Σαν beta tester (εχμ σαν κάτοχος των πρώτων TSI που ήθραν στην Ελλάδα θέλω να πω) του συγκεκριμένου αυτοκινήτου όπως εξελίχθηκε τελικά κι αυτό γιατί μου έβγαλε σχεδόν όλα τα θεματάκια που είχαν τα Polo, (σβήσιμο στο ρελαντί από τα πρώτα 800km!, τα σωληνάκια που συντόνιζαν πίσω από το ντουλαπάκι του οδηγού, αλλαγή τουρμπίνας πριν 2-3 μήνες) εκτός αυτό με τα λάδια που ανέφερε ο φίλος παραπάνω.
Παρόλα τα θέματα που ανέφερα, τόσο καιρό δεν είχε κάψει σχεδόν τίποτε από λάδια! Πάντα κάθε 15.000km έγιναν οι αλλαγές και δεν είχε ζητήσει ποτέ κάτι τέτοιο. Θέμα με τα λάδια είναι γνωστό με τα GTI και ετοιμάζονται τα παλικάρια από εκεί να κάνουν μαζική διαμαρτυρία με δικηγόρους κτλ.
Πάντως αν θες τη γνώμη μου μηχανικά έχει χάσει την αξιοπιστία της πλέον η VW και θα το σκεφτόμουν διπλά αν θα έπαιρνα τώρα το Polo. Όμως αυτό το εσωτερικό που αποπνέει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας με το που μπαίνεις μέσα, δεν το έχω βρει πουθενά, σε όσα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας και χρονολογίας κατασκευής έχω μπει.