Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 171
    • 172
    • 173
    • 174
    • 175
    • 490
    • 491
    • 173 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    102538
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pik last edited by

      την ηθελα ελαχιστα πιο λεπτη και κομψη μονο αυτο μου χαλαει την εικονα.

      ολα τα αλλα δεν μπορω να πω πως δεν μου αρεσουν...
      απο κοντα μπορει να κανει ασχημη η τελεια εντυπωση βεβαια....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alba-parietti last edited by

        Το αυτοκίνητο θα πρωτοπαρουσιαστεί στο ευρύ κοινό, στα showrooms των κατά τόπους αντιπροσώπων στην Ιταλία(porte aperte),στις αρχές Μάη (αντί του τριημέρου 26-28 Μάρτη όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί).

        Aυτές τις μέρες καθορίζονται και οι τιμές (για την ιταλική αγορά),οι οποίες θα τεθούν προς έγκριση στο μεγάλο αφεντικό.Θα ξεκινούν από τα περίπου 20Κ για την 120cv Τbi και θα φθλανουν τα 27Κ για την 170cv Mjet (βασικές εκδόσεις).Η QV δεν έχει τιμολογηθεί ακόμα.
        Εξετάζονται επίσης οι τιμές των εξοπλιστικών πακέτων.Το premium pack αναμένεται να κυμαίνεται στa 2000 ευρώ και το sport pack στα 1500.

        Σε όλες οι εκδόσεις είναι standard το κιβώτιο C635 και to σύστημα S&S (πλην της QV που δεν θα διαθέτρει s&s).To κιβώτιο DDCT εξακολουθεί να προβλέπεται ως standard μόνο για στην έκδοση 135cv Tbi (όταν αυτή λανσαριστεί) και ως oprtional στην 170 cv Mjet.

        Ο χρήστης elteo έγραψε:
        η 1.75 200αλ. με την 1.75 230αλ. τι διαφορές έχουν στα σωθικά τους; Φοράνε την ίδια τουρμπίνα;

        διαφορετική τουρμπίνα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • giuseppe-busso
          giuseppe-busso last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • giuseppe-busso
            giuseppe-busso last edited by

            Εξοπλισμός

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
              Εξοπλισμός

              Τρανσλέισον?

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-dimou last edited by

                Progression

                D.N.A.
                Ελεγχόμενο διαφορικό Q2 (ηλεκτρομπλοκέ) με Traction Control & ESP
                Start & Stop
                Ενεργό τιμόνι με διπλή κορώνα
                16 ίντσες τροχοί
                Πίσω spoiler
                Καθρέπτες ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι στο χρώμα του αμαξώματος
                Trip Computer με οθόνη πολλαπλών λειτουργιών
                Air Condition
                Radio CD με mp3
                Εμπρός πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
                Εσωτερική επένδυση με ύφασμα τύπου Sprint

                Distinctive

                αυτά του Progression και

                16άρες ζάντες από ελαφρύ κράμα
                Διακοσμητικά χρωμίου στις υάλινες επιφάνειες
                Προβολείς ομίχλης
                Δερμάτινο τιμόνι
                Λειτουργίες στο τιμόνι
                Trip Computer με διαμορφούμενη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών
                Διζωνικός κλιματισμός
                Cruise Control
                Εσωτερική επένδυση με ύφασμα τύπου Competizione
                Τεμπέλης

                Quadrofoglio Verde (235 άλογα)

                αυτά του Distinctive και

                17 ή 18 ιντσών ζάντες ελαφρού κράματος
                Sport ανάρτηση
                Skirts πλαϊνά (κοινώς αεροδυναμικά καγκουροβοηθήματα )
                6πίστονες δαγκάνες σε χρώμα κόκκινο (υποθέτω ότι μιλάμε για κάτι τέτοιο καθώς το βασικό έχει 4πίστονες)
                Τετράφυλλο τριφύλλι
                Φώτα με κρύσταλλα φιμέ (εδώ ο κόσμος χάνεται βαρκούλες αρμενίζουν) (καγκουριά)
                Φιμέ κρύσταλλα (ότι πρέπει για τη Μαφία) (καγκουριά)
                Εξωτερικό κέλυφος καθρεπτών σε απομίμηση χρωμίου (καγκουριά)
                Εσωτερικό μαύρο (θα μας καίγεται ο απόπατος το καλοκαίρι)
                Τμήματα στην επένδυση του ταμπλώ από αλουμίνιο (καγκουριά)
                Δερμάτινα και υφασμάτινα καθίσματα με κόκκινες ραφές (καγκουριά)
                Ομοίως και για το τιμόνι (καγκουριά)
                Πεντάλ από αλουμίνιο (αυτό είναι χρήσιμο ορισμένες φορές)

                Sport Pack (μόνον για Distinctive)

                ότι για το QV με εξαίρεση τα φρένα και το σήμα του τετράφυλλου

                Premium Pack (μόνον για Distinctive)

                Blue & Me
                Αισθητήρες παρκαρίσματος
                Αισθητήρες για αυτόματη αφή φώτων και ενεργοποίηση υαλοκαθαριστήρων
                Φώτα bi-xenon με λειτουργία AFS
                Καθαριστήρες φώτων (πάνε πακέτο με το παραπάνω)
                Καθρέπτες ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι
                Εσωτερικός καθρέπτης ηλεκτροχρωματικός

                ΙΜΗΟ όλα αυτά στην Ελλάδα θα αλλάξουν. Αμφιβάλω να έρθει τουλάχιστον η βασική έκδοση του μοντέλου χωρίς το τιμόνι σε δέρμα και βέβαια τους προβολείς ομίχλης και τους αισθητήρες παρκαρίσματος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  j-marr last edited by

                  κάτι που ακουγότανε για customization κλπ (πχ φιλέτο στο εσωτερικό στο χρώμα του αμαξώματος) τί έγινε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pik last edited by

                    παντως ειναι καλη σε μεγεθος...
                    ουτε πολυ μικρη ουτε πολυ μεγαλη....
                    πιο μεγαλη απο Γκολφ και με ιδιο χωρο αποσκευων....

                    για να την δουμε και απο κοντα.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      night-rider last edited by

                      καμια πληροφορια για το βαρος της εχουμε?
                      απο επιδοσεις λογικα η 120Τ θα εχει παρομοιες με αυτες του bravo 120T?
                      ικανοποιει ο 120Τ ενα τετοιο αμαξι? (για ενα νορμαλ οδηγο λεμε).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gusgus last edited by

                        Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
                        καμια πληροφορια για το βαρος της εχουμε?
                        απο επιδοσεις λογικα η 120Τ θα εχει παρομοιες με αυτες του bravo 120T?
                        ικανοποιει ο 120Τ ενα τετοιο αμαξι? (για ενα νορμαλ οδηγο λεμε).

                        Αν ισχύουν αυτά που ανακοίνωσαν (αλουμίνια, μαγνήσια κοκ.) και αν δεν έχουν χώσει τίποτα ενισχύσεις αλλού, το βάρος θα είναι καμία 40ριά κιλά χαμηλότερο από το αντίστοιχο Bravo. Πιθανώς να έχει και πιο κοντό γρανάζωμα...Φωτιά δεν θα βάζει, αυτό είναι το μόνο βέβαιο αλλά θα είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές και σίγουρα πιο φιλικό και ευχάριστο από την 147 1.6 που ήθελε 4000 στροφές για να ξυπνήσει (εκ πείρας)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Φαντάζομαι θα γίνει best-seller με την κλασική μέθοδο του πινακιδώματος και των new old stock με 0 χιλιόμετρα, όπως και η 156...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            night-rider last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            Φαντάζομαι θα γίνει best-seller με την κλασική μέθοδο του πινακιδώματος και των new old stock με 0 χιλιόμετρα, όπως και η 156...

                            τι ειναι αληθεια αυτο με τα 0 χλμ? το διαβασα και καπου αλλου αλλα δε καταλαβα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Τίποτα δεν είναι. Οι αντιπροσωπείες, αφενός για να δείξουν ταξινομήσεις και αφεδύο για να παραδώσουν συντομότερα το αυτοκίνητο στους πελάτες τους, (προ)πινακιδώνουν ορισμένα τεμάχια πληρώνοντας κανονικά τον αναλογούντα φόρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Ο χρήστης GusGus έγραψε:
                                αλλά θα είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές και σίγουρα πιο φιλικό και ευχάριστο από την 147 1.6 που ήθελε 4000 στροφές για να ξυπνήσει (εκ πείρας)

                                Κάτσε να το δούμε πρώτα....Εκ πολύ πείρας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gusgus last edited by

                                  Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                  αλλά θα είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές και σίγουρα πιο φιλικό και ευχάριστο από την 147 1.6 που ήθελε 4000 στροφές για να ξυπνήσει (εκ πείρας)

                                  Κάτσε να το δούμε πρώτα....Εκ πολύ πείρας

                                  E, τον κινητήρα τον έχουμε δει στα FIAT - για τα υπόλοιπα συμφωνώ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thvarveris last edited by

                                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                    Τίποτα δεν είναι. Οι αντιπροσωπείες, αφενός για να δείξουν ταξινομήσεις και αφεδύο για να παραδώσουν συντομότερα το αυτοκίνητο στους πελάτες τους, (προ)πινακιδώνουν ορισμένα τεμάχια πληρώνοντας κανονικά τον αναλογούντα φόρο.

                                    Επίσης πετυχαίνουν τους στόχους στις πωλήσεις (εικονικά) που τους βάζουν οι εταιρείες με ότι καλό αυτό σημαίνει (bonus, ακόμα και έκπτωση στην τιμή) που τελικά θα έπρεπε να φτάνει στον τελικό καταναλωτή, αλλά τις περισότερες φορές δεν φτάνει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                      Τίποτα δεν είναι. Οι αντιπροσωπείες, αφενός για να δείξουν ταξινομήσεις και αφεδύο για να παραδώσουν συντομότερα το αυτοκίνητο στους πελάτες τους, (προ)πινακιδώνουν ορισμένα τεμάχια πληρώνοντας κανονικά τον αναλογούντα φόρο.

                                      • το εργοστάσιο προκειμένου να διατηρήσει τα ποσοστά του στην αγορά, εξαναγκάζει τους dealers του να πινακιδώσουν αυτοκίνητα,που εν συνεχεία θα πουληθούν ως Km0.

                                      Σήμερα τα αυτοκίνητα με Km0 έχουν γίνει ένα όργανο του marketing.Όταν το εργοστάσιο δει ότι κάποια έκδοση του μοντέλου δεν τραβάει (πχ. γιατί έχει λάθος εξοπλισμό... πολύ φτωχό ή πολύ ακριβό),αναγκάζει τους dealers να 'πινακιδώσουν' αυτοκίνητα αυτής της έκδοσης,χρηματοδοτώντας τη χασούρα του.

                                      Τα αυτοκίνητα με km0 είναι ολόκληρη παράλληλη αγορά στην Ευρώπη.Πρωταθλήτρια η βρετανική αγορά,όπου το 30% των ετησίων πωλήσεων αφορά αυτοκίνητα με km0.Στη Γαλλία το ποσοστό ανέρχεται στο 20% και στη Γερμανία στο 25%.
                                      Εννοείται βέβαια ότι μοντέλα με μεγάλη ζήτηση (μακρόχρονη αναμονή παράδοσης),δεν διατίθενται ποτέ ως Km0.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        night-rider last edited by

                                        αν υποθεσουμε οτι θα συμβει αυτο με τη guilietta συμφερει αυτο τον αγοραστη? εκτος του οτι θα την παρει πιο γρηγορα (χωρις να μπορει ομως να βαλει εξτρα) θα εχει κερδος στη τιμη που θα ανακοινωθει?
                                        και μιας και λεμε για τιμες αλλος λεει οτι η 120Τ θα ξεκιναει απο 20, αλλος 21 και αλλος 22 χιλιαδες και για την 170Μ ενας θεος ξερει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thvarveris last edited by

                                          Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
                                          αν υποθεσουμε οτι θα συμβει αυτο με τη guilietta συμφερει αυτο τον αγοραστη? εκτος του οτι θα την παρει πιο γρηγορα (χωρις να μπορει ομως να βαλει εξτρα) θα εχει κερδος στη τιμη που θα ανακοινωθει?..

                                          Προσωπική μου γνώμη και εκ πείρας που λένε και παραπάνω τα παιδιά (όχι από την Αλφα Ρομέο, από άλλη μάρκα) στην Ελλάδα μην περιμένεις για καινούργιο αυτοκίνητο κάτι τέτοιο. Άμα περάσει κάποιο χρονικό διάστημα και δουν ότι κάτι δεν 'τσουλάει' όπως λέει και η Alba μπορεί

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                            Τίποτα δεν είναι. Οι αντιπροσωπείες, αφενός για να δείξουν ταξινομήσεις και αφεδύο για να παραδώσουν συντομότερα το αυτοκίνητο στους πελάτες τους, (προ)πινακιδώνουν ορισμένα τεμάχια πληρώνοντας κανονικά τον αναλογούντα φόρο.

                                            • το εργοστάσιο προκειμένου να διατηρήσει τα ποσοστά του στην αγορά, εξαναγκάζει τους dealers του να πινακιδώσουν αυτοκίνητα,που εν συνεχεία θα πουληθούν ως Km0.

                                            Σήμερα τα αυτοκίνητα με Km0 έχουν γίνει ένα όργανο του marketing.Όταν το εργοστάσιο δει ότι κάποια έκδοση του μοντέλου δεν τραβάει (πχ. γιατί έχει λάθος εξοπλισμό... πολύ φτωχό ή πολύ ακριβό),αναγκάζει τους dealers να 'πινακιδώσουν' αυτοκίνητα αυτής της έκδοσης,χρηματοδοτώντας τη χασούρα του.

                                            Τα αυτοκίνητα με km0 είναι ολόκληρη παράλληλη αγορά στην Ευρώπη.Πρωταθλήτρια η βρετανική αγορά,όπου το 30% των ετησίων πωλήσεων αφορά αυτοκίνητα με km0.Στη Γαλλία το ποσοστό ανέρχεται στο 20% και στη Γερμανία στο 25%.
                                            Εννοείται βέβαια ότι μοντέλα με μεγάλη ζήτηση (μακρόχρονη αναμονή παράδοσης),δεν διατίθενται ποτέ ως Km0.

                                            για τι μειωσεις μιλαμε στην τελικη τιμη?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 173 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr