-
Το ότι κάποιοι μπορεί να κάνουν κολπάκια με τις αντλίες δε σημαίνει ότι χάνουμε και από την ελάχιστη συστολή/διαστολή της βενζίνης. Μην υπερβάλλουμε για τα πάντα δηλαδή. Όσο για τον αέρα της μάνικας, λογικά το 'στόμιο' που μετρά πόσο καύσιμο πέρασε είναι στο μηχάνιμα, όχι πάνω στη μάνικα, οπότε δεν έχει καθόλου αέρα εκεί μέσα.
-
Ο χρήστης e_avgo έγραψε:
...Με έναν μάλλον χονδροειδή υπολογισμό (συντελεστής διαστολής βενζίνης ~ 9,5χ10^(-4) Κ) για διαφορά 30 βαθμών κελσίου ο όγκος καυσίμου παρουσιάζει διαφορά περίπου 30 ml/lt, δηλαδή περίπου 3%.Το καύσιμο στις δεξαμενές (υπόγειες!) έχει πρακτικά σταθερή θερμοκρασία κατά τη διάρκεια του 24ώρου και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να σημειώνονται τέτοιες θερμοκρασιακές μεταβολές.
......
σαφος μου λεει οτι εχει χαμηλη θερμοκρασια βαζεις περισοτερι βενζινη...εγω ενα παραδηγμα θα θεικσω...αυριο εχει στιν αθηνα χαμηλοτερη θερμ 4-5 βαθμους και ανωτατη 17!!! δλδ 15 βαθμοι ειναι αμελητεοι?? ?Αναφέρομαι στη θερμοκρασία του καυσίμου προφανώς και όχι στη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.
Μια διαφορά 15 βαθμών στο περιβάλλον κατά τη διάρκεια του 24ώρου δεν έχει καμία επίδραση στη θερμοκρασία μιας υπόγειας δεξαμενής.Μπορείς ίσως να αντιληφθείς καλύτερα αυτό που γράφω αν έχεις εμπειρία από υπόγειο κτίσμα. Η θερμοκρασιακές μεταβολές, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και κατα την εναλλαγή των εποχών, είναι πολύ μικρές λόγω της μόνωσης από τη γη που το περιβάλλει, παρά την ύπαρξη τουλάχιστον μίας εισόδου που επιτρέπει την έκθεση του εσωτερικού στις εξωτερικές συνθήκες.
Από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω ότι ο θείος σου έχει κάποια επαγγελματική σχέση με τα καυσίμα. Αν ισχυρίζεται ότι η καθημερινή διαφορά θερμοκρασίας στο περιβάλλον δύναται να προκαλέσει μετρήσιμες διαφορές στην ποσότητα καυσίμου κατά τους ανεφοδιασμούς, επιβάλλεται να αλλάξει αμέσως ενασχόληση.
-
Μπορεί να κάνει διαφορά αν μετράνε στο βυτίο που είναι εκτεθειμένο σε εξωτερικές θερμοκρασίες.
-
Το καλυτερο ειναι να μπορουσαμε να ανεφοδιαστουμε οταν το βενζιναδικο ειναι κλειστο.
-
avgo...εχει γινει παρανοιση μεταξη μας...και να δεις οτι συμφωνω..εγγυκλοπαιδικα ναι υπαρχει διαφορα...μετρισιμες ποσοτητες δεν ειναι ομος..γτ ειναι πολυ μικρες..το ρωτησα τον θειο ... πριν καμια 5ετια εκανε ελεγχους στα καυσιμα και οσο ναναι εχει πολες γνωσεις...δεν ειναι τυχαιο εκει που δουλευει τωρα....επισεις τον ρωτησα και για τιν νοθεια κ μου ειπε ειναι πρακτικα αδινατο να νοθευετε με νερακι η βενζινη γτ πολυ απλα δεν ανακατευωνται...για να γινει νοθεια γινετε σε αρχικο στδιο..δλδ στις δεξαμενες οι οποιοι κυριοι που νοθευουνε..ριχνουν μεσα μια ουσια η οποια ειναι φθινη...σε -τινη τελιωνει αλλα διστιχος δεν τιν θυμαμαι......το ποιο συχνο νοθευμα ειναι με τιν 100ρα...που πολυ απλα σου βαζουν 95αρα... δυστυχώς δεν εχω εμπειριες απο υπογεια....
-
Έτσι όπως ανεβαίνουν οι τιμές, η καλύτερη ώρα ανεφοδιασμού είναι η ...χτεσινή.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
ΔΛΔ ρε παιδια τι λετε τωρα..εχετε σπουδασει χημικοι και να εχετε ασχολιθει με τις βενζινες??εγω το ειπα αυτο καθος ειχα ρωτησει τον θειο μου για καυσιμαμε χαμιλη περιεκτικοτητα σε θειο...και μου ειπε ρητα...μην ασχολισε ολες τα ιδια ειναι...τις αντλιες να προσεχεις πως τις εχουν ρυθμισμενες...γτ ολοι σε κλεβουν στο ζηγη...σαφος μου λεει οτι εχει χαμηλη θερμοκρασια βαζεις περισοτερι βενζινη...εγω ενα παραδηγμα θα θεικσω...αυριο εχει στιν αθηνα χαμηλοτερη θερμ 4-5 βαθμους και ανωτατη 17!!! δλδ 15 βαθμοι ειναι αμελητεοι?? ?Τι να πει κανείς;
Αυτές οι διαφορές θερμοκρασίας που λες, αφορούν την κατώτερη ατμόσφαιρα. Η θερμοκρασία του υπεδάφους έχει αμελητέες διακυμάνσεις.Καλό είναι να παίρνουμε βενζίνη μέσα μέσα απο το ράφι γιατί έξω βάζουν την μπαγιάτικη.
Α! και πρέπει να την μυρίζουμε για να δούμε αν τυχών είναι χαλασμένη!Σιγά μην τη χτυπάς σαν πεπόνι. Απλά διαβάζεις την ημερομηνία παστερίωσης.
ριχνουν μεσα μια ουσια η οποια ειναι φθινη...σε -τινη τελιωνει αλλα διστιχος δεν τιν θυμαμαι.....
Οβομαλτίνη...
-
Χαχαχαχαχα! Όχι και Οβομαλτίνη!! Πού τη θυμήθηκες!!
-
Αντί να ψάχνουμε τέτοια ψευτοκολπάκια εγω προτείνω στους ηλεκτρονικους-γκατζετάδες του φόρουμ να κατασκευάσουν μια συσκευή που να κάνει παρεμβολές στις αντλίες...
π.χ. Πάς στον 'μάγκα' βενζινα που την έχει 1,65.. Την ωρα που βάζει τη μάνικα στην τάπα πατάς το κουμπάκι της συσκευής κ η αντλία μετράει πιο αργά απ'οσο γεμίζει!!!! Κ εκει που πληρώνεις π.χ. για 35lt εσυ να έχεις βάλει 45...! Λαμογια αντι αισχροκέρδιας!!!
Υπάρχει περίπτωση να γίνει-κατασκευαστεί κάτι τέτοιο? Υπάρχει περίπτωση κάποιου είδους ηλεκτρομαγνητικό κύμα να επηρεάσει μια συγχρονη ηλεκτρονικη αντλία με αυτό τον τρόπο;; -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Καλό είναι να παίρνουμε βενζίνη μέσα μέσα απο το ράφι γιατί έξω βάζουν την μπαγιάτικη.
Α! και πρέπει να την μυρίζουμε για να δούμε αν τυχών είναι χαλασμένη!Υ.Γ.: Όσο πιο πολύ την μυρίζουμε, τόσο πιο καλά θα περνάμε εμείς...
πολύ σωστές οι επισημάνσεις!
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
ΔΛΔ ρε παιδια τι λετε τωρα..εχετε σπουδασει χημικοι και να εχετε ασχολιθει με τις βενζινες??εγω το ειπα αυτο καθος ειχα ρωτησει τον θειο μου για καυσιμαμε χαμιλη περιεκτικοτητα σε θειο...και μου ειπε ρητα...μην ασχολισε ολες τα ιδια ειναι...τις αντλιες να προσεχεις πως τις εχουν ρυθμισμενες...γτ ολοι σε κλεβουν στο ζηγη...σαφος μου λεει οτι εχει χαμηλη θερμοκρασια βαζεις περισοτερι βενζινη...εγω ενα παραδηγμα θα θεικσω...αυριο εχει στιν αθηνα χαμηλοτερη θερμ 4-5 βαθμους και ανωτατη 17!!! δλδ 15 βαθμοι ειναι αμελητεοι?? ?Στο πρατήριο που βάζω έχει μία οθόνη που δείχνει θερμοκρασία και υπόλοιπο καυσίμου σε κάθε δεξαμενή και είναι με κλίση που την βλέπει ο πελάτης άνετα. Οι θερμοκρασίες παίζουν μεταξύ 14 και 16,κάτι βαθμών (μιλάω για διαφορές μεταξύ άγριου χειμώνα και καύσωνα)... Μέσα στην ημέρα δεν παίζει να έχει πάνω από 1 βαθμό διαφορά θερμοκρασίας πρωί - μεσημέρι (μιλάω πάντα για ΜΕΣΑ στη δεξαμενή). Άρα καμμία διαφορά...
Απλά προσωπικά συνήθως βάζω ούτως ή άλλως το πρωί, πριν φύγω για τη δουλειά, γιατί με βολεύει...
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Αντί να ψάχνουμε τέτοια ψευτοκολπάκια εγω προτείνω στους ηλεκτρονικους-γκατζετάδες του φόρουμ να κατασκευάσουν μια συσκευή που να κάνει παρεμβολές στις αντλίες...
π.χ. Πάς στον 'μάγκα' βενζινα που την έχει 1,65.. Την ωρα που βάζει τη μάνικα στην τάπα πατάς το κουμπάκι της συσκευής κ η αντλία μετράει πιο αργά απ'οσο γεμίζει!!!! Κ εκει που πληρώνεις π.χ. για 35lt εσυ να έχεις βάλει 45...! Λαμογια αντι αισχροκέρδιας!!!
Υπάρχει περίπτωση να γίνει-κατασκευαστεί κάτι τέτοιο? Υπάρχει περίπτωση κάποιου είδους ηλεκτρομαγνητικό κύμα να επηρεάσει μια συγχρονη ηλεκτρονικη αντλία με αυτό τον τρόπο;;Όχι, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Αντί να ψάχνουμε τέτοια ψευτοκολπάκια εγω προτείνω στους ηλεκτρονικους-γκατζετάδες του φόρουμ να κατασκευάσουν μια συσκευή που να κάνει παρεμβολές στις αντλίες...
π.χ. Πάς στον 'μάγκα' βενζινα που την έχει 1,65.. Την ωρα που βάζει τη μάνικα στην τάπα πατάς το κουμπάκι της συσκευής κ η αντλία μετράει πιο αργά απ'οσο γεμίζει!!!! Κ εκει που πληρώνεις π.χ. για 35lt εσυ να έχεις βάλει 45...! Λαμογια αντι αισχροκέρδιας!!!
Υπάρχει περίπτωση να γίνει-κατασκευαστεί κάτι τέτοιο? Υπάρχει περίπτωση κάποιου είδους ηλεκτρομαγνητικό κύμα να επηρεάσει μια συγχρονη ηλεκτρονικη αντλία με αυτό τον τρόπο;;Όχι, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.
Γίνονται, αλλά μόνο από τους βενζινοπώλες...και φυσικά με την αντίστροφη διαδικασία...
-
Ο χρήστης gre έγραψε:
Γίνονται, αλλά μόνο από τους βενζινοπώλες...και φυσικά με την αντίστροφη διαδικασία...
Αντε!!! Σοβαρα μιλάς τωρα;;;; Κάνουν τετοιες απατεωνιές οι βενζινάδες;;; Πω,πω σοκ επαθα... Υπάρχουν βενζινάδες που μας εκμεταλλευόνται;;;
Μηπως εισαι λιιιιιιιγο υπερβολικος;;;
-
Εγώ μόλις τελιώσει να βάζει, πιάνω το πιστόλι όπως το βέτεξ και το στραγγίζω με τα χέρια έχοντας κάτω ένα κουβά για να πέσει όση βενζίνη έμεινε μέσα.
-
Eγω παλι οταν ειναι να βαλω βενζινη φροντιζω να μην εχω αναδρομο Ερμη.....
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Eγω παλι οταν ειναι να βαλω βενζινη φροντιζω να μην εχω αναδρομο Ερμη.....Άντε μπράβο ρε χρυσόστομε! Όταν τα λέω εγώ με χλευάζουν!
-
Εγώ πάλι φροντίζω το πρατήριο να μην έχει ηλιακό θερμοσίφωνα ή (και) δεξαμενές νερού με αντιστάσεις κάτω από τις δεξαμενές καυσίμου
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Αντί να ψάχνουμε τέτοια ψευτοκολπάκια εγω προτείνω στους ηλεκτρονικους-γκατζετάδες του φόρουμ να κατασκευάσουν μια συσκευή που να κάνει παρεμβολές στις αντλίες...
π.χ. Πάς στον 'μάγκα' βενζινα που την έχει 1,65.. Την ωρα που βάζει τη μάνικα στην τάπα πατάς το κουμπάκι της συσκευής κ η αντλία μετράει πιο αργά απ'οσο γεμίζει!!!! Κ εκει που πληρώνεις π.χ. για 35lt εσυ να έχεις βάλει 45...! Λαμογια αντι αισχροκέρδιας!!!
Υπάρχει περίπτωση να γίνει-κατασκευαστεί κάτι τέτοιο? Υπάρχει περίπτωση κάποιου είδους ηλεκτρομαγνητικό κύμα να επηρεάσει μια συγχρονη ηλεκτρονικη αντλία με αυτό τον τρόπο;;Group buy τώρα!
Εγώ όταν βάζω βενζίνη πλέον βγαίνω από το αυτοκίνητο και σηκώνω τα χέρια ψηλά. Η ληστεία συνεχίζεται όπως την γνωρίζουμε...
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Καθε αλλο, αλλα τελος παντων...- Το καυσιμο επειδη ακριβως ειναι αποθηκευμενο στο εδαφος εχει σχεδον παντα σταθερη θερμοκρασια! Ειτε ανεφοδιαστεις το πρωι ειτε το μεσημερι ειτε το βραδυ... Μεσα στο ρεζερβουαρ του αυτοκινητου υπαρχουν μεταβολλες αλλα ακομα και αν γεμισεις πρωι (χαμηλη θερμοκρασια) με το καυσιμο να ειναι σε συστολη και περιμενεις να διασταλλει το μεσημερι που θα εχει υψηλοτερη θερμοκρασια δεν κερδιζεις τιποτα γιατι το ιδιο καυσιμο μολις ξαναπεσει η θερμοκρασια θα 'ξαναμικρυνει'!
σε εταιρικο βενζιναδικο μεγαλης αλυσιδας με συγχρονη υποδομη εχω δει με τα ματια μου στον υπολογιστη μεχρι και 10 βαθμους διαφορα θερμοκρασιας πρωι με βραδυ...επισης εχω δει μεχρι και 2-3 βαθμους διαφορα απο δεξαμενη σε δεξαμενη την ιδια στιγμη...
Ποια ώρα της ημέρας συμφέρει να ανεφοδιαζόμαστε με βενζίνη;