Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 55
    • Best 0
    • Groups 0

    z3ratul

    @z3ratul

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    55
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    z3ratul Unfollow Follow

    Latest posts made by z3ratul

    • RE: VW Polo 2009

      Σαν beta tester (εχμ σαν κάτοχος των πρώτων TSI που ήθραν στην Ελλάδα θέλω να πω) του συγκεκριμένου αυτοκινήτου όπως εξελίχθηκε τελικά κι αυτό γιατί μου έβγαλε σχεδόν όλα τα θεματάκια που είχαν τα Polo, (σβήσιμο στο ρελαντί από τα πρώτα 800km!, τα σωληνάκια που συντόνιζαν πίσω από το ντουλαπάκι του οδηγού, αλλαγή τουρμπίνας πριν 2-3 μήνες) εκτός αυτό με τα λάδια που ανέφερε ο φίλος παραπάνω.

      Παρόλα τα θέματα που ανέφερα, τόσο καιρό δεν είχε κάψει σχεδόν τίποτε από λάδια! Πάντα κάθε 15.000km έγιναν οι αλλαγές και δεν είχε ζητήσει ποτέ κάτι τέτοιο. Θέμα με τα λάδια είναι γνωστό με τα GTI και ετοιμάζονται τα παλικάρια από εκεί να κάνουν μαζική διαμαρτυρία με δικηγόρους κτλ.

      Πάντως αν θες τη γνώμη μου μηχανικά έχει χάσει την αξιοπιστία της πλέον η VW και θα το σκεφτόμουν διπλά αν θα έπαιρνα τώρα το Polo. Όμως αυτό το εσωτερικό που αποπνέει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας με το που μπαίνεις μέσα, δεν το έχω βρει πουθενά, σε όσα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας και χρονολογίας κατασκευής έχω μπει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      z3ratul
    • RE: VW Polo 2009

      Σαν κάτοχος του TSI 105, που μου έβγαλε σχεδόν όλες τις παιδικές ασθένειες (σβήσιμο στο ρελαντί, αλλαγή τουρμπίνας) αν αγόραζα τώρα το Polo θα έπαιρνα κατά πάσα πιθανότητα το 90άρι. Αυτό γιατί όπως είπε ο παραπάνω φίλος καθώς βγάζει πραγματικά 104 άλογα περίπου, υπεραρκετά για την κίνηση στη πόλη, αλλά και το γεγονός ότι η τουρμπίνα είναι πολύ λιγότερο προυσαρισμένη άρα και μικρότερες πιέσεις.

      Επίσης αν δεις τα τεχνικά στοιχεία του 90αριού, υστερεί κατά 1δευτ. στα 0-100 πράγμα τελείως αμελητέο και έχει καλύτερη κατανάλωση (5.1lt/100km) σε σχέση με το 105 (5.3lt/100km)...

      Όσον αφορά για το αν πράγματι βγάζει τα 104 άλογα που είπε ο φίλος παραπάνω θα πω πως πιθανότατα έχει και δίκιο καθώς εγώ συγκεκριμένα το έχω κάνει δυναμομέτρηση με 95άρα βενζίνη πριν από 1 χρόνο (το TSI 105hp) και μου έβγαλε 112 άλογα και 199Nm ροπής! Ορίστε και η συγκεκριμένη εικόνα για τους δυσκολόπιστους:

      http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40123&view=findpost&p=418475

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      z3ratul
    • RE: VW Polo 2009

      Ναι σ' αυτά αναφέρομαι. Απλά δεν ήξερα ότι καταργήθηκε ο 1.4... Άρα ναι λογικό ακούγεται αυτό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      z3ratul
    • RE: VW Polo 2009

      Λες να είδαν ότι με 'μας που πήραμε τον 105 έγινε της Πόπης και είπαν να τον προυσάρουν λιγότερο μήπως και αυτός τους βγει διαμάντι; Γιατί με τα θέματα που έβγαλε σε 'μας το πολύ ασήμι θα έλεγα τους έχει βγει ο TSI με τα 105.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      z3ratul
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου, μετά απόσυρση και αγορά καινούργιου

      Έγινε φίλε μου θα το ψάξω μπας και βρω καμία άκρη... Σ' ευχαριστώ πολύ!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Z
      z3ratul
    • Αγορά μεταχειρισμένου, μετά απόσυρση και αγορά καινούργιου

      Σκέφτομαι τώρα τελευταία διάφορες λύσεις για να γλιτώσω όσα μπορώ από την αγορά ενός αυτοκινήτου.

      Θα ήθελα να μάθω αν κανείς ξέρει, αν γίνεται να αγοράσω π.χ. με κάνα 300-500€ ένα μεταχειρισμένο, ώστε να το πάω μετά για απόσυρση και να πάρω το όφελος απόσυρσης από την εταιρεία που είναι να αγοράσω το καινούργιο (στην προκειμένη περίπτωση 900€)...

      Κάπου είχα διαβάσει ότι για να αποφευχθεί αυτό σκέφτονταν τα αυτοκίνητα που ήταν να αποσυρθούν και να πάρει ο ιδιοκτήτης το όφελος απόσυρσης, θα έπρεπε να τα είχε στην κατοχή του 6 με 12 μήνες, αλλά πουθενά δε διάβασα αν τελικά ισχύει αυτό, ή, όχι...

      Κανένας να δώσει τα φώτα του;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Z
      z3ratul
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου, μετά απόσυρση και αγορά καινούργιου

      Σκέφτομαι τώρα τελευταία διάφορες λύσεις για να γλιτώσω όσα μπορώ από την αγορά ενός αυτοκινήτου.

      Θα ήθελα να μάθω αν κανείς ξέρει, αν γίνεται να αγοράσω π.χ. με κάνα 300-500€ ένα μεταχειρισμένο, ώστε να το πάω μετά για απόσυρση και να πάρω το όφελος απόσυρσης από την εταιρεία που είναι να αγοράσω το καινούργιο (στην προκειμένη περίπτωση 900€)...

      Κάπου είχα διαβάσει ότι για να αποφευχθεί αυτό σκέφτονταν τα αυτοκίνητα που ήταν να αποσυρθούν και να πάρει ο ιδιοκτήτης το όφελος απόσυρσης, θα έπρεπε να τα είχε στην κατοχή του 6 με 12 μήνες, αλλά πουθενά δε διάβασα αν τελικά ισχύει αυτό, ή, όχι...

      Κανένας να δώσει τα φώτα του;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Z
      z3ratul
    • RE: VW Polo 2009

      Ο χρήστης inimic έγραψε:
      Φίλε, χρήσιμα είναι. Ασ' τους να λένε.

      +1.000.000

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      z3ratul
    • RE: VW Polo 2009

      Ο χρήστης amazing έγραψε:
      θα ηθελα για αλλη μια φορα τη βοηθεια σας.σκεφτομαι να αγορασω αλουμινενια καλλυματα για τα πενταλ του πολο μου.απ'οτι εχω ακουσει κανουν γυρω στα 45 ευρω απο την αντιπροσωπεια.πιστευετε πως αξιζουν?αν καποιος εχει βαλει θα ηθελα εντυπωσεις.και ακομη λεω να βαλω θυρα usb επειδη δεν εχει.εχω το rcd 210.ξερετε ποσο περιπου μπορει να κοστισει(στην αντιπροσωπεια παντα)και ποσο μπορει να παρει η εγκατασταση?

      Όσον αφορά τα αλουμινένια καλύμματα για τα πεντάλ θα σε συμβούλευα να κοιτάξεις προς ebay μεριά. Θα τα βρεις στη μισή τιμή. Όσο για το usb, μπαίνει και μετά (ούτε εγώ δεν το έβαλα, έκανα κι εγώ μακακία) και κοστίζει γύρω στα 160€ με 180€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      z3ratul
    • RE: VW Polo 2009

      Αυτό μπορείς να το κάνεις σε όλα τα vw τελευταίας γενιάς (μετά το 2005 νομίζω). Αυτό που θες είναι vag-com για να το κάνεις μόνος σου, αλλιώς στο κάνουν στην αντιπροσωπεία αν θες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      z3ratul
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr