-
Διαβασα αρκετα...το οτι εχω πει οτι δν θα ξανααγοραζα vw με κανει να φανταστω lkar?
Eπισης το οτι ειχα polo με κανει φανατικο vw?
Tωρα αν τα συγκεκριμενα renault εχoυν πιο μοντερνο και ωραιο εσωτερικο απο του Polo παω πασο και ειμαι βαρετος τυπος
Να μου λεγατε για αλλο εσωτερικο της κατηγοριας πχ fiesta να πω ναι ειναι νεανικο και ωραιο αλλα reanult... -
Το Polo ναι ειναι πιο ποιοτικο απο το Clio(μιλωβτας παντα για το CLio στην εκδοση Dynamic γιατι τα υπολοιπα Clio δεν εχουν μαλακο πλαστικο στο ταμπλο) αλλα ελαχιστα.Κυριως στο κατω μερος του ταμπλο ειναι καλυτερο το Polo και στα πλαγια(πορτες).
Σε ανεση ειμαι σιγουρος(χωρις να εχω οδηγησει το Polo) οτι το Clio ειναι καλυτερο.Σε σχεση με Golf 5 παντως ειναι πολυ πιο ανετο.Δεν εχω οδηγησει πιο ανετο αυτοκινητο μεχρι στιγμης , ενω η ποιοτητα κυλισης του μπορει να συγκριθει ανετα ακομα και με Golf 5.Ουτε και εγω το περιμενα οτι θα ηταν τοσο καλο.
Ασχετο*
Σε Fun to Drive χαρακτηρα , σιγουρα το Clio υπερεχειΞεχασα να προσθεσω οτι το CLio εχει και φοβερο ηχοσυστημα (παντα μιλωντας απο ποιοτητα ηχου).Βγαζει πολυ ''ζεστο'' ηχο.
Τελικα τους ειχα παρεξηγησει πολυ τους Γαλλους
Παντως το θεμα αναρτηση το κατεχουν.Τετοιο συνδυασμο ανεσης και κρατηματος δεν τον εχω ξαναπετυχει , ισως γιατι δεν ειχα οδηγησει ποτε γαλλικο -
Δεν ξέρω με το golf 5, αλλά το 6 τουλάχιστον, σε σχέση με το κλιό δε θα έλεγα ότι είναι λιγότερο άνετο. Επίσης σε ποιότητα κύλισης δε συγκρίνονται. Αλλά για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, θα ήθελα αν δω πως θα ήταν το κλιό και με 15άρες, γιατί νομίζω το χαμηλό προφίλ που έχουν οι 16άρες του κόβει λίγο σε αυτό.
-
Παιδιά sorry αλλά το εσωτερικό του Clio από τη μέση μέχρι τη μεριά του οδηγού είναι πολύ χάλια! Όπως και του Twingo! Οχι το Polo δεν έχει το καλύτερο αλλά δεν είναι και τόσο last year όπως το Clio.
-
Nα κάνω ένα σχόλιο για το νέο Polo: Το manual που δίδει η kosmocar/karenta είναι απογοητευτικό, δεν έχει το κλασικό, μια φωτό του ταμπλο που να εξηγεί τις βασικές λειτουργίες των διακοπτών. Επίσης δεν υπάρχει πουθενά κάτι για την λειτουργία του dsg7. Ας ελπίσουμε πως θα βελτιωθεί μιας και πρόκειται για πολύ καινούργιο μοντέλο.
-
Ο χρήστης Z3RatuL έγραψε:
Παιδιά sorry αλλά το εσωτερικό του Clio από τη μέση μέχρι τη μεριά του οδηγού είναι πολύ χάλια! Όπως και του Twingo! Οχι το Polo δεν έχει το καλύτερο αλλά δεν είναι και τόσο last year όπως το Clio.Του Clio το εσωτερικό είναι πολύ 2005 year, οπότε λογικό.
Το Polo που είχαν φέρει πάντως στην έκθεση στο autotriti δεν είναι καλύτερο σε ποιότητα σε σχέση με το 'ακριβό' του Clio. Και απέξω που το έβλεπα ήμουν πολύ θετικά προδιατεθειμένος, μόλις μπήκα όμως απογοητεύτηκα. Δεν βαριέστε, σημασία έχει να μην τρίζει από τον 1ο χρόνο.
Με τις επιδόσεις και τις τιμές έχουμε καμιά σύγκριση;
-
Γούστα είναι αυτά... Εμένα όταν το πρωτοείδα το εσωτερικό με εντυπωσίασε. Αν και είχαν περάσει 2 χρόνια από την κυκλοφορία του μοντέλου, εμένα μου είχε απλά περάσει απαρατήρητο, καθώς έλεγα ότι δε μ'αρέσουν τα γαλλικά. Όταν το είδα από κοντά όμως, άλλαξα γνώμη εντελώς.
-
Σήμερα μόλις πήγα να δώ από κοντά το Polo και ομολογώ μου άρεσε περισσότερο απ' ότι περίμενα... Δεν αναφέρω τα γνωστά περί ποιότητας κλπ, νομίζω δύσκολα το αμφισβητεί κανείς.
Μου πήρε ώρα να ρυθμίσω κάθισμα και τιμόνι σε βολική θέση, αλλά με τίποτα δεν μπορούσα να γλιτώσω το αριστερό γόνατό μου από το να βρίσκει στο μοχλό ρύθμισης του τιμονιού... δεν μποροώ να καταλάβω πώς γίνεται αυτό, δεν είμαι δα και κανας ψηλός! Για όλα φταίει βέβαια το γεγονός ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι αδύνατον να χειρίζεσαι το συμπλέκτη έχοντας τη φτέρνα του αριστερού σου ποδιού μονίμως στο πάτωμα. Αναγκάζεσαι να ανασηκώνεις ολόκληρο το πόδι -μέχρις ενός σημείου.
Μου άρεσαν τα συρτάρια κάτω από τα εμπρός καθίσματα, όπως και ο αρκετός χώρος για τους πίσω. θα τον ζήλευαν κάμποσα μικρομεσαία. Το Golf IV προ 10ετίας δεν είχε περισσότερο (η εξέλιξη τω ειδών..)Από βδομάδα -είπαν- θα υπάρχει διαθέσιμο για test drive, οπότε περιμένω.
Κι αλήθεια, η ρεζέρβα ανάγκης που αναφέρεται στην έκδοση highline τι σόι ανάγκης είναι; Από αυτές τις λεπτούλικες σαν σαμπρέλες ή νορμάλ ελαστικό, αλλά στενότερο;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
... Μόνο μελανό σημείο είναι ότι από τον τιμοκατάλογο της VW δεν φαίνονται οι αερόσακοι κουρτίνας....
Αν δεν κάνω λάθος οι 6 αερόσακοι (οδηγού/συνοδηγού/2 πλευρικοί εμπρός και 2 κουρτίνες-κεφαλής) -όπως και το ESP- είναι στανταρ (σε όλες τις εκδόσεις και κυβικά) απο την αρχική βασική 1,2 έκδοση με τα 70 αλογάκια!
Μάλλον έχει δίκαιο αλλά σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της VW
όπου
*NEO POLO 1.2 TSI 105PS HIGHLINE 5D DSG7 1200 / 105 / 77 P/S, 2A/B, S A/B, R/CD, MP3, ABS, EDS, ESP, S/S, SPORT SEATS, A/W, C/L, E/W, E/M, F/L, CLIMATIC, T/C € 16.970,00
*
στην ακριβότερη έκδοση του 1.2 TSi δεν υπάρχει το H A/B ήτοι αερόσακοι κεφαλής.Φυσικά πολύ πιθανό να υπάρχουν standard οπότε θα πρέπει να το διορθώσουν γιατί μπερδεύουν.
Μάλλον στο κομμάτι του εξοπλισμού καθαρίζει το πράγμα
καθώς αναφέρεται
Εμπρός πλευρικοί αερόσακοι νέου τύπου, κεφαλής/θώρακα
για όλες τις εκδόσεις και πρακτικά υπονοεί την ύπαρξη και αερόσακου κουρτίνας.Οπότε το μελανό σημείο έφυγε και από πλευράς τιμής
Κι όμως δεν είναι έτσι...
Στην προσφορά που έχω μπροστά μου για το highline, στον βασικό εξοπλισμό αναφέρει:- μετωπικοί αερόσακοι οδηγού συνοδηγού
- εμπρός πλευρικοί αερόσακοι νέου τύπου, κεφαλής/θώρακα
ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό χρεώνει:
- αερόσακοι κεφαλής εμπρός-πίσω (€490)
Φαντάζομαι αυτοί είναι οι κουρτίνας και δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Κι αλήθεια, η ρεζέρβα ανάγκης που αναφέρεται στην έκδοση highline τι σόι ανάγκης είναι; Από αυτές τις λεπτούλικες σαν σαμπρέλες ή νορμάλ ελαστικό, αλλά στενότερο;Μικρούλα θα είναι, τέτοιου τύπου:
-
ξερει κανεις αμα βγηκε νεος τιμοκαταλογος για το polo και ποιες οι καινουργιες τιμες?πρεπει να του εγινε αυξηση αλλα δεν ξερωτην καινουργια τιμη...
-
Προσωπικά είχα το νεο Polo, για 5 μήνες. 1,4 Highline. Αν προορίζεται για την πόλη, είναι μεγαλούτσικο. Για ταξίδια πάλι, είναι μια χαρά, εκτός αν θες να κάνεις καμιά προσπέραση, οπότε ζορίζεται. Το 1,2 TSI πρέπει να είναι πολύ καλό, αλλά με το DSG, πάει πολύ ψηλά. Τελικά το έδωσα για ένα Ibiza FR.
Η ρεζέρβα στο Highline, είναι κανονικού μεγέθους, αλλά ατσάλινη.
-
άμα ήταν tsi to highline σου, αμφιβάλλω ότι θα συμφωνούσαν πολλοί με την αλλαγή που έκανες..... για μένα το tsi highline είναι μονόδρομος αυτή τη στιγμή στην κατηγορία
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Η ρεζέρβα στο Highline, είναι κανονικού μεγέθους, αλλά ατσάλινη.
Στα αναλυτικά χαρακτηριστικά στο ελληνικό site γράφει ότι η ρεζέρβα είναι κανονικών διαστάσεων για τις εκδόσεις Trend και Comfort και ανάγκης (δηλαδή στενή) για τη High. Βέβαια κατά πόσον ισχύει αυτό και δεν τα έχουν μπλέξει δεν ξέρω.
-
Καλησπέρα σε όλους. Διευκρινίζω ότι ήδη έχω παραγγείλει το Tsi dsg σε λευκό και το περιμένω μετά το Πάσχα.
Το νέο είναι ότι σήμερα το οδήγησα σε manual κιβώτιο. Εντυπώσεις:
Ο κινητήρας, στο πρώτο πάτημα του γκαζιού δεν δείχνει κάτι το ιδιαίτερο ούτε όμως θα έλεγα ότι είναι και ψόφιος. Αφήνοντας το πόδι στο γκάζι λίγο παραπάνω, έρχεται ένα συμπαθητικό ξέσπασμα ροπής, ανεβάζει στροφές, και μετά σου έρχεται να αλλάξεις χωρίς να περιμένεις τιποτα το τρομερό υψηλότερα. Θα έλεγα ότι υπάρχει λίγο lag χαμηλα ή τουλάχιστο έτσι δείχνει μιας και η ροπή ξεσπά λίγο απότομα. Το
αυτοκίνητο ήταν βεβαια με 95 χλμ στο οδόμετρο και εμφανώς σφιχτό, και στο αυτί καπως τραχύ.
Το χειρότερο όμως ήταν ότι σε κάθε πάτημα του γκαζιού ακούγονταν ένας ενοχλητικός θόρυβος στην καμπίνα σαν απο 'ανεμιστηράκι' ο οποίος σταματούσε μόλις έπαιρνες το πόδι από το γκάζι. Σαν κακός συντονισμός από την περιστροφή της τουρμπίνας, σαν τραχιά περιστροφή αυτής, σίγουρα όχι πάντως ως υγιής ήχος ή σφύριγμα και πάντως μέσα στο αυτί σου! Ελπίζω να ήταν πρόβλημα του συγκεκριμένου κομματιού γιατί αλλιώς μιλάμε για χοντρό φάουλ... Θα ήθελα αν το οδηγήσει κανένας από την παρέα να στήσει λίγο αυτί με κλειστά παράθυρα και να μας πει. Αυτά προς το παρόν. Ανάμεικτες εντυπώσεις. -
Ο χρήστης sopon έγραψε:
... Ελπίζω να ήταν πρόβλημα του συγκεκριμένου κομματιού γιατί αλλιώς μιλάμε για χοντρό φάουλ... Θα ήθελα αν το οδηγήσει κανένας από την παρέα να στήσει λίγο αυτί με κλειστά παράθυρα και να μας πει. Αυτά προς το παρόν. Ανάμεικτες εντυπώσεις.Βρες σε μια άλλη αντιπροσωπία ένα αντίστοιχο Polo ή οδήγησε και ένα Yeti 1,2 (υπάρχουν διαθέσιμα τέτοια για test drive) να το διασταυρώσεις!
Εγώ σε Yeti 1,2 που οδήγησα δεν συνάντησα -ή δεν αντιλήφθηκα- τέτοιο ήχο! -
Και εγώ που οδήγησα το TSi δεν άκουσα κάποιον παρόμοιο ήχο και είχε μόλις 15 κμ στο οδόμετρο
-
ego to exo edo kai nmia vdomada manual..akouo kai go enan hxo alla nomizo toi pleon den akougete...eftasa 350klm isos kai strothike kapos..
Tα greeklish απαογρευονται,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod]
-
Καλησπέρα θα ήθελα να μάθω αν ξέρει κάποιος πόσο κοστίζει το εργοστασιακό navigation στο νέο polo και αν είναι καλό (όσον αφορά τη χαρτογράφιση)..θα παρακαλούσα να απαντήσει κάποιος που το έχει χρησιμοποιήσει ή το ξέρει σίγουρα με κάποιο τρόπο...
ευχαριστώ! -
Σήμερα τελικά παρέλαβα το Polo tsi dsg με 9 χλμ στο οδόμετρο.
Η τρέλα όμως αρχίζει να μου έρχεται!!! Η αιτία είναι ένας θόρυβος από το χώρο του κινητήρα όταν πάλι πατάς το γκάζι λίγο παραπάνω. Και λέω πάλι γιατί αν δείτε λίγο πίσω, είχα γράψει τις εντυπώσεις μου από ένα test drive σε tsi με manual κιβώτιο και πάλι είχα εντοπίσει έναν περίεργο θόρυβο που όμως δεν έχει καμία σχέση με αυτόν που τώρα ακούω στο δικό μου αυτοκίνητο. Κάνει κυριολεκτικά σα να έχει βαρέσει μπιέλα, σε σχετικά χαμηλές στροφές στο D. Οταν ανέβουν ψηλότερα οι στροφές, σα να σταματάει κάπως. Κάνει πιο έντονα σε μεγαλύτερο φορτίο, πχ να έχει βάλει τετάρτη και να πατάς βαθύτερα το γκάζι. Πατώντας το γκάζι στο Ν, δεν κάνει τίποτα, γεγονός που με κάνει να υποψιάζομαι και το κιβώτιο.
Ακόμα συγκρατούμαι επειδή είναι ολοκαίνουργιο και του δίνω μια μικρή πίστωση χρόνου μήπως στρώσει. Από Δευτέρα όμως με βλέπω για το service, ήδη τους είπα ότι κάτι δεν πάει καλά. Κρίμα θα είναι πάντως να έχει τίποτα χοντρό γιατί κατά τα άλλα είναι συμπαθέστατο!!! Θα ενημερώσω σχετικά την παρέα.
VW Polo 2009