίνεται τίποτα.Και για να μη παρεξηγηθώ θεωρώ μάγκα όποιον (εκτός δημοσίου και όπως είμαστε σήμερα),μπορεί και φοροδιαφεύγει αντί να του τα τρώνε στην υγειά του κορόιδου.
Τελικά πάντα ισχύει η φράση του Γιάννη Μαρίνου στον Οικονομικό Ταχυδρόμο πριν καμμιά
εικοσαριά χρόνια :
'Εδώ δεν πρόκειται περί Δημόσιου Τομέα αλλά περί στρατού κατοχής'Το Δημόσιο έχει τελειώσει. Απλά κανείς δεν έχει το πολιτικό θάρρος να μιλήσει ευθέως για τις μαζικές αναγκαστικές μετατάξεις, την αλλαγή αντικειμένου και την κατάργηση θέσεων εργασίας λόγω συγχωνεύσεων που επίκεινται στο Δημόσιο Τομέα (από την κεντρική διοίκηση μέχρι ελεγχόμενες από το κράτος εταιρίες).
-
Διαψεύδει ο Παζαρόπουλος
http://taxalia.blogspot.com/2010/03/blog-post_9348.html -
ΙΧ: Ως την Παρασκευή θα κριθεί η τύχη του ομίλου Παζαρόπουλου
Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσεται η υπόθεση του ομίλου Παζαρόπουλου καθώς ο επίσημος και μεγαλύτερος σε μέγεθος αντιπρόσωπος του δικτύου της Kosmocar αδυνατεί να παραδώσει περίπου 250 αυτοκίνητα
'Η' Online 17/3 01:43Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσεται η υπόθεση του ομίλου Παζαρόπουλου καθώς ο επίσημος και μεγαλύτερος σε μέγεθος αντιπρόσωπος του δικτύου της Kosmocar αδυνατεί να παραδώσει περίπου 250 αυτοκίνητα στους υποψήφιους αγοραστές του οι οποίοι τα έχουν ήδη εξοφλήσει και περιμένουν εδώ και αρκετό καιρό να τα παραλάβουν.
Σύμφωνα με τα e-mail που έχουν καταφθάσει στην «Η» από τους υποψήφιους αγοραστές ούτε ο όμιλος Παζαρόπουλου αλλά ούτε η εισαγωγική τους δίνει μια ξεκάθαρη απάντηση για το πότε θα παραλάβουν τα αυτοκίνητα που έχουν εξοφλήσει εδώ και μήνες και όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο e-mail του ο κ. Κωνσταντίνος: «Με αστείες δικαιολογίες και ο αντιπρόσωπος και η εισαγωγική εταιρεία αποφεύγουν να δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση...».
Πάντως όσοι υποψήφιοι αγοραστές έχουν παραγγείλει και εξοφλήσει τα αυτοκίνητά τους στον όμιλο Παζαρόπουλου και δεν τα έχουν παραλάβει ακόμη θα πρέπει να μην ανησυχούν καθώς όπως έχει συμβεί και στο παρελθόν με παρόμοιες περιπτώσεις οι εισαγωγικές ανέλαβαν την τακτοποίηση όλων των υποψήφιων αγοραστών για να διαφυλάξουν κατ’ αρχήν το κύρος της εισαγωγικής αλλά και να διασφαλίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της φίρμας.
Αλλωστε όπως επισημαίνουν και άλλα μέλη του επίσημου δικτύου της Kosmocar υπάρχει μία άτυπη συμφωνία μεταξύ εισαγωγέων και επίσημου δικτύου πως αν συμβεί κάποια μεγάλη αδυναμία απέναντι σε υποψήφιους πελάτες τακτοποιείται από τον εισαγωγέα η όποια εκκρεμότητα υπάρχει...
Πάντως όσον αφορά στις φήμες περί πρότασης εξαγοράς του ομίλου Παζαρόπουλου από την Kosmocar, η πλευρά του επιχειρηματικού ομίλου διαβεβαιώνει πως ουδέποτε υπήρξε κάποια πρόταση ενώ από το περιβάλλον της εισαγωγικής διαμηνύουν πως δεν είναι καιροί για επενδύσεις.
Όμως από το περιβάλλον της εισαγωγικής εταιρείας διαρρέουν πως έως την Παρασκευή αναμένεται να έχει δοθεί λύση στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί χωρίς ωστόσο να κάνουν λόγο για το αν το αποτέλεσμα θα είναι θετικό ή αρνητικό ή με ποιο τρόπο θα επιτευχθεί η λύση. Πριν ληφθεί οποιαδήποτε απόφαση θα πρέπει τα στελέχη της εισαγωγικής να λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν τους πως ο όμιλος Παζαρόπουλου απασχολεί περίπου 500 άτομα και ουδέποτε απασχόλησε αρνητικά την αγορά. -
Mήπως είναι ευκαιρία να αλλάξει κάτι σε αυτή την μπουρδελοχώρα και σε αυτό το κομμάτι και να υπάρχει ένα καθεστώς όπου η αποπληρωμή του αυτοκινήτου και η παράδοση θα γίνονται την ίδα στιγμή?
Cash vs Car!
Έλεος πια με αυτό το παίρνω όλα τα λεφτά σου μπροστά και πάω να σου φερω κάτι.
Αυτό δεν είναι εμπόριο -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
...ενώ από το περιβάλλον της εισαγωγικής διαμηνύουν πως δεν είναι καιροί για επενδύσεις...
... Δεν είναι καιροί για επενδύσεις ... αλλά είναι καιρός για ανακοινώσεις! Μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης ως προς τον κόσμο φέρει η εισαγωγική για τον 'θόρυβο'. Επρεπε εξαρχής να βγάλει μια ανακοίνωση!
Οι διαψευσεις ή οι επιβεβαιώσεις του αντιπροσώπου λίγο έως καθόλου θα με ένοιαζαν, όπως και τα πιθανά προβλήματα που είχε/έχει/δεν έχει με τον εισαγωγέα! Αλλά ο εισαγωγέας πρέπει να υπερασπιστεί την εταιρία που εκπροσωπεί και φέρει στην Ελλάδα και να ενημερώσει/προστατέψει τον κόσμο που δεν αγοράζει Kosmocar 1,2 Tsi ή Pazaropoulos 1,8 Tsi R-Line αλλά ... VW!
Εξάλλου ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος αντιπρόσωπος είναι που παυεται ή συνεχίζει την συνεργασία με την εισαγωγική ... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Mήπως είναι ευκαιρία να αλλάξει κάτι σε αυτή την μπουρδελοχώρα και σε αυτό το κομμάτι και να υπάρχει ένα καθεστώς όπου η αποπληρωμή του αυτοκινήτου και η παράδοση θα γίνονται την ίδα στιγμή?
Cash vs Car!
Έλεος πια με αυτό το παίρνω όλα τα λεφτά σου μπροστά και πάω να σου φερω κάτι.
Αυτό δεν είναι εμπόριοΣτη Πάτρα παντως οσα αυττοκινητα εχουμε αγορασει διαφοροι φιλοι γνωστοι και η οικογενεια μου ισχυει αυτο που λες Cash vs Car ανεξαρτητως αν η αγορα εγινε τις μετρητοις η οχι. Τα γραμματεια πχ τα υπογραψανε τη μερα που ηρθε το αυτοκινητο.
Το δινω ολα μου τα λεφτα και μετα απο μερες θα ρθει το αυτοκινητο το ειδα πρωτη φορα το Οκτωβριο που πηρε αυτοκινητο η κοπελα μου...Δεν ξερω αν εχει γινει πλεον μοδα παντου αλλα πως μου ζητας τα λεφτα χωρις να εχω το εμπορευμα...???
-
Κρίση:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=26391147
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...ενώ από το περιβάλλον της εισαγωγικής διαμηνύουν πως δεν είναι καιροί για επενδύσεις...
... Δεν είναι καιροί για επενδύσεις ... αλλά είναι καιρός για ανακοινώσεις! Μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης ως προς τον κόσμο φέρει η εισαγωγική για τον 'θόρυβο'. Επρεπε εξαρχής να βγάλει μια ανακοίνωση!
Οι διαψευσεις ή οι επιβεβαιώσεις του αντιπροσώπου λίγο έως καθόλου θα με ένοιαζαν, όπως και τα πιθανά προβλήματα που είχε/έχει/δεν έχει με τον εισαγωγέα! Αλλά ο εισαγωγέας πρέπει να υπερασπιστεί την εταιρία που εκπροσωπεί και φέρει στην Ελλάδα και να ενημερώσει/προστατέψει τον κόσμο που δεν αγοράζει Kosmocar 1,2 Tsi ή Pazaropoulos 1,8 Tsi R-Line αλλά ... VW!
Εξάλλου ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος αντιπρόσωπος είναι που παυεται ή συνεχίζει την συνεργασία με την εισαγωγική ...Εδώ φαίνεται και η δύναμη του ιντερνετ πλέον, που μάλλον δεν την είχαν υπολογίσει.
Αν δεν κάνω λάθος, το γεγονός βγήκε στην επιφάνεια μετά από δημοσιεύσεις 1-2 αγανακτισμένων πελατών που αυτοκίνητο είχαν εξοφλήσει και αυτοκίνητο δεν έβλεπαν. Για πότε διαδόθηκε αστραπιαία και προκάλεσε σάλο το διαπιστώσαμε όλοι (αν και τα περισσότερα ήταν γνωστά σε όσους έχουν γνωστούς εντός του δικτύου).
Μερικά χρόνια πριν, είναι αμφίβολο εαν από τη στιγμή που δεν ακουγόταν στις ειδήσεις, αν θα έβγαινε παραέξω το πρόβλημα.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Κρίση:http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=26391147
Μα καλά Hummer ποιος θεός πήρε?
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Κρίση:http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=26391147
Εγινε καμία περικοπη εσοδων για τους πλουσιους ή εγινε καμια μειωση κερδων σε επιχειρησεις υψηλης κερδοφορίας και δεν το πηραμε χαμπαρι;
Ή μηπως θα αγοραζαν Πορσιδια οι μισθωτοι που εχασαν τα δωρα τους;
-
Δεν συμφέρει διότι η νέα σε αυτά τα κυβικά θα είναι και υβριδική και θα έχεις πολλαπλά οφέλη.
Γενικώς πάντως υπάρχουν ακόμα αδιάθετα εκτελωνισμένα με μειωμένο ΕΦΤ σε πολλές αντιπροσωπείες. -
Ακριβώς αυτό θα έγραφα.
Με τέτοιες τιμές στη Γερμανία :
http://www.porsche.com/germany/models/cayenne/
δεν το λες και ευκαιρία τις τιμές που αυτά διατίθενται στην ελληνική αγορά. -
αμα δεν αγορασε κανα 2 ο σειρηνακης να μου τρυπησετε τη μυτη...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Κρίση:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=26391147
Εγινε καμία περικοπη εσοδων για τους πλουσιους ή εγινε καμια μειωση κερδων σε επιχειρησεις υψηλης κερδοφορίας και δεν το πηραμε χαμπαρι;
Ή μηπως θα αγοραζαν Πορσιδια οι μισθωτοι που εχασαν τα δωρα τους;
Οχι, αλλα έγινε μια αυξηση ΦΠΑ και μπηκε και μια... εισφορά πολυτελείας. Γιατί να μην επωφεληθούν και οι έχοντες..;; Το λέει αλλωστε και το άρθρο.....
