-
Και τα δυο ειναι F/L .Το δευτερο εχει Gps οποτε το κοντερ μεταφερθηκε μαζι με το στροφομετρο πισω απο το τιμονι.
-
Ελεος ...μετα την αντλια βενζινης το ΜΙΝΙ απο χθες κανει το εξης κουφο.
Το μοτερ της υποβοηθησης του τιμονιου εξακολουθει να δουλευει ακομα και με την μηχανη σβηστή ,ακομα και οταν εχω βγαλει το κλειδι απο το διακοπτη!!
Με λιγα λογια δλδ με το αυτοκινητο σβηστο και κλειδωμενο εξακολουθει να ακουγεται το βουητο απο την υποβοηθηση ,ενω το τιμονι ειναι ελαφρυ σαν να δουλευε ο κινητηρας!!
Αναγκαστικα να αποσυνδεσω τη μπαταρια για να σταματησει το μοτερακι και για να μη μεινω...
Εχω αρχισει και νευριαζω -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ελεος ...μετα την αντλια βενζινης το ΜΙΝΙ απο χθες κανει το εξης κουφο.
Το μοτερ της υποβοηθησης του τιμονιου εξακολουθει να δουλευει ακομα και με την μηχανη σβηστή ,ακομα και οταν εχω βγαλει το κλειδι απο το διακοπτη!!
Με λιγα λογια δλδ με το αυτοκινητο σβηστο και κλειδωμενο εξακολουθει να ακουγεται το βουητο απο την υποβοηθηση ,ενω το τιμονι ειναι ελαφρυ σαν να δουλευε ο κινητηρας!!
Αναγκαστικα να αποσυνδεσω τη μπαταρια για να σταματησει το μοτερακι και για να μη μεινω...
Εχω αρχισει και νευριαζωΑν το αφήσεις λίγη ώρα δεν σταματάει...? Το κάνει μόνιμα...??
Σε Mini Cooper S του 06 με τον κομπρεσορα (εκδοση park lane) , οταν στριβεις το τιμονι τερμα αριστερα ή τερμα δεξια ακουγεται ενα θορυβος σαν να ''τριβεται ενας αξονας πανω σε σιδερο''.Υπαρχει περιπτωση να εχει μηχανικο μπλοκε ή ειναι απλα ενας θορυβος?
Όχι τον κάνουν όλα...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ελεος ...μετα την αντλια βενζινης το ΜΙΝΙ απο χθες κανει το εξης κουφο.
Το μοτερ της υποβοηθησης του τιμονιου εξακολουθει να δουλευει ακομα και με την μηχανη σβηστή ,ακομα και οταν εχω βγαλει το κλειδι απο το διακοπτη!!
Με λιγα λογια δλδ με το αυτοκινητο σβηστο και κλειδωμενο εξακολουθει να ακουγεται το βουητο απο την υποβοηθηση ,ενω το τιμονι ειναι ελαφρυ σαν να δουλευε ο κινητηρας!!
Αναγκαστικα να αποσυνδεσω τη μπαταρια για να σταματησει το μοτερακι και για να μη μεινω...
Εχω αρχισει και νευριαζωΑν το αφήσεις λίγη ώρα δεν σταματάει...? Το κάνει μόνιμα...??
NAI!Tο μεγιστο που το αφησα ηταν 50 λεπτα!!!Μετα εβγαλα τον πολο της μπαταριας για να μη τελειωσει και αυτη...
Εχω απογοητευτει γενικοτερα ...Και εχω 65000 χμ... -
Νομίζω ότι υπερβάλλεις, δεν είναι και τόσο υπερβολικά τα προβλήματα που σου έβγαλε.
Πιο πολύ εκνευριστικά είναι.
-
Αφιερωμένο στους λάτρεις του Mini!
(αρέσει και σε εμένα..).
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Νομίζω ότι υπερβάλλεις, δεν είναι και τόσο υπερβολικά τα προβλήματα που σου έβγαλε.Πιο πολύ εκνευριστικά είναι.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Νομίζω ότι υπερβάλλεις, δεν είναι και τόσο υπερβολικά τα προβλήματα που σου έβγαλε.Πιο πολύ εκνευριστικά είναι.
αν δεν είναι υπερβολικό να μένει η ηλεκτρική υποβοήθηση εν λειτουργία ενώ το μοτέρ είναι σβηστο, τότε τι είναι;;; Να καεί έξω Απο το Σύνταγμα;;;;
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Νομίζω ότι υπερβάλλεις, δεν είναι και τόσο υπερβολικά τα προβλήματα που σου έβγαλε.Πιο πολύ εκνευριστικά είναι.
Δεν εχει βγάλει μονο αυτά τα προβλήματα το αυτοκίνητο...Αλλα και αυτα να ηταν μονο εγω τα βρισκω πολυ σοβαρα.
Δεν υπερβάλλω καθόλου.Απλα ειμαι αντικειμενικός και δε κλείνω τα μάτια επειδή πρόκειται για το δικο μου αυτοκίνητο. -
Ο κεντρικός αεραγωγός (στο καπώ) δεν είναι ανοιχτός? Είναι μόνο για εφέ? Στου φίλου είναι κλειστός..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Νομίζω ότι υπερβάλλεις, δεν είναι και τόσο υπερβολικά τα προβλήματα που σου έβγαλε.
Πιο πολύ εκνευριστικά είναι.
αν δεν είναι υπερβολικό να μένει η ηλεκτρική υποβοήθηση εν λειτουργία ενώ το μοτέρ είναι σβηστο, τότε τι είναι;;; Να καεί έξω Απο το Σύνταγμα;;;;
Σοβαρό θεωρώ ένα πρόβλημα που σε ταλαιπωρεί το ίδιο σε τακτά χρονικά διαστήματα με επισκέψεις στο συνεργείο και δεν λύνεται με την πρώτη άντε δεύτερη επίσκεψη.
Επίσης σοβαρό θεωρώ ένα πρόβλημα που σε θέτει σε κίνδυνο και μπορεί να γίνει αιτία ολοσχερούς καταστροφής του αυτοκινήτου, όπως π.χ. να πιάσει φωτιά όπως λες ή να σου σβήσει το αμάξι καθώς οδηγείς-συχνό πρόβλημα των audi.
Η αντλία βενζίνης και η υποβοήθηση του τιμονιού λύνονται απλά με μια επίσκεψη στο συνεργείο, στα αλλάζουν και φεύγεις και αν είσαι στην εγγύηση δεν πληρώνεις και δεκάρα μόνο τον χρόνο σου χάνεις.
-
Και κινητήρα ολόκληρο μπορούν να σου αλλάξουν στην εγγύηση αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι μη σοβαρό πρόβλημα. Οποιαδήποτε μηχανολογική βλάβη είναι σοβαρή. Το να χαλάσει ένα ηλεκτρικό παράθυρο δεν είναι τόσο σοβαρό... το να μένει κολλημένο το μοτέρ τη υποβοήθησης είναι.
-
Πολύ σημαντικό πάντως είναι να μπορούν να σου διαγνώσουν αμέσως το πρόβλημα και να σου βρούν λύση.
Άμα δεν μπορούν να βρούν τι φταίει και πειραματίζονται και είσαι κάθε βδομάδα συνεργείο με το ίδιο πρόβλημα εκεί είναι που σε πιάνει απόγνωση αγανακτείς και κλαις τα λεφτά που έδωσες.
Το παράθυρο αν δεν έχεις δικό σου κλειστό γκαράζ είναι πολύ σημαντικό πρόβλημα ή αν κάνεις ταξίδι και σε πιάσει βροχή και εσύ μείνεις με ανοιχτό παράθυρο!
-
850 ευρω κανει η αντλια ...
Ψιλοπραγματα.... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Αφιερωμένο στους λάτρεις του Mini!
(αρέσει και σε εμένα..).
SUPER GAMATO!! -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
850 ευρω κανει η αντλια ...
Ψιλοπραγματα....Τέτοια και πολλά άλλα άκουσα και μου έφυγε η διάθεση, παρόλο που εκτιμώ απίστευτα τη σχεδίαση και το κράτημα. Δυστυχώς το να αγνοείς επιδεικτικά αυτές τις (πολλές) κατασκευαστικές αστοχίες σημαίνει ότι έχεις χρήμα να ...ρέει, που σπανίζει τη σήμερον... Αν πάντως τα οικονομικά ανέβαιναν (αμήν) το Cooper S θαμπαινε στη ζωή μου. Προς το παρόν, Yaris (κλαψ, κλαψ)...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
850 ευρω κανει η αντλια ...
Ψιλοπραγματα....Κλοπή! Σε τέτοια περίπτωση σίγουρα δεν πηγαίνεις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ίσως κοιτάζεις να βρεις και καμιά μεταχειρισμένη...αν και πιστεύω ότι και σε πολλά άλλα γερμανικά τόσο θα είχε.
-
Χάλασε η αντλία και δουλεύει συνέχεια;
Μήπως είναι αλλού το πρόβλημα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
:hmmm:
Χάλασε η αντλία και δουλεύει συνέχεια;Μήπως είναι αλλού το πρόβλημα;
Μαλλον κολλησε ανοιχτη θα ελεγα.Και εγω σκεφτηκα στην αρχη μηπως ηταν καποιο βραχυκυκλωμα ,αλλα στην αντιπροσωπεια ηταν κατηγορηματικοι.Μαλιστα ειπαν οτι εχει εμφανιστει και σε αλλα μινι.
Τα ΜΙΝΙ εχουν θεμα με την αντλια γενικοτερα.Η αντλια εχει ενα ανεμιστηρακι απο τη κατω μερια για να τη ψυχει και αυτο συχνα κολλαει και υπερθερμαινεται η αντλια.
Τελος παντων την αλλαξα σημερα και ειναι οκ,αλλα τα χρηματα ηταν αρκετα... -
Αν έφτιαξε μετά από αυτό, οκ... Γ@μησιάτικα...
New MINI Forum