Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#3]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#3]
    • 1
    • 2
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 223
    • 224
    • 79 / 224
    Περί αυτοκίνησης
    248
    4478
    8505
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Για να καταλάβω δηλαδή, ΟΛΟΙ εσείς που σχολιάζεται, όταν πρωτοξεκινήσατε να οδηγείτε είσασταν από την πρώτη κιόλας στιγμή εντελώς ξεψάρωτοι και κούλ στο ξεκίνημα στην ανηφόρα ;;;;

      Γιατί μιλάμε για ανθρώπους που είναι εμφανώς καινούργιοι και εντελώς άπειροι, σε μια διαδικασία που είναι από τις ποιό δύσκολες για έναν νέον οδηγό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saxon_747 last edited by

        Ο χρήστης dpolal έγραψε:
        Για να καταλάβω δηλαδή, ΟΛΟΙ εσείς που σχολιάζεται, όταν πρωτοξεκινήσατε να οδηγείτε είσασταν από την πρώτη κιόλας στιγμή εντελώς ξεψάρωτοι και κούλ στο ξεκίνημα στην ανηφόρα ;;;;

        Γιατί μιλάμε για ανθρώπους που είναι εμφανώς καινούργιοι και εντελώς άπειροι, σε μια διαδικασία που είναι από τις ποιό δύσκολες για έναν νέον οδηγό.

        Αν και δε σχολιασα, σχολιαζω τωρα.
        Η ανηφορα ηταν το μονο που φοβομουν πριν ξεκινησω για διπλωμα. Γι'αυτο και επεμενα ιδιαιτερα να μαθω να ξεκιναω σε ανηφορα οσο εκανα μαθηματα...
        Οδηγοντας, μετα την αποκτηση διπλωματος, μονος και μη εχωντας εξοικιωθει ακομη με το ξεκινημα σε ανηφορα, βοηθουσα τον εαυτο μου με το χειροφρενο.
        Οπως και να εχει, ποτε δεν 'εφυγα' περισσοτερο απο μερικα εκατοστα και ποτε δεν ακουμπησα αυτοκινητο που ακολουθουσε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          224-v last edited by

          Ο χρήστης dpolal έγραψε:
          Για να καταλάβω δηλαδή, ΟΛΟΙ εσείς που σχολιάζεται, όταν πρωτοξεκινήσατε να οδηγείτε είσασταν από την πρώτη κιόλας στιγμή εντελώς ξεψάρωτοι και κούλ στο ξεκίνημα στην ανηφόρα ;;;;

          Γιατί μιλάμε για ανθρώπους που είναι εμφανώς καινούργιοι και εντελώς άπειροι, σε μια διαδικασία που είναι από τις ποιό δύσκολες για έναν νέον οδηγό.

          Εχεις δικιο σε ενα βαθμο... ομως παλαιωτερα ως νεοι οδηγοι ειχαμε την ευφυια να ξερουμε, τι δεν κατεχαμε καλα..., και ετσι μονοι μας και μακρυα απο την κυκλοφορια βρισκαμε ενα μερος να εξασκηθουμε με το οποιο αυτοκινητο ξεκινησαμε την προσωπικη μας καρριερα σαν οδηγοι να το μαθουμε... και να το 'συνηθησουμε'... Τωρα απλως δεν ασχολουνται να καταλαβουν τι δεν κανουν καλα... ωστε να το ξεπερασουν.... Οι γυρο τους δεν τους την λενε την μακακια που κανουν και ετσι ολοι κυκλοφορουν αναμεσα μας...... ετοιμοι να μας εμβολισουν.... Πιστευω οτι ημουνα απο τους λιγους πατεραδες που κρινοντας τα αντικειμενικα πιστευω, δεν εχω πει ποτε στα παιδια μου 'κοψε εδω' η 'μην τρεχεις', πως να το πω αλλωστε αφου ηξεραν πως οδηγω και θα μου την ελεγαν....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Ο χρήστης Alexel έγραψε:

