-
Η χωρα εχει λεφτα για να βγαλει το πρωτο μισο του ετους (στην καλυτερη).
Ξεχαστε απλως..τα παντα!Υπερωριες,επιδοματα,κονδυλια για ερευνα,ολα αυτα τερμα για πολλα χρονια. -
Θα ήθελα τα φώτα σας για την εξαίρεση στον τομέα των δημοσίων υπηρεσιών.... τα ΚΕΠ.
Πως είναι δυνατόν να λειτουργούν τόσο αποτελεσματικά και με διευρυμένο ωράριο?
Ποια η διαφορά από τις υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες?
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
ας το σταματήσουμε εδώ γιατί ξέρω τι γράφω από ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ !!!
και σε άλλα post για υπουργεία και τα λοιπά που αναφέρω δεν τα βγάζω από το μυαλό μου τα έζησα και μάλλον θα τα ξαναζήσω.....δεν υπάρχει πρόθεση ούτε αντιπαράθεσης ούτε εξυπνάδας δεν ανήκω στην πανεπιστημιακή κοινότητα απλά συναναστρέφομαι...
Ενω εμεις απο πεμπτο χερι. Απο πρωτο χερι ξερεις μονο 2-3 περιπτωσεις που ετυχε να ζεις ή μαθεις. Οι γενικευσεις ειναι λιγο καπως...
το πρόβλημα δεν είναι ότι γνωρίζω μια ή δυο περιπτώσεις το θέμα είναι ότι όλοι μας γνωρίζουμε από μια δυο περιπτώσεις που ατυχώς δεν πρόκειται για τις ίδιες....
-
Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
Θα ήθελα τα φώτα σας για την εξαίρεση στον τομέα των δημοσίων υπηρεσιών.... τα ΚΕΠ.Πως είναι δυνατόν να λειτουργούν τόσο αποτελεσματικά και με διευρυμένο ωράριο?
Ποια η διαφορά από τις υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες?
μην τα καταργήσουν μόνο όπως ακούγεται
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Θα ήθελα τα φώτα σας για την εξαίρεση στον τομέα των δημοσίων υπηρεσιών.... τα ΚΕΠ.
Πως είναι δυνατόν να λειτουργούν τόσο αποτελεσματικά και με διευρυμένο ωράριο?
Ποια η διαφορά από τις υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες?
μην τα καταργήσουν μόνο όπως ακούγεται
Γιατί να τα κλείσουν?
Χαλάνε την πιάτσα μάλλον... -
Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, κακός διεφθαρμένος διοικητής θα παρασύρει όλους στον ίδιο δρόμο. Ίσως για αυτό μερικές υπηρεσίες πιο σύγχρονες είναι λιγότερο αλλοτριωμένες από άλλες εδραιωμένες...
Εξαιρετικά καλά λειτουργεί και ο συνήγορος του πολίτη, πραγματικά νιώθεις να σε σέβονται σαν πολίτη και σαν άνθρωπο (τόσο που λες βρε μήπως με δουλεύουν;). Ίσως έχει σημασία ποιος ήταν αυτός που το έστησε (ο Έλληνας τωρινός ευρωπαίος συνήγορος του πολίτη) και με τι κριτήρια (μάλλον αξιοκρατικά και όχι άλλα...). -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Εχουν απο την ΓΓΕΤ.... (γενικη γραματεια ερευνας τεχνολογιας) απο που χρηματοδοτειται αυτη δεν ξερω...
Δεν ξερω πως ακριβως εγκρινονται τα ερευνητικα..... με ποιανου προτοβουλια ξεκιναει να χρηματοδοτειται κ.λ.π.Η ΓΓΕΤ προκηρύσσει κάποια ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ προγράμματα (παρόμοιος τρόπος με Ε.Ε.), όπου ένα μικρό ποσοστό προτάσεων χρηματοδοτείται (μετά από κρίση). Εξασφαλίζουν αναλώσιμα και καμιά υποτροφία μεταπτυχιακών για να τρέξει ένα εργαστήριο, που πρέπει ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ και ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. Είναι πάντα συγχρηματοδοτούμενα με την ΕΕ (κάπου 75% ) και δεδομένης της 'πείνας' στην έρευνα, αποτελούν τα πιό αποτελεσματικά απορροφούμενα κονδύλια!
Τα τελευταία χρηματοδοτημένα ερευνητικά προγράμματα προκηρύχθηκαν καπου το 2003! Ακόμα και η 'επιστημονάρα' με τις καλύτερες προτάσεις που συνεχώς κερδίζουν στις κρίσεις, δεν μπορεί να κάνει κανένα σχεδιασμό αφού και σε αυτα τα προγράμματα κάθε τόσο υπάρχει ένα κενό 3-4 χρόνων !
Επίσης, συνήθως απαιτείται συνεργασία με εταιρείες/βιομηχανία, που ουσιαστικά υποβαθμίζει την ποιότητα των ερευνητικών προγραμμάτων (προσαρμογή σε πρακτικές ανάγκες ανύπαρκτης καινοτομίας).Η έρευνα δεν είναι άσχετη με το θέμα της Οικονομίας. Πρέπει να υπάρξει ανάπτυξη και με άλλο τρόπο εκτός τουρισμού, πρέπει να μεγαλώσει η πίτα. Εκτός και αν πιστεύετε ότι εσοδεύουμε τόσα πολλά σαν χώρα που αν μειωθούν οι δημόσιες σπατάλες θα εξασφαλίσουμε αυξήσεις για πάντα!
Αλλά η έρευνα έχει ψηλό κόστος και αποδίδει μακροπρόθεσμα. Δύσκολη πολιτική επιλογή με βάση τις ιδέες που κυριαρχούν στη δική μας κοινωνίας.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_2157.html?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_2157.htmlΜάλλον ένας δεύτερος Απέργης κατά τα λεγόμενα άλλου αντιπροσώπου της KOSMOCAR
-
-
Μας ειπαν οτι υπαρχει προβλημα οικονομιας και να βαλουμε πλατη να σωθει η Ελλαδα, ενταξει.....
Χθες βγηκε το νεο τραγουδι για την Γιουροβιζιον (ασχετως αν αξιζει ή οχι), για μενα δεν επρεπε να συμμετασχουμε καθολου εκει, γιατι για να παει η ελληνικη αποστολη θα βγουν λεφτα απο τον κρατικο προυπολογισμο (και θα ειναι αρκετα......), σε μια περιοδο σκληρης λιτοτητας για ολους μας επρεπε η κυβερνηση με θαρρος να κοψει την επιχορηγηση για την Γιουροβιζιον, δεν πρεπει εκει που οι μισθωτοι και οι συνταξιουχοι θα τα φερνουν δυσκολα να πεταμε λεφτα εδω και εκει....... -
Ο χρήστης V.V. έγραψε:
Μάλλον ένας δεύτερος Απέργης κατά τα λεγόμενα άλλου αντιπροσώπου της KOSMOCAR
Μήνες τώρα στα συνεργεία του τουλάχιστον βαράνε μύγες... έχει γίνει πολύ μεγάλη μείωση προσωπικού και αμφιβάλλω αν βγάζουν τα έξοδά τους...
-
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
Μας ειπαν οτι υπαρχει προβλημα οικονομιας και να βαλουμε πλατη να σωθει η Ελλαδα, ενταξει.....
Χθες βγηκε το νεο τραγουδι για την Γιουροβιζιον (ασχετως αν αξιζει ή οχι), για μενα δεν επρεπε να συμμετασχουμε καθολου εκει, γιατι για να παει η ελληνικη αποστολη θα βγουν λεφτα απο τον κρατικο προυπολογισμο (και θα ειναι αρκετα......), σε μια περιοδο σκληρης λιτοτητας για ολους μας επρεπε η κυβερνηση με θαρρος να κοψει την επιχορηγηση για την Γιουροβιζιον, δεν πρεπει εκει που οι μισθωτοι και οι συνταξιουχοι θα τα φερνουν δυσκολα να πεταμε λεφτα εδω και εκει.......Έχει αναφερθεί σε άλλα 123456 (με χιουμοριστική διάθεση ο αριθμός ) θέματα του forum ότι η συμμετοχή της Ελλάδας στη Eurovision εδώ και χρόνια είναι επικερδής, δηλαδή η ΕΡΤ βγάζει λεφτά από το όλο σκηνικό. Δες και τους παρακάτω συνδέσμους:
viewtopic.php?p=1518863#p1518863
viewtopic.php?p=1675465#p1675465
viewtopic.php?p=1518954#p15189542005: http://www.forthnet.gr/templates/newsPo ... x?p=124124 http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=614689 http://www.forthnet.gr/templates/newsPo ... x?p=128107
2006: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=709270
2007: http://dailymedianews.blogspot.com/2007 ... on_31.html
Ομολογώ ότι δε βρήκα πιο πρόσφατα νούμερα.
Υ.Γ.: Κι εγώ θεωρώ τραγικό το θεσμό της Eurovision όπως έχει.
-
Θα παρακαλέσω πολύ πρίν σχολιάσετε, να καθήσετε και να αναλογισθείτε αν στα δύο αυτά κλίπ υπάρχουν πραγματικά στοιχεία, για γεγονότα που ήδη λαμβάνουν χώρα στον τόπο μας.
Πρίν σχολιάσετε, σκευθείτε με το χέρι στην καρδιά, αν όντως και ένα τοις εκατό αληθεύει, πού μας οδηγούν κάποιοι.
Δεν με ενδιαφέρει αν θα σχολιάσετε,
με ενδιαφέρει ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ!
Αν θέλετε να κάνετε κάτι, κάντε το γρήγορα..
Αναδημοσιεύστε το κι εσείς όπως το αναδημοσιεύω κι εγώ.
ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ...http://www.youtube.com/watch?v=p9JsRYV_ ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=0ZD8S2XH ... r_embedded
Καντε κλικ στο cc για ελληνικους υποτιτλους
-
Ο χρήστης V.V. έγραψε:
Μάλλον ένας δεύτερος Απέργης κατά τα λεγόμενα άλλου αντιπροσώπου της KOSMOCAR
Να ξανασχολιάσω κάτι σε αυτό...
Έχει μικρή σχέση ένα τέτοιο ενδεχόμενο κανόνι σε σχέση με αυτό του Απέργη, καθώς τα μεγέθη είναι απλά ΜΗ συγκρίσιμα!!!
Ο Παζαρόπουλος μέσω όλων των εταιριών που εκπροσωπεί πουλά σημαντικότατο ποσοστό των αυτοκινήτων της αγοράς
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μάλλον ένας δεύτερος Απέργης κατά τα λεγόμενα άλλου αντιπροσώπου της KOSMOCAR
Μήνες τώρα στα συνεργεία του τουλάχιστον βαράνε μύγες... έχει γίνει πολύ μεγάλη μείωση προσωπικού και αμφιβάλλω αν βγάζουν τα έξοδά τους...
http://troktiko.blogspot.com/2010/03/bl ... _7265.html
Μα γιατί απορείτε όλοι?
Μου θυμίζει τις αντίστοιχες περιπτώσεις ασφαλιστικών εταιριών που όλοι το άκουγαν από καιρό πως θα συμβεί αλλά συνέχιζαν να πηγαίνουν εκεί.
Ποια δηλαδή περιμένατε να είναι η φυσική εξέλιξη από κάποιον που έδινε όλη την προμήθεια ως έκπτωση και είχε καταστρέψει όλο τον υγιή ανταγωνισμό και όλο το δίκτυο? Πως μπορεί κανείς να επιβιώσει όταν δίνει όλη την προμήθεια ως έκπτωση? Πως δεχόντουσαν κάποιοι να βάζουν παραγγελία γνωρίζοντας (είτε από την αρχή είτε στην πορεία) πως η παράδοση θα γίνει 25 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση (!) του αυτοκίνητο τους που στην πράξη ήταν 1 1/2 εως 2 μήνες+ μετά, όταν ο μέσος όρος της αγοράς είναι οι 10 εργάσιμες? Πως δεχόντουσαν κάποιοι να κάνουν πλήρη εξόφληση ή να δίνουν πολύ μεγάλες προκαταβολές γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω?
Και τώρα όλοι θα μιλήσουν για βόμβα και θα απορούν πως έγινε αυτό...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μάλλον ένας δεύτερος Απέργης κατά τα λεγόμενα άλλου αντιπροσώπου της KOSMOCAR
Μήνες τώρα στα συνεργεία του τουλάχιστον βαράνε μύγες... έχει γίνει πολύ μεγάλη μείωση προσωπικού και αμφιβάλλω αν βγάζουν τα έξοδά τους...
http://troktiko.blogspot.com/2010/03/bl ... _7265.html
Μα γιατί απορείτε όλοι?
Μου θυμίζει τις αντίστοιχες περιπτώσεις ασφαλιστικών εταιριών που όλοι το άκουγαν από καιρό πως θα συμβεί αλλά συνέχιζαν να πηγαίνουν εκεί.
Ποια δηλαδή περιμένατε να είναι η φυσική εξέλιξη από κάποιον που έδινε όλη την προμήθεια ως έκπτωση και είχε καταστρέψει όλο τον υγιή ανταγωνισμό και όλο το δίκτυο? Πως μπορεί κανείς να επιβιώσει όταν δίνει όλη την προμήθεια ως έκπτωση? Πως δεχόντουσαν κάποιοι να βάζουν παραγγελία γνωρίζοντας (είτε από την αρχή είτε στην πορεία) πως η παράδοση θα γίνει 25 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση (!) του αυτοκίνητο τους που στην πράξη ήταν 1 1/2 εως 2 μήνες+ μετά, όταν ο μέσος όρος της αγοράς είναι οι 10 εργάσιμες? Πως δεχόντουσαν κάποιοι να κάνουν πλήρη εξόφληση ή να δίνουν πολύ μεγάλες προκαταβολές γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω?
Και τώρα όλοι θα μιλήσουν για βόμβα και θα απορούν πως έγινε αυτό...
Ένας απλός αγοραστής πώς μπορεί να ξέρει τα υπογραμμισμένα;
-
Ο απλός αγοραστής έχει πάρει τουλάχιστον 2-3 προσφορές πριν προχωρήσει σε παραγγελία. Όταν όλοι οι άλλοι κάνουν έκπτωση μέχρι ενός ορίου (ταβάνι) και στο έλεγαν ευθέως μέχρι εκεί επιτρέπει το περιθώριό μας, και ο συγκεκριμένος έδινε αρκετά παραπάνω, αυτό δηλαδή το προσπερνάει κανείς έτσι?
Εδώ είχα διαβάσει σχόλιο κάποιου (σε άλλο forum), να δηλώνει ικανοποιημένος πως για χάρη της μεγαλύτερης έκπτωσης δεν τον πείραζε να περιμένει και 2 μήνες για την παράδοση (από τη στιγμή της εξόφλησης)
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ο απλός αγοραστής έχει πάρει τουλάχιστον 2-3 προσφορές πριν προχωρήσει σε παραγγελία. Όταν όλοι οι άλλοι κάνουν έκπτωση μέχρι ενός ορίου (ταβάνι) και στο έλεγαν ευθέως μέχρι εκεί επιτρέπει το περιθώριό μας, και ο συγκεκριμένος έδινε αρκετά παραπάνω, αυτό δηλαδή το προσπερνάει κανείς έτσι?Εδώ είχα διαβάσει σχόλιο κάποιου (σε άλλο forum), να δηλώνει ικανοποιημένος πως για χάρη της μεγαλύτερης έκπτωσης δεν τον πείραζε να περιμένει και 2 μήνες για την παράδοση (από τη στιγμή της εξόφλησης)
Τη δεκαετία του 90 ήταν κάτι παρόμοιο αλλά χωρίς έκπτωση... Ενώ αρκετές, να τις ονομάσω low image εταιρείες για τα Ελληνικά δεδομένα, ειχαν ετοιμοπαράδοτο και πλήρως εξοπλισμένο φθηνότερο και γρηγορότερο ότι μοντέλο τους ήθελες και σχεδόν σε οποιοδήποτε χρώμα, κάποιοι που νομίζουν ότι είναι 'μαγκες' και ξέρουν απο αυτοκίνητα δεχ'οντουσαν να περιμένουν 2-3-4...6 μήνες (!!!) για να αγοράσουν ένα κουβά GT και διάφορα ανάλογα, ακριβώτερα, χωρίς ούτε ηλεκτρικά παράθυρα... extra το στροφόμετρο (!!!) για να είναι high image!!! Ναι ξέρω, το καλό ο πραγμα αργει
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ο απλός αγοραστής έχει πάρει τουλάχιστον 2-3 προσφορές πριν προχωρήσει σε παραγγελία. Όταν όλοι οι άλλοι κάνουν έκπτωση μέχρι ενός ορίου (ταβάνι) και στο έλεγαν ευθέως μέχρι εκεί επιτρέπει το περιθώριό μας, και ο συγκεκριμένος έδινε αρκετά παραπάνω, αυτό δηλαδή το προσπερνάει κανείς έτσι?Ε, αφου είμαστε γατόνια...!!! Ατςςςς...! Το βρήκαμε πολύ πιο φτηνά απο τα κορόιδα που πανε και τα χώνουνε στους παλιοπουστες που θέλουν να μας σκίσουν...!!! Και δίνουμε και βαρβάτη προκαταβολή τα γατόνια....!!! Και τα ξοφλάμε, πριν τα παραλάβουμε...., τα γατόνια....!!!
Tελικα που βρισκεται το προβλημα της ελληνικης οικονομιας;