-
Τι γνωρίζετε για τα Η/Μ πεδία εντός και εκτός των αυτοκινήτων;
Είναι επικίνδυνα ή όχι;
Τα όρια μέσα στα οποία κυμαίνονται οι επιτρεπόμενες τιμές
ακτινοβολιών είναι δεδομένες ή σχετικές;
Στον ακόλουθο σύνδεσμο υπάρχει ένα παλιό άρθρο,
όπου αμφισβητείται από την ελληνική αντιπροσωπεία
της Volvo η επικινδυνότητα των πεδίων των μοντέλων
S60, V70 και S80:
http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=5313Τα δεδομένα πρέπει να διαφοροποιούνται,όταν
εντός ενός οχήματος υπάρχουν και άλλες πηγές πεδίων,
όπως ένα κινητό τηλέφωνο.Τέλος,οι πυξίδες μέσα σε αυτοκίνητο δε λειτουργούν σωστά,
δείχνουν το Βορρά προς λανθασμένη κατεύθυνση.
Οι πυξίδες επηρεάζονται από τα Η/Μ πεδία μέσα στα αμάξια
ή και κάτι άλλο; -
Τι γνωρίζετε για τα Η/Μ πεδία εντός και εκτός των αυτοκινήτων;
Είναι επικίνδυνα ή όχι;
Τα όρια μέσα στα οποία κυμαίνονται οι επιτρεπόμενες τιμές
ακτινοβολιών είναι δεδομένες ή σχετικές;
Στον ακόλουθο σύνδεσμο υπάρχει ένα παλιό άρθρο,
όπου αμφισβητείται από την ελληνική αντιπροσωπεία
της Volvo η επικινδυνότητα των πεδίων των μοντέλων
S60, V70 και S80:
http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=5313Τα δεδομένα πρέπει να διαφοροποιούνται,όταν
εντός ενός οχήματος υπάρχουν και άλλες πηγές πεδίων,
όπως ένα κινητό τηλέφωνο.Τέλος,οι πυξίδες μέσα σε αυτοκίνητο δε λειτουργούν σωστά,
δείχνουν το Βορρά προς λανθασμένη κατεύθυνση.
Οι πυξίδες επηρεάζονται από τα Η/Μ πεδία μέσα στα αμάξια
ή και κάτι άλλο; -
Τι γνωρίζετε για τα Η/Μ πεδία εντός και εκτός των αυτοκινήτων;
Είναι επικίνδυνα ή όχι;
Τα όρια μέσα στα οποία κυμαίνονται οι επιτρεπόμενες τιμές
ακτινοβολιών είναι δεδομένες ή σχετικές;
Στον ακόλουθο σύνδεσμο υπάρχει ένα παλιό άρθρο,
όπου αμφισβητείται από την ελληνική αντιπροσωπεία
της Volvo η επικινδυνότητα των πεδίων των μοντέλων
S60, V70 και S80:
http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=5313Τα δεδομένα πρέπει να διαφοροποιούνται,όταν
εντός ενός οχήματος υπάρχουν και άλλες πηγές πεδίων,
όπως ένα κινητό τηλέφωνο.Τέλος,οι πυξίδες μέσα σε αυτοκίνητο δε λειτουργούν σωστά,
δείχνουν το Βορρά προς λανθασμένη κατεύθυνση.
Οι πυξίδες επηρεάζονται από τα Η/Μ πεδία μέσα στα αμάξια
ή και κάτι άλλο; -
Είναι γνωστό πως στα καινούρια μοντέλα αυτοκινήτων με τα άπειρα ηλεκτρονικά η καλωδίωση φτάνει σε τρομακτικό μήκος. Τώρα αυτά τα καλώδια ουσιαστικά 'τυλίγουν' τον χώρο των επιβατών, δημιουργόντας στην ουσία ένα μεγάλο πηνίο, που δημιουργεί μαγνητικό πεδίο εντός του αυτοκινήτου.
Αυτό σίγουρα δεν είναι καλό για τον ανθρώπινο οργανισμό... -
Οι πυξίδες είναι φυσικό νά επηρεάζονται από οποιασδήποτε μορφής ηλεκτρονικού πεδίου,αλλά ακόμα καί από τό σίδερο από τό οποίο είναι φτιαγμένο τό αυτοκίνητο.
Είναι γνωστό ότι κοντά σέ σίδερο ΔΕΝ λειτουργούν σωστά οι πυξίδες.Υ.Γ.Κάποτε κάνοντας τριγωνισμό μέ πυξίδα,έβγαζα θα ότι έπρεπε νά βρίσκομαι κοντά στό...Κιλκίς,ενώ ήμουνα στό Χωρτιάτη!!!Ο λόγος;Εκεί πού είχα απλώσει τό χάρτη μου,ήταν ένας παλιός καταψύκτης.Οταν έβαλα τό χάρτη στό έδαφος(μέ τήν πυξίδα πάνω του,εννοείται)βρέθηκα στή θέση μου!!!
-
είχα διαβάσει κάποτε μία μελέτη για τους βηματοδότες και πως επηρεάζουνται από διάφορα πεδία, μεταξύ αυτών και του αυτοκινήτου. Δυστυχώς δεν ξέρω που μπορώ να την ξαναβρώ. Πάντως κίνδυνος υπήρχε...
-
Αυτο το αρθρο απο το Σουηδικο περιοδικο το εχω διαβασει και εγω!
Αυτο που κανει τα Βολβο να εχουν τοσο μεγαλη ακτινοβολια ειναι το οτι εχουν την μπαταρια πισω και εχουν τραβηξει μονο τον θετικο πολο μπροστα, τον αρνητικο τον γειωνουν μεσα στο πορπαγκαζ!Αν ειχανε και τον αρνητικο πολο να πηγαινει μπροστα με το δικο του καλωδιο και μαλιστα στριφτο, twisted, τοτε θα εξουδερετονοταν αυτη η ακτινιβολια!
Σε ορισμενους πολυ ευαισθητους πελατες, εκανε αυτην την μετατροπη η Βολβο χωρις χρηματικη επιβαρυνση!Αλλα οι υπολοιποι δεν διατρεχουν και μεγαλο κινδυνο, επειδη το σωμα μας ειναι κατασκευασμενο ετσι ωστε να αντιστεκεται σε αυτες τις ακτινοβολιες και σε αυτο τον μικρο βαθμο!
Αυτο ομως που ισως δεν ειναι καλο, ειναι η θερμανση στην καρεκλα, μαλλον δεν υπαρχει στην Ελλαδα, εδω την εχουν ολα τα αυτοκινητα!Υπαρχει μια μικρη περιπτωση να κανει στειρους μερικους ανδρες!
Σπυρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Αυτο το αρθρο απο το Σουηδικο περιοδικο το εχω διαβασει και εγω!
Αυτο που κανει τα Βολβο να εχουν τοσο μεγαλη ακτινοβολια ειναι το οτι εχουν την μπαταρια πισω και εχουν τραβηξει μονο τον θετικο πολο μπροστα, τον αρνητικο τον γειωνουν μεσα στο πορπαγκαζ!Αν ειχανε και τον αρνητικο πολο να πηγαινει μπροστα με το δικο του καλωδιο και μαλιστα στριφτο, twisted, τοτε θα εξουδερετονοταν αυτη η ακτινιβολια!
Σε ορισμενους πολυ ευαισθητους πελατες, εκανε αυτην την μετατροπη η Βολβο χωρις χρηματικη επιβαρυνση!Αλλα οι υπολοιποι δεν διατρεχουν και μεγαλο κινδυνο, επειδη το σωμα μας ειναι κατασκευασμενο ετσι ωστε να αντιστεκεται σε αυτες τις ακτινοβολιες και σε αυτο τον μικρο βαθμο!Είχα κάποτε λάβει ένα πανικόβλητο email από κάποιον συνάδερφο διαβόητο για τις 'οικολογικές' του ανησυχίες που αναφερόταν σε αυτό το 'ελάττωμα' των Βόλβο. Δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία τότε.
Αυτο ομως που ισως δεν ειναι καλο, ειναι η θερμανση στην καρεκλα, μαλλον δεν υπαρχει στην Ελλαδα, εδω την εχουν ολα τα αυτοκινητα!Υπαρχει μια μικρη περιπτωση να κανει στειρους μερικους ανδρες!
Α, μήπως ανακαλύψαμε το λόγο γιατί οι νότιοι λαοί είναι πιο καλοί στις επιδόσεις τους στο κρεββάτι;
-
Τα ηλεκτρικά πεδία εξαρτώνται κυρίως απο την συχνότητα του ρεύματος. Τέτοια ρεύματα δημιουργεί μόνο το σύστημα ανάφλεξης (πολλαπλασιαστής, μπουζί κτλ.) αλλά και πάλι δεν νομίζω οτι η συχνότητά τους είναι αρκετά υψηλή για να δημιουργήσει αρκετά ισχυρό πεδίο.
Τα μανητικά πεδία εξαρτώνται μόνο απο την ένταση του ρεύματος. Όταν πχ ανοίγουμε την μίζα που τραβάει πολύ ρεύμα, δημιουργούνται ισχυρά μαγνητικά πεδία. Όμως τα μαγνητικά πεδία είναι εντελώς ακίνδυνα. Ακόμη και τα 1.5-2 Tesla (εξωφρενικό νούμερο) που παράγει ένας αξονικός τομογράφος θεωρούνται ακίνδυνα.
Προβλήματα σε βηματοδότες και παρόμοιες συσκευές ενδέχεται να δημιουργηθούν πάντως.
-
Πιστεύω ότι τα πράγματα δεν είναι τραγικά. Θα υπάρχουν διάφορα ηλεκτρομαγνητικά πεδία στο αυτοκίνητο που δημιουργούνται από τα ηλεκτρονικά καλούδια. Η επίδρασή τους όμως στον άνθρωπο δεν είναι τόσο μεγάλη. Άλλωστε η ατμόσφαιρα είναι 'γεμάτη' από τέτοιες ακτινοβολίες (κινητά τηλέφωνα, σήματα τηλεόρασης και ραδιοφώνου κλπ). Ας μη ξεχνάμε ότι ακτινοβολία δεχόμαστε και από το σύμπαν, τη λεγόμενη κοσμική ακτινοβολία.
Άρα η ανησυχία πρέπει να πηγάζει από τη συνολική ακτινοβολία που δέχεται ο οργανισμός μας από όλες αυτές τις πηγές που προανέφερα και όχι από μία μεμονωμένα. -
Υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι ειναι αλλεργικοι στον ηλεκτρισμο!
Αυτο το εχει αναγνωρισει και η Σουηδικη εταιρια ασφαλισεων και γιαυτο η εχουν παρει συνταξη και εχουν αγορασει σπιτι μεσα στο δασος χωρις ηλεκτρισμο η εχουν παρει βοηθημα απο το κρατος για να φιαξουν το σπιτι τους με ηλεκτρισμο χαλημης τασεως!
Αυτο το ειδα σε εναν φιλο και ενθουσιαστ οπως και εγω με τα Αλφασουντ, οταν οδηγησε το δικο μου, μετα απο 5 λεπτα αρχισε να τρεχει η μυτη του σαν να ηταν συναχωμενος, ζαλαδες κλπ!Δεν μπορει να οδηγει με τον ανεμιστηρα της θερμανσεως σε λειτουργια!
Το προβλημα το ελυσε στην δικια του Αλφασουντ με το να μεταφερει το πηνειο αναφλεξεως μπροστα διπλα στον δεξιο προβολεα!
Φυσικα, οταν καθισε πισω δεξια, εγινε καλυτερα!
Οποτε το προβλημα υπαρχει, αλλα ειναι παρα πολλοι λιγοι που εχουν αυτην την αλλεργια!
Σπυρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι ειναι αλλεργικοι στον ηλεκτρισμο!
Αυτο το εχει αναγνωρισει και η Σουηδικη εταιρια ασφαλισεων και γιαυτο η εχουν παρει συνταξη και εχουν αγορασει σπιτι μεσα στο δασος χωρις ηλεκτρισμο η εχουν παρει βοηθημα απο το κρατος για να φιαξουν το σπιτι τους με ηλεκτρισμο χαλημης τασεως!
Αυτο το ειδα σε εναν φιλο και ενθουσιαστ οπως και εγω με τα Αλφασουντ, οταν οδηγησε το δικο μου, μετα απο 5 λεπτα αρχισε να τρεχει η μυτη του σαν να ηταν συναχωμενος, ζαλαδες κλπ!Δεν μπορει να οδηγει με τον ανεμιστηρα της θερμανσεως σε λειτουργια!
Το προβλημα το ελυσε στην δικια του Αλφασουντ με το να μεταφερει το πηνειο αναφλεξεως μπροστα διπλα στον δεξιο προβολεα!
Φυσικα, οταν καθισε πισω δεξια, εγινε καλυτερα!
Οποτε το προβλημα υπαρχει, αλλα ειναι παρα πολλοι λιγοι που εχουν αυτην την αλλεργια!
ΣπυροςΚοίτα όμως, αν από κρύο πας σε πολύ ζέστη και το αντίθετο, τότε ούτε κι εσύ, ούτε κι εγώ θα αντέξουμε.
-
Δηλαδή οι πιλότοι των αεροπλάνων είναι οι πιό στείροι άντρες στον κόσμο, ε;
-
πραγματικα δεν καταλαβαινω τι επιδραση εχει το κρυο η η ζεστη εδω!!!!!
Ισως θα πρεπει να παω να μαθω Ελληνικα για ξενους;
Σπυρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι ειναι αλλεργικοι στον ηλεκτρισμο!
...Μήπως είναι ευαίσθητος ο φίλος σου σε κατι άλλο όπως αλλαγή θερμότητας ή απότομη αλλαγή ξυρασίας του περιβάλλοντος;
Στον ηλεκτρισμο (μάλλον ηλεκτρομαγνητικά πεδία θα εννοείς υποθέτω) δεν είναι λογικό να είναι τόσο ευαίσθητος κάποιος. Άν υπάρχει τόσο έντονη ευαισθησία πρέπει όπωσδήποτε να τον δεί γιατρός για πολλούς λόγους.Γενικά ένα αυτοκίνητο δεν δημιουργεί ηλεκτρομαγνητκό πεδίο που αξίζει σχολιασμού. Νομίζω μερικές φορές κάποιοι γίνονται υπερβολικοί με τις εταιρείες, όπως στο άρθρο που παραθέσατε (τή σχέση έχει η photo της CPU στο article με το θέμα; !)
Ένα computer, μια τηλεόραση, ένα ψυγείο, όλα δημιουργούν ηλεκτρομαγνητικά παιδεία. Πάντως μια λύση που εφαρμόζεται σχεδόν παντού είναι να μπαίνει ηλεκτρομαγνητική θωράκιση.
Όλα αυτά λογικό επίσης είναι να επιρεάσουν την πυξίδα ενός οχήματος. Σχεδιαστικά μάλιστα άν ψάξει κάποιος θα βρεί και το στατιστικό σφάλμα της πυξίδας.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης -
Παραθέτω και 2 links βασισμένα σε αυτό που αναφέρειο ο alfasud.
http://www.feb.se/ARTICLES/YouAreNotAlone.html
http://www.feb.se/FEB/feb_techman.htmlΤο θέμα αυτό δεν είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο. Υπάρχουν αρκετές μελέτες που αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορώ να αναφέρω πηγές.
Το θέμα αφορά μόνο τη Σουηδια η οποία στο συγκεκριμένο θέμα λειτουργεί μάλλον υπερβολικά (όπως και στο άρθρο για τα αυτοκίνητα) και το όνομα electrically sensitive που χρησιμοποιείται εκτενός στο άρθρο είναι παραπλανητικό περισσότερο, αφού αν διαβάσετε το αναλυτικό άρθρο, θα δείτε οτι γίνεται αναφορά σε ηλεκρομαγνητικά πεδία.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης -
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Δηλαδή οι πιλότοι των αεροπλάνων είναι οι πιό στείροι άντρες στον κόσμο, ε;Να σε 'κουφάνω' τώρα ? Μετά από συζήτησή μου με Ισραηλινό πιλότο (σμήναρχο, παρακαλώ) και εκπαιδευτή στα F16 της πολεμικής τους αεροπορίας, μου είπε το εξής 'κουφό', το οποίο έχουν διασταυρώσει οι Ισραηλινοί και με το Αμερικάνικο 'Top Gun' (της Αεροπορίας, όχι του Ναυτικού στο αντίστοιχο έργο , κάπου στο Κολοράντο): στα υψηλά 'G' που τρώνε, είναι λιγότερο ανθεκτικά τα 'Υ' (ανδρικά) σπερματοζωάρια από τα 'Χ' (γυναικεία), γιαυτό και οι πιλότοι αυτοί έχουν, σε ποσοστό 70% περίπου (αντί για το αναμενόμενο ~50%) κόρες και όχι γιούς.
Off-topic αλλά αξιομνημόνευτο, ΙΜΗΟ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Να σε 'κουφάνω' τώρα ? Μετά από συζήτησή μου με Ισραηλινό πιλότο (σμήναρχο, παρακαλώ) και εκπαιδευτή στα F16 της πολεμικής τους αεροπορίας, μου είπε το εξής 'κουφό', το οποίο έχουν διασταυρώσει οι Ισραηλινοί και με το Αμερικάνικο 'Top Gun' (της Αεροπορίας, όχι του Ναυτικού στο αντίστοιχο έργο , κάπου στο Κολοράντο): στα υψηλά 'G' που τρώνε, είναι λιγότερο ανθεκτικά τα 'Υ' (ανδρικά) σπερματοζωάρια από τα 'Χ' (γυναικεία), γιαυτό και οι πιλότοι αυτοί έχουν, σε ποσοστό 70% περίπου (αντί για το αναμενόμενο ~50%) κόρες και όχι γιούς.
Off-topic αλλά αξιομνημόνευτο, ΙΜΗΟ.
Σωστό!!! Το ίδιο ακριβώς έχω ακούσει από εργαζόμενους στην αεροπορία σε ραντάρ με υψηλές ακτινοβολίες!!! Σε σημεία μάλιστα που η ακτινοβολία είναι πολύ υψηλή, φοράνε στην μέση τους δερμάτινες ποδιές με μέταλο εσωτερικά, την ώρα της δουλειάς τους
-
υπαρχουν πραγματι ανθρωποι που ειναι ευαισθητοι στον ηλεκτρισμο!
Εχω αυτον τον φιλο μου που ειναι υπερευαισθητος και γνωριζω μια γυναικα η οποια δεν μπορει να καθησει μπροστα σε ενα μονιτορ χωρις να κοκκινισει το προσωπο της!Αυτα δεν ειναι υπερβολη, αντι λοιπον να τα σκουπισουμε κατω απο το χαλι αυτα τα προβληματα, εξαλλου δεν ειναι πολλοι που τα εχουν, το Σουηδικο κρατος τα ερευνα και κανει κατι για την επιλυση τους!Αντιθετα με το Ελληνικο που λεει δεν βαρυεσαι ρε αδερφε!
Με συγχωρειται βεβαια για αυτην την απολοικη συγκριση, ετσι;
Σπυρος -
Ξέρετε πια οικιακή συσκευή βγάζει την περισσότερη ακτινοβολία; Το σεσούαρ για τα μαλλιά! Και είναι και δίπλα στο κεφάλι σας κορίτσια...
Σκεφτείται μόνο γύρω σας και μέσα στους τοίχους του σπιτιού σας υπάρχουν πάνω από 200 μέτρα καλώδια. Προσθέστε το ψυγείο και το πλυντήριο που έχουν μοτέρ. Και η τηλεόραση (που αφού πια δεν έχει λυχνίες έχει πολύ λιγότερη ακτινοβολία απ' ότι παλιά). Και το τηλέφωνο (κινητό, ασύρματο). Και το ασύρματο ethernet, το bluetoοth κλπ;
Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά χωριστά δεν έχουν καμμία επίδραση. Φοβάμαι όμως ότι αρθροιστικά είναι πλέον επιβαρυντικά για τον οργανισμό.
Ηλεκτρομαγνητικά πεδία αυτοκινήτων