            Ημουνα με ενα καλο φιλο και κατι ακυρες γκομενες στην εστια για φαγητο σημερα το μεσημερι.
            Φευγοντας μια απ αυτες λοιπον παει στο αυτοκινητο της για να φυγει..Παρκαρισμενο λοιπον yaris με Ν πισω.. σε ανηφοριτσα και το c3 πισω της να απεχει 5-6 μετρα..
            Καταφερε και εφτασε μισο μετρο απο το c3 πισω της αφου την επαιρνε η κατηφορα σε καθε αφημα του συμπλεκτη.. και στο τελος με παρακαλεσε και της το ξεπαρκαρα..

            Ζουν αναμεσα μας..

            Παρόμοιο περιστατικό με δύο δίδυμες 18χρονες (ναι καλά βλέπετε δύδιμες) με corsa c με τεράστιο 'Ν' στο τζάμι σε ψιλοπερίεργη ανηφόρα με στοπ στην Πυλαία πίσω από την εκκλησία του προφήτη Ηλία για όσους ξέρουν το σημείο. Δεν μπορούσε να ξεκινήσει η οδηγός και έκανε ουρά από πίσω επειδή αναγκάζονταν να τις προσπεράσουν σε πολύ στενό δρόμο. Φτάνω από δίπλα και λέω -'θέλετε μήπως κάποια βοήθεια;;;', -'ναι αν μπορείτε, δεν προχωράει', -'το παρκάρω λίγο πιο πέρα και έρχομαι '. Εν τω μεταξύ το corsa c έχει τρελό lag στο γκάζι (σήμερα πατάς γκάζι, αύριο ανεβάζει στροφές) και το πατίναρα λίγο παραπάνω μέχρι να ξεκινήσει και μου λέει η μία 'είδατε που δεν ξεκινάει; Έχει πρόβλημα', λέω 'όχι ντάξει, έτσι είναι' και το βγάζω στο ισιάδι λίγο πιο πέρα που δεν ενοχλούσε. Είχε πλάκα ο πληθυντικός πάντως λες και ήμουν φίλος του πατέρα τους or something... αισθάνθηκα πολύ μεγάλος τότε και ας ήμουν μόλις 22...

            Τι πιο ανθρώπινο και λογικό όχι μόνο για τον 'προβληματισμένο' οδηγό αλλά και για τους πίσω που αναμένουν!

            Η εκκίνηση στην ανηφόρα σίγουρα είναι απο τις δυσκολότερες οδηγικές καταστάσεις!
            Ολοι τις ζήσαμε όταν είχαμε ένα τεραστιο Ν στο πίσω τζάμι και θα έπρεπε να έχουμε κατανόηση.
            Από εκεί και πέρα ... ένας χαριτωμένος σχολιασμός ... δεν θήγει ούτε τον αδύναμο ούτε τον superman που βαηθάει ... απλώς περιγραφει ένα καθημερινό γεγονός!

            ΥΓ. Τι να πω και εγώ που πριν πολλά χρόνια (22 στην ακρίβεια) σαν νέος οδηγός σταμάτησα σε φανάρι και μη βγάζοντας την ταχύτητα και αφήνοντας τον συμπλέκτη τινάχτηκε το αυτοκίνητο ... και φώναζα τον πίσω ότι ... με χτύπησε!!! (Ακόμα και τωρα το σκέφτομαι και γελάω ... με την 'γελοιότητα' μου!!!)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης dpolal έγραψε:
              Για να καταλάβω δηλαδή, ΟΛΟΙ εσείς που σχολιάζεται, όταν πρωτοξεκινήσατε να οδηγείτε είσασταν από την πρώτη κιόλας στιγμή εντελώς ξεψάρωτοι και κούλ στο ξεκίνημα στην ανηφόρα ;;;;

              Ναι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ακριβως,ενα χειροφρενο τραβας και το αφηνεις ενω συμπλεκταρεις αν ειναι τοσο μεγαλη η ανηφορα.Αλλιως παιζεις με τον συμπλεκτη.Αρκει να καταλαβαινεις πως δουλευει ενα αμαξι.Δεν ειναι δυσκολο αλλα δεν το κατεχουν και ολοι,οπως δεν κατεχουν ολοι την μαγειρικη πχ.Ή δεν ενδιαφερονται να μαθουν.
                Τωρα με το hill holder ειναι ακομα πιο ευκολα τα πραγματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Εγω πριν δυομιση χρονια που πηρα το διπλωμα και ωντας απειρος οδηγος (δεν ειχαμε αυτοκινητο στην οικογενεια οποτε σηκωσα/νω τα βαρη του οδηγου) επειδη ειχα αδυναμια στις ανηφορες εκανα εξασκηση σε διαφορες ανηφορες της περιοχης (Γαλατσι που και να μην θελω βρισκω ανηφορες) χωρις να ανοιξει 'η μυτη' που λενε. Ουτε γατα ουτε ζημια Τωρα στις ανηφορες ουτε χειροφρενο βαζω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    black-eyed last edited by

                    Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                    Για να καταλάβω δηλαδή, ΟΛΟΙ εσείς που σχολιάζεται, όταν πρωτοξεκινήσατε να οδηγείτε είσασταν από την πρώτη κιόλας στιγμή εντελώς ξεψάρωτοι και κούλ στο ξεκίνημα στην ανηφόρα ;;;;

                    Γιατί μιλάμε για ανθρώπους που είναι εμφανώς καινούργιοι και εντελώς άπειροι, σε μια διαδικασία που είναι από τις ποιό δύσκολες για έναν νέον οδηγό.

                    Το θέμα δεν είναι αν μπορείς η όχι να κινηθείς σε ανηφόρα αλλά κατά το πόσο είναι ασφαλές αυτά τα άτομα (αγόρια και κορίτσια) να κινούνται ανάμεσα μας με τα αυτοκίνητα τους. Και όπως έγραψες είναι άπειροι (φυσικό είναι) αλλά πολλοί από αυτούς κινούνται και συμπεριφέρονται στους δρόμους σαν να οδηγάνε χρόνια.

                    Έχουν δει τα μάτια μου άπειρα Ν να κάνουν μ@λ..ες και να πουλάνε μαγκιά από πάνω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Παντως να σου φυγει πισω στην ανηφορα ειναι αρκετα επικινδυνο.Και ενταξει τα αμαξια ειναι λαμαρινες και φτιαχνονται αλλα αν περναει καποιος πεζος ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pro_crossaro last edited by

                        Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                        Για να καταλάβω δηλαδή, ΟΛΟΙ εσείς που σχολιάζεται, όταν πρωτοξεκινήσατε να οδηγείτε είσασταν από την πρώτη κιόλας στιγμή εντελώς ξεψάρωτοι και κούλ στο ξεκίνημα στην ανηφόρα ;;;;

                        Γιατί μιλάμε για ανθρώπους που είναι εμφανώς καινούργιοι και εντελώς άπειροι, σε μια διαδικασία που είναι από τις ποιό δύσκολες για έναν νέον οδηγό.

                        Εγώ δεν είχα πρόβλημα, αντιθέτως από την πρώτη στιγμή ξεκίναγα χωρίς χειρόφρενο. Ακόμα και σε πολύ μεγάλες ανηφόρες. Πλέον μόνο σε κάνα περίεργο παρκάρισμα σε ανηφόρα με μεγάλη κλίση τραβάω χειρόφρενο, κυρίως για ασφάλεια.

                        Βέβαια οδηγούσα από όταν τελείωνα το δημοτικό, και κυρίως σε 'άδειους' δρόμους και χωράφια, οπότε είχα πειραματιστεί πάρα πολύ. Το μόνο πρόβλημα που είχα όταν πήρα το δίπλωμα ήταν το να συγκρατήσω τις ορμόνες μου, και να μην πηγαίνω συνέχεια γρήγορα και καγκούρικα. Ακόμα δεν το χω καταφέρει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          black-eyed last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                          Παντως να σου φυγει πισω στην ανηφορα ειναι αρκετα επικινδυνο.Και ενταξει τα αμαξια ειναι λαμαρινες και φτιαχνονται αλλα αν περναει καποιος πεζος ;

                          Θα πω τώρα και για τους πεζούς τίποτα...
                          Σε βλέπουν να παρκάρεις ή ξεπαρκάρεις ή να προσπαθείς να ξεκινήσεις από ανηφόρα και περνούν από πίσω σου κολλητά. Και άντε αν είναι καμιά γριά ή κανένας παππούς Οκ γιατί δεν ξέρουν οι άνθρωποι τους κινδύνους, αλλά εσύ 25άρι και 30άρι που οδηγάς ή μαθαίνεις να οδηγάς δεν κόβει λίγο ότι είναι επικίνδυνο;

                          Αλλά στα @...δια τους

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mercyful_fate last edited by

                            Εγώ είχα φάει το βρισίδι της ζωής μου (από ταρίφα ) σε ένα από τα πρώτα μου παρκαρίσματα. Κυψέλη και εγώ δεν είχα πάνω από 3-4 παρκαρίσματα/ξεπαρκαρίσματα στο ενεργητικό μου, και να βρίσκω θέση ψιλονορμάλ, η οποία σε εμένα φαινόταν σαν κλειδαρότρυπα.
                            Έκανα κανένα τρίλεπτο να παρκάρω, μετά από πολλές κόρνες, και όταν πλέον είχα παρκάρει ο ταρίφας που ήταν πίσω μου με φιλοδώρησε με φάσκελα, χριστοπαναγίες και γαμωσπιτα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Σε εμενα που περιμενα σε ΣΤΟΠ για να μπορεσω να στριψω ειχε ερθει ενας ταριφας και μου κορναρε για να ξεκινησω, ουτε λεπτο δεν ειχε που ειχα σταματησει στο Στοπ και περιμενα. Μολις αρχισε να μπινελικωνει το σβησα αναψα τα αλαρμ κατεβηκα και του ειπα: Το αμαξι εμεινε βλαβη! Στον εκανα τον ταριφα να φυγει με οπισθεν μολις απομακρυνθηκε αρκετα μπηκα στο αμαξι εβαλα μπρος και εφυγα! Με ειδε ο ταριφας και επαθε! Να σταματησω σε Στοπ και να κορναρει ο ταριφας? Που ακουστηκε! Αφου τον περιποιηθηκα χωρις να βρισω ετσι ψυχραιμα πολυ το ειχα χαρει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexel last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                Τι πιο ανθρώπινο και λογικό όχι μόνο για τον 'προβληματισμένο' οδηγό αλλά και για τους πίσω που αναμένουν!

                                Η εκκίνηση στην ανηφόρα σίγουρα είναι απο τις δυσκολότερες οδηγικές καταστάσεις!
                                Ολοι τις ζήσαμε όταν είχαμε ένα τεραστιο Ν στο πίσω τζάμι και θα έπρεπε να έχουμε κατανόηση.
                                Από εκεί και πέρα ... ένας χαριτωμένος σχολιασμός ... δεν θήγει ούτε τον αδύναμο ούτε τον superman που βαηθάει ... απλώς περιγραφει ένα καθημερινό γεγονός!

                                ΥΓ. Τι να πω και εγώ που πριν πολλά χρόνια (22 στην ακρίβεια) σαν νέος οδηγός σταμάτησα σε φανάρι και μη βγάζοντας την ταχύτητα και αφήνοντας τον συμπλέκτη τινάχτηκε το αυτοκίνητο ... και φώναζα τον πίσω ότι ... με χτύπησε!!! (Ακόμα και τωρα το σκέφτομαι και γελάω ... με την 'γελοιότητα' μου!!!)

                                Όπως λέει και ο cosneo, δεν ήθελα σε καμιά περίπτωση να πω πως ήταν ζώα τα μωρά που δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν. Πρώτα απ' όλα το αμάξι είναι περίεργο (corsa c) με το ηλεκτρόγκαζο που έχει εξωφρενική υστέρηση και δεύτερον οι κοπελίτσες φαινόντουσαν ότι δεν έχουν βγει πολλές φορές στο δρόμο. Το θέμα του ηλεκτρόγκαζου το έχει και το προτελευταίο Astra (το 1.4, στο 1.6 δεν συμβαίνει) και το ξέρω γιατί την είχα πάθει όταν πρωτοδήγησα Astra H σε ζόρικη ανηφόρα με 5 άτομα μέσα, είχα πατινάρει τόσο τον συμπλέκτη που βρώμισε το σύμπαν.
                                Τεσπα περισσότερο ζώο ήμουν εγώ που δεν ζήτησα τηλέφωνα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης Alexel έγραψε:

                                  Τι πιο ανθρώπινο και λογικό όχι μόνο για τον 'προβληματισμένο' οδηγό αλλά και για τους πίσω που αναμένουν!

                                  Η εκκίνηση στην ανηφόρα σίγουρα είναι απο τις δυσκολότερες οδηγικές καταστάσεις!
                                  Ολοι τις ζήσαμε όταν είχαμε ένα τεραστιο Ν στο πίσω τζάμι και θα έπρεπε να έχουμε κατανόηση.
                                  Από εκεί και πέρα ... ένας χαριτωμένος σχολιασμός ... δεν θήγει ούτε τον αδύναμο ούτε τον superman που βαηθάει ... απλώς περιγραφει ένα καθημερινό γεγονός!

                                  ΥΓ. Τι να πω και εγώ που πριν πολλά χρόνια (22 στην ακρίβεια) σαν νέος οδηγός σταμάτησα σε φανάρι και μη βγάζοντας την ταχύτητα και αφήνοντας τον συμπλέκτη τινάχτηκε το αυτοκίνητο ... και φώναζα τον πίσω ότι ... με χτύπησε!!! (Ακόμα και τωρα το σκέφτομαι και γελάω ... με την 'γελοιότητα' μου!!!)

                                  Όπως λέει και ο cosneo, δεν ήθελα σε καμιά περίπτωση να πω πως ήταν ζώα τα μωρά που δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν. Πρώτα απ' όλα το αμάξι είναι περίεργο (corsa c) με το ηλεκτρόγκαζο που έχει εξωφρενική υστέρηση και δεύτερον οι κοπελίτσες φαινόντουσαν ότι δεν έχουν βγει πολλές φορές στο δρόμο. Το θέμα του ηλεκτρόγκαζου το έχει και το προτελευταίο Astra (το 1.4, στο 1.6 δεν συμβαίνει) και το ξέρω γιατί την είχα πάθει όταν πρωτοδήγησα Astra H σε ζόρικη ανηφόρα με 5 άτομα μέσα, είχα πατινάρει τόσο τον συμπλέκτη που βρώμισε το σύμπαν.
                                  Τεσπα περισσότερο ζώο ήμουν εγώ που δεν ζήτησα τηλέφωνα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgie69 last edited by

                                    Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                    Σε εμενα που περιμενα σε ΣΤΟΠ για να μπορεσω να στριψω ειχε ερθει ενας ταριφας και μου κορναρε για να ξεκινησω, ουτε λεπτο δεν ειχε που ειχα σταματησει στο Στοπ και περιμενα. Μολις αρχισε να μπινελικωνει το σβησα αναψα τα αλαρμ κατεβηκα και του ειπα: Το αμαξι εμεινε βλαβη! Στον εκανα τον ταριφα να φυγει με οπισθεν μολις απομακρυνθηκε αρκετα μπηκα στο αμαξι εβαλα μπρος και εφυγα! Με ειδε ο ταριφας και επαθε! Να σταματησω σε Στοπ και να κορναρει ο ταριφας? Που ακουστηκε! Αφου τον περιποιηθηκα χωρις να βρισω ετσι ψυχραιμα πολυ το ειχα χαρει

                                    Το εχω κανει σε καραγκιοζη με Cayene και συνοδευτικη και καλα μοτοσυκλετα, που λιγο πριν πηγε να μου απο δεξια σε σειρα στο φαναρι. Αφενος δεν μπηκε, αφετερου για κακη του τυχη εστριψε λιγο πιο κατω στο ιδιο στενο με μενα. Πολυ γελιο. Ωρυοταν ο πανιβλακας και του λεω χαλασε αν θελεις φωναξε την αστυνομια. Οπισθεν η 'πομπη' και απο αλλο δρομο. Αϊ σιχτιρ ψωναρες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iroc last edited by

                                      καραζωαρα η ξανθιά με μπλε φορν εσκορντ κοσγουορθ ποθ ετρεχε σαν μ@λ@κισμενη μεσα στο παρκιγκ του λιντλ ελληνικου...στο παρατρίχα δεν με πήρε μαζί τις ... έχουν ξεφύγει τελιως μιλάμε ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jtblaster last edited by

                                        Οι ζωάρες πλέον στην Νεα Εγνατία μπροστά από το 424 όχι μόνο κάνουν νέα λωρίδα πάνω στην πλάγια διαγράμμιση αλλά και ακόμα μία αριστερότερα από αυτήν , οι μισοί δλδ πάνω στο αντίθετο ρεύμα , άντε παιδία σιγα σιγά κλείστε το ρεύμα προς ανατολικά, δεν πειράζει εμείς θα πάμε από αλλού στις δουλειές μας ..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cpp last edited by

                                          Υπάρχουν τρελοί μεζέδες εκεί έξω!
                                          Καλά τους κάνουν αφού τα θέλει ο πωπός τους

                                          Δυο αδέλφια, μια γυναίκα από την Αθήνα και ένας …συνταξιούχος αστυνομικός από τα Γιάννινα, έχουν αναστατώσει την Ηπειρωτική πρωτεύουσα, αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα, αφού κατάφεραν να εξαπατήσουν χιλιάδες πολίτες και να αποκομίσουν εκατομμύρια ευρώ με ένα μοναδικά έξυπνο τρόπο.Τώρα βρίσκονται στο στόχαστρο εκατοντάδων Γιαννιωτών, που τους κατηγορούν ότι τους απέσπασαν μεγάλα ποσά με την υπόσχεση ότι μπορούν να τους προμηθεύσουν πολυτελή αυτοκίνητα σε πολύ χαμηλές τιμές.

                                          Η ΑΠΑΤΗ…
                                          Όπως καταγγέλλουν κατέβαλλαν στην αρχή μια μικρή προκαταβολή και στη συνέχεια τα εξόφλησαν, αλλά το ακριβό αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού δεν το πήραν ποτέ.Η «απάτη» αποκαλύφθηκε τυχαία, ενώ οι δυο καταγγελλόμενοι φέρονται να αποκόμισαν τεράστια ποσά από δεκάδες εκατοντάδες υποψήφιους αγοραστές σε όλη την Ελλάδα.Η γυναίκα αναζητείται από τους εξαπατηθέντες, καθώς όπως λένε «άνοιξε η γη και την κατάπιε», ενώ από την πλευρά του ο πρώην αστυνομικός δηλώνει ότι έπεσε θύμα και ο ίδιος.Το «όνειρο» της απόκτησης ενός πολυτελούς και μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτου σε τιμή ευκαιρίας, μετατράπηκε σε «εφιάλτη» για εκατοντάδες πολίτες, που έχασαν μεγάλα ποσά.

                                          Σ’ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
                                          Σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς η «κομπίνα» απέδωσε εκατομμύρια ευρώ στους εμπνευστές της, οι οποίοι μάλιστα ...έστησαν μηχανισμούς σε ολόκληρη την Ελλάδα και δούλεψαν βάση οργανωμένου σχεδίου.Εκατομμύρια ευρώ έκαναν «φτερά» και έκπληκτοι οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων πληροφορήθηκαν, ο ένας από τον άλλο ότι έχασαν τα λεφτά τους και μαζί έσβησε το …όνειρο για ένα «καλό» αλλά και φθηνό αυτοκίνητο.

                                          ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΝΑ…
                                          Στα Γιάννινα ως ...ιθύνων νους της επικερδούς επιχείρησης φέρεται ένας πρώην αστυνομικός, που σε συνεργασία με την αδελφή του κατηγορούνται από πολίτες ότι τους εξαπάτησαν.Το σχέδιο καταστρώθηκε και εκτελέστηκε πολύ έξυπνα, με τους κατά τόπους «αντιπροσώπους».Μεθοδικά και οργανωμένα, κατάφεραν να πείσουν τους ενδιαφερόμενους με τον πλέον δελεαστικό τρόπο, όπως μας είπε και ο γνωστός δικηγόρος των Ιωαννίνων κ. Δημοσθένης Δημοσθένους, στον οποίο κατέφυγαν πολλά από τα «θύματα» προκειμένου να κινήσουν νομικές διαδικασίες.Τον πρώτο καιρό όσοι ήθελαν να αγοράσουν ένα πολυτελές αυτοκίνητο το έπαιρναν από τον «αντιπρόσωπο» καταβάλλοντας το ποσό.

                                          ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ!
                                          Η είδηση ότι πωλούνται πανάκριβα αυτοκίνητα σε τιμές ευκαιρίας έκανε σε χρόνο μηδέν το γύρο της πόλης, ξαφνικά οι υποψήφιοι αγοραστές πλήθυναν, καταβάλλοντας όλοι μια προκαταβολή των 2.000 ευρώ σε τραπεζικό λογαριασμό της Αθηναίας.Τις επόμενες εβδομάδες και μετά από συνεννοήσεις με την ίδια ή τον «αντιπρόσωπο» κατέβαλλαν το υπόλοιπο ποσό, ανάλογα με τη μάρκα και τα κυβικά του αυτοκινήτου, αποκτώντας έτσι το πολυπόθητο ακριβό αυτοκίνητο.Τυχεροί στάθηκαν οι πρώτοι πελάτες, όταν όμως ο αριθμός των υποψηφίων αγοραστών μεγάλωσε και οι καταθέσεις των ποσών ξεπερνούσαν σε όλη την Ελλάδα ακόμη και το εκατομμύριο, οι προμηθευτές των αυτοκινήτων εξαφανίστηκαν από προσώπου γης και μαζί τα χρήματα!Μάταια προσπαθούσαν οι εξαπατημένοι πολίτες να επικοινωνήσουν με τον αντιπρόσωπο των Ιωαννίνων.

                                          ΑΠΟ…ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ!
                                          Στην …πιάτσα είχε διαδοθεί ότι τα αυτοκίνητα αυτά προέρχονταν από κατάσχεση και δικτυωμένοι όπως έλεγαν ότι είναι οι…έμποροι τα αγόραζαν πολύ φθηνά.Στην πραγματικότητα όμως τα αυτοκίνητα αυτά βρίσκονταν σε μάντρες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.Μάλιστα πολλοί ενδιαφερόμενοι έβλεπαν τα αυτοκίνητα της αρεσκείας τους στο ίντερνετ, άλλοι πήγαν σε αυτές τις μάντρες, είδαν τα αυτοκίνητα που είχαν παραγγείλει και όταν ρωτούσαν τον έμπορο πόσο κάνει, τους έλεγε πολύ μεγαλύτερη τιμή από αυτή που είχαν ήδη συμφωνήσει με την …κυρία.Έτσι ικανοποιημένοι ότι η αγορά τους ήταν πολύ συμφέρουσα προχωρούσαν τη διαδικασία και κατέβαλλαν τα χρήματα.

                                          ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΦΕΡΕΓΓΥΟΙ!
                                          Χαρακτηριστικό της οργανωμένης …δουλειάς που έκαναν, αλλά και για να δείξουν στους πελάτες τους ότι είναι φερέγγυοι, είναι και η περίπτωση επιστροφής ενός ποσού στον αγοραστή, λέγοντάς του ότι λόγω της μείωσης του τέλους ταξινόμησης έπεσε η τιμή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ακόμη περισσότερο.Σε άλλη περίπτωση ενώ έστειλαν αυτοκίνητο διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλε ο πελάτης του το άλλαξαν άμεσα και χωρίς διαμαρτυρίες και καθυστέρηση.Με τους τρόπους αυτούς είχαν καταφέρει να εμφανιστούν ως σοβαροί πωλητές αυτοκινήτων, έχοντας ως στόχο να γίνει ευρέως γνωστό προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των πελατών, κάτι που το κατάφεραν.Σε ολόκληρη την Ελλάδα επικρατεί μεγάλη αναστάτωση καθώς χιλιάδες άνθρωποι έχουν πέσει θύματα καταθέτοντας μεγάλα ποσά στην τράπεζα για την υποτιθέμενη αγορά ενός ακριβού αυτοκινήτου σε τιμή «εξευτελιστική».

                                          ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΣΑ…
                                          Κανείς δεν μπόρεσε να καταλάβει την κομπίνα, ακόμη και όταν σε πολλούς υποψήφιους αγοραστές η …έμπορος ζήτησε τα εμβάσματα να μην μπαίνουν πλέον στον τραπεζικό της λογαριασμό, αλλά σε άλλους είτε συγγενικών της προσώπων, είτε μελών της περίτεχνης απάτης που έστησε.Τραπεζικός παράγων των Ιωαννίνων είπε ότι έμειναν εμβρόντητοι οι ταμίες της τράπεζας όταν πληθώρα πελατών της κατέθετε μεγάλα ποσά στο συγκεκριμένο λογαριασμό.

                                          ΜΗΝΥΣΕΙΣ-ΑΓΩΓΕΣ…
                                          Προφανώς γνώριζε η ίδια ότι οι πάρα πολλές και συχνές καταθέσεις ποσών θα κινούσαν την υποψία, αλλά και τη διαδικασία από πλευράς τράπεζας που προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις από το νόμο.Στην Αθήνα σύμφωνα με πληροφορίες ήδη έχουν κατατεθεί μηνύσεις και αγωγές εναντίον της, ενώ μεγάλος αριθμός πολιτών σε ολόκληρη την Ελλάδα σκέφτεται να καταθέσει αγωγές και μηνύσεις μαζικά, όπως και στα Ιωάννινα, αν και όπως λένε είναι αμφίβολο αν θα μπορέσουν να πάρουν τα χρήματά τους πίσω.Στα Γιάννινα καθημερινό θέμα συζήτησης έχει γίνει ο τρόπος που στήθηκε η απάτη και η κομπίνα, ενώ τα περισσότερα από τα θύματα του κυκλώματος είναι κυνηγοί και πολλοί προέρχονται από την Αστυνομία και την Πυροσβεστική!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dpolal last edited by

                                            Πυραμίδα με χρήματα έχω ακούσει...

                                            Πυραμίδα με αυτοκίνητα όμως, πρώτη φορά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 79 / 224
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr