-
το XC60 2.0 , αναμένεται το καλοκαίρι .... έχεις πάρει προσφορά/τιμή από κάποιον ? μιας και ενδιαφέρει και τον πατέρα μου.
-
ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΤΟ ΕΧΩ ΕΙΔΗ ΚΛΕΙΣΕΙ. ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ, Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΕΙΝΑΙ 40500 ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ(ΧΩΡΙΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗ(ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ) ΚΑΙ ΚΑΜΕΡΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ).
ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ. Η ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΗΤΑΝ 38700 ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΞΤΡΑ ΠΗΓΑ ΣΤΙΣ 40500. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ .ΕΧΕΙ ΕΞΗ ΜΗΝΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗ ΟΜΩΣ..........
-
Με γεια ..... Καλορίζικο να είναι.
Άσχετα με το είναι 2κίνητο ( που αν δεν το χρειάζεσαι μόνο βάρος και κόστος φέρνει ) Είναι Super Αυτοκίνητο.
Από κινητήρα πιστεύω θα μείνεις ικανοποιημένος . -
αν δεν σου είναι απαραίτητο το 4χ4, μήπως να δεις και το νέο S60 2.0T, που θα είναι πιο ελαφρύ πιο αεροδυναμικό ??? μήπως έχεις και τιμή στην Κύπρο ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν δεν σου είναι απαραίτητο το 4χ4, μήπως να δεις και το νέο S60 2.0T, που θα είναι πιο ελαφρύ πιο αεροδυναμικό ??? μήπως έχεις και τιμή στην Κύπρο ?Τα πρωτα S60 θα μπουν παραγωγη τον Μαιο, επομενως παραδοση Αυγουστο..Απο την αλλη το S60 δεν θα εχει τους χωρους του XC60 ακομα κι αν υποθεσουμε οτι τη χωρητικοτητα του πορτμπαγκαζ του S60 την δινουν μεχρι στιγμης λαθος.
-
προσπαθώ, να αποτρέψω τον κόσμο να αγοράσει περίπτερα ..... sorry SUV ήθελα να πω.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
προσπαθώ, να αποτρέψω τον κόσμο να αγοράσει περίπτερα ..... sorry SUV ήθελα να πω.Μπράβο και εγώ μαζί σου
-
Εγώ πάλι δεν συμφωνώ ..... τα περίπτερα είναι καλή επένδυση χρόνια τώρα .
-
Από ώρα σε ώρα η ανακοίνωση της πώλησης της πρώτης μεγάλης δυτικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε Κινεζικά χέρια. Ο Κινεζικός Δράκος γεμάτος με δις μετρητών σε δολλάρια και ευρώ επιτίθεται, οι εργαζόμενοι της Volvo αντιδρούν (ενώ αρχικά συμφωνούσαν)....
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Από ώρα σε ώρα η ανακοίνωση της πώλησης της πρώτης μεγάλης δυτικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε Κινεζικά χέρια. Ο Κινεζικός Δράκος γεμάτος με δις μετρητών σε δολλάρια και ευρώ επιτίθεται, οι εργαζόμενοι της Volvo αντιδρούν (ενώ αρχικά συμφωνούσαν)....Προβλεπω το τελος της Βολβο.
-
http://www.autoblog.com/2010/03/28/ford-finalizes-deal-to-sell-volvo-to-geely-for-1-8-billion/
At press conference in Gothenburg, Sweden today, Ford executive vice president Lewis Booth and Geely chairman Li Shufu announced that the companies have reached a final deal to sell Volvo to the Chinese automaker. The final purchase price is $1.8 billion, which includes some of Volvo's intellectual property and its other physical assets.
Volvo will be 100-percent owned by Geely, and Ford will not retain any equity stake. Because of the component sharing between existing Volvo vehicles and Ford models, Ford has agreed to continue supplying powertrains, stampings and other systems to Volvo for an undisclosed transition period. Perhaps the most difficult aspect of this deal is the intellectual property situation. Volvo will be granted licenses to use some Ford-owned technology and will have the ability to sub-license some technology to third parties, including Geely.
Li committed to keeping the Volvo brand separate from Geely while expanding its global reach, particularly in China. Li also stated that Volvo would maintain a manufacturing footprint in Sweden.
The sale is expected to close in the third quarter of this year, pending regulatory approvals. Unlike the aborted sale of Hummer, the Chinese government will likely approve this deal since Geely is already in the car business. The official press release is included after the jump.
-
Κακό ή όχι?
Προσωπικά δεν μου αρέσει. -
Η Jaguar (Τζάγκιουάρ και όχι Τζάγκγουαρ!!! ) όμως θριαμβεύει υπό την σκέπη των Ινδών αγαπητέ μου δικηγόρε...
-
Και γι'αυτήν το ίδιο ισχύει
-
**
Στην κινεζική Geely πωλήθηκε η Volvo**Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo πωλήθηκε σήμερα από την αμερικανική Ford στην κινεζική Geely αντί 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Την επίσημη συμφωνία υπέγραψαν στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, στις 14:40 τοπική ώρα, ο οικονομικός διευθυντής της Ford, Λιούις Μπουτ και ο πρόεδρος της Geely, Λι Σουφο.
-
Καλημέρα σε όλους και συγχαρητήρια για το forum έχω βρεί πολλές και ενδιαφέροντες πληροφορίες.
Είμαι κάτοχος s40 1.8 5ετιας και γένικα είμαι αρκετά ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο. Μόνο ενα προβληματάκι στίς κλείδαριές που μερικές φορές ''κολλάνε''.
Τα θέματα που με απασχολούν είναι 2
1)Διάβασα στο topic ότι το 1,8 πετυχαίνει καταναλώσεις 8,5-9 ενω προσωπικά με μια οδήγηση 2-3,5 χιλιάδες στροφές εχω σταθερή κατανάλωση 9,6+ .Κάνω κάτι λάθος; Εαν το οδηγήσω με λιγότερες στροφές (γιατί τραβάει δεν εχει προβλήμα) θα γίνει τιποτα ή απλα θα το μπουκώσω και θα το παρει ο
2) Η έκδοση που έχω είναι momentum που σημαίνει CD-player με 4 ηχεία. Υπαρχει κάτι (εντός εταιρίας) που να βελτιώσει την ποιότητα ήχου αλλά και να ''παίζει'' και Mp3;
και λέω για εντός εταιρίας προιόντα γιατι εχω βρεί καποιές λύσεις αλλα κανει την κονσόλα καραγκιόζηΕύχαριστώ για τον χρόνο σας
-
-
ανάλογα που και πως οδηγείς το αυτοκίνητο ...... εγώ σε 18.000xlm με V50 1.8 έχω 9.3λτ/100. Λογικότατη μου φαίνεται η κατανάλωση σου. Το μεγάλο φορτίο και οι λίγες στροφές στο μοτέρ, κάνουν καλό στην κατανάλωση, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο κάνουν καλό στην λίπανση και στην μακροζωία του κινητήρα ...
-
Υπάρχουν εργοστασιακές λύσεις για την αναβάθμιση του ηχοσυστήματος, αλλά ξεφεύγουν οικονομικά, απευθύνσου σε κάποια αντιπροσωπία για τιμές / εγκατάσταση ....
-
-
Η κατανάλωσή σου μου φαίνεται σχετικά υψηλή. Άνετα κάποιος με χαλαρή οδήγηση σε Εθνική (με 120km/h) μπορεί να πετύχει κατανάλωση γύρω στα 7λίτρα/100χλμ.
Αν οδηγείς όμως με πιο σβέλτους ρυθμούς είναι απόλυτα λογική.Όσο για την πώληση της Volvo στην Geely σίγουρα θα μουδιάσει το κοινό της εταιρείας ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, για κάποιο χρονικό διάστημα. Το γεγονός και μόνο όμως ότι οι Κινέζοι αξιωματούχοι αντί να οδηγούν Audi A6 θα οδηγούν Volvo S80 από μόνο του δίνει μια δυναμική στην εταιρεία και έσοδα καθώς η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Είναι ανεπηρέαστη από την κρίση και η μεσαία τάξη της που μπορεί να αγοράσει τα Volvo ανέρχεται στον ίδιο τον πληθυσμό της Αμερικής ενώ δε νομίχω ότι μπορούν τόσοι Αμερικανοί να αγοράσουν ένα Volvo με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Το θέμα είναι για τις αγορές της Δύσης να παραμείνει και θα παραμείνει η παραγωγή στη Σουηδία και το Βέλγιο. Και είμαι πεπεισμένος ότι αυτό θα γίνει.
Άλλωστε και η Jaguar επί Τata πάει πολύ καλύτερα σε σχέση με την εποχή της Ford παρά τς πιο αντίξοες οικονομικές συνθήκες.
Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι το νέο S60 είναι εξολοκλήρου δημιούργημα της Volvo...Οι Κινέζοι θα βάλουν λεφτά και θα πάρουν την τεχνογνωσία. Δεν τους συμφέρει όμως να εγκαταλείψουν 2500 αντιπροσωπίες σε πάνω από 100 χώρες.... -
[Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι το νέο S60 είναι εξολοκλήρου δημιούργημα της Volvo...Οι Κινέζοι θα βάλουν λεφτά και θα πάρουν την τεχνογνωσία. Δεν τους συμφέρει όμως να εγκαταλείψουν 2500 αντιπροσωπίες σε πάνω από 100 χώρες....[/quote]
Μα το S60 δεν είναι αποκλείστικά δικό της δημιούργημα αφού το κινητήριο σύνολο είναι απο την μαμά Ford. Και εδώ προκύπτει το επόμενο ερώτημα: Τώρα που την πήραν τα κινέζια την εταιρεία τι θα γίνει με τους κινητήρες; Θα βγάλουν το S40/V50 με το 1,6-150/180 PS ή θα το αποσύρουν το μοντέλο; Γιατί σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε ο ζυγός που εξισσοροπεί κατανάλωση-επιδόσεις είναι το παν.
-
Ο χρήστης Drkill έγραψε:
Μα το S60 δεν είναι αποκλείστικά δικό της δημιούργημα αφού το κινητήριο σύνολο είναι απο την μαμά Ford. Και εδώ προκύπτει το επόμενο ερώτημα: Τώρα που την πήραν τα κινέζια την εταιρεία τι θα γίνει με τους κινητήρες; Θα βγάλουν το S40/V50 με το 1,6-150/180 PS ή θα το αποσύρουν το μοντέλο; Γιατί σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε ο ζυγός που εξισσοροπεί κατανάλωση-επιδόσεις είναι το παν.Παμε λιγο απο την αρχη την ιστορια για να βγαλουμε μια ακρη....Η αρχιτεκτονικη πανω στην οποια βασιζετε το νεο S60 ειναι ομοια με αυτη των S80/V70/XC70/XC60, EUCD, και αποτελει εξελιξη απο την Volvo της απο Volvo/Ford/Mazda εξελιγμενης Ρ1/C. Πανω σε αυτη βασιζετε και το νεο Mondeo και αλλο ενα μοντελο της Ford (Galaxy νομιζω..).
Τα κινητηρια συνολα μεχρι στιγμης σε ολα τα Volvo ηταν Volvo εκτος απο τα 4κυλινδρα μοτερ τα οποια ηταν προελευσης Mazda/Ford και PSA/Ford (diesel). Στην περιπτωση του S60 τα 4 κυλινδρα μοτερ αποτελουν εξελιξη των Mazda/Ford μοτερ με τεχνογνωσια Volvo για ολο το γκρουπ σε θεματα οπως ο αμεσος ψεκασμος (υπηρχε προγραμμα το 1999 για DI σε ολη την γκαμα και 1.8 μοτερ σε συνεργασια τοτε με την Mitsubishi, το οποιο σταματησε η Ford και θυμηθηκε ξανα τωρα για να πιασει τον ανταγωνισμο!), και καποιες σημαντικες και πατενταρισμενες απο την Volvo διαφορες σε σχεση με αυτα που θα δουμε στα Ford. Ο δε κορυφαιος Τ6 ειναι ο εξολοκληρου εξελιγμενος απο την Volvo SI6 του οποιου η παραγωγη θα μεταφερθει απο το εργοστασιο της Ford στην Αγγλια πλεον σε αυτο της Volvo στην Σουηδια (Skovde). Πανω κατω τα ιδια ισχυουν και για τα κιβωτια και συστηματα μεταδοσης. Επιπλεον τα ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα συστηματα ειναι πατενταρισμενα επισης απο την Volvo (οπως ολα αυτα τα χρονια) οπως και ολες οι τεχνολογιες ασφαλειας...
VOLVO FORUM