Εξάλλου αυτή η εικόνα δεν μπορεί και δεν είναι ενδεικτική....
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Κρίση:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=26391147
Εγινε καμία περικοπη εσοδων για τους πλουσιους ή εγινε καμια μειωση κερδων σε επιχειρησεις υψηλης κερδοφορίας και δεν το πηραμε χαμπαρι;
Ή μηπως θα αγοραζαν Πορσιδια οι μισθωτοι που εχασαν τα δωρα τους;
Εντάξει ρε συ...είπαμε...φόροι μπήκαν...δεν πτώχευσε ξαφνικά ο κόσμος.
-
Η φτώχεια θέλει καλοπέραση
Αγαπητέ Νίκο το περίεργο της υπόθεσης δεν έχει σχέση μόνο με τους εξτρα φόρους, έχει σχέση με την ανεργία, τη μείωση του εισοδήματους, τη γενικότερη κάμψη της οικονομικής δραστηριότητας.
Ε το να συνεχίζουν να πωλούνται τόσα αυτοκίνητα είναι κάπως περίεργο
Και ναι, πλούσιοι υπάρχουν ακόμα, καθώς και πολλοί ευκατάστατοι, ακόμα και από αυτούς όμως πολλοί μαζεύτηκαν φέτος μιας και δε ξέρουν τι τους περιμένει στη συνέχεια.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Κρίση:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=26391147
Εγινε καμία περικοπη εσοδων για τους πλουσιους ή εγινε καμια μειωση κερδων σε επιχειρησεις υψηλης κερδοφορίας και δεν το πηραμε χαμπαρι;
Ή μηπως θα αγοραζαν Πορσιδια οι μισθωτοι που εχασαν τα δωρα τους;
Υπάρχουν ακόμα Porsche εκτελωνισμένα από το καλοκαίρι με το 50% του ΕΤΤ.Τώρα είναι πραγματική ευκαιρία.Cayenne 3.6 με 80.000 ευρώ ενώ η νέα τιμή είναι περίπου 109.000.....
80.000 ευρω για ενα μοντελλο στο τελος της ζωης του και που κανει στην Πορσε να το φτιαξει 10.000 και ειναι ευκαιρεια; Αμφιβαλλω αν θα πιασει τιποτα σαν μεταχειρισμενο στην Ελλαδα της κρισης...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Κρίση:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=26391147
Εγινε καμία περικοπη εσοδων για τους πλουσιους ή εγινε καμια μειωση κερδων σε επιχειρησεις υψηλης κερδοφορίας και δεν το πηραμε χαμπαρι;
Ή μηπως θα αγοραζαν Πορσιδια οι μισθωτοι που εχασαν τα δωρα τους;
Υπάρχουν ακόμα Porsche εκτελωνισμένα από το καλοκαίρι με το 50% του ΕΤΤ.Τώρα είναι πραγματική ευκαιρία.Cayenne 3.6 με 80.000 ευρώ ενώ η νέα τιμή είναι περίπου 109.000.....
80.000 ευρω για ενα μοντελλο στο τελος της ζωης του και που κανει στην Πορσε να το φτιαξει 10.000 και ειναι ευκαιρεια; Αμφιβαλλω αν θα πιασει τιποτα σαν μεταχειρισμενο στην Ελλαδα της κρισης...
σε 2 χρονια με το ζορι θα πιασεις 50000€.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Mήπως είναι ευκαιρία να αλλάξει κάτι σε αυτή την μπουρδελοχώρα και σε αυτό το κομμάτι και να υπάρχει ένα καθεστώς όπου η αποπληρωμή του αυτοκινήτου και η παράδοση θα γίνονται την ίδα στιγμή?
Cash vs Car!
Έλεος πια με αυτό το παίρνω όλα τα λεφτά σου μπροστά και πάω να σου φερω κάτι.
Αυτό δεν είναι εμπόριοετσι γινεται με το καλο το πραμα
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου