-
την ηθελα ελαχιστα πιο λεπτη και κομψη μονο αυτο μου χαλαει την εικονα.
ολα τα αλλα δεν μπορω να πω πως δεν μου αρεσουν...
απο κοντα μπορει να κανει ασχημη η τελεια εντυπωση βεβαια.... -
Το αυτοκίνητο θα πρωτοπαρουσιαστεί στο ευρύ κοινό, στα showrooms των κατά τόπους αντιπροσώπων στην Ιταλία(porte aperte),στις αρχές Μάη (αντί του τριημέρου 26-28 Μάρτη όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί).
Aυτές τις μέρες καθορίζονται και οι τιμές (για την ιταλική αγορά),οι οποίες θα τεθούν προς έγκριση στο μεγάλο αφεντικό.Θα ξεκινούν από τα περίπου 20Κ για την 120cv Τbi και θα φθλανουν τα 27Κ για την 170cv Mjet (βασικές εκδόσεις).Η QV δεν έχει τιμολογηθεί ακόμα.
Εξετάζονται επίσης οι τιμές των εξοπλιστικών πακέτων.Το premium pack αναμένεται να κυμαίνεται στa 2000 ευρώ και το sport pack στα 1500.Σε όλες οι εκδόσεις είναι standard το κιβώτιο C635 και to σύστημα S&S (πλην της QV που δεν θα διαθέτρει s&s).To κιβώτιο DDCT εξακολουθεί να προβλέπεται ως standard μόνο για στην έκδοση 135cv Tbi (όταν αυτή λανσαριστεί) και ως oprtional στην 170 cv Mjet.
Ο χρήστης elteo έγραψε:
η 1.75 200αλ. με την 1.75 230αλ. τι διαφορές έχουν στα σωθικά τους; Φοράνε την ίδια τουρμπίνα;διαφορετική τουρμπίνα.
-
-
-
-
Progression
D.N.A.
Ελεγχόμενο διαφορικό Q2 (ηλεκτρομπλοκέ) με Traction Control & ESP
Start & Stop
Ενεργό τιμόνι με διπλή κορώνα
16 ίντσες τροχοί
Πίσω spoiler
Καθρέπτες ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι στο χρώμα του αμαξώματος
Trip Computer με οθόνη πολλαπλών λειτουργιών
Air Condition
Radio CD με mp3
Εμπρός πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
Εσωτερική επένδυση με ύφασμα τύπου SprintDistinctive
αυτά του Progression και
16άρες ζάντες από ελαφρύ κράμα
Διακοσμητικά χρωμίου στις υάλινες επιφάνειες
Προβολείς ομίχλης
Δερμάτινο τιμόνι
Λειτουργίες στο τιμόνι
Trip Computer με διαμορφούμενη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών
Διζωνικός κλιματισμός
Cruise Control
Εσωτερική επένδυση με ύφασμα τύπου Competizione
ΤεμπέληςQuadrofoglio Verde (235 άλογα)
αυτά του Distinctive και
17 ή 18 ιντσών ζάντες ελαφρού κράματος
Sport ανάρτηση
Skirts πλαϊνά (κοινώς αεροδυναμικά καγκουροβοηθήματα )
6πίστονες δαγκάνες σε χρώμα κόκκινο (υποθέτω ότι μιλάμε για κάτι τέτοιο καθώς το βασικό έχει 4πίστονες)
Τετράφυλλο τριφύλλι
Φώτα με κρύσταλλα φιμέ (εδώ ο κόσμος χάνεται βαρκούλες αρμενίζουν) (καγκουριά)
Φιμέ κρύσταλλα (ότι πρέπει για τη Μαφία) (καγκουριά)
Εξωτερικό κέλυφος καθρεπτών σε απομίμηση χρωμίου (καγκουριά)
Εσωτερικό μαύρο (θα μας καίγεται ο απόπατος το καλοκαίρι)
Τμήματα στην επένδυση του ταμπλώ από αλουμίνιο (καγκουριά)
Δερμάτινα και υφασμάτινα καθίσματα με κόκκινες ραφές (καγκουριά)
Ομοίως και για το τιμόνι (καγκουριά)
Πεντάλ από αλουμίνιο (αυτό είναι χρήσιμο ορισμένες φορές)Sport Pack (μόνον για Distinctive)
ότι για το QV με εξαίρεση τα φρένα και το σήμα του τετράφυλλου
Premium Pack (μόνον για Distinctive)
Blue & Me
Αισθητήρες παρκαρίσματος
Αισθητήρες για αυτόματη αφή φώτων και ενεργοποίηση υαλοκαθαριστήρων
Φώτα bi-xenon με λειτουργία AFS
Καθαριστήρες φώτων (πάνε πακέτο με το παραπάνω)
Καθρέπτες ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι
Εσωτερικός καθρέπτης ηλεκτροχρωματικόςΙΜΗΟ όλα αυτά στην Ελλάδα θα αλλάξουν. Αμφιβάλω να έρθει τουλάχιστον η βασική έκδοση του μοντέλου χωρίς το τιμόνι σε δέρμα και βέβαια τους προβολείς ομίχλης και τους αισθητήρες παρκαρίσματος.
-
κάτι που ακουγότανε για customization κλπ (πχ φιλέτο στο εσωτερικό στο χρώμα του αμαξώματος) τί έγινε
-
παντως ειναι καλη σε μεγεθος...
ουτε πολυ μικρη ουτε πολυ μεγαλη....
πιο μεγαλη απο Γκολφ και με ιδιο χωρο αποσκευων....για να την δουμε και απο κοντα.....
-
καμια πληροφορια για το βαρος της εχουμε?
απο επιδοσεις λογικα η 120Τ θα εχει παρομοιες με αυτες του bravo 120T?
ικανοποιει ο 120Τ ενα τετοιο αμαξι? (για ενα νορμαλ οδηγο λεμε). -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
καμια πληροφορια για το βαρος της εχουμε?
απο επιδοσεις λογικα η 120Τ θα εχει παρομοιες με αυτες του bravo 120T?
ικανοποιει ο 120Τ ενα τετοιο αμαξι? (για ενα νορμαλ οδηγο λεμε).Αν ισχύουν αυτά που ανακοίνωσαν (αλουμίνια, μαγνήσια κοκ.) και αν δεν έχουν χώσει τίποτα ενισχύσεις αλλού, το βάρος θα είναι καμία 40ριά κιλά χαμηλότερο από το αντίστοιχο Bravo. Πιθανώς να έχει και πιο κοντό γρανάζωμα...Φωτιά δεν θα βάζει, αυτό είναι το μόνο βέβαιο αλλά θα είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές και σίγουρα πιο φιλικό και ευχάριστο από την 147 1.6 που ήθελε 4000 στροφές για να ξυπνήσει (εκ πείρας)
-
Φαντάζομαι θα γίνει best-seller με την κλασική μέθοδο του πινακιδώματος και των new old stock με 0 χιλιόμετρα, όπως και η 156...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Φαντάζομαι θα γίνει best-seller με την κλασική μέθοδο του πινακιδώματος και των new old stock με 0 χιλιόμετρα, όπως και η 156...τι ειναι αληθεια αυτο με τα 0 χλμ? το διαβασα και καπου αλλου αλλα δε καταλαβα.
-
Τίποτα δεν είναι. Οι αντιπροσωπείες, αφενός για να δείξουν ταξινομήσεις και αφεδύο για να παραδώσουν συντομότερα το αυτοκίνητο στους πελάτες τους, (προ)πινακιδώνουν ορισμένα τεμάχια πληρώνοντας κανονικά τον αναλογούντα φόρο.
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
αλλά θα είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές και σίγουρα πιο φιλικό και ευχάριστο από την 147 1.6 που ήθελε 4000 στροφές για να ξυπνήσει (εκ πείρας)Κάτσε να το δούμε πρώτα....Εκ πολύ πείρας
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
αλλά θα είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές και σίγουρα πιο φιλικό και ευχάριστο από την 147 1.6 που ήθελε 4000 στροφές για να ξυπνήσει (εκ πείρας)
Κάτσε να το δούμε πρώτα....Εκ πολύ πείρας
E, τον κινητήρα τον έχουμε δει στα FIAT - για τα υπόλοιπα συμφωνώ
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τίποτα δεν είναι. Οι αντιπροσωπείες, αφενός για να δείξουν ταξινομήσεις και αφεδύο για να παραδώσουν συντομότερα το αυτοκίνητο στους πελάτες τους, (προ)πινακιδώνουν ορισμένα τεμάχια πληρώνοντας κανονικά τον αναλογούντα φόρο.Επίσης πετυχαίνουν τους στόχους στις πωλήσεις (εικονικά) που τους βάζουν οι εταιρείες με ότι καλό αυτό σημαίνει (bonus, ακόμα και έκπτωση στην τιμή) που τελικά θα έπρεπε να φτάνει στον τελικό καταναλωτή, αλλά τις περισότερες φορές δεν φτάνει.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τίποτα δεν είναι. Οι αντιπροσωπείες, αφενός για να δείξουν ταξινομήσεις και αφεδύο για να παραδώσουν συντομότερα το αυτοκίνητο στους πελάτες τους, (προ)πινακιδώνουν ορισμένα τεμάχια πληρώνοντας κανονικά τον αναλογούντα φόρο.- το εργοστάσιο προκειμένου να διατηρήσει τα ποσοστά του στην αγορά, εξαναγκάζει τους dealers του να πινακιδώσουν αυτοκίνητα,που εν συνεχεία θα πουληθούν ως Km0.
Σήμερα τα αυτοκίνητα με Km0 έχουν γίνει ένα όργανο του marketing.Όταν το εργοστάσιο δει ότι κάποια έκδοση του μοντέλου δεν τραβάει (πχ. γιατί έχει λάθος εξοπλισμό... πολύ φτωχό ή πολύ ακριβό),αναγκάζει τους dealers να 'πινακιδώσουν' αυτοκίνητα αυτής της έκδοσης,χρηματοδοτώντας τη χασούρα του.
Τα αυτοκίνητα με km0 είναι ολόκληρη παράλληλη αγορά στην Ευρώπη.Πρωταθλήτρια η βρετανική αγορά,όπου το 30% των ετησίων πωλήσεων αφορά αυτοκίνητα με km0.Στη Γαλλία το ποσοστό ανέρχεται στο 20% και στη Γερμανία στο 25%.
Εννοείται βέβαια ότι μοντέλα με μεγάλη ζήτηση (μακρόχρονη αναμονή παράδοσης),δεν διατίθενται ποτέ ως Km0. -
αν υποθεσουμε οτι θα συμβει αυτο με τη guilietta συμφερει αυτο τον αγοραστη? εκτος του οτι θα την παρει πιο γρηγορα (χωρις να μπορει ομως να βαλει εξτρα) θα εχει κερδος στη τιμη που θα ανακοινωθει?
και μιας και λεμε για τιμες αλλος λεει οτι η 120Τ θα ξεκιναει απο 20, αλλος 21 και αλλος 22 χιλιαδες και για την 170Μ ενας θεος ξερει. -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
αν υποθεσουμε οτι θα συμβει αυτο με τη guilietta συμφερει αυτο τον αγοραστη? εκτος του οτι θα την παρει πιο γρηγορα (χωρις να μπορει ομως να βαλει εξτρα) θα εχει κερδος στη τιμη που θα ανακοινωθει?..Προσωπική μου γνώμη και εκ πείρας που λένε και παραπάνω τα παιδιά (όχι από την Αλφα Ρομέο, από άλλη μάρκα) στην Ελλάδα μην περιμένεις για καινούργιο αυτοκίνητο κάτι τέτοιο. Άμα περάσει κάποιο χρονικό διάστημα και δουν ότι κάτι δεν 'τσουλάει' όπως λέει και η Alba μπορεί
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Τίποτα δεν είναι. Οι αντιπροσωπείες, αφενός για να δείξουν ταξινομήσεις και αφεδύο για να παραδώσουν συντομότερα το αυτοκίνητο στους πελάτες τους, (προ)πινακιδώνουν ορισμένα τεμάχια πληρώνοντας κανονικά τον αναλογούντα φόρο.
- το εργοστάσιο προκειμένου να διατηρήσει τα ποσοστά του στην αγορά, εξαναγκάζει τους dealers του να πινακιδώσουν αυτοκίνητα,που εν συνεχεία θα πουληθούν ως Km0.
Σήμερα τα αυτοκίνητα με Km0 έχουν γίνει ένα όργανο του marketing.Όταν το εργοστάσιο δει ότι κάποια έκδοση του μοντέλου δεν τραβάει (πχ. γιατί έχει λάθος εξοπλισμό... πολύ φτωχό ή πολύ ακριβό),αναγκάζει τους dealers να 'πινακιδώσουν' αυτοκίνητα αυτής της έκδοσης,χρηματοδοτώντας τη χασούρα του.
Τα αυτοκίνητα με km0 είναι ολόκληρη παράλληλη αγορά στην Ευρώπη.Πρωταθλήτρια η βρετανική αγορά,όπου το 30% των ετησίων πωλήσεων αφορά αυτοκίνητα με km0.Στη Γαλλία το ποσοστό ανέρχεται στο 20% και στη Γερμανία στο 25%.
Εννοείται βέβαια ότι μοντέλα με μεγάλη ζήτηση (μακρόχρονη αναμονή παράδοσης),δεν διατίθενται ποτέ ως Km0.για τι μειωσεις μιλαμε στην τελικη τιμη?
Alfa Romeo Giulietta


