Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Polo 2009
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Polo 2009
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 76
    • 77
    • 43 / 77
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    218
    1528
    2609
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanix last edited by

      Διαβασα αρκετα...το οτι εχω πει οτι δν θα ξανααγοραζα vw με κανει να φανταστω lkar?
      Eπισης το οτι ειχα polo με κανει φανατικο vw?
      Tωρα αν τα συγκεκριμενα renault εχoυν πιο μοντερνο και ωραιο εσωτερικο απο του Polo παω πασο και ειμαι βαρετος τυπος
      Να μου λεγατε για αλλο εσωτερικο της κατηγοριας πχ fiesta να πω ναι ειναι νεανικο και ωραιο αλλα reanult...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        evgenios last edited by

        Το Polo ναι ειναι πιο ποιοτικο απο το Clio(μιλωβτας παντα για το CLio στην εκδοση Dynamic γιατι τα υπολοιπα Clio δεν εχουν μαλακο πλαστικο στο ταμπλο) αλλα ελαχιστα.Κυριως στο κατω μερος του ταμπλο ειναι καλυτερο το Polo και στα πλαγια(πορτες).

        Σε ανεση ειμαι σιγουρος(χωρις να εχω οδηγησει το Polo) οτι το Clio ειναι καλυτερο.Σε σχεση με Golf 5 παντως ειναι πολυ πιο ανετο.Δεν εχω οδηγησει πιο ανετο αυτοκινητο μεχρι στιγμης , ενω η ποιοτητα κυλισης του μπορει να συγκριθει ανετα ακομα και με Golf 5.Ουτε και εγω το περιμενα οτι θα ηταν τοσο καλο.

        Ασχετο*
        Σε Fun to Drive χαρακτηρα , σιγουρα το Clio υπερεχει

        Ξεχασα να προσθεσω οτι το CLio εχει και φοβερο ηχοσυστημα (παντα μιλωντας απο ποιοτητα ηχου).Βγαζει πολυ ''ζεστο'' ηχο.

        Τελικα τους ειχα παρεξηγησει πολυ τους Γαλλους
        Παντως το θεμα αναρτηση το κατεχουν.Τετοιο συνδυασμο ανεσης και κρατηματος δεν τον εχω ξαναπετυχει , ισως γιατι δεν ειχα οδηγησει ποτε γαλλικο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mark last edited by

          Δεν ξέρω με το golf 5, αλλά το 6 τουλάχιστον, σε σχέση με το κλιό δε θα έλεγα ότι είναι λιγότερο άνετο. Επίσης σε ποιότητα κύλισης δε συγκρίνονται. Αλλά για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, θα ήθελα αν δω πως θα ήταν το κλιό και με 15άρες, γιατί νομίζω το χαμηλό προφίλ που έχουν οι 16άρες του κόβει λίγο σε αυτό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            z3ratul last edited by

            Παιδιά sorry αλλά το εσωτερικό του Clio από τη μέση μέχρι τη μεριά του οδηγού είναι πολύ χάλια! Όπως και του Twingo! Οχι το Polo δεν έχει το καλύτερο αλλά δεν είναι και τόσο last year όπως το Clio.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ioannis-zois last edited by

              Nα κάνω ένα σχόλιο για το νέο Polo: Το manual που δίδει η kosmocar/karenta είναι απογοητευτικό, δεν έχει το κλασικό, μια φωτό του ταμπλο που να εξηγεί τις βασικές λειτουργίες των διακοπτών. Επίσης δεν υπάρχει πουθενά κάτι για την λειτουργία του dsg7. Ας ελπίσουμε πως θα βελτιωθεί μιας και πρόκειται για πολύ καινούργιο μοντέλο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Ο χρήστης Z3RatuL έγραψε:
                Παιδιά sorry αλλά το εσωτερικό του Clio από τη μέση μέχρι τη μεριά του οδηγού είναι πολύ χάλια! Όπως και του Twingo! Οχι το Polo δεν έχει το καλύτερο αλλά δεν είναι και τόσο last year όπως το Clio.

                Του Clio το εσωτερικό είναι πολύ 2005 year, οπότε λογικό.

                Το Polo που είχαν φέρει πάντως στην έκθεση στο autotriti δεν είναι καλύτερο σε ποιότητα σε σχέση με το 'ακριβό' του Clio. Και απέξω που το έβλεπα ήμουν πολύ θετικά προδιατεθειμένος, μόλις μπήκα όμως απογοητεύτηκα. Δεν βαριέστε, σημασία έχει να μην τρίζει από τον 1ο χρόνο.

                Με τις επιδόσεις και τις τιμές έχουμε καμιά σύγκριση;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mark last edited by

                  Γούστα είναι αυτά... Εμένα όταν το πρωτοείδα το εσωτερικό με εντυπωσίασε. Αν και είχαν περάσει 2 χρόνια από την κυκλοφορία του μοντέλου, εμένα μου είχε απλά περάσει απαρατήρητο, καθώς έλεγα ότι δε μ'αρέσουν τα γαλλικά. Όταν το είδα από κοντά όμως, άλλαξα γνώμη εντελώς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jarnot last edited by

                    Σήμερα μόλις πήγα να δώ από κοντά το Polo και ομολογώ μου άρεσε περισσότερο απ' ότι περίμενα... Δεν αναφέρω τα γνωστά περί ποιότητας κλπ, νομίζω δύσκολα το αμφισβητεί κανείς.

                    Μου πήρε ώρα να ρυθμίσω κάθισμα και τιμόνι σε βολική θέση, αλλά με τίποτα δεν μπορούσα να γλιτώσω το αριστερό γόνατό μου από το να βρίσκει στο μοχλό ρύθμισης του τιμονιού... δεν μποροώ να καταλάβω πώς γίνεται αυτό, δεν είμαι δα και κανας ψηλός! Για όλα φταίει βέβαια το γεγονός ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι αδύνατον να χειρίζεσαι το συμπλέκτη έχοντας τη φτέρνα του αριστερού σου ποδιού μονίμως στο πάτωμα. Αναγκάζεσαι να ανασηκώνεις ολόκληρο το πόδι -μέχρις ενός σημείου.
                    Μου άρεσαν τα συρτάρια κάτω από τα εμπρός καθίσματα, όπως και ο αρκετός χώρος για τους πίσω. θα τον ζήλευαν κάμποσα μικρομεσαία. Το Golf IV προ 10ετίας δεν είχε περισσότερο (η εξέλιξη τω ειδών..)

                    Από βδομάδα -είπαν- θα υπάρχει διαθέσιμο για test drive, οπότε περιμένω.

                    Κι αλήθεια, η ρεζέρβα ανάγκης που αναφέρεται στην έκδοση highline τι σόι ανάγκης είναι; Από αυτές τις λεπτούλικες σαν σαμπρέλες ή νορμάλ ελαστικό, αλλά στενότερο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jarnot last edited by

                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                      ... Μόνο μελανό σημείο είναι ότι από τον τιμοκατάλογο της VW δεν φαίνονται οι αερόσακοι κουρτίνας....

                      Αν δεν κάνω λάθος οι 6 αερόσακοι (οδηγού/συνοδηγού/2 πλευρικοί εμπρός και 2 κουρτίνες-κεφαλής) -όπως και το ESP- είναι στανταρ (σε όλες τις εκδόσεις και κυβικά) απο την αρχική βασική 1,2 έκδοση με τα 70 αλογάκια!

                      Μάλλον έχει δίκαιο αλλά σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της VW
                      όπου
                      *NEO POLO 1.2 TSI 105PS HIGHLINE 5D DSG7 1200 / 105 / 77 P/S, 2A/B, S A/B, R/CD, MP3, ABS, EDS, ESP, S/S, SPORT SEATS, A/W, C/L, E/W, E/M, F/L, CLIMATIC, T/C € 16.970,00
                      *
                      στην ακριβότερη έκδοση του 1.2 TSi δεν υπάρχει το H A/B ήτοι αερόσακοι κεφαλής.

                      Φυσικά πολύ πιθανό να υπάρχουν standard οπότε θα πρέπει να το διορθώσουν γιατί μπερδεύουν.

                      Μάλλον στο κομμάτι του εξοπλισμού καθαρίζει το πράγμα
                      καθώς αναφέρεται
                      Εμπρός πλευρικοί αερόσακοι νέου τύπου, κεφαλής/θώρακα
                      για όλες τις εκδόσεις και πρακτικά υπονοεί την ύπαρξη και αερόσακου κουρτίνας.

                      Οπότε το μελανό σημείο έφυγε και από πλευράς τιμής

                      Κι όμως δεν είναι έτσι...
                      Στην προσφορά που έχω μπροστά μου για το highline, στον βασικό εξοπλισμό αναφέρει:

                      • μετωπικοί αερόσακοι οδηγού συνοδηγού
                      • εμπρός πλευρικοί αερόσακοι νέου τύπου, κεφαλής/θώρακα

                      ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό χρεώνει:

                      • αερόσακοι κεφαλής εμπρός-πίσω (€490)

                      Φαντάζομαι αυτοί είναι οι κουρτίνας και δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kotetsi last edited by

                        Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                        Κι αλήθεια, η ρεζέρβα ανάγκης που αναφέρεται στην έκδοση highline τι σόι ανάγκης είναι; Από αυτές τις λεπτούλικες σαν σαμπρέλες ή νορμάλ ελαστικό, αλλά στενότερο;

                        Μικρούλα θα είναι, τέτοιου τύπου:

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          ppp3 last edited by

                          ξερει κανεις αμα βγηκε νεος τιμοκαταλογος για το polo και ποιες οι καινουργιες τιμες?πρεπει να του εγινε αυξηση αλλα δεν ξερωτην καινουργια τιμη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rallye40 last edited by

                            Προσωπικά είχα το νεο Polo, για 5 μήνες. 1,4 Highline. Αν προορίζεται για την πόλη, είναι μεγαλούτσικο. Για ταξίδια πάλι, είναι μια χαρά, εκτός αν θες να κάνεις καμιά προσπέραση, οπότε ζορίζεται. Το 1,2 TSI πρέπει να είναι πολύ καλό, αλλά με το DSG, πάει πολύ ψηλά. Τελικά το έδωσα για ένα Ibiza FR.

                            Η ρεζέρβα στο Highline, είναι κανονικού μεγέθους, αλλά ατσάλινη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              halokoloko last edited by

                              άμα ήταν tsi to highline σου, αμφιβάλλω ότι θα συμφωνούσαν πολλοί με την αλλαγή που έκανες..... για μένα το tsi highline είναι μονόδρομος αυτή τη στιγμή στην κατηγορία

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kotetsi last edited by

                                Ο χρήστης rallye40 έγραψε:

                                Η ρεζέρβα στο Highline, είναι κανονικού μεγέθους, αλλά ατσάλινη.

                                Στα αναλυτικά χαρακτηριστικά στο ελληνικό site γράφει ότι η ρεζέρβα είναι κανονικών διαστάσεων για τις εκδόσεις Trend και Comfort και ανάγκης (δηλαδή στενή) για τη High. Βέβαια κατά πόσον ισχύει αυτό και δεν τα έχουν μπλέξει δεν ξέρω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sopon last edited by

                                  Καλησπέρα σε όλους. Διευκρινίζω ότι ήδη έχω παραγγείλει το Tsi dsg σε λευκό και το περιμένω μετά το Πάσχα.
                                  Το νέο είναι ότι σήμερα το οδήγησα σε manual κιβώτιο. Εντυπώσεις:
                                  Ο κινητήρας, στο πρώτο πάτημα του γκαζιού δεν δείχνει κάτι το ιδιαίτερο ούτε όμως θα έλεγα ότι είναι και ψόφιος. Αφήνοντας το πόδι στο γκάζι λίγο παραπάνω, έρχεται ένα συμπαθητικό ξέσπασμα ροπής, ανεβάζει στροφές, και μετά σου έρχεται να αλλάξεις χωρίς να περιμένεις τιποτα το τρομερό υψηλότερα. Θα έλεγα ότι υπάρχει λίγο lag χαμηλα ή τουλάχιστο έτσι δείχνει μιας και η ροπή ξεσπά λίγο απότομα. Το
                                  αυτοκίνητο ήταν βεβαια με 95 χλμ στο οδόμετρο και εμφανώς σφιχτό, και στο αυτί καπως τραχύ.
                                  Το χειρότερο όμως ήταν ότι σε κάθε πάτημα του γκαζιού ακούγονταν ένας ενοχλητικός θόρυβος στην καμπίνα σαν απο 'ανεμιστηράκι' ο οποίος σταματούσε μόλις έπαιρνες το πόδι από το γκάζι. Σαν κακός συντονισμός από την περιστροφή της τουρμπίνας, σαν τραχιά περιστροφή αυτής, σίγουρα όχι πάντως ως υγιής ήχος ή σφύριγμα και πάντως μέσα στο αυτί σου! Ελπίζω να ήταν πρόβλημα του συγκεκριμένου κομματιού γιατί αλλιώς μιλάμε για χοντρό φάουλ... Θα ήθελα αν το οδηγήσει κανένας από την παρέα να στήσει λίγο αυτί με κλειστά παράθυρα και να μας πει. Αυτά προς το παρόν. Ανάμεικτες εντυπώσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ο χρήστης sopon έγραψε:
                                    ... Ελπίζω να ήταν πρόβλημα του συγκεκριμένου κομματιού γιατί αλλιώς μιλάμε για χοντρό φάουλ... Θα ήθελα αν το οδηγήσει κανένας από την παρέα να στήσει λίγο αυτί με κλειστά παράθυρα και να μας πει. Αυτά προς το παρόν. Ανάμεικτες εντυπώσεις.

                                    Βρες σε μια άλλη αντιπροσωπία ένα αντίστοιχο Polo ή οδήγησε και ένα Yeti 1,2 (υπάρχουν διαθέσιμα τέτοια για test drive) να το διασταυρώσεις!
                                    Εγώ σε Yeti 1,2 που οδήγησα δεν συνάντησα -ή δεν αντιλήφθηκα- τέτοιο ήχο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koubeast last edited by

                                      Και εγώ που οδήγησα το TSi δεν άκουσα κάποιον παρόμοιο ήχο και είχε μόλις 15 κμ στο οδόμετρο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lorklein last edited by

                                        ego to exo edo kai nmia vdomada manual..akouo kai go enan hxo alla nomizo toi pleon den akougete...eftasa 350klm isos kai strothike kapos..

                                        Tα greeklish απαογρευονται,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panosk8 last edited by

                                          Καλησπέρα θα ήθελα να μάθω αν ξέρει κάποιος πόσο κοστίζει το εργοστασιακό navigation στο νέο polo και αν είναι καλό (όσον αφορά τη χαρτογράφιση)..θα παρακαλούσα να απαντήσει κάποιος που το έχει χρησιμοποιήσει ή το ξέρει σίγουρα με κάποιο τρόπο...
                                          ευχαριστώ!

                                          Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

                                          Citroen C3 1.2 110hp auto

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sopon last edited by

                                            Σήμερα τελικά παρέλαβα το Polo tsi dsg με 9 χλμ στο οδόμετρο.
                                            Η τρέλα όμως αρχίζει να μου έρχεται!!! Η αιτία είναι ένας θόρυβος από το χώρο του κινητήρα όταν πάλι πατάς το γκάζι λίγο παραπάνω. Και λέω πάλι γιατί αν δείτε λίγο πίσω, είχα γράψει τις εντυπώσεις μου από ένα test drive σε tsi με manual κιβώτιο και πάλι είχα εντοπίσει έναν περίεργο θόρυβο που όμως δεν έχει καμία σχέση με αυτόν που τώρα ακούω στο δικό μου αυτοκίνητο. Κάνει κυριολεκτικά σα να έχει βαρέσει μπιέλα, σε σχετικά χαμηλές στροφές στο D. Οταν ανέβουν ψηλότερα οι στροφές, σα να σταματάει κάπως. Κάνει πιο έντονα σε μεγαλύτερο φορτίο, πχ να έχει βάλει τετάρτη και να πατάς βαθύτερα το γκάζι. Πατώντας το γκάζι στο Ν, δεν κάνει τίποτα, γεγονός που με κάνει να υποψιάζομαι και το κιβώτιο.
                                            Ακόμα συγκρατούμαι επειδή είναι ολοκαίνουργιο και του δίνω μια μικρή πίστωση χρόνου μήπως στρώσει. Από Δευτέρα όμως με βλέπω για το service, ήδη τους είπα ότι κάτι δεν πάει καλά. Κρίμα θα είναι πάντως να έχει τίποτα χοντρό γιατί κατά τα άλλα είναι συμπαθέστατο!!! Θα ενημερώσω σχετικά την παρέα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 43 / 77
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr