-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ο κεντρικός αεραγωγός (στο καπώ) δεν είναι ανοιχτός? Είναι μόνο για εφέ? Στου φίλου είναι κλειστός.. -
Στα r56 είναι για εφέ, το intercooler δεν είναι top mount πλέον.
-
Μα στη φωτογραφια προκειται για Cooper ,οχι για Cooper S.Μονο το Cooper S τοσο στο R52 οσο και στο R56 εχει αεραγωγο στο καπω.Στο R56 ειναι ψευτικος οπως ειπε και ο drdino.
-
στα βελτιωμενα R56 το ανοιγουν και στελνουν τον αερα στο φιλτρο (αερα)...... Μ7 και αλλες εταιριες εχουν σχετικα.
Υ.Γ στο προηγουμενο μοντελο το S ειχε κωδικο R53
-
Για το τουρμπάτο μίνι λέω το το οποίο πράγματι δεν έχει top mount ic. Το κομπρεσσοράτο είχε δλδ? Οκ, γιατί μου φάνηκε περίεργο γενικά να το έχει μόνο για εμφάνιση.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Το κομπρεσσοράτο είχε δλδ?oh yes
-
ok, thanks!
Mήπως γνωρίζουμε και κάποιον πολύ καλό μάστορα για μίνι? (όχι αντιπροσωπεία) -
Παιδες βοηθεια... σκεφτομαι να αλλαξω το Γκολφ με ενα Mini Cooper S αλλά ουτε το εχω οδηγησει (ακομα) και ξερω μονο τα βασικα γι'αυτο... και δεν ξερω αν διαβαζοντας το τοπικ θα βρω απαντησεις
Αυτα που χρειαζομαι ειναι οδηγιαρικα πραγματα, να το χαρω δηλαδή. Για παράδειγμα να μην κοβει το γκαζι οταν πατας φρενο ταυτόχρονα (αριστεροφρενο ) , να απενεργοποιείται πληρως το ESP, το ASR και το ηλεκτρονικο μπλοκε (αν εχει). Εννοειται στα εξτρα αν θυμαμαι καλα εδινε μηχανικο μπλοκε, το οποιο και θα μπει Α και κατι αλλο, αυτα ερχονται με runflat λαστιχα οπως ολα τα bmw ή εχουν κανονικά;;; Ρεζερβα εχουν;; Βασικα νομιζω ερχεται με 16αρες ζαντες, αξίζουν καλύτερα οι εξτρα 17αρες;;
Βασικη τιμη εχει καπου 26 χηνες αλλα ερχεται σχετικα αδειο... τι εξτρα πραγματικα αξιζει να βαλει κανεις (εκτος του μπλοκε);;; Μηπως το chili πακετο ειναι αρκετο για τα παντα ολα;
Ποιοτικά τί λέει;; Το μοτερ-ηλεκτρικά έχουν γενικά καποια θεματάκια που πρέπει να προσέξω;;
-
Καλησπέρα παίδες,
το πήρα το R53 (2ο χέρι και ανοικτό) και προσπαθώ να βρω σε ποιό φόρουμ (mini, το minifuns δε βλέπω να λειτουργεί) θα βρω τη μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια για να κάνω και εκεί εγγραφή.
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Για παράδειγμα να μην κοβει το γκαζι οταν πατας φρενο ταυτόχρονα (αριστεροφρενο )Εγώ που το δοκίμασα δεν με έκοψε.
-
Χμμ ξενε πως το δοκιμασες;; Συνήθως (πχ στα βαγκελακια) δεν κοβει το γκαζι αμεσως... θελει ~1-2 δευτερα φρεναρισματος και μετα το κοβει...
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Χμμ ξενε πως το δοκιμασες;; Συνήθως (πχ στα βαγκελακια) δεν κοβει το γκαζι αμεσως... θελει ~1-2 δευτερα φρεναρισματος και μετα το κοβει...Βασικά σε κατέβασμα το δοκίμασα
Αυτό που λες δεν το δοκίμασα, στιγμιαία μόνο. -
Το αριστεροφρενο ταυτοχρονα με γκαζι ειναι για χρηση κατα τη διαρκεια της στροφής οποτε θελει παραπανω χρονο. Το κοβουν μεσω εγκεφαλου για να 'προστατευουν' τους ...ανεγκεφαλους που εχουν βατραχοπεδιλα αντι για ποδια!
Για να το δοκιμασεις απλα πατας (μαλακα-μετρια) το φρενο συνεχεια σε μια ευθεια και μετα απο 2'' πατας (χωρις να αφησεις το φρενο) ταυτόχρονα αρκετο γκαζι να δεις αν θα σηκωσει στροφες. Θα το καταλαβεις αμεσως. Αν το δοκιμασεις πεσμου το αποτελεσμα..
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Το αριστεροφρενο ταυτοχρονα με γκαζι ειναι για χρηση κατα τη διαρκεια της στροφής οποτε θελει παραπανω χρονο. Το κοβουν μεσω εγκεφαλου για να 'προστατευουν' τους ...ανεγκεφαλους που εχουν βατραχοπεδιλα αντι για ποδια!Για να το δοκιμασεις απλα πατας (μαλακα-μετρια) το φρενο συνεχεια σε μια ευθεια και μετα απο 2'' πατας (χωρις να αφησεις το φρενο) ταυτόχρονα αρκετο γκαζι να δεις αν θα σηκωσει στροφες. Θα το καταλαβεις αμεσως. Αν το δοκιμασεις πεσμου το αποτελεσμα..
Aν ξαναπέσει στα χέρια μου θα το δοκιμάσω...
-
Καλησπέρα σε όλους.Είμαι ευτυχής ιδιοκτήτης ενός MINI COOPER R56 και ενδιαφέρομαι (κυρίως για αισθητικούς λόγους) να αντικαταστήσω τις ζάντες του (6,5 Χ 16'' με ελαστικά 195/55/16) με ζάντες 7 Χ 17'' και ελαστικά 205/45/17.Κάποιος με εμπειρία θα μπορούσε να με διαφωτίσει για τα + και τα - αυτής της αλλαγής, καθώς και για ποια μάρκα ελαστικών (οχι runflat) να προτιμήσω για αυτό το αυτοκίνητο και σε αυτή διάσταση και σε τι τιμή θα μπορούσα να τα βρω;Me ενδιαφέρει να διατηρήσω (όσο μπορώ) την άνεση και τα κρατήματά του,χωρίς να χαθεί η ομοιογένειά του;Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.[
-
Θεωρώ τις 17άρες υπερβολικές, δεν χρειάζονται και μόνο προβλήματα μπορεί να σου δημιουργήσουν.
Οι 16άρες είναι ότι πρέπει, ακόμα και οι 15άρες νομίζω του ταιριάζουν καλύτερα απλά το πρόβλημα είναι ότι 15άρα ζάντα ίσως να μη βρίσκεις σοβαρό ελαστικό να βάλεις. -
οι 15αρες ειναι πολυ στενες, ειχα δει σε ενα mini 175/65/15 λαστιχα αν θυμαμαι σωστα....
-
Ξέρει κανείς που και πότε γίνονται συναντήσεις των http://www.minifans.gr/ για να γίνω μέλος?
-
Θα ανακοινωθουν .....υπομονη
-
Το mini cooper(116HP) εχει ιμαντα η καδενα?
New MINI Forum